Belépés
2019. november 20. szerda | 47. hét | 324. nap | 01:00 | Jolán
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Mitől - meddig?
Mitől - meddig?

Az alfától az ómegáig,
a csermelytől az óceánig,
az éhezéstől a jóllakásig,

a sírástól a nevetésig,
gazdagságtól a szegénységig,
csalódástól a reménységig

- és még ki tudja, mitől - meddig
minden belefér életünkbe.

Nem szoríthatjuk két kezünkbe,
- és nem merülhet közönyünkbe,
hogy vajon egyszer eljutunk-e

az alfától az ómegáig?
A csermelytől az óceánig;
Az életmentő szomjúságig;
Ácsorgástól a keresésig,
a magánytól a közösségig,
a száguldástól - egy lépésig...

A kettőspont tárt kapuján át
vakszemű hitből a látásig:
az Alfáig és Ómegáig!

Lukátsi Vilma
kalmanpiroska, 2019. április 15. hétfő, 15:18
Gyilkosság
"A gyilkosságokban folyton valamiféle logikát keresünk, azt gondolván, így talán sarokba szoríthatjuk őket. Rám nem illik az áldozatok leírása, nem abban a városban élek, sosem járok arra, nem ismerem ezeket az embereket. De mi történik akkor, ha sem az áldozatot, sem a helyet, sem az embereket nem tudjuk körülírni? Ez esetben mivel nyugtatjuk meg magunkat?...
A helyzet az, hogy egyik kedvenc időtöltésünk, hogy minél messzebbre űzzük a halált. Legyen szó testmozgásról, a koleszterinszintünk ellenőrzéséről vagy mammográfiáról, igyekszünk körülbástyázni magunkat saját halandóságunkkal szemben. Tudnunk kell, milyen típusú emberek voltak az áldozatok, hogy megmagyarázhassuk magunknak, miért nem illik ránk a leírás. Ám ha egy orvlövész nem a tömegbe lő, hanem egyetlen kiszemelt célpontját teríti le egy pontosan célzott lövéssel, az rémületesen emlékeztet magára a halálra. A halálra, amely legjobb szándékunk ellenére is javarészt kiszámíthatatlan. És biztos, hogy egyszer bennünket is utolér."

- Ann
kalmanpiroska, 2017. július 07. péntek, 21:37
Megmutatták a világ legnagyobb repülőgépét
Paul Allen, a Microsoft társalapítója, eredetileg még évekkel ezelőtt, 2011 végén mutatta be érdekes koncepcióját, amely a műholdak pályára állításával, valamint az ezzel kapcsolatos költségek minimalizálásával volt kapcsolatos. Azóta nagy volt a csend a cég háza táján, amit csak most törtek meg.
A hatalmas repülő műholdak pályára állításában segíthet, lefaragva a költségeket.
A hivatalos oldalon közzétett galériából, valamint a mellékelt bejegyzésből kiderül, hogy a hatalmas dupla törzsű gépet most először mutatták meg a nagyközönségnek, bár repülésről ezúttal sem volt szó. A kaliforniai bázison lévő hangárból egyszerűen kivontatták a 117 méter szárnyfesztávú repülőt, ami a világ legnagyobb ilyen fejlesztése - erre az eseményre az illetékesek magyarázata szerint egy rövid teszt miatt volt szükség. Itt az üzemanyagtöltést próbálták ki, tehát magára a repülésre még várni kell, ám már az is
bordat, 2017. június 09. péntek, 21:46
4 gyakorlat, hogy megszabaduljunk a petyhüdt karoktól
gyakorlat. Üljünk le a padlóra, húzzuk fel a térdeinket. A lábujjak nézzenek az égnek, a kezünket oldalt tegyük le a földre. Emeljük fel a fenekünket, karjaink közben legyenek egyenesek, majd jöhet a gyakorlat. Hajlítsuk be karjainkat, ezzel a fenekünk lejjebb ereszkedik, de ne üljünk le, ezután pedig nyomjuk ki magunkat. Hatékonyan megedzi ez a gyakorlatsor a tricepszet.

3. Karkörzés

Nyújtsuk ki egyenesre a karjainkat, legyenek vízszintesek, a tenyér nézzen lefele, de ökölbe is szoríthatjuk. Indulhat is a munka, apró kis körzéseket kell végezni, előbb előre, majd hátra. Elsőre nekifutásra nem szabad túl sokat csinálni, de ahogy bemelegedtünk, idővel érdemes az eredmény érdekében egyre több körzést végezni.

4. Súlymentes evezés



Nem kell ahhoz súlyokat emelni, hogy formás karjaink legyenek. Elég, ha a karjainkat úgy használjuk, mint egy evezőlapátot. Tárjuk szét, majd nyújtsuk előre és húzzuk hátra, úgy, hogy nem hajlítjuk be a könyökünket. Hatásos és
klementinagidro, 2015. október 04. vasárnap, 13:33
Petyhüdt karokra gyógytorna
gyakorlat. Üljünk le a padlóra, húzzuk fel a térdeinket. A lábujjak nézzenek az égnek, a kezünket oldalt tegyük le a földre. Emeljük fel a fenekünket, karjaink közben legyenek egyenesek, majd jöhet a gyakorlat. Hajlítsuk be karjainkat, ezzel a fenekünk lejjebb ereszkedik, de ne üljünk le, ezután pedig nyomjuk ki magunkat. Hatékonyan megedzi ez a gyakorlatsor a tricepszet.

3. Karkörzés
Nyújtsuk ki egyenesre a karjainkat, legyenek vízszintesek, a tenyér nézzen lefele, de ökölbe is szoríthatjuk. Indulhat is a munka, apró kis körzéseket kell végezni, előbb előre, majd hátra. Elsőre nekifutásra nem szabad túl sokat csinálni, de ahogy bemelegedtünk, idővel érdemes az eredmény érdekében egyre több körzést végezni.

4. Súlymentes evezés
Nem kell ahhoz súlyokat emelni, hogy formás karjaink legyenek. Elég, ha a karjainkat úgy használjuk, mint egy evezőlapátot. Tárjuk szét, majd nyújtsuk előre és húzzuk hátra, úgy, hogy nem hajlítjuk be a könyökünket. Hatásos és nem is
pacsakute, 2015. szeptember 25. péntek, 15:13
Szentiván-éj - Jósvilág
eljön a mélyebb kutatás ideje, a lelki titkok felfedezésének, megismerésének napja, és a gyógyítás, gyógyulás ideje is. Növekednek a gyógyító energiák, most érdemes testileg, lelkileg, szellemileg egész-séget teremteni.
Szombaton fontos lehet, hogy azokat a dolgokat is elfogadjuk, megértsük, amelyekről eddig azt hittük, hogy ellenünk vannak - most rájöhetünk, hogy valójában építenek, teljessé tesznek, általuk válunk eggyé, egésszé. A külső és belső világokban egyaránt élünk, egyiket sem szoríthatjuk háttérbe. Mind a hétköznapi, egyszerű dolgok ismerete, mind a magasabb szintű tudás, egyaránt szükséges. Lelki élményeink elindíthatnak azon az úton, amelyen kitörünk az eddigi rögzülésekből, és kapcsolatainkat másképp kezdjük kezelni. Figyeljünk arra is, hogyan kommunikálunk másokkal, ne hagyjuk eluralkodni indulatainkat! Ez a nap alkalmas a régi, rossz szokások elhagyására, önlegyőzésre.
Vasárnap már az ösztönök, a fizikai típusú energiák kézben tartása és megfelelő irányítása a fontos. A
pearl11, 2013. június 23. vasárnap, 21:37
Ha egész nap ülsz, rákos leszel?
számítógép előtt dolgozva tölti.

A vastagbélrák esetében a rendszeres testmozgás akár 35 százalékkal is csökkentheti a kockázatot. (A kutatásból az is kiderült, hogy dózis-válasz összefüggés áll fenn, tehát minél több testmozgást végez valaki, annál nagyobb mértékben csökken a kockázat), és ugyanez igaz az emlőrák esetében is, a testmozgás itt akár 20-25 százalékkal csökkentheti a betegség kockázatát.

A kutatók szerint a testmozgás révén azon, a gyulladást kiváltó tényezőket szoríthatjuk vissza, melyek csökkenthetik a rák kockázatát.

Friedenreich és munkatársai összefüggést mutattak ki a testmozgás és a gyulladás markere, az úgynevezett C-reaktív fehérje (CRP) között, ami megmagyarázza, hogyan csökkenti a mozgás az emlőrák kockázatát.

A szakértők ugyanakkor hangsúlyozzák, nincs bizonyíték arra, hogy ténylegesen a markerek mennyiségének növekedése okozná a rákot illetve a rák kockázatának növekedését. Valószínűleg ennél sokkal összetettebb folyamatról van
1vargaildyko, 2012. augusztus 31. péntek, 09:22
Növeli a rák kockázatát az ülő
összefüggés áll fenn, tehát minél több testmozgást végez valaki, annál nagyobb mértékben csökken a kockázat. Ugyanez igaz az emlőrák esetében is, a testmozgás itt akár 25 százalékkal csökkentheti a betegség kockázatát.

Dr. Freya Schnabel, a New York-i Langone Medical Center igazgatója elmondta, végre kezdenek felbukkanni a bizonyítékok arra vonatkozóan, hogy az elhízás azáltal növeli a rák kockázatát, mivel fokozza a gyulladást a szervezetben. A testmozgás révén a gyulladást kiváltó tényezőket szoríthatjuk vissza, ami csökkentheti a rák kockázatát. A szakértő szerint azonban ezeknek az összefüggéseknek a tisztázásához további kutatásokra lesz szükség.

Friedenreich, aki az Amerikai Rákkutató Intézet (AICR) washingtoni éves konferenciáján tette közzé eredményeit, egyetért azzal, hogy bár a mozgáshiány a szívbetegség megnövekedett kockázatának kapcsolatát jól ismerjük, az ülő életmód és a rák kockázata közötti összefüggés viszonylag új területnek számít, melyet újabb kutatásokkal kell
pusztiju, 2011. december 09. péntek, 11:13
Egészségünkre!
hiánya
felesleges kalória bevitel
magas feldolgozottságú, mesterséges ételek fogyasztása
környezeti toxinok ezrei

Ételed az életed - vagyis a második lépés

A táplálékok gyógyító ereje

Több tucat klinikai vizsgálat megállapította, hogy a megfelelő táplálkozás, valamint a stressz csökkentése lassíthatja vagy akár vissza is fordíthatja az arterioszklerózis folyamatát.

Mely táplálékokkal és életmódbéli változtatásokkal szoríthatjuk lejjebb vérnyomásértékeinket és koleszterinszintünket?

zöldségek, gyümölcsök, gabonák
kevés zsír, csak jó minőségű zsírsavak
kevés tojás, minimális tejtermék
vörös húsok kerülése, helyettük szárnyasok, hal
sok mozgás
dohányzás kerülése

Egy tanulmány szerint a fenti étrendet követő résztvevők 82%-ánál 1 év alatt javult a koszorúerek állapota.

Vérnyomáscsökkentés természetesen

Bizonyos országokban, ahol
sarkadykati, 2011. június 14. kedd, 04:57
Pisztráng kékre főzve
A pisztrángot vigyázva felbontjuk, nehogy a nyálkát leszedjük róla, mert akkor nem kékül meg!

Kimossuk, ecetbe mártjuk majd citromlével, sóval, babérlevéllel ízesített vízben kb. 15 percig főzzük.

Szedőkanállal óvatosan tálra tesszük, leöntjük olvasztott vajjal és burgonyával körítve tálaljuk.

(Farkát fogai közé szoríthatjuk, vagy a fejéhez köthetjük, így is megfőzhetjük!)
bubszi, 2010. december 07. kedd, 17:33
Pisztráng kékre főzve
A pisztrángot vigyázva felbontjuk, nehogy a nyálkát leszedjük róla, mert akkor nem kékül meg!
Kimossuk, ecetbe mártjuk majd citromlével, sóval, babérlevéllel ízesített vízben kb. 15 percig főzzük.
Szedőkanállal óvatosan tálra tesszük, leöntjük olvasztott vajjal és burgonyával körítve tálaljuk.
(Farkát fogai közé szoríthatjuk, vagy a fejéhez köthetjük, így is megfőzhetjük!)
bubszi, 2010. november 18. csütörtök, 05:18
1/2
Képek, videók
LUKÁTSI VILMA.gif
klara50
2010. december 21. kedd, 23:53
Szomjúság.jpg
kohlinka
2015. május 15. péntek, 05:31
Szomjúság
janna53
2013. június 22. szombat, 20:59
szomjúság.JPG
szicu
2012. november 02. péntek, 19:48
szomjúság
driszkili
2012. augusztus 09. csütörtök, 06:16
szomjúság.jpg
agica2004
2011. november 09. szerda, 13:51
ital....szomjúság ellen..
szupermami
2011. június 20. hétfő, 16:14
Szomjúság.gif
zsokaoldala
2011. március 18. péntek, 14:25
Szomjúság....png
farkas1945
2010. november 22. hétfő, 15:17
szomjuság.gif
zsokaoldala
2010. május 02. vasárnap, 12:18
szomjúság
agili
2010. április 08. csütörtök, 18:14
szomjusag.jpg
bodajne
2010. március 13. szombat, 16:01
Szomjúság.jpg
samsira
2010. február 21. vasárnap, 19:11
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.