Belépés
2019. június 20. csütörtök | 25. hét | 171. nap | 11:18 | Rafael
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
A búzafűről
A búzafű nem más mint a búzából kifejlődő 7-8 cm-nyi nagyságú friss zöld hajtás. Eredetileg frissen préselt levét fogyasztották, és vannak akik ma is ragaszkodnak ehhez az eljáráshoz, bár elkészítése igen körülményes és időigényes, de szerencsére ma már könnyen hozzá lehet férni nagyon jó minőségű kapszula vagy búzafű szárítmányhoz is, ami legalább olyan jó mint a préselt lé.

Mit tartalmaz?
A búzafű elsősorban nagyon sok klorofillt tartalmaz, enzimeket, a B Vitamin család szinte egész tagját, jelentős mennyiségű C Vitamint, több mint százféle ásványi anyagot és nyomelemet. A benne lelhető klorofill méregteleníti a szervezetet, tisztít, regenerál, megvédi a szervezetet a környezeti ártalmaktól és a rákkeltő anyagoktól, valamint közömbösíti a kellemetlen testszagot.



Mire jó?
- Rendszeres fogyasztása lassítja az öregedést, valósággal megfiatalít. Különösen ajánlják krónikus kimerültségre, fáradtságra, levertségre.

-
pacsakute, 2019. április 07. vasárnap, 22:31
Állítsuk meg a szervezet rozsdásodását flavonoidokkal
A szabad gyökök, az oxidáció eredményeként, a szervezetben mindenhol termelődnek. Ez a folyamat leginkább a rozsdásodáshoz hasonlítható. Az orvostudomány hosszú évtizedek óta tudja, hogy a szervezet oxidációs, redukciós egyensúlyának fontos szereplői a flavonoidok.

A Flavonoidokról az elmúlt években több kutatás és tanulmány is megjelent. A jelenlegi ismereteink szerint nagyon fontos szerepet játszanak az egészségünk megőrzésében és a betegségmegelőzésben.

A flavonoidok elsősorban a gyümölcs héjában - esetenként a színes hús szöveteiben is - valamint a szárban, kocsányban és a magban találhatók. A flavonoidok vízben oldódó növényi festékanyagok. Az ételek széles körében megtalálhatóak. Például a citrusfélékben, szója termékekben, a borban és kék áfonyában, az almában és a teában. Dr. Szent-Györgyi Albert a C-vitamin feltalálója, Nobel-díjas tudós bebizonyította,
pacsakute, 2019. március 01. péntek, 11:29
A búzafűről
enzimforrás.
- Segít az emésztésben és a belső szervek működésében.Szervezetünk könnyen fel tudja dolgozni, mert emésztése kevés energiát igényel, így gyenge emésztésűek is nyugodtan fogyaszthatják.
- Megsemmisíti a káros kórokozó baktériumokat, és segít visszaállítani a hasznos baktériumok egyensúlyát a belekben, amely folyamat lényeges az egészséges immunrendszer érdekében.
- Erőteljesen lúgosító hatású
- A búzafű magas klorofill tartalma miatt dúsítja a vérünket oxigénnel, a sejtek oxigénellátása javul, így a gyulladások megszüntetésében komoly szerepe van.
- A búzafű egyszerre méregtelenít és - a táplálkozási hiányosságok pótlásával - növeli az energiaszintünket.

Hogyan készítsük a búzafűlevet?
A learatott búzafűből a levet préseléssel célszerű kinyerni, mivel a növényi rostok az emberi gyomor számára nem emészthetőek. Ehhez ajánlott présgépet beszerezni. Csak lassú fordulatszámú, kifejezetten erre a célra gyártott présgépet ajánlott használni! Ne
pacsakute, 2019. február 04. hétfő, 20:19
Közismert ételeink jótékony hatásai
Zöldségek, gyümölcsök, magvak, fűszerek.
Bár a gyógyszeripar egyre inkább fejlődik és terjeszkedik, a táplálkozási szakértők és egészségügyi szakemberek még mindig előszeretettel beszélnek bizonyos ételek jótékony hatásairól. Jól is teszik ezt, hiszen az egészséges étkezés kimutatható szinten csökkenti az elhízás, a keringési rendellenességek, és bizonyos ráktípusok kialakulásának kockázatát.

Azonban annak biztos megértése, hogy bizonyos hatások érdekében melyik ételek fogyasztása ajánlott, nem feltétlenül egyszerű feladat. Ebből a cikkből megtudhatja, mik a leginkább közkedvelt ételek egészségügyi hatásai, és hogyan javíthatja egészségi állapotát a megfelelő étrend követésével.

Mandula
A mandula E-vitaminban, rézben, és magnéziumban gazdag. Emellett jó minőségű fehérjéket tartalmaz és egészséges telítetlen zsírsavakat.

Kutatásokkal bizonyították, hogy a mandula fogyasztása segítheti a keringési rendellenességek és a rák kialakulásának kockázatát, valamint
pacsakute, 2019. január 29. kedd, 22:00
A fahéjolajról
legyűrésében.

A tanulmányok alapján a fahéj kivonat serkenti az agyi aktivitást. Azok az emberek, akik belélegzik az olaj illatát, jobb kognitív funkciókkal rendelkeznek és jobban is képesek figyelni, valamint javul a virtuális felismerés memóriájuk és a vizuális-motorikus válaszadás sebessége.

2. Serkenti a vérkeringést:
A fahéj serkenti a vérkeringést, mivel vérhígító vegyületeket tartalmaz. Ha jobb a vérkeringés, akkor kevesebb fájdalmat fog érezni, viszont a szervezet oxigénellátása javulni fog. Emiatt az olaj jó hatással van az artériás problémákra és meggátolja a szívroham kialakulását. A szívroham megelőzéséhez fogyasszon 3 ml fahéj olajat naponta.

3. Gyulladásgátló:
A fahéj erős gyulladásgátló anyag, amely csökkenti az izmok és ízületek merevségét. Ha enyhíteni szeretné tehát az ízületi gyulladást és más gyulladásos problémákat, fogyasszon fahéj olajat.

4. Antioxidáns:
A fahéj olaj erős antioxidáns hatású, ezért kiválóan kezelhetőek vele a
pacsakute, 2018. december 21. péntek, 21:04
Állandó fáradtság mint betegségtünet
Ha túlságosan fáradt vagy és már az is megerőltető, hogy sétálj egyet, munkába menj, megfürödj vagy felöltözz, érdemes orvoshoz menni. Sokszor csak valamilyen hiánybetegség áll a háttérben, amit könnyű orvosolni.

1. Depresszió és lehangoltság
A depresszió gyakran okoz fáradtságot. A szerotonin és más idegi átvivőanyagok egyensúlyának felborulása kimerültséget, apátiát és fejfájást eredményezhet.

2. Vérszegénység
Az vashiány vagy a túl kevés vörösvérsejt azt jelenti, hogy a vér sokkal kevesebb oxigént szállít, ha pedig az agy és a többi szövet nem kap elegendő oxigént, fáradtságot érzel.

3. Rheumatoid arthritisz és más kötőszöveti (autoimmun) betegségek
Ilyen betegségek esetén a szervezet antitesteket termel az egészséges szövetek ellen, ami károsodáshoz vezet. Az immunrendszer támadása kimeríti a szervezet energiakészletét.

4. Pajzsmirigybetegségek

A pajzsmirigy választja ki azokat a hormonokat, amelyek az anyagcserét szabályozzák. Ha a
pacsakute, 2018. október 12. péntek, 22:02
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?

Együnk magvakat, hagymát és fűszereket


A májunk tisztítja meg testünket a méreganyagoktól, ezért figyeljünk arra, hogy mit eszünk, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat.
Nem feltétlen van szükségünk májtisztító kúrákra, hosszadalmas méregtelenítésekre. Nem kell éheztető diétákat tartani, vagy spórolni a kalóriákkal, egyszerűen csak olyan élelmiszereket kell fogyasztani, amik eredendően májtisztító hatással bírnak.

Az alábbi étkezési tanácsokkal támogatjuk a máj méregtelenítését, megkönnyítjük szervezetünk számára a tisztulási folyamatokat.
Együnk magvakat

A magvak tele vannak aminosavakkal. A magvakban esszenciális zsírsavak vannak, magas az l-arginin nevű és a glutatonin nevű aminosav tartalma, amely segítséget nyújt a méregtelenítésben, javítja a vér oxigénellátását. A dió zöld burkát - a
vorosrozsa66, 2018. július 13. péntek, 12:09
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?
Együnk magvakat, hagymát és fűszereket

A májunk tisztítja meg testünket a méreganyagoktól, ezért figyeljünk arra, hogy mit eszünk, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat.


Nem feltétlen van szükségünk májtisztító kúrákra, hosszadalmas méregtelenítésekre. Nem kell éheztető diétákat tartani, vagy spórolni a kalóriákkal, egyszerűen csak olyan élelmiszereket kell fogyasztani, amik eredendően májtisztító hatással bírnak.
Az alábbi étkezési tanácsokkal támogatjuk a máj méregtelenítését, megkönnyítjük szervezetünk számára a tisztulási folyamatokat.

Együnk magvakat
A magvak tele vannak aminosavakkal. A magvakban esszenciális zsírsavak vannak, magas az l-arginin nevű és a glutatonin nevű aminosav tartalma, amely segítséget nyújt a méregtelenítésben, javítja a vér oxigénellátását. A dió zöld burkát - a kopáncsot - például táplálékkiegészítőkben is felhasználják.

Kerüljük az alkoholt és fruktózt
Az alkohol és a fruktóz
suzymama, 2018. június 17. vasárnap, 21:24
Érdekesség
A május az egyetemisták és a középiskolások számára egy kihívásokkal teli időszak. Persze nem csak nekik jó néha egy kis memóriafrissítés. A következőkben pár hasznos tippel , hogy éles elmével vághass neki a májusnak.

Az érettségi és a vizsgák megterhelik az ifjú elméket ezért jó, ha előre felkészülünk ezekre a megpróbáltatásokra, de nem csak nekik fontos, hogy éles elmével vegyük a mindennapok megpróbáltatásait.


1. Tanulás közben is sok folyadékot kell fogyasztani. A legideálisabb a szénsav mentes víz, de lehet tea, gyümölcslé is.

2. A levegő szintén szükséges agyunk megfelelő működéséhez: szellőztessünk óránként, ilyenkor érdemes pár percre felállni, mozogni, esetleg a szabadba kimenni.

3. A pihenés ugyanis nemcsak testünknek, de agyunknak is szükséges. A 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás jelen esetben is jó felosztás.

4. A kávé átmenetileg serkenti a vérkeringést, koncentráló képességet, de nagy mennyiségben inkább mellékhatásai
kirscha, 2018. május 01. kedd, 22:49
A fahéj bőrre, hajra és egészségre gyakorolt jótékony hatása
A fahéj egy olyan fűszer, amelyet a fahéjfa kérgének belső részéből készítenek, mivel a kéreg hozza létre a gyógyító olajakat. Ezt a fűszert évszázadok óta használja az Ayurvédikus és a kínai orvoslás, hogy olyan problémákat orvosoljon vele, mint a rák, influenza és a gyomorrontás.

A fahéj bőrre gyakorolt jótékony hatásai :

A fahéj antimikrobiális tulajdonságai miatt jó hatással van a bőrre, mivel drága kozmetikai termékek használata nélkül tisztítja meg a bőrt.

Ez az illatos fűszer rostot, mangánt, kalciumot illetve vasat tartalmaz, és gyakran fűszerezik vele az ételeket. Amit azonban sokan nem tudnak róla, hogy olyan tulajdonságai vannak, amelyek gyógyítják a különböző bőr, haj és egészségügyi problémákat.

1. Eltünteti a pattanásokat és a szépséghibákat:
A fahéj segít megszabadulni az arcon és testen található pattanásoktól, mivel először szárítja a bőrt, majd serkenti a külső bőrfelület vér- és oxigénellátását. Egy egyszerűen elkészíthető recept, ha
pacsakute, 2018. január 14. vasárnap, 19:03
Tallóztam
1. Gránátalma

A gránátalma antioxidánsokban gazdag, így például egy pohár gránátalmalé elfogyasztása hozzájárul a szabad gyökök, és a rossz koleszterin visszaszorításához - állítja egy amerikai tanulmány. Egy másik kutatás szerint a gránátalmalé fogyasztása fokozza a vérkeringést a szívben, így segít olyan esetekben, amikor a szív oxigénellátása nehézkesebb egy elzáródott artériának köszönhetően.

2. Sötétzöld levelű zöldségek

Az ilyen zöldségek, mint például a spenót, sóska, vagy a kelkáposzta éppen télen növekednek. Ezek a növények gazdagok A-, C- és K-vitaminban, így segítik az immunrendszert és a bőr egészségét, de például a mustárfű és az endíviasaláta gazdag folsavforrás, melynek fogyasztása a nők terhessége alatt fontos.

3. Citrusfélék

A citrom, lime, narancs és grépfrút a télen fogyasztott gyümölcsök közé tartoznak. Nagy mennyiségben tartalmaznak C-vitamint és flavonoidokat, utóbbi esetén is hesperidin-ből a legtöbbet, amely
horvathnemagdi, 2017. december 27. szerda, 03:44
Tallóztam
1. Gránátalma

A gránátalma antioxidánsokban gazdag, így például egy pohár gránátalmalé elfogyasztása hozzájárul a szabad gyökök, és a rossz koleszterin visszaszorításához - állítja egy amerikai tanulmány. Egy másik kutatás szerint a gránátalmalé fogyasztása fokozza a vérkeringést a szívben, így segít olyan esetekben, amikor a szív oxigénellátása nehézkesebb egy elzáródott artériának köszönhetően.

2. Sötétzöld levelű zöldségek

Az ilyen zöldségek, mint például a spenót, sóska, vagy a kelkáposzta éppen télen növekednek. Ezek a növények gazdagok A-, C- és K-vitaminban, így segítik az immunrendszert és a bőr egészségét, de például a mustárfű és az endíviasaláta gazdag folsavforrás, melynek fogyasztása a nők terhessége alatt fontos.

3. Citrusfélék

A citrom, lime, narancs és grépfrút a télen fogyasztott gyümölcsök közé tartoznak. Nagy mennyiségben tartalmaznak C-vitamint és flavonoidokat, utóbbi esetén is hesperidin-ből a legtöbbet, amely növeli a jó, és
horvathnemagdi, 2017. december 27. szerda, 03:39
1/22
Képek, videók
Búzafű . jpg.jpg
pacsakute
2019. április 09. kedd, 23:10
Búzafű.jpg
pacsakute
2019. február 04. hétfő, 20:16
Búzacsíra búzafű.jpg
pacsakute
2019. január 08. kedd, 23:00
Búzafű - wheatgrass2
cipello
2015. január 08. csütörtök, 09:33
Búzafű - méregtelenítés
cipello
2015. január 08. csütörtök, 09:23
Búzafűlé.jpg
pacsakute
2014. február 08. szombat, 08:50
SAJÁT VETÉSŰ BÚZAFŰM
rozsmalom
2012. február 28. kedd, 17:17
buzafü.bmp
drciccancs
2008. november 13. csütörtök, 23:13
Kifejlett gomba
samsira
2007. november 24. szombat, 19:46
Tüzes kifejlet 3
saat
2006. december 20. szerda, 10:21
Tüzes kifejlet 2
saat
2006. december 20. szerda, 10:20
Tüzes kifejlet 1
saat
2006. december 20. szerda, 10:19
Nem elsősorban......bmp
bongyi53
2010. január 19. kedd, 21:38
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.