Belépés
2019. július 17. szerda | 29. hét | 198. nap | 03:23 | Endre, Elek
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Igenis működik: fogyj banánnal!
amelyek felgyorsítják az emésztés folyamatát, ezáltal az anyagcsere fogyókúrás üzemmódba áll át. A banán zsírfaló titka pedig a benne található úgynevezett rezisztens keményítő, amely sokáig telítettségérzetet ad, és 20-25%-kal gyorsítja a zsírégetést.

A szobahőmérsékletű víz azért fontos, mert segíti az emésztést, gátolja a székrekedést és csökkenti az étvágyat. A délutáni banán nasival leküzdhető a stressz és az édes íz utáni sóvárgás. A diéta hatását tovább erősíti a korai vacsi, és az esti nassolás elhagyása. Ezáltal az alvás is pihentetőbb lesz, másnap pedig energikusabban ébredünk.

Milyen előnyei vannak a banándiétának?

A legtöbb japán leginkább a gyors fogyást és a könnyen követhetőséget emelte ki, mikor az előnyökről kérdezték őket. A megszorítások a többi diétáéval eltérően könnyen betarthatók, így ezt a diétát sokkal kevesebben szegték meg, mint a többit. A banán nagyszerű rostforrás, a reggelire elfogyasztott 2 banánban összesen 6 gramm rost van, amely csökkenti a
vorosrozsa66, 2018. május 22. kedd, 16:42
Mindennapi szokások, amelyek megöregítenek
cukros ételekkel, ha a bőr szépségéről van szó.
Kevesebbet alszik öt óránál?
Az alváshiány nem csak sötét karikákat, táskákat eredményez a szem alatt. A hét óránál valamivel hosszabb alvás az optimális. Ezért korábban kell lefeküdni, különben a kialvatlanság tünetei megjelennek, azaz csökken a nappali energia, lelassul a szellem, koncentrációs problémák lépnek fel, és megindul a súlygyarapodás.

A tvzés és a nassolás is a gyors öregedéshez vezet
Szereti a tévémaratont?
A British Journal of Sports Medicine tanulmánya mintegy 11 ezer ausztrál 25 éves és idősebb ember esetét vizsgálva megállapították, hogy egy óra tévénézés várhatóan 22 perccel csökkenti az élettartamukat. Ez azt jelenti, hogy aki átlagosan napi hat órát nézi a tévét, az öt évvel kevesebb ideig él, mintha elkerülné a televíziózást. Amikor valaki több mint 30 percig egy helyben ül, a teste elkezdi beépíteni a cukrot a sejtekbe, így sokkal
anna4459, 2018. május 20. vasárnap, 08:07
A magyar konyha, minden híresztelés ellenére, egészséges.
el télire a savanyú káposztát, amely az egyik legjobb C-vitamin forrásunk. Uborkát, és más zöldségeket is savanyítottak ráadásul természetes módon, gyári tartósítószerek nélkül. Aszalták a gombát, szilvát, sárgabarackot, szőlőt.
- méhészkedés
Kevés sót és még kevesebb cukrot használtak. Egy időben nem is volt még répacukor, ételeiket mézzel édesítették. A méz nagyon egészséges, gyakran ajánlott a reformkonyhában is. A népi gyógyászat is előszeretettel alkalmazta.
- olajos magvak
Nassolás helyett a régi korok embere olajos magvakat evett. Gyakran főztek mákos ételeket, melyek a csontritkulás megelőzésében játszanak szerepet. A tökmag a prosztata megbetegedése ellen jó.
- Gyűjtötték a gyógynövényeket erdőn, mezőn. A csipkebogyóból C-vitaminban dús teát készítettek áztatással, de lekvárt is főztek belőle.
- fűszerek
A csípős erős paprika nem hagyományos magyar fűszer, mint tudjuk, Amerikából származik. Nemes változata azonban nagyon egészséges. Szórták is megkent kenyérre csak
yaskane, 2018. április 26. csütörtök, 07:57
Szakértők szerint
az agyat így is igénybe vesszük.

4. Nyugtat

- egy stresszes nap után nagyon nyugtató tud lenni a kötés, oldja a szorongást, ellazítja a testet és a lelket
5. Fájdalomcsillapító hatása van

- ha valamilyen fizikai fájdalmunk van, próbáljuk ki, kössünk egy kicsit. Gondolataink közben elterelődnek a problémáról, és azon kapjuk magunk, hogy enyhül a fájdalom is.

6. Csökkenti az falási rohamokat

- ha tévézés közben egyfolytában nassolási kényszerünk van, kössünk. Tele kézzel egészen biztosan nem tudunk annyi chipszet magunkba tömni.

7. Serkenti a memóriát

- azok az idősek, akik sokat kötnek sokkal később szembesülnek a memóriaromlással, ugyanis ez a tevékenység állandóan kondiban tartja a memóriájukat.
8. Növeli az önbizalmat, és céltudatossá tesz

- nagyon fontos az, hogy az életben mindig legyen egy célunk. Így maradhatunk sokáig lendületesek, fiatalosak. Aki rendszeresen köt,
horvathnemagdi, 2017. november 21. kedd, 11:02
Fogyókúra tanácsok, hogyan fogyj le diéta nélkül
alatt képes a telítettség érzését kelteni. Amikor befalod egy pillanat alatt az ételt, akkor a gyomornak nincs ideje közölni az aggyal, hogy elég volt az evésből. Ez túl evéshez - és hízáshoz - vezet.

Aludj legalább 7 órát

Már évekkel ezelőtt bizonyították, hogy ha 7 óránál kevesebbet alszunk, akkor az étvágyunk megnő. Ilyen esetben gyakran akkor is éhesnek érezzük magunkat, amikor nincs is szükségünk ételre. Ez túl evéshez vezet. És ide tartozik még egy jó módszer: a nassolást váltsuk fel mozgással. Amikor jön a nassolási inger, inkább foglaljuk el magunkat valamivel. Csinálhatunk valamilyen tornagyakorlatot, fekvőtámaszt, leülhetünk olvasni vagy elmehetünk sétálni is. A lényeg, hogy eltereljük a figyelmünket és ne együnk feleslegesen.

Többször, több zöldség

A megevett zöldség mennyiséget könnyen növelhetjük: napi háromszor együnk zöldséget. Sokszor meglepődnek amikor azt mondom, hogy a kevesebb kalória fogyasztás nem feltétlenül jelenti azt, hogy
lenke1964, 2016. május 05. csütörtök, 18:21
10+2 tipp az olcsóbb utazáshoz
rövidebb nyaralásra és egyre többen keresik az olcsó lehetőségeket. Íme 10+2 tipp, amelyekkel csökkenthetjük az utazás költségeit.


1 - A szállodai minibárt ezután legfeljebb csak a napközben a városnézés során vásárolt üdítők és csokik hűtésére használjuk, s bármilyen csábító is az esti tévézés közben a minibárban lévő méregdrága csipsz, ne bontsuk ki, túlságosan drága nassolás lesz.

2 - Kizárólag a fapados légitársaságok bevételeit gyarapítja az elsőbbségi beszállás lehetősége, ugyanis a világon semmi értelme sincs, csak a felárat kell kifizetni érte. A fapadosok által használt repülőgéptípusokban a lehető legtöbb ülőhelyet zsúfolják be, ezért sokkal nagyobb lábtérre nem számíthatunk (legfeljebb a vészkijáratoknál), s a legtöbb reptéren a hátsó ajtóknál is ki lehet szállni. A transzferbusz pedig úgyis megvár, így sok időt nem nyerünk, ha előbb jutunk fel a
gabfe, 2016. április 09. szombat, 10:49
10 rossz szokás olvasás közben
van. Aztán otthon pedig nem tudjuk, melyikkel is kezdjük, hiszen mind annyira izgalmasnak tűnik. Ilyenkor van, hogy mindbe belekezdünk. Van, akinek ez nem is okoz gondot, van, aki tud párhuzamosan több történetet követni, és mást olvasni mondjuk a buszon, mint otthon lefekvés előtt. Azonban ha sok könyvet kezdünk meg egyszerre, könnyen belezavarodhatunk, melyikbe, mi is történt. Inkább találjuk ki, milyen sorrendben haladunk, és koncentráljuk egyre.

8. Evés, ivás olvasás közben

A nassolást jobb elkerülni, ha vigyázunk az alakunkra, mert észre sem vesszük, mennyit eszünk, még olvasunk. Ha enni szeretnénk, annyit tegyünk magunk mellé, amennyit engedélyezünk magunknak, így nem esszük túl magunkat. Azonban a másik gond az olvasás közbeni étkezéssel a maszatolás. Koszos ujjal lapozva könnyen összepiszkoljuk a könyvet, aztán persze bosszankodunk. Az innivalóval is legyünk óvatosak, hiszen elég egy óvatlan mozdulat és eláztatjuk az olvasmányunkat.

9. Veszélyes helyeken
lenke1964, 2016. január 30. szombat, 19:10
Ha csak ezeket betartod
pohárral) száraz bort. Nem véletlenül hívják a sört folyékony kenyérnek, tudományosan igazolt, hogy a sörivók könnyen híznak meg hastájon. A kis mennyiségű száraz bor viszont segíti a fogyást.

Á mint áfonya: ez a vitaminbomba bogyós gyümölcs remek zsírégető hatással is bír, fogyasszuk akár önmagában, akár natúr müzlibe, joghurtba vagy salátába keverve.

B mint boldogság: tévedés, hogy a bánatba szükségszerűen belefogy az ember. A többség meghízik, ha boldogtalan, egyrészt mert nassolással kárpótolja magát a szomorúságért, másrészt a stresszhormonok megkavarják az egészséges anyagcserét. A sikeres diéta lényeges eleme, hogy minél több örömszerző tevékenységet iktassunk be a napjainkba.

C(a) mint kalcium: a Tennessee Egyetem kutatói azt állítják, napi 1200 mg kalcium fogyasztása jelentősen meggyorsítja a zsír leolvadását deréktájról.

D mint diéta: csak a mozgás önmagában nem elég. A gyakorlatok feszesebbé teszik a törzsizomzatot, de a zsírt a kevesebb (és
horvathnemagdi, 2016. január 21. csütörtök, 16:54
Lapos hasért - javasolt ételek
esélyét.

Diófélék és magok
Bár a dióféléknek és a magoknak aránylag magas a kalória- és zsírtartalma, mégsem érdemes őket száműzni az étrendünkből. Naponta 5-6 dkg fogyasztásával jelentékeny mennyiségű élelmi rosthoz, telítetlen zsírsavhoz, E-vitaminhoz, magnéziumhoz és némi proteinhez is hozzájuthatunk, melyek mind jót tesznek a szívünknek, az agyunknak és az izmainknak is. Ráadásul ettől a tápanyag kombinációtól igencsak jóllakottnak fogjuk érezni magunkat, a magok éppen ezért kiválóak délutáni nassoláshoz.

Avokádó
Egy 2013-as, a Nutrition Journalben publikált tanulmányban a kutatók arra jutottak, hogy azok a túlsúlyosak, akik mindennap egy fél avokádót is ettek ebédre, telítettebbnek érzeték magukat, és kevésbé voltak éhesek a következő három-öt órában. Az avokádó emellett képes stabilizálni a vércukorszintet is.
Mindent összegezve, rendkívül fontos, hogy rendszeres étkezési ciklust alakítsunk ki; célszerű három-négy óránként enni valamit. Annak
pacsakute, 2016. január 15. péntek, 16:58
A Nassolásról
Mindenki nassolhat: 9 édesség cukorbetegeknek
2015. október 27. 13:11
Módosítva: 2015. október 27. 16:15
Partner: HáziPatika.com
Címkék: cukorbetegség, desszert, nassolnivaló, chips, egészséges táplálkozás

Az édességeket mindenki szereti, de van, aki számára ez igazi kiváltság. A cukorbetegeknek nagyon kell figyelniük arra, hogy mit esznek, mert egy délutáni fagyi vagy süti miatt gyorsan felmehet a vércukorszintjük. De azért nekik sem kell teljesen lemondaniuk az édességekről.

Csokoládét és süteményt persze csak mértékkel szabad enniük, mivel ezek a szénhidrátok erős vércukorszint-ingadozást idéznek elő. De akkor mégis miket ehetnek? A Gesundheit.de összegyűjtött kilenc olyan finomságot, amit bűntudat nélkül fogyaszthatnak a cukorbetegek is.
1. Málna, áfonya és társaik. Egyes gyümölcsök ugyan nagyon megemelik a vércukorszintet, de a bogyók kivételt képeznek, mert kevés szénhidrátot tartalmaznak, így alacsony glikémiás terhelést jelentenek.

2.
lovaszmarika, 2015. december 22. kedd, 15:56
Fogyj gyógynövények segítségével!
A súlyfeleslegtől megszabadulni egyáltalán nem könnyű: megfelelő étrend, lelki ráhangolódás és rendszeres testmozgás egyaránt szükséges hozzá. Bizonyos gyógynövények hozzájárulhatnak ahhoz, hogy egyszerűbben, gyorsabban menjen a fogyás!


A gyömbér, illetve a vele készült ételek nagyszerűen telítik a gyomrot, a hatására lassabban leszünk éhesek, így a sok felesleges kalória elfogyasztásával járó nassolásnak is elejét vehetjük. A gyömbér emellett nagyon jót tesz az emésztésnek, és javítja, gyorsítja az anyagcserénket is.


A zöld teáról régóta tudjuk, hogy a fogyasztáa rendkívül kedvező a diétázóknak, felgyorsítja ugyanis az anyagcserét és a hatására több energiát használhatunk fel. A benne található antioxidánsok ráadásul védik a sejteket a káros szabadgyököktől, lassítják az öregedési folyamatokat is. Érdemes naponta 3-4 csésze zöld teát fogyasztani - akár kávé helyett is ihatjuk, a benne található anyagok ugyanis legalább olyan jó "ébresztő" hatásokkal bírnak, ám
suzymama, 2015. november 30. hétfő, 18:22
A sav-bázis egyensúlyról
fogyasztása. Nagyon fontos, hogy ne kössük le őket rendszeres só-, cukor- és többletfehérje-bevitellel, hogy a savak kiküszöbölését képesek legyenek elvégezni!
5. Légzőgyakorlatok
Mivel a savakat a szervezet a kilégzéssel távolítja el, a savtalanítás szempontjából a legfontosabb a méregtelenítő légzés: amikor egy mély, alapos belégzést nagyon hosszú, lassú kilégzés követ. Ezt jópárszor érdemes megismételni, és napjában többször is elvégezhető.
6. Helyes étrend
Az alapos rágás, a nassolás mellőzése, a bőséges folyadékbevitel, a helyes ételpárosítások, a rost- és enzimgazdag táplálkozás és a mértékletes étkezés mind lúgosító hatású. Az étrend legalább fele lúgosító hatású étel legyen! Heti egy böjtnap javasolt gyógyteával (körömvirág, zsurló stb.) és/vagy zöldséglével.
7. Gyógynövények
A csalánteával kúrát is végezhetünk: hat hétig napi 2-2,5 l tea lúgosító étrend mellett.

8. Béltisztítás
Ha a bélrendszer, illetve a bélflóra nincs rendben, akkor szintén nagyobb
klementinagidro, 2015. augusztus 24. hétfő, 15:09
1/10
Képek, videók
Majom banánnal
eva6
2017. szeptember 09. szombat, 15:30
banánnal töltött csirkeme
erzsikepuskas
2014. február 07. péntek, 09:09
banánnal a rák ellen.jpg
dnemethk
2013. december 29. vasárnap, 14:46
farsang(5)-maki banánnal
opti-toncsi
2011. február 01. kedd, 13:11
Virivel és egy banánnal:P
anita003
2006. szeptember 02. szombat, 11:59
banánnal:P
_barbyka_
2006. július 24. hétfő, 17:11
Diddl banánnal
saamonemsu
2006. július 12. szerda, 15:14
Az elhízás folyamata.jpg
pacsakute
2013. február 24. vasárnap, 13:42
A vizsgálat folyamata
furaila
2013. január 14. hétfő, 23:00
a kelés folyamatának 1 pi
kobali
2007. október 22. hétfő, 16:44
anyagcsere fokozók.png
dnemethk
2013. augusztus 23. péntek, 15:42
anyagcsere fokozó ételek.
tinka1951
2013. március 04. hétfő, 08:22
anyagcsere fokozók.jpg
dnemethk
2013. március 03. vasárnap, 20:36
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.