Belépés
2019. március 22. péntek | 12. hét | 81. nap | 05:19 | Beáta, Izolda
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Állítsuk meg a szervezet rozsdásodását flavonoidokkal
A szabad gyökök, az oxidáció eredményeként, a szervezetben mindenhol termelődnek. Ez a folyamat leginkább a rozsdásodáshoz hasonlítható. Az orvostudomány hosszú évtizedek óta tudja, hogy a szervezet oxidációs, redukciós egyensúlyának fontos szereplői a flavonoidok.

A Flavonoidokról az elmúlt években több kutatás és tanulmány is megjelent. A jelenlegi ismereteink szerint nagyon fontos szerepet játszanak az egészségünk megőrzésében és a betegségmegelőzésben.

A flavonoidok elsősorban a gyümölcs héjában - esetenként a színes hús szöveteiben is - valamint a szárban, kocsányban és a magban találhatók. A flavonoidok vízben oldódó növényi festékanyagok. Az ételek széles körében megtalálhatóak. Például a citrusfélékben, szója termékekben, a borban és kék áfonyában, az almában és a teában. Dr. Szent-Györgyi Albert a C-vitamin feltalálója, Nobel-díjas tudós bebizonyította,
pacsakute, 2019. március 01. péntek, 11:29
A búzafűről
enzimforrás.
- Segít az emésztésben és a belső szervek működésében.Szervezetünk könnyen fel tudja dolgozni, mert emésztése kevés energiát igényel, így gyenge emésztésűek is nyugodtan fogyaszthatják.
- Megsemmisíti a káros kórokozó baktériumokat, és segít visszaállítani a hasznos baktériumok egyensúlyát a belekben, amely folyamat lényeges az egészséges immunrendszer érdekében.
- Erőteljesen lúgosító hatású
- A búzafű magas klorofill tartalma miatt dúsítja a vérünket oxigénnel, a sejtek oxigénellátása javul, így a gyulladások megszüntetésében komoly szerepe van.
- A búzafű egyszerre méregtelenít és - a táplálkozási hiányosságok pótlásával - növeli az energiaszintünket.

Hogyan készítsük a búzafűlevet?
A learatott búzafűből a levet préseléssel célszerű kinyerni, mivel a növényi rostok az emberi gyomor számára nem emészthetőek. Ehhez ajánlott présgépet beszerezni. Csak lassú fordulatszámú, kifejezetten erre a célra gyártott présgépet ajánlott használni! Ne
pacsakute, 2019. február 04. hétfő, 20:19
Közismert ételeink jótékony hatásai
Zöldségek, gyümölcsök, magvak, fűszerek.
Bár a gyógyszeripar egyre inkább fejlődik és terjeszkedik, a táplálkozási szakértők és egészségügyi szakemberek még mindig előszeretettel beszélnek bizonyos ételek jótékony hatásairól. Jól is teszik ezt, hiszen az egészséges étkezés kimutatható szinten csökkenti az elhízás, a keringési rendellenességek, és bizonyos ráktípusok kialakulásának kockázatát.

Azonban annak biztos megértése, hogy bizonyos hatások érdekében melyik ételek fogyasztása ajánlott, nem feltétlenül egyszerű feladat. Ebből a cikkből megtudhatja, mik a leginkább közkedvelt ételek egészségügyi hatásai, és hogyan javíthatja egészségi állapotát a megfelelő étrend követésével.

Mandula
A mandula E-vitaminban, rézben, és magnéziumban gazdag. Emellett jó minőségű fehérjéket tartalmaz és egészséges telítetlen zsírsavakat.

Kutatásokkal bizonyították, hogy a mandula fogyasztása segítheti a keringési rendellenességek és a rák kialakulásának kockázatát, valamint
pacsakute, 2019. január 29. kedd, 22:00
A fahéjolajról
legyűrésében.

A tanulmányok alapján a fahéj kivonat serkenti az agyi aktivitást. Azok az emberek, akik belélegzik az olaj illatát, jobb kognitív funkciókkal rendelkeznek és jobban is képesek figyelni, valamint javul a virtuális felismerés memóriájuk és a vizuális-motorikus válaszadás sebessége.

2. Serkenti a vérkeringést:
A fahéj serkenti a vérkeringést, mivel vérhígító vegyületeket tartalmaz. Ha jobb a vérkeringés, akkor kevesebb fájdalmat fog érezni, viszont a szervezet oxigénellátása javulni fog. Emiatt az olaj jó hatással van az artériás problémákra és meggátolja a szívroham kialakulását. A szívroham megelőzéséhez fogyasszon 3 ml fahéj olajat naponta.

3. Gyulladásgátló:
A fahéj erős gyulladásgátló anyag, amely csökkenti az izmok és ízületek merevségét. Ha enyhíteni szeretné tehát az ízületi gyulladást és más gyulladásos problémákat, fogyasszon fahéj olajat.

4. Antioxidáns:
A fahéj olaj erős antioxidáns hatású, ezért kiválóan kezelhetőek vele a
pacsakute, 2018. december 21. péntek, 21:04
Állandó fáradtság mint betegségtünet
Ha túlságosan fáradt vagy és már az is megerőltető, hogy sétálj egyet, munkába menj, megfürödj vagy felöltözz, érdemes orvoshoz menni. Sokszor csak valamilyen hiánybetegség áll a háttérben, amit könnyű orvosolni.

1. Depresszió és lehangoltság
A depresszió gyakran okoz fáradtságot. A szerotonin és más idegi átvivőanyagok egyensúlyának felborulása kimerültséget, apátiát és fejfájást eredményezhet.

2. Vérszegénység
Az vashiány vagy a túl kevés vörösvérsejt azt jelenti, hogy a vér sokkal kevesebb oxigént szállít, ha pedig az agy és a többi szövet nem kap elegendő oxigént, fáradtságot érzel.

3. Rheumatoid arthritisz és más kötőszöveti (autoimmun) betegségek
Ilyen betegségek esetén a szervezet antitesteket termel az egészséges szövetek ellen, ami károsodáshoz vezet. Az immunrendszer támadása kimeríti a szervezet energiakészletét.

4. Pajzsmirigybetegségek

A pajzsmirigy választja ki azokat a hormonokat, amelyek az anyagcserét szabályozzák. Ha a
pacsakute, 2018. október 12. péntek, 22:02
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?

Együnk magvakat, hagymát és fűszereket


A májunk tisztítja meg testünket a méreganyagoktól, ezért figyeljünk arra, hogy mit eszünk, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat.
Nem feltétlen van szükségünk májtisztító kúrákra, hosszadalmas méregtelenítésekre. Nem kell éheztető diétákat tartani, vagy spórolni a kalóriákkal, egyszerűen csak olyan élelmiszereket kell fogyasztani, amik eredendően májtisztító hatással bírnak.

Az alábbi étkezési tanácsokkal támogatjuk a máj méregtelenítését, megkönnyítjük szervezetünk számára a tisztulási folyamatokat.
Együnk magvakat

A magvak tele vannak aminosavakkal. A magvakban esszenciális zsírsavak vannak, magas az l-arginin nevű és a glutatonin nevű aminosav tartalma, amely segítséget nyújt a méregtelenítésben, javítja a vér oxigénellátását. A dió zöld burkát - a
vorosrozsa66, 2018. július 13. péntek, 12:09
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?
Együnk magvakat, hagymát és fűszereket

A májunk tisztítja meg testünket a méreganyagoktól, ezért figyeljünk arra, hogy mit eszünk, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat.


Nem feltétlen van szükségünk májtisztító kúrákra, hosszadalmas méregtelenítésekre. Nem kell éheztető diétákat tartani, vagy spórolni a kalóriákkal, egyszerűen csak olyan élelmiszereket kell fogyasztani, amik eredendően májtisztító hatással bírnak.
Az alábbi étkezési tanácsokkal támogatjuk a máj méregtelenítését, megkönnyítjük szervezetünk számára a tisztulási folyamatokat.

Együnk magvakat
A magvak tele vannak aminosavakkal. A magvakban esszenciális zsírsavak vannak, magas az l-arginin nevű és a glutatonin nevű aminosav tartalma, amely segítséget nyújt a méregtelenítésben, javítja a vér oxigénellátását. A dió zöld burkát - a kopáncsot - például táplálékkiegészítőkben is felhasználják.

Kerüljük az alkoholt és fruktózt
Az alkohol és a fruktóz
suzymama, 2018. június 17. vasárnap, 21:24
Érdekesség
A május az egyetemisták és a középiskolások számára egy kihívásokkal teli időszak. Persze nem csak nekik jó néha egy kis memóriafrissítés. A következőkben pár hasznos tippel , hogy éles elmével vághass neki a májusnak.

Az érettségi és a vizsgák megterhelik az ifjú elméket ezért jó, ha előre felkészülünk ezekre a megpróbáltatásokra, de nem csak nekik fontos, hogy éles elmével vegyük a mindennapok megpróbáltatásait.


1. Tanulás közben is sok folyadékot kell fogyasztani. A legideálisabb a szénsav mentes víz, de lehet tea, gyümölcslé is.

2. A levegő szintén szükséges agyunk megfelelő működéséhez: szellőztessünk óránként, ilyenkor érdemes pár percre felállni, mozogni, esetleg a szabadba kimenni.

3. A pihenés ugyanis nemcsak testünknek, de agyunknak is szükséges. A 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás jelen esetben is jó felosztás.

4. A kávé átmenetileg serkenti a vérkeringést, koncentráló képességet, de nagy mennyiségben inkább mellékhatásai
kirscha, 2018. május 01. kedd, 22:49
A fahéj bőrre, hajra és egészségre gyakorolt jótékony hatása
A fahéj egy olyan fűszer, amelyet a fahéjfa kérgének belső részéből készítenek, mivel a kéreg hozza létre a gyógyító olajakat. Ezt a fűszert évszázadok óta használja az Ayurvédikus és a kínai orvoslás, hogy olyan problémákat orvosoljon vele, mint a rák, influenza és a gyomorrontás.

A fahéj bőrre gyakorolt jótékony hatásai :

A fahéj antimikrobiális tulajdonságai miatt jó hatással van a bőrre, mivel drága kozmetikai termékek használata nélkül tisztítja meg a bőrt.

Ez az illatos fűszer rostot, mangánt, kalciumot illetve vasat tartalmaz, és gyakran fűszerezik vele az ételeket. Amit azonban sokan nem tudnak róla, hogy olyan tulajdonságai vannak, amelyek gyógyítják a különböző bőr, haj és egészségügyi problémákat.

1. Eltünteti a pattanásokat és a szépséghibákat:
A fahéj segít megszabadulni az arcon és testen található pattanásoktól, mivel először szárítja a bőrt, majd serkenti a külső bőrfelület vér- és oxigénellátását. Egy egyszerűen elkészíthető recept, ha
pacsakute, 2018. január 14. vasárnap, 19:03
Tallóztam
1. Gránátalma

A gránátalma antioxidánsokban gazdag, így például egy pohár gránátalmalé elfogyasztása hozzájárul a szabad gyökök, és a rossz koleszterin visszaszorításához - állítja egy amerikai tanulmány. Egy másik kutatás szerint a gránátalmalé fogyasztása fokozza a vérkeringést a szívben, így segít olyan esetekben, amikor a szív oxigénellátása nehézkesebb egy elzáródott artériának köszönhetően.

2. Sötétzöld levelű zöldségek

Az ilyen zöldségek, mint például a spenót, sóska, vagy a kelkáposzta éppen télen növekednek. Ezek a növények gazdagok A-, C- és K-vitaminban, így segítik az immunrendszert és a bőr egészségét, de például a mustárfű és az endíviasaláta gazdag folsavforrás, melynek fogyasztása a nők terhessége alatt fontos.

3. Citrusfélék

A citrom, lime, narancs és grépfrút a télen fogyasztott gyümölcsök közé tartoznak. Nagy mennyiségben tartalmaznak C-vitamint és flavonoidokat, utóbbi esetén is hesperidin-ből a legtöbbet, amely
horvathnemagdi, 2017. december 27. szerda, 03:44
Tallóztam
1. Gránátalma

A gránátalma antioxidánsokban gazdag, így például egy pohár gránátalmalé elfogyasztása hozzájárul a szabad gyökök, és a rossz koleszterin visszaszorításához - állítja egy amerikai tanulmány. Egy másik kutatás szerint a gránátalmalé fogyasztása fokozza a vérkeringést a szívben, így segít olyan esetekben, amikor a szív oxigénellátása nehézkesebb egy elzáródott artériának köszönhetően.

2. Sötétzöld levelű zöldségek

Az ilyen zöldségek, mint például a spenót, sóska, vagy a kelkáposzta éppen télen növekednek. Ezek a növények gazdagok A-, C- és K-vitaminban, így segítik az immunrendszert és a bőr egészségét, de például a mustárfű és az endíviasaláta gazdag folsavforrás, melynek fogyasztása a nők terhessége alatt fontos.

3. Citrusfélék

A citrom, lime, narancs és grépfrút a télen fogyasztott gyümölcsök közé tartoznak. Nagy mennyiségben tartalmaznak C-vitamint és flavonoidokat, utóbbi esetén is hesperidin-ből a legtöbbet, amely növeli a jó, és
horvathnemagdi, 2017. december 27. szerda, 03:39
Ez az 5 legegészségesebb téli étel
EZEKET AZ ÉTELEKET TÉLEN, MERT JÓT TESZNEK A SZERVEZETEDNEK!


1. Gránátalma

A gránátalma antioxidánsokban gazdag, így például egy pohár gránátalmalé elfogyasztása hozzájárul a szabadgyökök, és a rossz koleszterin visszaszorításához - állítja egy amerikai tanulmány. Egy másik kutatás szerint a gránátalmalé fogyasztása fokozza a vérkeringést a szívben, így segít olyan esetekben, amikor a szív oxigénellátása nehézkesebb egy elzáródott artériának köszönhetően.

2. Sötétzöld levelű zöldségek

Az ilyen zöldségek, mint például a spenót, sóska, vagy a kelkáposzta éppen télen növekednek. Ezek a növények gazdagok A-, C- és K-vitaminban, így segítik az immunrendszert és a bőr egészségét, de például a mustárfű és az endíviasaláta gazdag folsavforrás, melynek fogyasztása a nők terhessége alatt fontos.

3. Citrusfélék

A citrom, lime, narancs és grépfrút a télen fogyasztott
tinka1951, 2017. december 25. hétfő, 09:06
1/22
Képek, videók
Szent Györgyi Albert lovo
agica2004
2018. július 21. szombat, 22:02
Szent-Györgyi Albert idéz
margoboszi
2017. április 29. szombat, 13:17
Szent-Györgyi Albert
cipello
2015. február 04. szerda, 20:26
Szent-Györgyi Albert.jpg
pacsakute
2014. augusztus 12. kedd, 20:25
Albert_Szent-Gyorgyi_a t_t
cipello
2012. december 13. csütörtök, 11:46
Szent-Györgyi Albert.jpg
anci-ani
2011. szeptember 16. péntek, 07:07
Szent-Györgyi Albert A Fö
mester126mari
2011. május 29. vasárnap, 16:18
Szent-Györgyi Albert kép
margoboszi
2010. szeptember 17. péntek, 13:17
Szent-Györgyi Albert.jpg
patibi
2007. augusztus 11. szombat, 18:53
a szervezet méregteleníté
snbela44
2016. május 04. szerda, 17:32
Az ifjúság szervezetei
furaila
2015. június 04. csütörtök, 12:18
A bank az a szervezet
sanci81
2015. április 13. hétfő, 15:56
A szervezet méregteleníté
irmus
2015. március 16. hétfő, 18:43
MSZMP szervezeti szabályz
lacipecsenye
2013. október 28. hétfő, 09:58
Az emberi szervezetnek...
pacsakute
2013. április 19. péntek, 07:29
Címkék
belső szervek, szervezet oxigénellátása, l-arginin nevű, szénsav mentes, fűszert évszázadok, sejtek oxigénellátása, rossz koleszterin, glutatonin nevű, levegő szintén, gyógyszeripar egyre, káros kórokozó, kávé átmenetileg, jelenlegi ismereteink, vashiány vagy, anyagcserét szabályozzák, mindennapok megpróbáltatásait,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.