Belépés
2019. augusztus 24. szombat | 34. hét | 236. nap | 06:35 | Bertalan
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Regenor-MSM-C-vitamin
szervezetben található kénnek. Sok kutató úgy vélekedik, hogy a kén súlyosan elhanyagolt ásványi tápanyag, ami elengedhetetlen szerepet játszik az emberi táplálkozásban. Majdnem mindenki a mai modern társadalomban MSM hiányos, és az idő előrehaladtával ez a hiány csak fokozódik. Az MSM legnagyobb előfordulása a tejben van, természetes előfordulása a friss gyümölcsben, zöldségben, tengeri élőlényekben, húsban. A baj az, hogy a melegítés és feldolgozás csökkenti az MSM tartalmat. A hagyma, fokhagyma, spárga, káposzta, kelbimbó magas kéntartalmú ételek, még több van a pirospaprikában és a tojásban. Az ételfeldolgozás, mint mosás főzés szintén csökkenti az MSM szintet.

Az MSM hatásai:
Annak ellenére, hogy az MSM-et gyakran úgy jellemzik mint az ízületi gyulladás (osteoarthritis) áttörő gyógyítója, az előnyei jóval túlmutatnak a krónikus betegségek kezelésén. Valójában az atléták és a fitness rajongók kezdték el eredményesen használni mint fájdalomcsökkentés, sérülések utáni érzékenység,
faciendum, 2019. augusztus 21. szerda, 20:27
Jó tudni - az egészségünkért
összefüggésbe hozható a megnövekedett csípőtáji törésekkel.

A K-vitamin nélkül a sejtek nem képesek megfelelően növekedni. Ez a vitamin nélkülözhetetlen a fehérjék beépüléséhez, ami nagyon fontos a sejtek növekedéséhez és termelődéséhez. A K-vitamin tehát a sejt életében is fontos szerepet játszik. A K-vitamin ezenkívül különösen fontos az idegsejtek egészségének megőrzésében.

A K1-vitamint elsősorban a zöld leveles növényekben találhatunk, mint például a zöldség- és főzelékfélék, a káposzta, a brokkoli, a spenót, a bimbós kel, a paraj, valamint a tej- és tejtermékek, és a máj. A szervezet számára szükséges K-vitamin mintegy felét K1-vitamin formájában a táplálékkal készen visszük a szervezetbe, a szükséglet másik fele pedig a bélben megfelelő előanyagokból keletkezik a jótékony hatású bélbaktériumok közreműködésével, ez a K2-vitamin. Ebből következik, hogy vegyes táplálkozás és egészséges bélflóra esetén a szervezet ellátottsága kielégítő.

Ajánlott bevitel

Az
pacsakute, 2019. augusztus 16. péntek, 22:11
A szelén gyógyhatásairól
Szelénben gazdag élelmeink: - Virágpor, brazil dió (100grammba 1900mcg szelén található), különböző magvak (diók, napraforgómag, tökmag), sörélesztő, brokkoli, barna rizs, káposzta, gombák, hagyma, fokhagyma, halak (főleg a zsíros fajták), kagylók (főleg zöldkagyló), bárányhús, máj, tojás, ginzeng, kamilla, borsmenta.

A szelén létfontosságú nyomelem, antioxidáns. Bizonyos mennyiséghez hozzájut a szervezet az elfogyasztott táplálékból, azonban a legújabb kutatások azt mutatják, a szelénfelvétel az intenzív kemizálás és a savas esők miatt átlagosan 50% -kal csökkent Európában.

A szelén megakadályozza vagy legalábbis lassítja a szövetek öregedését. Közömbösíti néhány rákkeltő anyag hatását, és védelmet nyújt bizonyos daganatos megbetegedésekkel szemben.

Fontos a hasnyálmirigy működéséhez és a test­szövetek rugalmasságához, csökkenti a haj korpásodását is. Fontos
pacsakute, 2019. augusztus 15. csütörtök, 18:24
MÉREGTELENÍTŐ ZÖLDSÉGEK Szervezetünkre rengeteg munka vár,
leghatékonyabb keresztesvirágú zöldség a brokkoli, amely segíthet a méreganyagok szervezetből történő eltávolításában. A brokkoliban lévő rostok, glükozinolátok, bioflavonoidok, karotinoidok, fehérjék, vitaminok és ásványi anyagok kombinációi számos testi funkciót megtámogatnak, többek között az eliminációt és a szervezet méregtelenítését is.

Egyéb keresztesvirágú zöldséget is lehet használni a brokkoli mellett, hogy még hatékonyabbá váljon a méregtelenítés. Ez a zöldség lehet a kelbimbó, a káposzta vagy a vízitorma.

A zeller segít a gyulladás csökkentésében, elősegíti az emésztést és az eliminációt. Az uborka többnyire vízből áll. Támogatja az emésztőrendszer működését, amelynek nagy szerepe van a méregtelenítésben.

A padlizsán antioxidáns antociánokban gazdag, amelyek abban segítenek, hogy az epehólyag és a máj jobban teljesítsen.

Sokan azt gondolják, hogy a hagymafélékben megtalálható allicin segíti elő leginkább a méregtelenítő folyamatokat. Ebben azonban részt
koszegimarika, 2019. augusztus 09. péntek, 12:50
Az egészséges táplálkozásról
A húszas évek előtt rendes orvosi ellátás még nem volt, és nem voltak elérhető gyógyszerek, a szegény ember mégis gyógyította magát. A parasztember a kertjéből gyógyult, de a városiak is használták ezeket a gyógymódokat.

https://egeszsegter.hu/images/elfinder/Tudod-e/2017/dedapam%20%281 %29.jpg

Fő táplálékuk volt telente a bab, krumpli, káposztafélék, savanyítva is — Szabolcsban a bab mellé is savanyú káposzta került tészta helyet, mert ez ingyen volt, és sűrítette a levest. — savanyú káposzta jelentette a savanyúságot (salátát), persze nem tudták, a vastagbél normális működését támogatták ezzel. A háziasszonyok bőven használtak rászórva piros paprikát és vékony csíkokra vágott lilahagymát. Ezzel pótolták a C-vitamint.

Immunerősítőnek ott volt a tök, a sütőtök a tökmag (a prosztata legjobb védelmezője). Az asztalra mindig került kukorica, diós, mákos metélt. Reggelire mangalica szalonnát ettek, melyről ma már ismert, hogy tápláló, és tisztítja a vért. A
lovaszmarika, 2019. július 25. csütörtök, 16:29
RÁKELLENES ÉLELMISZEREK - érdemes tudni róla
fejlődését.

Zöld tea
A zöld teában lévő katekinek erős antioxidánsok, melyek megelőzik a rákot és lassítják annak kifejlődését. Ettől eltekintve, fogyasztásának számos más előnye is van.

Bogyós gyümölcsök
A bogyós gyümölcsök a leghatékonyabb természetes élelmiszerek, melyeket rák ellen fogyaszthatunk. Fantasztikus ízük ellett magas az antioxidáns tartalmuk és számos komoly betegség megelőzésére alkalmasak.

Keresztes virágú zöldségek
Ide tartozik a brokkoli, a karfiol, a káposzta, melyeknek mindegyike hatékony összetevőket tartalmaz. Ezek megakadályozzák, hogy a rák károsítsa a sejteket.

Paradicsom
Likopinben gazdag, ez az erős antioxidáns képes megelőzni a sejtkárosodást.

Grapefruit
Tele van C-vitaminnal, ami hatékony antioxidáns és megakadályozza a nitrogén vegyületek képződését, melyek rák kialakulásához vezethetnek.

Kurkuma
Ez a fűszer egy, a gyömbérhez hasonló gyökérből származik, az indiai konyhában nagyon
pacsakute, 2019. július 13. szombat, 20:13
Zsírcsökkentő diéta
fűszerek

A sovány protein lehet:

• bármilyen halféle vagy tenger gyümölcse
• sovány marha-, borjú- vagy bárányhús
• csirke- vagy pulykahús (bőr nélkül)
• tofu
• magas proteintartalmú savó por

Az elfogyasztott zöldség lehet:

• spárga
• padlizsán
• bambuszrügy
• fekete olívabogyó olaj nélkül
• brokkoli
• kelbimbó
• káposzta
• karfiol
• saláta
• uborka
• zöldbab
• gomba
• hagyma
• paprika
• vörös cikória
• spenót
• paradicsom
• kínai sulyom

Az elfogyasztott gyümölcs lehet:

• földi szeder
• fekete áfonya
• cseresznye
• vörösáfonya
• grapefruit
pacsakute, 2019. július 04. csütörtök, 17:18
Savasító és méregtelenítő ételek
szerepe van a glutathion termelődésében, mely az egyik legfontosabb természetes antioxidáns vegyület. Emellett segíti bizonyos kén vegyületek, valamint a bio-aktív szelén termelődését, melyek szintén fontos szerepet töltenek be e méregtelenítés folyamatában.
Ráadásul a fokhagyma az egyik leghatékonyabb, széles spektrumú parazita, vírus, gomba és baktériumölő (39 vegyületet tartalmaz, melyek pusztítják a kórokozókat).

2, Leveles zöldek
Az olyan leveles zöldek, mint a spenót, kelkáposzta, búzafű, leveles kel, stb. klorofillban rendkívül gazdagok és elősegítik a szervezet erőteljes méregtelenítését. A klorofill emellett természetes vérépítő és segíti az új, egészséges sejtek képződését, valamint gátolja a baktériumok elszaporodását a szervezetben.

3, Citrusfélék
Kezdjük a reggelt egy pohár citromos vízzel, narancs vagy grapefruit lével, ezzel nagymértékben elősegíthetjük szervezetünk méregtelenítő funkcióját. A citrusfélék C-vitaminban gazdagok és elősegítik az
pacsakute, 2019. május 22. szerda, 11:04
Pitvarfibrillácó, ami rejtve is maradhat
A pitvarfibrilláció olyan szívbetegség, amely a szív szabálytalan, néha gyors ritmusát eredményezi, ez pedig rossz vérkeringést és egyéb kardiovaszkuláris problémákat okozhat. Míg egyesek teljesen tisztában vannak azzal, hogy ebben a betegségben szenvednek, ennek ellenére sem éreznek tüneteket, addig másoknak fogalmuk sincs arról, hogy pitvarfibrillációjuk van, mégis olyan tüneteket tapasztalnak, amelyek néha meglehetősen ijesztőek lehetnek. A pitvarfibrilláció gyakoribb a nőknél, mint a férfiaknál.

A pitvarfibrillációt gyakran krónikus betegségként kezelik, mivel a tünetek hosszú évekig vagy egész életen át fennállnak. A tünetek kezelhetők gyógyszerek és életmódbeli változások kombinációjával, beleértve a stressz enyhítését, a gyulladás csökkentését és az étrend javítását.

Fontos, hogy idősebb korban gyakran érdemes járni orvosi ellenőrzésre, hiszen a szívbetegségek nagy részének a pitvarfibrilláció az oka. Akkor is érdemes felkeresni szakorvost, ha családi halmozódás mutatható ki,
pacsakute, 2019. április 03. szerda, 22:03
A jód természetes forrásai
zavarokat, abortuszt, koraszülést válthat ki, a gyermek szellemileg elmaradott lesz (kisebb agytérfogat, kisebb IQ). A T4 és T3 jelentősebb hiánya fejlődő gyermekeknél (óvodás, iskolás kor) testi, szellemi visszamaradást okozhat (kreténizmus). Alacsony termet, a csontváz fejlődésének visszamaradottsága, a csontok gyengébb szilárdsága, a vérkoleszterin magas értéke a jellemző tünetek.

Jódforrások, jódpótlás

- A legjobb jódforrások a tengeri termékek: algák, laminária (tengeri káposzta), halak, rákok,

- Jódban gazdag talajon (pl. Békés megyei területen) termelt növények, zöldségek. A táplálékokkal a szervezetbe kerülő jód egy része a májba kerül, s így szabályozódik a vérbe lévő jódmennyiség szintje. Az endémiás területeken javasolt a jódozott só használata. (A száraz tengeri sóban nincs jód! A só bepárlása során a jód ,,szublimál", de a nedvesebb helyen tárolt jódozott konyhasóból is rövid idő alatt elillan a jód.)

A jód az egészség
pacsakute, 2019. február 27. szerda, 11:38
MSN - hasznos hatásai
elhanyagolt ásványi tápanyag, ami elengedhetetlen szerepet játszik az emberi táplálkozásban.
Majdnem mindenki a modern társadalomban MSM hiányos, és az idő előrehaladtával még fokozódik a hiány. Ami ma történik az életünkben, hogy túl sok az élelmiszerfeldolgozás. Az MSM legnagyobb előfordulása a tejben van. Az MSM természetes előfordulása sok friss gyümölcsben, zöldségben, tengeri élőlényekben, húsban. A baj, hogy a melegítés és feldolgozás csökkenti az MSM tartalmat. A hagyma, fokhagyma, spárga, káposzta, kelbimbó magas kéntartalmú étkek, még több van viszont a pirospaprikában és a tojásban. Az ételfeldolgozás, mint mosás, főzés szintén csökkenti az MSM szintet.

A leghatékonyabb útja annak, hogy biztosítsuk a megfelelő MSM szintet a testben, hogy tartósan beépítsük az ember napi ételkiegészítő programjába. Erre az MSM kapszula tökéletesen megfelel.

Hatás:

Annak ellenére, hogy az MSM gyakran úgy jellemzik, mint a osteoarthritis (izületi gyulladás) áttörő gyógyítója, az
pacsakute, 2019. február 21. csütörtök, 10:35
Nincs Cím
véráramba bekerülni, hanem csak gennyes kelést hozott létre a befecskendezés pontjánál, amit így nagyon könnyen el lehetett távolítani.

Fő C-vitamin források a gyümölcsök, főzelékfélék és zöldségek.
1. Csipkebogyó: 400mg%

2. Fenyőtű: 200mg%

3. Petrezselyemlevél: 185mg%

4. Paradicsompaprika: 180mg%

5. Zöldpaprika: 125mg%

6. Káposzta: 87mg%

7. Barack: 50mg%

8. Citrom: 45mg%

9. Burgonya: 24 mg%

10. Alma: 12mg%

A C-vitamin oxigén jelenlétében, főzéskor könnyen bomlik. Ilyenkor a C-vitamin tartalom 40%-a a főzővízbe megy át és elbomlik. A savanyú káposztában, viszonylag jól megmarad, mert savanyú közegben kevésbé bomlékony.

Fontos tudni! Csak 100%-ban L típusú aszkorbinsavat (C vitamint) szabad fogyasztani, mert az természetes eredetű, ezért bioaktív is. Ellentétben a D
pacsakute, 2019. február 20. szerda, 22:50
1/103
Képek, videók
0 a locsolkodás régen.jpg
lovaszmarika
2019. április 22. hétfő, 14:52
Budapest régen
eva6
2019. február 16. szombat, 12:44
Őrs vezér tér régen
eva6
2019. február 07. csütörtök, 15:06
Régen és ma.jpg
menusgabor
2018. szeptember 24. hétfő, 17:24
Régen rosz, ha szólni kel
alvaro-hopihe
2018. június 28. csütörtök, 16:36
Ferenc krt. régen és most
bodajne
2018. május 02. szerda, 06:15
Alain Delon-régen és most
agica2004
2018. április 12. csütörtök, 19:28
Régen és most -ÁKOS.jpg
agica2004
2018. április 12. csütörtök, 17:47
régen 1992 és most sylves
agica2004
2018. április 11. szerda, 21:12
régen és most -műanyag.jp
agica2004
2018. április 11. szerda, 21:11
régen és most selmeczi.pn
agica2004
2018. április 11. szerda, 21:11
táplálkozás.jpg
kicsoda57
2015. október 23. péntek, 23:34
Növényi táplálkozás
sanci81
2015. október 22. csütörtök, 17:26
Ha a táplálkozás....jpg
pacsakute
2013. június 28. péntek, 16:58
táplálkozási piramis.jpg
sarkadykati
2012. október 17. szerda, 10:48
Címkék
ember napi, méregtelenítő folyamatokat, zsíros fajták, hasnyálmirigy működéséhez, intenzív kemizálás, nitrogén vegyületek, vitamin nélkülözhetetlen, káposzta vagy, asztalra mindig, uborka többnyire, olyan leveles, glutathion termelődésében, erős antioxidáns, bélben megfelelő, antioxidáns tartalmuk, pitvarfibrilláció olyan,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.