Belépés
2020. május 31. vasárnap | 22. hét | 152. nap | 21:54 | Angéla, Petronella
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
A datolyáról
többet az egészséges életmódról! Töltsd le Az egészséges és hosszú élet titka 10 pontban olvasmányunkat! Kattints a linkre!
Rostok
Csupán négy datolya elfogyasztásával 6.4 gramm rostot viszünk be a szervezetbe. A férfiaknak ez a napi szükséglet 21%-a, a nőknek pedig a 30%-a az ajánlott mennyiségnek. A rost fogyasztása segíti az emésztést.

A rost emellett segít abban, hogy minél tovább jóllakottnak érezd magad, mivel csökkenti a gyomor kiürülését. A rost bizonyítottan csökkenti a koleszterin szintet, kifejezetten a rossz koleszterint.

Cukor és kalória
Míg a legtöbb rostban gazdag étel segíti a súlycsökkenést, a datolya nem egy kalóriaszegény gyümölcs. Ez azért van, mert magas a szénhidrát- és a cukortartalma. Négy szemben 266 kalória van és közel 64 gramm cukor. A datolyát aszalva fogyasztják, és sűrűbb, mint a friss gyümölcs. Ha fogyni szeretnél, inkább friss gyümölcsöket fogyassz, mint például az alma vagy a málna.

Előnye viszont az, hogy tökéletes nassolni
pacsakute, 2020. május 25. hétfő, 22:08
Tanácsok az epilepszia tüneti csökkentésére
azonnal képes hatni az idegekre.

Bakopa levél
Évszázadokon keresztül használták az ajurvédikus kezelések során. Hatékony gyógyír az epilepsziára. Erős egészségre gyakorolt hatásáról ismert, miszerint fokozza a memóriát, a koncentrációt és kezeli az epilepsziát. Javítja az idegek egészségét, védi az idegsejteket a sérülésektől és sakkban tartja a rohamot.

Omega-3 zsírsavak
Ez az esszenciális zsírsavak egy csoportja, amely elősegíti az általános jó egészséget. Csökkenti a koleszterint és az artériák elzáródását, javítják az idegek és az agy egészséges működését. Omega-3 zsírsavakban gazdag étel például a hal és a dió. A rohamok megakadályozása érdekében építse be ezeket étrendjébe. Ezek az ételek is létfontosságú ásványi anyagokat tartalmaznak, melyek fontosak a neurotikus rendszer megfelelő működésében.

Indiai egres
Az indiai egres vagy amla C-vitaminban gazdag gyümölcs. Emellett antioxidánsokban és ásványi anyagokban is bővelkedik. Igyon meg éhgyomorra egy
pacsakute, 2020. május 21. csütörtök, 22:58
A mozgás előnyeiről
különösen a szívkoszorúér-betegség miatti halálozások száma növekszik egyre nagyobb ütemben. Sportolással megelőzhetjük a magas vérnyomás kialakulását, illetve ha valaki ezzel a problémával küzd, hamarosan javulást tapasztalhat ezen a téren. Persze egyes betegségeknél nem mindegy, hogy milyen testmozgást választunk, így ezt minden esetben beszélje meg, egyeztessen a kezelőorvosával!

A rendszeres testmozgás hatására csökkeni fog a vérzsírok és a trigliceridek szintje, ezzel szemben a HDL-koleszterin szintje emelkedő tendenciát fog mutatni. A mozgásszegény életmód rossz emésztést és bélműködést idézhet elő, azonban ha valaki elkezd mozogni, akkor az ilyen jellegű panaszai meg is szűnnek és jelentősen lecsökken az emésztőszervrendszert érintő daganatos megbetegedések kialakulásának a kockázata is.

Mivel mozgással zsírt éget a szervezetünk, így nem fenyeget bennünket az elhízás veszélye. Ha sportolunk, előbb-utóbb a számunkra ideális testalkatot is el tudjuk érni, ami után csak annyi a
pacsakute, 2020. május 19. kedd, 19:00
Otthoni praktikák elhízás ellen
cayenne-i borsot és más fűszereket (gyömbért, feketeborsot, mustármagokat) az ételek elkészítéséhez!

6, Curry levél
10 friss curry levél elfogyasztása minden reggel remek ayurvédikus orvosságként működik az elhízás és az elhízás okozta cukorbetegség ellen. Legalább 3-4 hónapon át ismételjük ezt a praktikát!
Kutatások bizonyítják, hogy a curry levél mahanimbint tartalmaz: egy alkaloidát, amely csökkenti az elhízás mértékét és a lipidszinteket. Ezzel segít csökkenteni a testsúlyt, a koleszterin- és trigliceridszinteket is.

7, Paradicsom
Minden reggel együnk egy-két paradicsomot éhgyomorra! Fogyasszuk el a héját és a magjait is, mert rostot tartalmaznak! A paradicsomban olyan vegyületek vannak, amelyek az étvágyat befolyásoló hormonok szintjét szabályozzák.

A paradicsom nagyon egészséges, hiszen gazdag A, C és K-vitaminban, magnéziumban, mangánban, kolinban, folsavban és más tápanyagokban. Ráadásul antioxidánsokat is tartalmaz, amelyek védelmet nyújtanak a rák
pacsakute, 2020. május 18. hétfő, 08:50
Diabétesz megelőzése táplálékokkal
Együnk több brokkolit és keresztes virágú zöldséget!
A szulforafán nevű rákellenes összetevőjéről elhíresült brokkoli a keresztes virágú zöldségekkel együtt fontos részét kell, hogy képezze az antidiabetikus étrendnek, hiszen megakadályozza a vérerek sejtjeinek károsodását. A brokkoliban megtalálható C-vitamin, króm, rost, béta-karotin és sok más tápanyag felveszi a harcot a szabadgyökökkel, a magas vércukorral, az alacsony sűrűségű lipoproteinek magas szintjével - így az LDL és a HDL-koleszterinnel.

4, Mozogjunk többet és iktassuk ki a gyorsételeket étrendünkből!
Csupán a rendszeres testmozgással és a helyes étrenddel rengeteget tehetünk a cukorbetegség megelőzéséért, hiszen az elhízás és a rossz fizikai kondíció alapfeltétele a betegség kialakulásának. A legjobb rövidebb, de nagyobb intenzitású edzéssel kezdeni, mely beindítja a vérkeringést és csökkenti az inzulin- és leptinrezisztenciát, majd fokozatosan beiktatni a hosszabb kardio edzéseket.

Ami az étrendet
pacsakute, 2020. május 18. hétfő, 08:44
Természetes szíverősítők
szívével, előtte mindenképpen egyeztessen, konzultáljon a kezelőorvosával.

Az étcsokoládé kis mennyiségben fogyasztva meglehetősen egészséges. Hetente több alkalommal is el lehet belőle fogyasztani néhány kockányit. Az étcsokoládé azért olyan egészséges, mivel flavonoidokat tartalmaz, amelyek elősegítik, hogy az artériák fala rugalmas maradjon. Amennyiben az artériák nem merevek, hanem rugalmasak, úgy kisebb az esélye a vérrögök képződésének, illetve megakadályozzák, a rossz, vagyis az LDL-koleszterin oxidációját is.

A sörről is az bizonyosodott be, hogy nem is olyan nagy ellenség, persze csak mértékkel fogyasztva. Napi egy pohár sör segíthet a koleszterinszint csökkentésében, illetve megnöveli a vérben az antioxidánsok jelenlétét, emellett csökkenteni tudja egy fibrinogén nevű fehérje termelődését, amelynek kiemelt szerepe van a vérrögök keletkezésében.

A B-vitamin-komplex - amely folsavat, B6-vitamint és B12-vitamint tartalmaz - csökkenteni tudja a szervezetben
pacsakute, 2020. május 11. hétfő, 00:06
Gyuri bácsi tanácsaiból
szeder gyümölcsöt, és hihetetlen, hogy a diólevél mi mindent tud csinálni. Kívülről-belülről.

CSONTRITKULÁS: Tyúktojást megmosni, ha kiürítettük a fehérjét és sárgáját, akkor belül van egy vékony hártya, azt ki kell húzni belőle, megszárítani, leőrölni és naponta egy kávéskanállal belekeverni az ételbe.

EKCÉMA

A friss útifű levele nagyon jó. Zölden kell szedni, és beledörzsölni az ekcémás helyre, ha száraz már nem használ.

EMÉSZTÉSJAVÍTÁS

Sav vagy koleszterin gond lehet, nem jól indul az emésztés, de a rágásunkkal van a legtöbb baj. Nem rágunk rendesen.

E P E

Amikor már probléma van az epénkkel, akkor érdemes a tyúkhúr mellett a veronikát használni.

EPEKŐ: minden, este sok retket kell enni, de csak este, mert napközben szinte mérgezi a

szervezetet a retek.

A FOGINYSORVADÁSra két növényt ajánlunk. Az egyik a diólevél teájával kell ecsetelni a

fogínyünket, a másik pedig a fagyalkéreg, de ez
pacsakute, 2020. április 30. csütörtök, 23:55
A szűrt kávé a legegészségesebb egy nagy létszámú, hosszú távú svéd kutatás szerint
Eredményeikről a European Journal of Preventive Cardiology című szaklapban, az Európai Kardiológiai Társaság (ESC) lapjában számoltak be.

"Tanulmányunk erős és meggyőző bizonyítékokkal szolgál a kávékészítési módok és a szívrohamok, az élethossz közötti összefüggésekre" - mondta Dag S. Thelle, a svédországi Göteborgi Egyetem tudósa.

Kiemelte: a szűretlen - például a török - kávé olyan alkotóelemeket tartalmaz, melyek megnövelik a vér koleszterinszintjét. A filter eltávolítja ezeket és csökkenti a szívrohamok és az idő előtti halálozás kockázatát".

A kávé világszerte az egyik legnépszerűbb ital és a leggyakrabban használt stimulálószer. Thelle 30 évvel ezelőtt felfedezte, hogy a kávéivás összeköthető összességében a koleszterin és a "rossz", LDL-koleszterin szintjének emelkedésével olyan mértékben, hogy annak már negatív következményei vannak az egészségre.

Kísérletekkel azonosították a kávé ezért felelős alkotórészeit és megállapították, hogy ezek szűrő segítségével eltávolíthatók.
velemenyezd, 2020. április 24. péntek, 11:11
Lila káposzta magas vérnyomás ellen
A lila káposztának nemcsak a színe gyönyörű, de nagyon egészséges is. Kissé édesebb is, mint a zöld káposztáé, ami eléggé kesernyés ízvilággal rendelkezik. A káposzta hatékony antioxidáns és gyulladásgátló tulajdonságú. Ha rendszeresen fogyasztjuk, jót teszünk a szív egészségével, segít csökkenteni a koleszterinszintet, illetve az emésztő- és a bélrendszer hatékony gyógyítója.

A lila káposzta és annak leve hatásos lehet magas vérnyomás ellen, és mivel tele van értékes fitonutriensekkel, így a rákos megbetegedések ellen is bevethető. Persze csak abban az esetben, ha rendszeresen fogyasztjuk.

Mindegy, hogy milyen színe van a káposztának, nagyon jó a bőr számára. A káposzta az egyik legjobb étel a tiszta és élettel teli arcbőr számára. A káposzta ásványi anyagokban gazdag, hiszen van benne kalcium, kálium, de megtalálható benne a kolin, a jód, a foszfor, a nátrium és a kén is.
pacsakute, 2020. április 08. szerda, 21:08
A fahéj gyógyhatásairól
gyökök okozta oxidatív károsodásokkal szemben. Az oxidatív károsodás sok krónikus betegségek okozója lehet, például oka lehet a szív- és érrendszeri megbetegedések, a rákos megbetegedések és a cukorbetegség kialakulásának.

A fahéj gyulladáscsökkentő tulajdonságokkal rendelkezik, így nagyon hatékony a fájdalom csillapításában. A fahéjjal csillapíthatjuk az izomfájdalmakat és a duzzanatokra is jó hatással van.

A napi, azaz a rendszeres fahéjfogyasztás jelentősen lecsökkenti az LDL-koleszterin szintjét, a trigliceridszintet és az összkoleszterinszintet. Márpedig ha ezek az értékek jók, akkor sokkal kisebb lesz az esélye a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának. A fahéj mellett a kurkuma is segíthet a trigliceridszint csökkentésében.

Az inzulinrezisztencia, illetve ha a szervezet rosszul reagál az inzulinra, az számos betegséghez kapcsolódhat, például a metabolikus szindrómához vagy a 2-es típusú cukorbetegséghez. A fahéj nem csupán a vércukorszint csökkentésében játszik
pacsakute, 2020. április 08. szerda, 17:25
A mandula gyógyhatásairól
megtámogatja. Ezek az egészségügyi hatások leginkább a mandulában található tápanyagokhoz kapcsolódnak, hiszen tartalmaz egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírsavakat, fehérjét, vitaminokat, ásványi anyagokat és más növényi tápanyagokat, illetve rostokat.

Számos tanulmány igazolja, hogy a mandula hozzájárul az egészséges vérzsírszint kialakításához, de jó hatással van a vérnyomásra, az érrendszeri funkciókra is. A mandulával kapcsolatban az is igaznak bizonyult, hogy csökkenti az LDL-koleszterinszintet, miközben megemeli a jó, azaz a HDL-koleszterin szintjét.

A mandula zsírban gazdag, azonban ez egészséges zsír, így segítségünkre lehet a testsúlykezelésben, hiszen rengeteg rostost tartalmaz, amely könnyen és hamar eltelít, mindemellett nem emeli meg drasztikusan a vércukorszintet, sőt energiával látja el az emberi szervezetet.

A rostban gazdag mandula jó hatással van a bélflórára is, mert egyensúlyban tartja ott a jó és a rossz baktériumokat. Márpedig ha a rossz
pacsakute, 2020. március 08. vasárnap, 22:33
1/110
Képek, videók
Datolya.jpg
pacsakute
2020. május 25. hétfő, 22:10
Datolya
irmus
2018. február 09. péntek, 08:01
Datolya
sanci81
2017. április 30. vasárnap, 17:00
datolya fa
relisisi
2016. január 30. szombat, 11:52
Datolyák.jpg
pacsakute
2015. június 23. kedd, 15:49
DATOLYA SZILVA
fekecsicuka
2014. május 28. szerda, 19:52
Datolyás amerikáner (1).J
csipkerozsi
2013. szeptember 29. vasárnap, 21:08
Datolyás amerikáner (2).j
csipkerozsi
2013. szeptember 29. vasárnap, 21:08
Datolya tea.jpg
pacsakute
2013. július 10. szerda, 20:09
Egészséges életmód alapel
pacsakute
2018. április 24. kedd, 21:25
egészséges életmód.jpg
enjoy75
2016. január 05. kedd, 06:12
Boo szükséglet.jpg
agica2004
2014. április 28. hétfő, 14:07
szükséglet.jpg
agica2004
2013. október 07. hétfő, 15:06
Saját szükségletem :D
matkaaa
2007. április 19. csütörtök, 20:26
(állatkertben)szükségl et
matkaaa
2007. április 19. csütörtök, 20:26
Címkék
hosszabb kardio, kávéivás összeköthető, filter eltávolítja, leggyakrabban használt, Göteborgi Egyetem, vércukorszint csökkentésében, rost fogyasztása, metabolikus szindrómához, rossz baktériumokat, vérrögök keletkezésében, mozgás előnyeiről, veronikát használni, egészségügyi hatások, egyik legjobb, rendszeres testmozgással, fahéjjal csillapíthatjuk,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.