Belépés
2020. február 21. péntek | 8. hét | 52. nap | 01:54 | Eleonóra
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
'0 vitamin A legfontosabb 10 vitamin NŐKNEK
és bizonyos rákos megbetegedések előfordulási gyakoriságát is csökkenti. A vörös vértestek képződésében is kulcsszerepet játszik.

A legjobb C-vitamin források: brokkoli, grapefruit, kivi, narancs, paprika, paradicsom, eper, burgonya.

Vitamin D-3 2000 IU 90 db tabletta
Vitamin D-3 2000 IU 90 db tabletta
D-VITAMIN

D-vitamin

A D-vitamin egy zsíroldékony vitamin, mely segíti a kalcium felszívódását, ami fontos szerepet játszik a csontok megfelelő működésében. A D-vitamin csökkenti a szklerózis multiplex, a reumatoid artritisz és bizonyos rákos betegségek rizikójának csökkentését.

A D-vitamin hiánya gyengíti a csontokat, ami csontritkuláshoz vezethet.

Napi 10-15 perc napozás elegendő ahhoz, hogy biztosítsuk szervezetünk számára a szükséges D-vitamint. Emellett a zsíros halak, a máj, a tej ls a tojás tartalmaz számotevő mennyiségben D-vitamint.

E-vitamin

Az E-vitamin erős antioxidánsként harcol az öregedés ellen,
koszegimarika, 2020. január 21. kedd, 16:24
A tojás gyógyhatásairól
anyagként is működik. Javítja a memóriát és a kognitív funkciókat.

A B12-vitamin is fontos az agy megfelelő működéséhez és a vérképzéshez. Kutatások kimutatták, hogy a hiánya agysorvadáshoz vezethet, amely az Alzheimer-kór és az elmezavar előfutára.

Az USDA Nemzetközi Tápanyag Adatbázis szerint egy keményre főzött tojásban kb. 1.11 mikrogramm B12-vitamin található, amely a napi ajánlott B12-bevitel 18.5 százaléka.

Az Omega-3 zsírsavak is segítenek az agy megfelelő működésében. A D-vitamin, amely igen kevés ételben található meg, szintén javítja az agyműködést.

2, Segít az egészséges testsúly megtartásában
Ősidők óta népszerű a tojásos reggelik fogyasztása. Ez a hagyomány segít megőrizni a testsúlyt, mert amellett, hogy ellát energiával, a tojás jobban eltelít. A tojásban található fehérje fokozatosan biztosítja számunkra az energiát, mert nem emeli meg hirtelen a vércukorszintet.

Ezen kívül a Network Health Dietetian folyóirat tanulmánya szerint a
pacsakute, 2019. április 10. szerda, 00:49
Közismert ételeink jótékony hatásai
bőr és a haj egészségének fenntartását, megnöveli szervezete energiaszintjét, és csökkenti testsúlyát.

Tej
A tejtermékek a legjobb kalciumforrás. A kalciumnak rengeteg szerepe van szervezete egészségének fenntartásában, a legfőbb azonban a csontok és fogak fejlődésének segítése és egészségének fenntartása. Emellett a vérrög képződés ellen is sokat tesz, és segíti a gyorsabb sebgyógyulást is, szinten tartja a vérnyomást, és segíti a megfelelő izom-összehúzódást, így a szív megfelelő működésében is szerepet játszik.

A tej emellett magnéziummal, foszforral, A-, B6- és B12-vitaminnal, valamint riboflavinnal látja el szervezetét.

A tej egészségügyi hatásai között a csontok és a szív egészségének fenntartása, a vérnyomás megfelelő szinten tartása, és a D-vitamin szint növelése is szerepel. A D-vitamin hiánya depressziót, krónikus fáradtságot, és premenstruációs szindrómát okozhat.

Tejpótló szerek
Több oka lehet annak, hogy a tehéntej helyett mást
pacsakute, 2019. január 29. kedd, 22:00
10 fűszer az agyműködés segítésére
Bizonyára mindenki hallott már különféle módszerekről, mint például a meditáció, a mély légzés vagy az agytréning, amelyek segítségével egyesek szerint fejleszthető az agykapacitás és elősegíthető a szellemi frissesség.

Ám vajon hányan tudják, hogy az étrend is fontos szerepet játszik az agy működésében?

Amit eszünk, befolyásolja az agy kognitív funkcióit. A konyhánkban lévő gyógynövények és fűszerek hasznosnak bizonyulhatnak a memóriánk javításában és az agy működésének növelésében.

10 fűszer az agyműködés fellendítésére:

1, Kurkuma
Ha kurkumával fűszerezzük az ételeinket, élesebben vág majd az eszünk! A kurkumában van egy kurkumin nevű vegyület, amely csökkenti a lerakódásokat az agyban, amelyek az Alzheimer-kór egyik okozói. A kurkuma lelassítja a már kialakult Alzheimer-kór előrehaladását is a benne lévő hatékony antioxidánsok segítségével.

A kurkuma ezen kívül javítja a memóriát és antidepresszáns hatása is van. Egy nem rég publikált indiai
pacsakute, 2019. január 29. kedd, 21:47
Táplálékok- amelyek jót tesznek az agynak
elősegítik az agysejtek védelmét, a problémamegoldó képesség és a memória javítását. Éppen ezért nagyon lényeges, hogy minél több feldolgozatlan, friss és organikus táplálékot fogyasszon, mert csak ezek segítik elő az agyi funkciók javítását. A feldolgozott élelmiszerek olyan anyagokat is tartalmaznak, amelyek egyáltalán nem szolgálják az egészségünket. Ezen kívül ne feledkezzen meg a súlyának megfelelő mennyiségű tiszta ivóvízfogyasztásról sem, amelynek szintén kitüntetett szerepe van az agy megfelelő működésében. Tudta, hogy a fáradtság egyik legjobb ellenszere a friss, tiszta ivóvíz? Sokan a kávétól remélnek éberséget, ha egy-egy délután rájuk tör az álmosság, pedig ilyenkor csak egy nagy pohár vízre lenne a testünknek szüksége.

Kutatások igazolják, hogy a bogyós gyümölcsök képesek még akkor is a segítségünkre lenni, ha már az agyi funkcióink hanyatlóban vannak. Például a fekete áfonya nemcsak a memóriát képes javítani, hanem az agyat is képes fiatalon tartani. Ezen kívül az egyensúlyérzék és a
pacsakute, 2019. január 23. szerda, 19:05
Zöldség szív
haj egészségének fenntartását, megnöveli szervezete energiaszintjét, és csökkenti testsúlyát.

Tej

A tejtermékek a legjobb kalciumforrás. A kalciumnak rengeteg szerepe van szervezete egészségének fenntartásában, a legfőbb azonban a csontok és fogak fejlődésének segítése és egészségének fenntartása. Emellett a vérrög képződés ellen is sokat tesz, és segíti a gyorsabb sebgyógyulást is, szinten tartja a vérnyomást, és segíti a megfelelő izom-összehúzódást, így a szív megfelelő működésében is szerepet játszik.

A tej emellett magnéziummal, foszforral, A-, B6- és B12-vitaminnal, valamint riboflavinnal látja el szervezetét.

A tej egészségügyi hatásai között a csontok és a szív egészségének fenntartása, a vérnyomás megfelelő szinten tartása, és a D-vitamin szint növelése is szerepel. A D-vitamin hiánya depressziót, krónikus fáradtságot, és premenstruációs szindrómát okozhat.

Tejpótló szerek

Több oka lehet annak, hogy a tehéntej helyett mást
klarika47, 2018. november 25. vasárnap, 19:17
25 érv a teafogyasztás mellett
tartalmaz, amely nyugtató hatásával elősegíti az elalvást. Igyunk egy csésze macskagyökérteát pár órával lefekvés előtt a gyors elalváshoz.

Gazdag antioxidáns-forrás

A tea több változata rengeteg antioxidánst tartalmaz. Ezek megvédik a testet a szennyeződésektől és betegségektől, erősítik az immunrendszert és leküzdik a fertőzéseket. Az antioxidánsok elpusztítják a testben lévő szabadgyököket, amelyek erősen instabil szerkezetek, és hajlamosak kárt okozni a DNS-ben és a sejtek működésében.

Védi a szívet

Egy japán kutatás során kimutatták, hogy a zöld tea jelentősen csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását. Rendszeres fogyasztásával 46%-kal csökkenthető a magas vérnyomás kockázata. Meggátolja a vérrögképződést, ezzel megelőzve a stroke-ot és a szívrohamot. Egy másik, holland tanulmány szerint napi két csésze fekete tea fogyasztásával csökkenthető a szívroham kockázata. A tea rengeteg flavonoidot, kempferolt, kvercetint és miricetint tartalmaz,
vorosrozsa66, 2018. október 10. szerda, 20:19
A magnézium hiány...
MAGNÉZIUMFORRÁS, AMELLYEL CSÖKKENTHETŐ A SZORONGÁS, DEPRESSZIÓ ÉS SZÍVINFARKTUS KOCKÁZATA

1. KÍNOZZÁK-E IZOMGÖRCSÖK, IZOM FÁJDALMAK?

Ez a magnézium hiány egyik leggyakoribb jele. A magnézium-kalcium egyensúly felborulása csak úgy mint az ereinkben, úgy az izmainkban is túlzott kalcium lerakódáshoz vezethet ami keményíti az érfalainkat és az izmainkat.

2. GYÖRTI-E ÁLMATLANSÁG?
Az álmatlanság egyik kiváltója az agyunkban fellépő magnézium hiány lehet. Az idegsejtekben található NDMA repectorok aktiválásáért a kalcium, míg az inaktiválásáért a magnézium felel. A magnézium hiány hatására a receptorok aktivizálódnak és képletesen szólva az agyunk nem tud kikapcsolni.

2. VAN-E MAGASVÉRNYOMÁSA?
Ez talán a legtöbbet tudományosan is tanulmányozott területe a magnézium hiánynak.
A magas vérnyomás akkor jelentkezik amikor az érfal összeszűkül és a vér nem tud eljutni a testünk minden területére. Ilyenkor akár zsibbadás is jelentkezhet. Mint tudjuk
skorpiolilike, 2018. március 23. péntek, 15:20
Milyen színű gyümölcsöt egyek, hogy egészséges maradjak?
gyümölcsök!Köztudott, hogy az optimális egészség elérése érdekében naponta öt alkalommal kellene zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanunk. Ami viszont legalább ugyanennyire fontos, hogy a napi ötszöri ,,egészségmenüt" a lehető legszínesebben állítsuk össze, ugyanis a zöldségek és a gyümölcsök hatóanyaga a színükben rejlik.

A kékes árnyalatú zöldségek és gyümölcsök (áfonya, szeder, fekete ribizli, szilva, stb.) például igen jótékony hatásúak az öregedés folyamatában, a húgyvezeték működésében, a memória működésében, és olyan antioxidánsokat tartalmaznak, amelyek talán megelőzik bizonyos ráktípusok kialakulását. A kék és lila zöldségekben és növényekben található antocián és fenol nevű vegyi anyagoknak öregedésgátló hatást tulajdonítanak
A zöld színű zöldségfélék ezzel szemben legjobb méregtelenítők magas víz, klorofill és rosttartalmuk révén. A klorofill a zöld növényekben
bordat, 2017. november 25. szombat, 16:11
Zöldségek és gyümölcsök A színek hatása az egészségünkre
gyümölcsök fogyasztására, hogy a szervezetünk hozzájusson mindahhoz a tápanyaghoz, amit a sokfajta zöldség és gyümölcs biztosít.

A kék és lila zöldségek és gyümölcsök a következők:

Szeder, áfonya, fekete ribizli, aszalt szilva, fekete bodza, lila füge, kékszőlő, szilva, mazsola, lila spárga, vöröskáposzta, lila répa, padlizsán, lila endíviasaláta, lila paprika, lila krumpli, feketegyökér. A kék és lila zöldségek és gyümölcsök jótékony hatásúak az öregedés folyamatában, a húgyvezeték működésében, a memória működésében, és olyan antioxidánsokat tartalmaznak, amelyek állítólag megelőzik bizonyos ráktípusok kialakulását. A kék és lila zöldségekben és növényekben található antocián és fenol nevű vegyi anyagoknak öregedésgátló hatást tulajdonítanak.
A zöld színű zöldségek és gyümölcsök a következők:

Avokádó, zöld alma, fehér szőlő, sárgadinnye, kivi, zöld citrom, zöld körte, articsóka, rukola, spárga, brokkoli és változatai, bimbós kel, kínai kel, zöldbab, fejes káposzta,
eva6, 2017. március 24. péntek, 16:50
Hogyan maradjunk frissek hosszabb autóúton?
kalóriára, ezért az indulás előtt és az út alatt kerüljük a nehezebb ételek fogyasztását, ne együk ,,álmosra" magunkat! Az út közbeni nassolást elkerülhetjük például cukormentes rágógumi fogyasztásával, rágózás mellett ugyanis kevesebbet eszünk, mégis energikusabbnak érezzük magunkat. Sőt, pszichológusok szerint a rágózás jótékonyan hat a memóriára és a koncentrációt is segíti, mert az állkapocs rágó mozgásakor az agy hippokampusz nevű része stimulálódik, amely fontos szerepet játszik a memória működésében. Emellett a rágó mozgás a pumpálás révén több vért juttat az agyba, nő a pulzus, s több oxigén is jut az agyba a keringés serkentése révén.

Az agy megfelelő oxigén­ellátását s így a frissességünk megőrzését támogatja a rendszeres szellőztetés is. Ideális esetben 30-40 percenként érdemes friss levegőt engedni az autóba. Ha többórás útra megyünk, 2-3 óránként mindenképp álljunk meg, szívjunk friss levegőt, és mozgassuk át - elsősorban nyaki és háti - izmainkat.

A
foldinefehereva, 2017. február 26. vasárnap, 23:05
1/6
Képek, videók
a legfontosabb.jpg
sz719eszter
2018. május 23. szerda, 19:05
Legfontosabb dolog az éle
borigit
2018. március 06. kedd, 08:07
Legfontosabb tanítónk
anna4459
2018. január 15. hétfő, 21:54
A legszebb, legfontosabb.
borigit
2017. április 23. vasárnap, 16:05
Nem azok a legfontosabb e
borigit
2017. január 02. hétfő, 14:42
A legfontosabb dolog az é
borigit
2016. június 16. csütörtök, 09:30
A legfontosabb dolog az é
jucinenadov
2016. május 22. vasárnap, 22:35
A két legfontosabb nap...
pacsakute
2015. október 29. csütörtök, 09:59
Legfontosabb tanítónk....
pacsakute
2015. szeptember 20. vasárnap, 20:56
Legfontosabb....jpg
pacsakute
2015. szeptember 11. péntek, 20:58
d-vitamin.jpg
dnemethk
2013. május 07. kedd, 12:14
D vitamin források.jpg
pacsakute
2013. február 02. szombat, 18:26
d-vitamin.jpg
sarkadykati
2013. január 17. csütörtök, 19:15
d-vitamin.jpg
jupiter21
2011. május 17. kedd, 07:33
Címkék
testünknek szüksége, Network Health Dietetian, memória javítását, nehezebb ételek, színükben rejlik, csésze macskagyökérteát, konyhánkban lévő, testünk minden, lehető legszínesebben, szív megfelelő, mély légzés, legjobb kalciumforrás, súlyának megfelelő, hiánya agysorvadáshoz, zsíroldékony vitamin, sejtek működésében,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.