Belépés
2019. február 23. szombat | 8. hét | 54. nap | 20:07 | Alfréd, Jávorka
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
MSN - hasznos hatásai
elhanyagolt ásványi tápanyag, ami elengedhetetlen szerepet játszik az emberi táplálkozásban.
Majdnem mindenki a modern társadalomban MSM hiányos, és az idő előrehaladtával még fokozódik a hiány. Ami ma történik az életünkben, hogy túl sok az élelmiszerfeldolgozás. Az MSM legnagyobb előfordulása a tejben van. Az MSM természetes előfordulása sok friss gyümölcsben, zöldségben, tengeri élőlényekben, húsban. A baj, hogy a melegítés és feldolgozás csökkenti az MSM tartalmat. A hagyma, fokhagyma, spárga, káposzta, kelbimbó magas kéntartalmú étkek, még több van viszont a pirospaprikában és a tojásban. Az ételfeldolgozás, mint mosás, főzés szintén csökkenti az MSM szintet.

A leghatékonyabb útja annak, hogy biztosítsuk a megfelelő MSM szintet a testben, hogy tartósan beépítsük az ember napi ételkiegészítő programjába. Erre az MSM kapszula tökéletesen megfelel.

Hatás:

Annak ellenére, hogy az MSM gyakran úgy jellemzik, mint a osteoarthritis (izületi gyulladás) áttörő gyógyítója, az
pacsakute, 2019. február 21. csütörtök, 10:35
Nincs Cím
véráramba bekerülni, hanem csak gennyes kelést hozott létre a befecskendezés pontjánál, amit így nagyon könnyen el lehetett távolítani.

Fő C-vitamin források a gyümölcsök, főzelékfélék és zöldségek.
1. Csipkebogyó: 400mg%

2. Fenyőtű: 200mg%

3. Petrezselyemlevél: 185mg%

4. Paradicsompaprika: 180mg%

5. Zöldpaprika: 125mg%

6. Káposzta: 87mg%

7. Barack: 50mg%

8. Citrom: 45mg%

9. Burgonya: 24 mg%

10. Alma: 12mg%

A C-vitamin oxigén jelenlétében, főzéskor könnyen bomlik. Ilyenkor a C-vitamin tartalom 40%-a a főzővízbe megy át és elbomlik. A savanyú káposztában, viszonylag jól megmarad, mert savanyú közegben kevésbé bomlékony.

Fontos tudni! Csak 100%-ban L típusú aszkorbinsavat (C vitamint) szabad fogyasztani, mert az természetes eredetű, ezért bioaktív is. Ellentétben a D
pacsakute, 2019. február 20. szerda, 22:50
egészség
Dédapáink öröksége: így gyógyítottak a régiek orvosságok nélkül



A húszas évek előtt rendes orvosi ellátás még nem volt, és nem voltak elérhető gyógyszerek, a szegény ember mégis gyógyította magát. A parasztember a kertjéből gyógyult,de a városiak is használták ezeket a gyógymódokat. Fő táplálékuk volt telente; bab, krumpli, káposztafélék, savanyítva is — Szabolcsban a bab mellé is savanyú káposzta került tészta helyet, mert ez ingyen volt, és sűrítette a levest. — savanyú káposzta jelentette a savanyúságot (salátát), persze nem tudták, a vastagbél normális működését támogatták ezzel. A háziasszonyok bőven használtak piros paprikát. Ezzel pótolták a C-vitamint.

Immunerősítőnek ott volt a tök, a sütőtök a tökmag (A prosztata legjobb védelmezője). Az asztalra mindig került kukorica, diós, mákos metélt. Reggelire mangalica szalonnát ettek, melyről ma már ismert, hogy tápláló, és tisztítja a vért. A szegény embernek nem telt cukros ételekre, a gyerekeket sem tömték
faciendum, 2019. február 19. kedd, 20:42
Harcoljon a demencia ellen!
az Alzheimer-kór megelőzésére a bogyós gyümölcsök, a leveles zöldségek, az egyszeresen telítetlen zsírok és a halak rendszeres fogyasztása.

A halak nagy mennyiségben tartalmazzák az EPA és a DHA omega 3-zsírsavat, amely csökkenti a gyulladást és elősegíti a sejtek közötti hatékony jelátvitelt. Ennek a zsírsavnak a rendszeres bevitele nagyobb agyi térfogattal és jobb funkcióval jár együtt.

A kutatók úgy vélik, hogy a zöld leveles zöldségek - például az arugula saláta és a káposzta - magas K-vitamin-szintje fontos tényező az agy egészségének megőrzésében. Ezen kívül a zöld leveles zöldségek sok folátot és béta-karotint tartalmaznak, és mindkettőt a lassabb kognitív hanyatlással kapcsolták össze.

A zöldségeknek szerencsére széles választéka van, amelyek sok-sok tápanyagot tartalmaznak, amelyek szintén javíthatják a kognitív funkciókat. Például a kelbimbó K-vitaminban gazdag, a sárgarépában sok a flavonoid, illetve a béta-karotin. A karfiol pedig kolinból tartalmaz
pacsakute, 2019. február 09. szombat, 12:47
"K" vitaminról jó tudni
E-vitaminnak enyhe véralvadásgátló, míg a K-vitaminnak véralvadást segítő hatása van.

Várandós kismamák a terhesség utolsó heteiben ne fogyasszák .

Túladagolható-e a K2-vitamin?

Nehéz túladagolni, mert fehérjékhez kötődik, melyek megakadályozzák illetve korlátozzák a K2-vitamin hasznosulását.

Miben van K-vitamin?

K1-vitamint nyerhető:a zöld növényekből (főként a sötétzöld levelűekből) vehetünk magunkhoz.

Magas K1-vitamin tartalma van a káposztaféléknek, a mangoldnak, a spenótnak és a salátaféléknek.

Az állati eredetű ételek közül a tejtermékeknek és a májnak van említhető mennyiségben K1-vitamin tartalma. A K1-vitamin biológiailag kevésbé aktív, mint a K2-vitamin.

K2-vitamin megtalálható: a bakteriális erjesztéssel készült ételekben találunk, pl: savanyú káposzta, érlelt kéksajtok, kefír, túró.

Egy japán ősi szójaétel, a natto igen magas K2-vitaminban (100 gramm nato-ban 1000 mg). Ez a kissé gusztustalan,
pacsakute, 2019. február 03. vasárnap, 11:22
így gyógyítottak a régiek orvosságok nélkül
A húszas évek előtt rendes orvosi ellátás még nem volt, és nem voltak elérhető gyógyszerek, a szegény ember mégis gyógyította magát. A parasztember a kertjéből gyógyult, de a városiak is használták ezeket a gyógymódokat.

Fő táplálékuk volt telente a bab, krumpli, káposztafélék, savanyítva is - Szabolcsban a bab mellé is savanyú káposzta került tészta helyet, mert ez ingyen volt, és sűrítette a levest - savanyú káposzta jelentette a savanyúságot (salátát), persze nem tudták, a vastagbél normális működését támogatták ezzel. A háziasszonyok bőven használtak rászórva piros paprikát és vékony csíkokra vágott lilahagymát. Ezzel pótolták a C-vitamint.

Immunerősítőnek ott volt a tök, a sütőtök a tökmag (a prosztata legjobb védelmezője). Az asztalra mindig került kukorica, diós, mákos metélt. Reggelire mangalica szalonnát ettek, melyről ma már ismert, hogy tápláló, és tisztítja a vért. A szegény embernek nem telt cukros ételekre, a gyerekeket sem tömték édességgel. Így, ha a fertőző betegségeket
pacsakute, 2019. január 30. szerda, 10:03
Közismert ételeink jótékony hatásai
cékla napjaink legújabb szuperétele, hiszen a zöldség maga, vagy a zöldség leve is segíti a teljesítőképességet, csökkenti a vérnyomást, és javítja a szervezet vérellátását.

A cékla rengeteg folsavat és mangánt tartalmaz, emellett pedig thiamin, riboflavin, B6-vitamin, pantoténsav, magnézium, foszfor, kálium, cink, réz, és szelén is található benne.

Kínai kel
A kínai kel a keresztesvirágú zöldségek családjába tartozik, mint a fodros kel, a brokkoli, a karfiol, a kelbimbó, a káposzta, és a fehérrépa is.

Ezek a rengeteg tápanyagot tartalmazó zöldségek nagyon kevés kalóriát juttatnak a szervezetbe, tehát amennyiben egészségesebben szeretne étkezni, mindenképpen szerepeljenek a keresztesvirágúak a bevásárlólistája tetején.

Brokkoli
A brokkoli nagy mennyiségű élelmi rostot tartalmaz (vízben oldódó és vízben nem oldódó rostokat is), emellett pedig C-vitamin tartalma is magas.

Emellett a zöldség A-, K-, és komplex B-vitaminokat, vasat, cinket,
pacsakute, 2019. január 29. kedd, 22:00
Zöldségek hasi zsír ellen
súlyos betegségekkel is összefüggést mutat, mint a diabétesz.
Az úszógumitól azonban sajnos nem lehet megszabadulni néhány felüléssel. Az egyetlen tartós megoldást az étkezés nyújtja. Néhány egészséges étel pedig hatásosabb a zsigeri zsír elleni harcban, mint mások.

Bizonyos zöldségek olyan rostokkal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal vannak tele, melyek segítenek az emlékek közé száműzni a hasi párnácskákat.Leveles zöldek. Az olyan leveles zöldek, mint a spenót, a fodros kel vagy a káposzta, remekül alkalmazhatóak zsigeri zsír ellen, és nemcsak azért, mert kevés bennük a kalória. A zöld színű zöldségek általánosságban is sok A- és C-vitamint tartalmaznak, ezzel pedig segíthetnek csökkenteni a szervezetre ható oxidatív stresszt és a stresszhormon szintjét a szervezetben, ami részint felelős a hasi zsírraktározásért.

A leveles zöldekben jelentős mennyiségben található folsav is, mely fontos szerepet játszik a fehérjefeldolgozásban és az emésztés általános egészségében, így segít
pacsakute, 2019. január 13. vasárnap, 13:07
Egészséges táplálékok
meggátolják a ráksejt szaporodást. A bab tartalmaz folsavat, B-vitamint, amelyek a hasnyálmirigyrák kockázatát képesek lecsökkenteni.

A sárgarépa béta-karotinnal van töltve, amely a sejtmembránokat védi meg a toxinok károsodásától és lassítja a rákos sejtek növekedését. Ráadásul a sárgarépa olyan antioxidánsokat is tartalmaz, amelyek segítenek a HPV elleni küzdelemben. A sárgarépa a leukémia kezelésében is hasznos lehet.

A keresztesvirágú zöldségek - mint például a brokkoli, a káposzta, a kelkáposzta és a karfiol - szulforafánt és indol-3-karbinolt tartalmaznak, amelyek nagyon erős rák elleni harcosok. Mindemellett segítenek a test méregtelenítésében.

A fokhagyma kéntartalmú vegyületeket tartalmaz, amelyek szintén megakadályozhatják a daganatos megbetegedések kialakulását, emellett felgyorsítják a DNS javulását és elpusztítják a rákos sejteket. A kénvegyületek pedig elősegíthetik a prosztata-, a vastagbél-, a mell- és a tüdőrák sejtjeinek halálát.

A
pacsakute, 2019. január 11. péntek, 11:52
Vérereink egészségéért
rossz koleszterin emelkedését, mérsékli a gyulladásokat.

6. Fahéj
Ez az aromás fűszer remekül védi a szívet, csökkenti a koleszterint, így már napi 6 gramm fahéj jelenősen képes mérsékelni az LDL-koleszterin szintet, ami a cukorbetegeknek is nagyon jó.

7. Lenmag
Remekül megtisztítja a vérereket a lerakódástól, jótékony Omega-3 zsírsavat tartalmaz, ami szabályozza a vérnyomást és a gyulladásokat, és akár 46 százalékkal csökkentheti az érelmeszesedést.

8. Savanyú káposzta
Ebben a finomságban olyan hatóanyagok találhatók, amelyek megakadályozzák az érelmeszesedés kialakulását, sőt, még a káros kémiai anyagoktól is megszabadítják a szervezetet.

9. Szezámmag
Ha rendszeresen fogyasztasz szezámmagot, megelőzheted az érelmeszesedést, mivel nagyon sok jótékony növényi olajat tartalmaz, amelyek jót tesznek a vérereknek.

10. Gránátalma lé
Napi 240 ml gránátalma lé 18 hónapig tartó fogyasztásával jelentősen csökkenteni lehet az kezdeti
pacsakute, 2018. december 27. csütörtök, 14:54
Káposzta pakolás lábra
Ezért érdemes káposztalevelet tekerni a fájós lábadra, legalább egy órára :

Ezért érdemes káposztalevélbe tekerned a fájós végtagjaidat, legalább egy órára!

Sokszor megfeledkezünk arról, hogy a természetben számtalan gyógyító növény van, amelyek mind nagyon hasznosak, és sok kellemetlen betegségtől tudnak megszabadítani.

Az idő múlásával a végtagok fájni kezdenek, az ízületek begyulladhatnak, és sok esetben még a gyógyszerek sem képesek enyhíteni a panaszokon.

Azonban a káposztalevél segíthet leküzdeni ezen nehézségeket, ugyanis nagyon gazdag káliumban, C- és K-vitaminban, emellett rákellenes és gyulladáscsökkentő hatással is rendelkezik.

A káposztalevélből készült turmix segít megelőzni a gyomorgyulladást és a reumát, hisz olyan hatóanyagokat tartalmaz, amelyek hatékonyan óvják és regenerálják a sejteket.

Annyi csupán a dolgod,
pacsakute, 2018. december 27. csütörtök, 10:39
Felkerült-e az ajándéklistádra Isten neve?
látogatni."

És elmesélte neki álmát, ha egyáltalán álom volt az, ami az éjjel történt vele.

A fiatalasszony figyelmesen végighallgatta. Aztán, bár tekintetéből látszott, nem veszi komolyan az egészet, kedvesen megérintette az öreg kezét, és így szólt hozzá: ,,Remélem, az álom valóra fog válni! Megérdemli, hogy valóra váljon, már csak azért is, amiért ilyen jó volt hozzám és gyermekemhez."

És ezzel ő is folytatta útját.

Pánov bácsi becsukta utánuk az ajtót, nagy tál káposztalevest főzött magának ebédre, majd visszatért az ablakhoz.

Múltak az órák, az emberek jöttek-mentek az utcán. Pánov bácsi figyelmesen fürkészte az arcokat, ám Jézus nem volt közöttük.

Lassan szorongás vett erőt rajta. Lehet, hogy Jézus már elhaladt erre, csak ő nem ismerte fel! Lehet, hogy éppen akkor haladt el az ablak előtt, amikor ő egy pillanatra elfordította tekintetét, vagy fölkelt megpiszkálni a tüzet! Nem volt türelme a fonott székében ülni, fölkelt,
suzymama, 2018. december 19. szerda, 10:46
1/102
Képek, videók
Hasznos ötlet.jpg
pacsakute
2018. április 06. péntek, 21:52
Hasznos teák.jpg
pacsakute
2018. január 09. kedd, 15:15
Hasznos gyógynövények.jpg
pacsakute
2017. december 03. vasárnap, 21:28
Néhány hasznos gyógynövén
pacsakute
2017. október 13. péntek, 19:30
Igen hasznos táplálékok.j
pacsakute
2017. március 17. péntek, 13:11
hasznos_folditomjen.jp g
lenke1964
2015. október 13. kedd, 08:16
Hasznos fűszerek.jpg
pacsakute
2015. január 21. szerda, 17:07
hasznos gyümolcs.jpg
relisisi
2015. január 13. kedd, 15:59
Hasznos ha van
pacsakute
2014. október 15. szerda, 10:25
Hasznos gyógynövényeink.j
pacsakute
2014. június 17. kedd, 17:52
Hasznos info
pacsakute
2014. január 30. csütörtök, 05:40
Hasznos gyakorlat.jpg
pacsakute
2013. augusztus 03. szombat, 15:49
táplálkozás.jpg
kicsoda57
2015. október 23. péntek, 23:34
Növényi táplálkozás
sanci81
2015. október 22. csütörtök, 17:26
Ha a táplálkozás....jpg
pacsakute
2013. június 28. péntek, 16:58
Címkék
főzővízbe megy, lassabb kognitív, háziasszonyok bőven, savanyú káposztában, bakteriális erjesztéssel, zöldség leve, aromás fűszer, Nincs Cím, egyetlen tartós, Magas K1-vitamin, sejtmembránokat védi, daganatos megbetegedések, asztalra mindig, sárgarépa olyan, cékla rengeteg, rengeteg tápanyagot,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.