Belépés
2020. július 06. hétfő | 28. hét | 188. nap | 10:31 | Csaba
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
6 kiváló méregtelenítő étel
fájdalmak
fertőzések
rák

Ezért is olyan fontos, hogy tisztában legyünk a méregtelenítés jelentőségével. A méregtelenítés megvéd a méreganyagok által okozott betegségektől és elősegíti a szervezet egészséges működését. Egy tiszta egyensúly fenntartásának számos módja van, mint például a rendszeres testmozgás, a rossz szokások (alkoholfogyasztás vagy dohányzás) felhagyása vagy az egészségesebb táplálékválasztás. Utóbbit egyszerűen megteheted a megfelelő élelmiszerek fogyasztásával. Összeszedtünk néhány ételt, ami hozzájárul a szervezeted tisztításához:

Avokádó:
Igen ajánlott a fogyasztása, mivel az avokádó tele van antioxidánsokkal. Úgy méregteleníti a testedet, hogy elszállítja belőle a káros kémiai- és méreganyagokat. Ráadásul a rosttartalma (egy közepes avokádó 10 gramm rostot tartalmaz) szintén segíti a méregtelenítést. Illetve az avokádó elősegíti a máj méregtelenítő tevékenységét, megvédve azt a toxinok túlterhelésétől és növelve tisztítóerejét. Egyes kutatások
pacsakute, 2020. május 25. hétfő, 22:35
A fertőzések elleni nagymester: csalán
amelyek szabadgyök-kötő tulajdonsággal rendelkeznek.

Egyéb tápanyagok
A csalán nagyon sokféle tápanyagot tartalmaz, legkiemelkedőbb a rost-, a kalcium- és a vastartalma. A rost a jó emésztést biztosítja, a vas a megfelelő vérképzésben vesz részt, míg a kalcium a csontok jó barátja, hiszen erősíti azokat. A csalánban sokféle vitamin megtalálható, da benne lévő K-vitamin nemcsak a csontokat erősíti, hanem a véralvadásban is szerepet játszik.

A csalán és a vérnyomás
A csalán hozzájárulhat a magas vérnyomás csökkentéséhez. Hogyan? A csalán segít az erek pihentetésében. A magas vérnyomás nagyon veszélyes, hiszen szerepet játszik a stroke és a szívinfarktus kialakulásában. A csalán még oly módon is segíthet a magas vérnyomás kezelésében, hogy értágító hatásával ellazítja az ereket és az izmokat, így ,,szélesítve" azokat. Ha az érfalak rugalmasak, akkor a vér áramlása is zavartalan lesz azokban, így a komolyabb betegségek is elkerülhetnek bennünket.
Forrás :
pacsakute, 2020. május 24. vasárnap, 23:03
A zeller és gyógyhatásai
A zeller egy rendkívül egészséges zöldség, mégis legtöbbször csak főzve, levesben fogyasztjuk. Most meggyőzünk téged arról, hogy miért érdemes sok, friss zellert enni rendszeresen, és megmutatjuk, hogy hogyan hat ez az egészségedre.

A zeller negatív kalóriatartalmú étel, amely csökkenti a koleszterinszintet, segít a fogyásban, csökkenti az ízületi gyulladás tüneteit és a vérnyomást, valamint méregteleníti a szervezetet.

A világ minden táján termesztik. Gyógyászati tulajdonságait évszázadok óta ismerik, és sokszor említik az ókori mediterrán dokumentumokban.

A zeller vitaminok (A, B, C és K), magnézium, kálium, kalcium, valamint növényi tápanyagok gazdag forrása, amelyek gyulladáscsökkentő és antioxidáns hatásúak.

Egy bögrényi apróra vágott nyers zeller (kb. 101 gramm) tartalmaz:
16,2 kalória
3,5 gramm szénhidrát
0,7 g fehérje
0,2
pacsakute, 2020. május 22. péntek, 22:01
Esszenciális vitaminok
E-vitamin a zsírsavak miatt fontos vitamin. Ez egy fontos antioxidáns, amely az izmok működését segíti elő, de a vörösvértestnek is szüksége van erre a vitaminra.

K-vitaminra a megfelelő véralvadáshoz van szüksége a testünknek.

A C-vitamin erősíti a vérerek falait, támogatja a seb gyógyulását és a vas felszívódását. Egy kulcsfontosságú antioxidáns, melyre az érelmeszedés kialakulása ellen is szükségünk van.

A B1-vitamin az egészséges anyagcserét segíti elő. Ez a vitamin hozzájárul a normális emésztéshez, a jó étvágyhoz és az idegek működéséhez.

A B2-vitamin az energia-anyagcseréhez szükséges. Támogatja a normális látást és segíti fenntartani az egészséges bőrt.

A normális növekedést a B3-vitamin biztosítja, emellett csökkenti a koleszterinszintet. A B5-vitamin az energia-anyagcserét normalizálja és a vércukorszintre van kedvező hatása.

A B6-vitamin a fehérje metabolizmusát és az energia felszabadítását segíti elő. Az idegek megfelelő működését
pacsakute, 2020. május 20. szerda, 19:31
Káros szokások, amelyek csontritkuláshoz vezetnek
használja, annál jobban fog pozitív irányba változni, vagyis meg fog erősödni. Olyan mozgásformát kell választani, amely erősíti ugyan a csontokat, de az ízületeket nem terheli meg. Ilyen sport lehet az úszás.

A húsalapú diéta nagyon rossz választás, hiszen ez rossz hatással van a csontok minőségére. A magas fehérjetartalmú diéta arra ösztönzi a veséket, hogy több kalciumot vonjanak ki a csontokból, márpedig a csontoknak szüksége van erre az ásványi anyagra. A túl sok sófogyasztás szintén hozzájárul a csontvesztéshez. Emellett a sok só a vérnyomást is megemeli. Kutatások igazolják, hogy a posztmenopauzába kerülő nők ha sok sót fogyasztanak, nagyobb eséllyel szenvednek csigolyatörést, mint azok a nők, akik csak mértékkel fogyasztanak sót.

A kalcium hasznosulásához D-vitaminra van szükség. Viszont ha valaki még csak nem is megy ki a szabadba, hogy napfény érje, akkor nem is várhatja el, hogy D-vitamin termelődjön a szervezetében.

A kávé felélénkít ugyan, de a csontvesztést is
pacsakute, 2020. május 19. kedd, 18:35
Egészségmegőrző táplálékok
semlegesítik a szervezetbe kerülő vagy ott kialakuló káros szabad gyököket.

Szerencsére a természet kínál jó pár olyan értékes zöldséget és gyümölcsöt, melyek hatékony vegyületei és molekulái csodákat művelnek szervezetünkkel.

Fogyasszuk mindig ezeket az ízletes és rendkívül egészséges ételeket, ügyeljünk arra, hogy mindennapi táplálkozásunk során minél több zöldséget és gyümölcsöt illesszünk étrendünkbe.

Édesburgonya és sütőtök
Ez a két rendkívül ízletes őszi étel hozzájárul szervezetünk megfelelő A-vitamin ellátottságához. A sötét narancssárga zöldségek családjába tartozó ételek káliumot, kalciumot, C-vitamint és más antioxidánsokat is nagy mennyiségben tartalmaznak.

Keresztes virágú zöldségek
Az ebbe a csoportba tartozó zöldségek hozzájárulnak a jól működő memória fenntartásához, valamint vitaminokban, ásványi anyagokban, rostokban és antioxidánsokban gazdagok. Ide tartozik többek között a karfiol, brokkoli, fodros kel, kelkáposzta,
pacsakute, 2020. május 18. hétfő, 08:41
Súlygyarapodás: a menopauza egyik mumusa
hormonális változások önmagukban még nem okoznak súlygyarapodást, ez összefüggésben lehet az életmóddal, az életkorral és a genetikának is van némi beleszólása. Például az izomtömeg jellemzően csökken az életkorral, ezzel szemben a testzsírszint megemelkedik. Ha a menopauzába lépve is ugyanolyan ételadagokat fogyaszt el valaki, mint korábban és mellette semmit sem mozog, akkor ennek természetes következménye az elhízás lesz. A testmozgás hiánya, az egészségtelen táplálkozás, a kevés alvás is mind-mind hozzájárulhat a súlygyarapodáshoz, amely komoly következményekkel járhat az egészségre nézve. A túlsúly növeli a szívbetegségek, a 2-es típusú cukorbetegség, a légzési problémák és a daganatos megbetegedések - vastagbél, mell, méhnyak - kialakulásának kockázatát.

Mit tehet, hogy megakadályozza a súlygyarapodást a menopauza után? Csökkentse a kalóriabevitelt, még akkor is, ha elkezdett mozogni. Fogyasszon több gyümölcsöt, zöldséget, teljes kiőrlésű gabonából készült termékeket. Ezek sok
pacsakute, 2020. május 11. hétfő, 08:54
Idegrendszerünk erősítése
gyümölcsei;
petrezselyem;
dió;
zöldségek (gomba, zöld saláta, spenót);
gabonafélék;
hús;
sajtok;
tojássárga;
2. Kerüljük az egészségünket mérgező szokásokat
Azt mindannyian tudjuk, hogy a dohány és az alkohol méregként hat a szervezetünkre. Ezek a rossz szokások számos betegség kialakulását eredményezhetik, mint amilyen a 2. típusú cukorbetegség, a magas vérnyomás, a krónikus cukorbetegség, a rák különböző fajtája, és a szívbetegségek. Ha elkerüljük ezen mérgező anyagok fogyasztását, máris hozzájárultunk az idegrendszerünk erősítéséhez.

3. Végezzünk rendszeres testmozgást
Az idegrendszer erősítése céljából, nagyon fontos a rendszeres testmozgás, mely által megszabadulhatunk a mentális egészségünket befolyásoló stressztől. Erre egyik legjobb módszer a jóga gyakorlása, melyet végezzünk heti 3 alkalommal, legalább 30 percig.

4. Fogyasszunk rendszeresen teát
Azt tudjuk, hogy a koffein egy erőteljes energizáló szer, de ennek rendszeres
pacsakute, 2020. április 19. vasárnap, 12:59
Zsírt égetni táplálékokkal is lehet
sok kalcium is van, így érdemes dióból és mandulából is rendszeresen egy-egy maréknyit elfogyasztani.

A lazacban is sok omega-3 zsírsav található, amely szintén segíthet a zsírégetésben. Az omega-3 zsírok étvágycsökkentő hatással is rendelkeznek. De nemcsak a lazacnak van ilyen pozitív hatása, hanem a makrélának, a heringnek és a tonhalnak is.

Hatékony zsírégetőnek számít az alma és a körte is. A gyümölcsökben lévő flavonoidoknak köszönhető a hatékony zsírégetés. A flavonoidok hozzájárulnak az alacsonyabb testtömegindex kialakulásához. Kutatások igazolják, hogy a flavonoidok segítenek megnövelni az energiaszintet, és segítik a glükóz izomba történő felvételét is.

A lenmag ösztrogénszerű vegyületeket tartalmaz és a szupertáplálékok listájába tartozik, mivel rengeteg pozitív hatása van az emberi szervezetre. Kutatások igazolják, hogy a posztmenopauzába lépő hölgyek esetében a lenmag csökkenteni tudja a testzsírt és a testtömegindexet is.

A cseresznye nagy
pacsakute, 2020. március 20. péntek, 09:07
A MEGFÁZÁS KEZELÉSE otthon
influenza elleni küzdelemben javasolják leginkább, de megelőzésként is sikeresen használható! Alkalmazása mellet a betegség hossza is csökkenhet. Egészséges felnőttként, megelőzésre 1-2 gramm echinacea gyökerét vagy virágát szedje naponta háromszor, egy hétig!

C-vitamin
A C-vitamin fontos szerepet játszik a szervezetben, és számos jótékony hatása van az egészségre. Fontos, hogy szervezete a betegség során megkapja az immunrendszerének támogatást nyújtó C-vitamint. Az elegendő C-vitamin hozzájárul a felső légúti fertőzések és egyéb betegségek felszámolásához.

Probiotikumok
A probiotikumok “barátságos" baktériumok, amelyek megtalálhatók a szervezetben, bizonyos ételekben és kiegészítőkben. Segíthetnek a bélrendszer és az immunrendszer egészséges megőrzésében, és a kutatások azt mutatják, hogy a probiotikumok csökkenthetik a felső légúti fertőzések esélyét.

Hasznos baktériumok legtermészetesebb mindennapi forrása a joghurt rendszeres beépítése az étrendbe!
pacsakute, 2020. február 07. péntek, 22:26
Articsóka tea gyógyhatásairól
szívbetegség, érelmeszesedés kialakulását.
- Mivel nagyon jó méregtelenitő hatással rendelkezik, jótékonyan hat a bőrre, ami simábbá és tisztábbá teszi.
- Magas antioxidáns tartalmának köszönhetően az articsókavirág rákos elváltozások megelőzésében, valamint a rák elleni küzdelemben is segít. Mivel az articsóka gyökere keményítőszerű poliszacharidot - inulint tartalmaz, mely segíti az egészséges bélflóra fenntartását, megakadályozza a vastagbélrák kialakulását.
- Ezenkívül az articsóka tea hozzájárul az immunrendszer megerősítéséhez, megakadályozván a fertőzések, vagy más panaszok kialakulását.
- Antibakteriális és gyulladáscsökkentő hatásai miatt, alkalmazható a máj, epe és vese fertőzések kezelésében is.
- Az articsóka tea gyakori fogyasztása élénkíti a testet, az izmokat, és fenntartja az általános fizikai jólétet.

Az articsóka egy évelő növény. Nagyon jó salátába vagy főzelékbe is, de akár fogyasztható nyersen is és antibiotikus hatással
pacsakute, 2020. január 30. csütörtök, 21:22
Az édesítőkről
különbözőségek a feldolgozás, gyártás során jönnek létre.

1910-ben a világkiállításon még cukorsüvegben mutogatták a fehér cukrot, amiből akkor az egy főre jutó éves fogyasztás 10-20 dkg volt. Ma Magyarországon az egy főre jutó cukorfogyasztás napi (!) 10 dkg körül van (ez körülbelül 6-7 evőkanálnyi mennyiség). A sütemények, csokik egyes joghurtok több teáskanálnyi cukrot tartalmaznak.

Az elmúlt 150-200 évben a Föld cukortermelése több mint ötvenszeresére nőtt, ami nagyban hozzájárul az emberek egészségének a romlásához...

Mi a gond a finomított cukorral
Azokban a növényekben, amelyek a cukrot tartalmazzák, körülbelül 18% a cukortartalom. A finomítás után már 100%-os cukorkoncentrátumot kapunk. Amikor fogyasztjuk aránytalanul sok kalóriát viszünk be a szervezetünkbe. A cukor egy része hasznosul, azaz bejut a sejtekbe, más része viszont zsír formájában tárolódik. A finomított cukor (és más finomított szénhidrátok, mint például a fehér liszt, fehérrizs) más
pacsakute, 2020. január 30. csütörtök, 21:15
1/76
Képek, videók
Méregtelenítő koktél.jpg
pacsakute
2020. január 22. szerda, 22:43
Savasító méregtelenítő.jp
pacsakute
2019. május 22. szerda, 11:07
Méregtelenítő víz
irmus
2017. április 27. csütörtök, 16:00
Máj méregtelenítő.jpg
pacsakute
2016. szeptember 28. szerda, 13:04
Almaecetes méregtelenítő
pacsakute
2016. május 21. szombat, 18:37
Nyári méregtelenítő ital.
pacsakute
2015. június 25. csütörtök, 19:04
Lúgosító, méregtelenítő i
irmus
2015. április 18. szombat, 12:20
Savasító-méregtelenító .jp
pacsakute
2014. november 01. szombat, 09:17
Házi méregtelenítők.jpg
nemarika
2014. március 01. szombat, 17:40
méregtelenítő ital.jpg
nemarika
2014. március 01. szombat, 17:29
Lelki méregtelenítéshez.j
pacsakute
2015. szeptember 29. kedd, 20:59
Búzafű - méregtelenítés
cipello
2015. január 08. csütörtök, 09:23
Méregtelenítés tavasszal.
basikele
2013. június 13. csütörtök, 05:49
Méregtelenítés tavasszal
basikele
2013. június 13. csütörtök, 05:48
méregtelenítés.jpg
dnemethk
2013. április 07. vasárnap, 19:39
Címkék
idegek megfelelő, bögrényi apróra, légzési problémák, kevés alvás, felső légúti, cseresznye nagy, csalán nagyon, hatékony zsírégetés, izmok működését, megfelelő vérképzésben, toxinok túlterhelésétől, rossz szokások, csontok minőségére, kávé felélénkít, rendkívül egészséges, csontoknak szüksége,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.