Belépés
2019. október 16. szerda | 42. hét | 289. nap | 02:54 | Gál
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Izomépítésre természetes növényekkel
emberek számára adtak nagy mennyiségű spenótot, illetve spenót kivonatot. A stockholmi Karolinska Intézet kutatásait világszerte óriási érdeklődés követte. Egyre több intézet kezdett foglalkozni a spenót élettani hatásaival. A kutatások során bebizonyosodott, hogy a spenót nitrát tartalma hatékonyabbá teszi a mitokondriumok munkáját, ezáltal javítja az aerob energiaellátást. A tesztszemélyeken megfigyelték, hogy a nitrát hatására a kerékpározóknál kisebb volt a combizmok oxigénfogyasztása, és a megerőltető edzések és versenyek után a sokszor tapasztalható izomláz, izomgörcs meglehetősen gyengült, vagy el is maradt. Ez annak köszönhető, hogy az aerob energiaszállítás hatékonyabb volt, ugyanakkor nem nőtt a laktát (tejsav) szint. Egy, a Rutgers egyetemen készült kutatás szerint a spenótkivonat 20%-ig emelte a fehérjeszintézist az izomsejtekben. Ez már egy havi spenót fogyasztását követően bekövetkezett. Egyre több testépítő szerben jelentek meg a spenótkivonatok, és ezek használata semmilyen későbbi káros
pacsakute, 2019. október 04. péntek, 18:24
A Q10 hatásairól
átalakítási folyamat a koenzim Q10 jelenlétét igényli a belső mitokondriális membránban. Ennek egyik szerepe az, hogy fogadja az elektronokat zsírsav- és glükózanyagcsere során, majd átadja azokat elektron-fogadóknak.

Az ATP konverziójának folyamata döntő fontosságú az emberi test minden cellája szémára, továbbá lehetővé teszi az üzenetek küldését a cellák között. Az ATP szintézis létfontosságú az energia fenntartásához, és a feladat elvégzéséhez Q10 szükséges.

A Q10 még csökkentheti az edzésekhez kapcsolódó konkrét fáradtságot. Három különálló, kettős-vak, placebo-kontrollos, emberben végzett vizsgálat kimutatta, hogy a Q10 kiegészítésével javult a testmozgással kapcsolatos fáradtság érzése (100-300 mg / napi dózisban).

2. Csökkenti a szabad gyökök által okozott károsodást
A sejtstruktúrák oxidatív károsodása fontos szerepet játszik az öregedéssel járó funkciók hanyatlásában és a betegségek kialakulásában. Mind a vízben, mind a zsírban oldódó antioxidánsként a Q10
pacsakute, 2019. június 09. vasárnap, 17:10
Az aminosavakról - jó tudni
esszenciális aminosavak feltétlenül szükségesek, ha az edzést a következő szintre kívánja hozni. Valójában az esszenciális aminosavakat - mint a leucin, a valin és az izoleucin - gyakran használják az izmok helyreállításának elősegítésére, az izomfájdalom megelőzésére és a fáradtság elleni küzdelemre az edzés utáni étkezés részeként.

Nyolc tanulmány áttekintése azt mutatta, hogy az elágazó láncú aminosavakkal való kiegészítés csökkentette az izomfájdalmat és javította az izmok működését az intenzív edzések után. [4] Egy másik, a Leeds Metropolitan University által végzett tanulmány megállapította, hogy napi 4 gramm leucin bevitele növelte a férfiak testi erejét egy 12 hetes rezisztencia képzés során. [5]

4. Javítja a hangulatot
A triptofán egy esszenciális aminosav, amely kulcsszerepet játszik a hangulat szabályozásában és a mentális egészség megőrzésében. A szervezet szerotonin szintetizálására használja, amely egy hangulat befolyásoló neurotranszmitter. A szerotonin egyensúly
pacsakute, 2019. június 09. vasárnap, 16:57
Nyugdíjas torna
gyakorisága, csökken a puffadás, sőt, a vércukorszint is egyenletesebben alakul, így
nem leszel farkaséhes, és nem fogsz össze-vissza nassolni, ami segít abban, hogy
ne szedj fel plusz kilókat. Ez 40-45 éves kor felett még nagyobb jelentőséget kap,
de jó, ha minél korábban kialakul a rutin.

Plusz egy fontos dolog

Az izomtömeg csökkenése és az anyagcsere lassulása ellen nagyon sokat tehetsz
azzal is, ha mozogsz. Különösen az izmok számára terhelést jelentő erősítő edzések
hatékonyak, melyek arra ösztönzik a testet, hogy ne elbontsa az izmokat, hanem
lehetőleg építse őket. Már heti két-három alkalommal fél óra edzés is segíthet abban,
hogy a szervezeted olyan jól működjön, mint egy fiatalabb, de kevésbé edzett
klarika47, 2019. január 27. vasárnap, 14:20
Díjazták az év egyetemi sportolóit
Az ünnepeltek a phjongcshangi téli olimpián, a különböző sportági világversenyeken, továbbá az egyetemi világversenyeken - európai egyetemi játékokon, illetve a sportági egyetemi világbajnokságokon - nyújtottak kimagasló teljesítményt.

"Önök kiemelkedő eredményt értek el két olyan területen, amelyek életünk legjobb befektetései, ezek a sport és a tanulás" - mondta Szabó Tünde sportért felelős államtitkár, majd kiemelte, hogy a versenysport egyre nagyobb kihívás elé állít mindenkit, ezért a napi edzések után még nagyobb terhelést jelent a tanulás, a szellem edzése.

"Legyenek büszkék arra, hogy máris példaként állíthatók a jövő generációi elé" - folytatta, egyúttal köszönetet mondott a szülőknek, edzőknek és a tanároknak, akik "segítik a diákok kettős pályáját".

A díjazottak között volt Burján Csaba és Knoch Viktor olimpiai bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó, valamint Kovács Sarolta és Földházi Zsófia csapatban világ- és Európa-bajnok öttusázó.

Az eseményen elismerésben részesültek a
velemenyezd, 2018. november 22. csütörtök, 17:19
Petrov Árpád: Mindent őszintén meg tudunk beszélni .....
tudunk beszélni Hosszú Katinkával.
Petrov Árpád szerint megvan az összhang közte és tanítványa, a háromszoros olimpiai bajnok Hosszú Katinka között, akinek felkészítését nyár közepe óta irányítja.
Képen: Hosszú Katinka és Petrov Árpád (Fotó: borsonline.hu)
........
Nagyon elégedett vagyok, főleg a legutóbbi verseny tükrében. Nagyon jó az összhang, az edzéseken mindig megtaláljuk azt a módszert, amellyel túl tudunk jutni a holtpontokon, és őszintén meg tudunk beszélni mindent" - mondta az M1 aktuális csatornán a Duna Aréna partján nyilatkozó 35 éves szakvezető. Hozzátette: az első két hónapos munkának a próbája volt a múlt hétvégi eindhoveni rövid pályás világkupa, melyen már komoly ellenfelekkel találkozott Hosszú Katinka.
Kiemelte, a nyitónapon 200 méter pillangón, majd a zárón a 200 méter vegyesen is olyan időt úszott tanítványa,
maroka, 2018. október 02. kedd, 13:26
Petrov Árpád: jó az összhang Hosszú Katinkával
"Nagyon elégedett vagyok, főleg a legutóbbi verseny tükrében. Nagyon jó az összhang, az edzéseken mindig megtaláljuk azt a módszert, amellyel túl tudunk jutni a holtpontokon, és őszintén meg tudunk beszélni mindent" - mondta az M1 aktuális csatornán a Duna Aréna partján nyilatkozó 35 éves szakvezető. Hozzátette: az első két hónapos munkának a próbája volt a múlt hétvégi eindhoveni rövidpályás világkupa, melyen már komoly ellenfelekkel találkozott Hosszú Katinka.

Kiemelte, a nyitónapon 200 méter pillangón, majd a zárón a 200 méter vegyesen is olyan időt úszott tanítványa, amivel mindketten elégedettek voltak.

A szakember elmondta, Hosszú várhatóan napi két-három számot vállal majd a Duna Arénában csütörtöktől szombatig sorra kerülő rövidpályás világkupa-viadalon, ahol a 29 éves sztár minden bizonnyal begyűjti majd 400. vk-érmét is.
velemenyezd, 2018. október 02. kedd, 10:01
Ötödször is a főtitkári székben
Természetesen felelőse vagyok a 1,5 milliárd forintos költségvetés betartásáért is, melyben egy pénzügyi vezető segíti a munkámat. Mindezek mellett folyamatosan képzem magam a hazai és a nemzetközi edző - és sportvezető továbbképzéseken, de néhány éve a Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Jog és Államtudományi Karán - okleveles jogi sportszakember végzettséget is szereztem.

Milyen múltra tekint vissza a sportág Mosonmagyaróváron?

A városban 1976-ban készültek az első igazolások, de az edzések Molnár (Taxis) Károly megjelenésével már 1974-ben kezdődtek. Karcsi az Újpesti Torna Egyletből jött hozzánk. A szőnyegeket a Pákozdi testvérek adták Győrből, a Győri Dózsából Glaser Zoltán segített.
Az elmúlt idő alatt majd száz magyar bajnok és Diák Olimpiai Országos Bajnok, öt korosztályos Európa-bajnok került ki, és itt nevelkedett Sastin Marianna, aki később világ bajnok birkózó lett. Tíz éven át az országos szövetségi ranglistán a legjobb tíz szakosztály között szerepelt a város
zoldkaszino, 2018. augusztus 30. csütörtök, 03:26
A Barca védője barátkozni akart,
Messi és Suárez jól megkopasztotta
A nyári labdarúgó-világbajnokságon kiderült, Yerry Mina a levegőben szinte verhetetlen, de a kolumbiai hátvéd mégis másban akart kitűnni, amikor a Barcelonához szerződött. Mina egy interjúban elmesélte, edzéseken Lionel Messivel és Luis Suárezzel gyakorolta a szabadrúgásokat, sőt, fogadást is kötöttek, nem sokkal később azonban rá kellett jönnie, utóbbi nem volt jó ötlet.
,,Amikor a Barcához érkeztem, próbáltam barátkozni mindenkivel, Messivel és Suárezzel például fogadásokat kötöttem. Edzések után szabadrúgás-párbajt vívtunk, de minden nap buktam 50 eurót" - mesélte Mina a Bocas magazinnak.
,,Hamar rádöbbentem: én fizetem a napi bevásárlásukat, kínomban magamon nevettem. Ezek a srácok elképesztőek, azt csinálnak a labdával, amit akarnak. De nemcsak a pályán varázslók, remek emberek is" - tette hozzá.
Jelenleg bizonytalan, hogy a következő szezonban Mina gyakorolhatja-e edzésen a szabadrúgásokat Messiékkel.
maroka, 2018. augusztus 01. szerda, 18:20
A hasi zsírpárnák leadásának otthoni módszerei
megdolgoztatja.

2. Rendszeresen sétáljon, kerékpározzon, fusson, és végezzen aerobic testmozgást, amely megnöveli szervezete zsírégető és kalóriafelhasználó képességeit.

3. Végezzen felkelés után ugráló feladatokat vagy fekvőtámaszokat, amelyek beindítják anyagcsere folyamatait és segítik az ébredést. Az ugrálókötelezés szintén remek módja a hasi zsírpárnák eltüntetésének, és több kalóriát éget el, mint a futás, vagy bármilyen egyéb testmozgás.

4. Rendszeresen végezzen erőnléti edzéseket és a keringést javító edzést is, amelyek segítik az izomtömeg növelését, az izmok erősítését, és ezáltal a teljes testzsír, így a hasi zsírpárnák csökkentését is.

Tanácsok:

Rendszeres testmozgás és a fenti tanácsok betartása mellett is előfordulhat, hogy nem tapasztal fogyást, ez esetben mindenképp meg kell vizsgálnia életvitelét és megtenni a szükséges változtatásokat. Az alábbi tanácsok segíthetnek életvitele megváltoztatásában és elősegíthetik az áhított
tinka1951, 2018. július 28. szombat, 05:14
Mit tehetünk a csontok egészségéért?
Minél idősebbek vagyunk, annál jobban oda kellene figyelni a csontjaink egészségére: az idő előrehaladtával ugyanis a csontjaink elgyengülhetnek, a bennük található ásványianyag-raktárak kiürülhetnek, így egyre nagyobb lesz az esélye a csonttöréseknek.

Mit tehetünk a csontok egészségéért?

Az egészséges csontrendszer elengedhetetlen a jó tartáshoz, az erőhöz, az állóképességhez, de a csontok a belső szerveinket vagy bizonyos idegeket is védenek.

Minél idősebbek vagyunk, a csontjaink annál jobban elgyengülhetnek,

vagyis folyamatosan elveszítik az abban raktározott ásványi anyagok egy részét, így könnyebben törnek, nehezebben gyógyulnak, ez pedig nemcsak komoly fájdalommal, de a mozgás beszűkülésével, és az önállóság elveszítésével járhat együtt.

Szerencsére, néhány egyszerűbb szokás elsajátításával sokat javíthatunk a csontjaink állapotán, és hosszú időre biztosíthatjuk annak egészségét.

A csontjaink egészségéhez szükséges legfontosabb ásványi
irmus, 2018. július 24. kedd, 09:19
1/15
Képek, videók
Fehér növényekkel díszíte
pacsakute
2016. március 21. hétfő, 21:09
szárított növényekkel.jpg
orsi1
2008. november 02. vasárnap, 21:04
A szobánk növényekkel
boszormacs
2007. május 23. szerda, 22:23
Természetes antibiotikumo
pacsakute
2019. január 13. vasárnap, 00:33
Természetes agyserkentők.
pacsakute
2019. január 13. vasárnap, 00:31
Természetes vitaminok.jpg
pacsakute
2018. február 20. kedd, 21:20
Természetes antibiotikumo
irmus
2018. február 16. péntek, 14:29
Természetes-gyógymódok -a-
pacsakute
2017. október 02. hétfő, 10:48
Természetesség-GYERTYA
1vargaildyko
2016. július 21. csütörtök, 06:18
Természetesség-NAPFÉNY
1vargaildyko
2016. július 03. vasárnap, 06:12
Természetes fájdalomcsill
pacsakute
2016. február 06. szombat, 22:08
Természetesség-HARCOS
1vargaildyko
2016. január 05. kedd, 07:45
Természetesen.jpg
pacsakute
2015. november 24. kedd, 19:18
Természetes gyógyír
sanci81
2015. november 23. hétfő, 16:53
Címkék
tesztszemélyeken megfigyelték, Duna Arénában, Knoch Viktor, következő szezonban, összhang közte, belső mitokondriális, aerob energiaellátást, Hosszú Katinka, betegségek kialakulásában, kerékpározóknál kisebb, csontjaink egészségére, elektronokat zsírsav-, eseményen elismerésben, sportági egyetemi, szellem edzése, Pázmány Péter Katolikus Egyetem,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.