Belépés
2020. február 20. csütörtök | 8. hét | 51. nap | 19:47 | Aladár, Álmos
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
A májkárosodás korai jelei és a máj erősítése
hamarabb szokjon le róla.
- Fogyasszon májtisztító ételeket, mint a fokhagyma, a kurkuma, a diófélék, a grépfrút, a cékla, az alma, a brokkoli, az avokádó, és a citrom.
- Rendszeresen fogyasszon jó minőségű probiotikumokat, ezáltal segítheti szervezetét a méreganyagok eltávolításában.
- Igyon meg naponta 2-3 csésze zöldteát.
- Fogyasszon C-vitaminban gazdag ételeket, amelyek védelmet nyújtanak mája oxidatív károsodásaival szemben.
- Kerülje a feldolgozott és gyorsételek fogyasztását, mivel azok igen rosszat tesznek mája egészségének. Emellett kerülje a tejtermékek és a finomított cukrok fogyasztását is.
- A napi rendszerességű testmozgás, mint a gyaloglás, a jóga, az úszás, a kocogás, vagy a futás elengedhetetlenül fontos.
- Igyekezzen megakadályozni a székrekedést, mivel az csak ronthatja állapotát.
- Igyekezzen koleszterin- és triglicerid szintjét az egészséges határokon belül tartani.
- Amennyiben ön túlsúllyal küzd, igyekezzen lassan, fokozatosan leadni
pacsakute, 2020. január 25. szombat, 20:19
Immunrendszer megerősítése
kovászos uborka, joghurt, kefir, kombucha tea, savanyú káposzta, kemény sajtok, tofu, stb.).

5, Fogyasszunk több fokhagymát! Ételeinkhez a legjobb nyersen adni, de fogyaszthatjuk mézzel együtt. Évszázadok óta természetes antibiotikumként használják, hiszen baktérium- és gombaölő hatású.

6, Óvjuk májunkat, hiszen az a méreganyagok kiszűréséért felel. A megfelelő étrend mellett minimalizáljuk az alkoholfogyasztást, és a kukoricából készült fruktóz szirupot tartalmazó ételek fogyasztását. Időnként méregtelenítsük szervezetünket olyan gyógyteák segítségével, mint a gyermekláncfű, vagy a máriatövis, csipkebogyó, citromos víz, áfonya tea, illetve a gyógygombák is jó szolgálatot tesznek (reishi, maitake, shiitake).

7, Serkentsük a nyirokrendszer működését kardio edzésekkel, melyek közül a legegészségesebb az úszás, hiszen nem terheli az ízületeket, szabályozza a légzést, a termikus hatása révén elősegíti a barna zsírszövet kialakulását. Szaunázzunk időnként, és vegyünk váltott
pacsakute, 2019. szeptember 06. péntek, 22:59
Házi hajnövesztő-erősítő praktikák
növekedését. Naponta fogyasszon lenmagolajat tartalmazó étrendkiegészítőket.

Olívaolaj
A szépségápolás minden területén használt olaj. Arcmaszkokat, bőrradírokat, testolajakat, hajápolókat készítenek felhasználásával. Rendszeres használata megakadályozza a DTH hormon termelését, így gyorsítja a haj növekedését. Magas antioxidáns tartalma miatt az egész haj egészségére jótékony hatással van. Természetes hajbalzsamként haját puhává és selymessé varázsolja. Iktassa be az olívaolaj fogyasztását mindennapi étrendjébe, vagy hajmosás előtt készítsen belőle meleg olajas hajpakolást, melyhez levendula-, zsálya-, vagy rozmaring olajakat is adhat.

A haj növekedését segítő étrend
Néhány apró, étrendbeli változtatás nagy hatással van a haj növekedési sebességére és a hajhullás csökkentésére is. Az előre készített, gyorsételek, szénsavas italok, és alkohol fogyasztásának csökkentésével, valamint a dohányzás abbahagyásával egész szervezete egészségéért sokat tesz. Vitaminban és ásványi
pacsakute, 2019. augusztus 06. kedd, 23:51
A haj növesztését segítő módszerek
gyorsabb növekedését. Naponta fogyasszon lenmagolajat tartalmazó étrendkiegészítőket.

Olívaolaj
A szépségápolás minden területén használt olaj. Arcmaszkokat, bőrradírokat, testolajakat, hajápolókat készítenek felhasználásával. Rendszeres használata megakadályozza a DTH hormon termelését, így gyorsítja a haj növeedését. Magas antioxidáns tartalma miatt az egész haj egészségére jótékony hatással van. Természetes hajbalzsamként haját puhává és selymessé varászolja. Iktassa be az olívaolaj fogyasztását mindennapi értendjébe, vagy hajmosás előtt készítsen belőle meleg olajas hajpakolást, melyhez levendula-, zsálya-, vagy rozmaring olajakat is adhat.

A haj növekedését segítő étrend
Néhány apró, étrendbeli változtatás nagy hatással van a haj növekedési sebességére és a hajhuhullás csökkentésére is. Az előre készített, gyorsételek, szénsavas italok, és alkohol fogyasztásának csökkentésével, valamint a dohányzás abbahagyásával egész szervezete egészségéért sokat tesz. Vitaminban és
pacsakute, 2019. április 10. szerda, 01:14
A hasi zsírpárnák leadásának otthoni módszerei
halolajat nem fogyasztó vegetariánusok választják előszeretettel. A chia magok szintén tartalmaznak omega-3 zsírsavakat, azonban a szervezetnek egy kis feladata van azzal, hogy a magokban található alfa-linolénsavat a halolajban is megtalálható DHA-vá és EPA-vá alakítsa. Az omega-3 zsírsavakon kívül a chia magok antioxidánsokat, kalciumot, vasat, és élelmi rostokat tartalmaznak, amelyek hosszabb ideig biztosítják a teltségérzetet. A legtöbb szakkönyv és dietetikus napi 4-8 evőkanálnyi chia mag elfogyasztását javasolja, amely segíti az éhségérzet csökkentését és megakadályozza a túlzott mennyiségű étel fogyasztását, ezáltal pedig a hasi zsírpárnák szaporodását. Amennyiben nem szeretné, hogy hasán felesleges zsírpárnák foglaljanak helyet, mindenképpen iktassa be étrendjébe ezeket az apró magvakat.

Összetevők:

- Chia magok,
- Smoothiek, saláták, joghurtok.

Elkészítése:

- Keverje a chia magokat smoothiekba, salátákba, vagy joghurtokba.
- Rendszeresen
tinka1951, 2018. július 28. szombat, 05:14
Az érelzáródás otthoni gyógyítása
Konzultáljon orvosával, hogy milyen típusú testmozgás felel meg a legjobban az ön állapotának és milyen mozgásformákat végezhet.

Extra tippek:

Kerülje a feldolgozott vagy gyorsételeket, és sült vörös húsokat se fogyasszon, mert azok érelzáró hatásúak lehetnek.
Hagyja abba a dohányzást.
Ne fogyasszon nagy mennyiségben alkoholos italokat.
A stressz csökkentése érdekében meditáljon.
Étrendjébe vezesse be a babok és teljes kiőrlésű termékek fogyasztását.
Egyen minél több élénk színű gyümölcsöt, mint a narancs, a tök, a mangó, a paradicsom, a görögdinnye, és a feketeáfonya.
Élvezze a kora reggeli napfényt és töltse fel szervezetét D-vitaminnal, amely segíti az artériák merevségének csökkentését.
Naponta fogyasszon el 2-3 evőkanálnyi extra szűz kókuszolajat, amely csökkenti a érfal melletti lerakódások mértékét.
Igyon meg napi 1-2 pohár tiszta, organikus vörösáfonya levet, amely védi szívét és
pacsakute, 2016. szeptember 26. hétfő, 20:36
Érelzáródásra-megelőzésére ajánlott tippek :
Dr Tihanyi László :

- Kerülje a feldolgozott vagy gyorsételeket, és sült vörös húsokat se fogyasszon, mert azok érelzáró hatásúak lehetnek.
- Hagyja abba a dohányzást.
- Ne fogyasszon nagy mennyiségben alkoholos italokat.
- A stressz csökkentése érdekében meditáljon.
- Étrendjébe vezesse be a babok és teljes kiőrlésű termékek fogyasztását.
- Egyen minél több élénk színű gyümölcsöt, mint a narancs, a tök, a mangó, a paradicsom, a görögdinnye, és a feketeáfonya.
- Élvezze a kora reggeli napfényt és töltse fel szervezetét D-vitaminnal, amely segíti az artériák merevségének csökkentését.
- Naponta fogyasszon el 2-3 evőkanálnyi extra szűz kókuszolajat, amely csökkenti a érfal melletti lerakódások mértékét.
- Igyon meg napi 1-2 pohár tiszta, organikus vörösáfonya levet, amely védi szívét és javítja egészségét.
- Extra szűz olívaolajjal főzzön annak koleszterin szintre és oxidatív stressz okozta károsodás csökkentésére
pacsakute, 2016. július 28. csütörtök, 21:31
A haj növesztését segítő módszerek
növekedését. Naponta fogyasszon lenmagolajat tartalmazó étrendkiegészítőket.

Olívaolaj
A szépségápolás minden területén használt olaj. Arcmaszkokat, bőrradírokat, testolajakat, hajápolókat készítenek felhasználásával. Rendszeres használata megakadályozza a DTH hormon termelését, így gyorsítja a haj növekedését. Magas antioxidáns tartalma miatt az egész haj egészségére jótékony hatással van. Természetes hajbalzsamként haját puhává és selymessé varázsolja. Iktassa be az olívaolaj fogyasztását mindennapi étrendjébe, vagy hajmosás előtt készítsen belőle meleg olajas hajpakolást, melyhez levendula-, zsálya-, vagy rozmaring olajakat is adhat.

A haj növekedését segítő étrend
Néhány apró, étrendbeli változtatás nagy hatással van a haj növekedési sebességére és a hajhullás csökkentésére is. Az előre készített, gyorsételek, szénsavas italok, és alkohol fogyasztásának csökkentésével, valamint a dohányzás abbahagyásával egész szervezete egészségéért sokat tesz. Vitaminban
pacsakute, 2016. február 09. kedd, 09:58
15 evési szokás, amely segít, hogy aktív, sikeres életet élj
okoz, ami a magas triptofántartalommal magyarázható. Ez való igaz, hogy nagy koncentrációban tartalmaz, de nem kimagaslóan... így a Hálaadás napi vacsorát követő álmosság inkább magyarázható az elfogyasztott étel mennyiségével, plusz, amit mellé fogyasztunk még.

Valójában azonban ez az aminosav nagy mennyiségben valóban okozhat álmosságot, ha éhgyomorra eszünk ezt magas koncentrációban tartalmazó ételt, így lehetőség szerint kerüld a magas fehérjetartalmú ételek üres gyomorra való fogyasztását.8.Fogyassz gyümölcsöt éhgyomorra!

A gyümölcs kiválóan megalapozza egész napod magas energiaszintjét, aktivitását, ha éhgyomorra fogyasztod. Ugyanis rostokban, összetett cukrokban gazdag, amelyek lebomlása lassabb, mint a gyorsételekben és egyéb nassokban fellelhető cukroké, továbbá könnyen emészthető táplálék. Amikor hirtelen nincs mit enned, de nagyon éhes vagy, inkább válassz gyümölcsöt
klementinagidro, 2015. október 18. vasárnap, 11:23
Az ionizált víz jótékony hatása az egészségre 16 pontban
megakadályozza a rák kialakulását is. A rákos sejtek képtelenen lúgos környezetben növekedni, ezért tanácsos ionizált vizet fogyasztani a rák megelőzése érdekében.

14. Pikkelysömör:

A pikkelysömör olyan bőrbetegség, mely során a sejtek a bőr felszínén kezdenek nőni, így a bőr kipirosodik, hámlani kezd, viszket, és kiszárad. Ha lúgosabbá teszi a szervezetét, azzal sokféle egészségügyi problémát kezelni tud, többek között a pikkelysömört. Az orvosok gyakran ajánlják a lúgos ételek fogyasztását pikkelysömör esetén. Emiatt az ionizált víz fogyasztásával megszabadulhat a pikkelysömörtől, mivel a víz kiegyenlíti a szervezet pH egyensúlyát. Ezen kívül pedig méregteleníti a szervezet, így hozzájárul a gyulladt pikkelysömör csökkentéséhez és enyhítéséhez.

15. Nagyobb állóképesség:

Az ionizált víz fogyasztásával az oxigénszint megnövekszik a sejtek szintjén, így nagyobb lesz az állóképesség és több lesz a szervezet energiaszintje is. Emiatt a lúgos víz kiválóan alkalmas azon
anna4459, 2015. április 27. hétfő, 20:02
Hogyan csökkentsük az alhasi zsírt? Csökkentse a kalóriabe
alhasi zsírt?

Csökkentse a kalóriabevitelt


Az alhasi zsírpárnák eltűntetése kicsit bonyolult, de nem lehetetlen. A megfelelő diéta és testmozgás kombinációja segíthet a makacs zsír legyőzésében.

Ahhoz, hogy megszabaduljunk az alhasi zsírtól, a kalóriákat az egészséges tartományon belül kell tartanunk és kerülnünk kell azokat az ételeket, amik telített zsírokat tartalmaznak. Kerüljük a gyorsételek fogyasztását is, és iktassunk be inkább magas rosttartalmú ételeket az étrendünkbe, amik az anyagcserét magas szinten tartják.

Stressz

A stressz emelkedést okoz a kortizol szintben, egy hormonban, ami a testet arra ösztönzi, hogy raktározza el a túlzott zsírt az alhasi részre. Hogy a kortizol szintet stabilan tartsuk, válasszunk alacsony glikémiás indexű ételeket, mint a lencse, csicseriborsó vagy a bab.

Zöld tea

A zöld tea egy remek alhasi zsírszövetet csökkentő
gereica, 2014. május 10. szombat, 11:26
10 egyszerű tipp az alhasi zsírpárnák csökkentésére
meghatározza a felhalmozódás formáját a testben.

Hogyan csökkentsük az alhasi zsírt?

Csökkentse a kalóriabevitelt
Az alhasi zsírpárnák eltűntetése kicsit bonyolult, de nem lehetetlen. A megfelelő diéta és testmozgás kombinációja segíthet a makacs zsír legyőzésében.
Ahhoz, hogy megszabaduljunk az alhasi zsírtól, a kalóriákat az egészséges tartományon belül kell tartanunk és kerülnünk kell azokat az ételeket, amik telített zsírokat tartalmaznak. Kerüljük a gyorsételek fogyasztását is, és iktassunk be inkább magas rosttartalmú ételeket az étrendünkbe, amik az anyagcserét magas szinten tartják.

Stressz
A stressz emelkedést okoz a kortizol szintben, egy hormonban, ami a testet arra ösztönzi, hogy raktározza el a túlzott zsírt az alhasi részre. Hogy a kortizol szintet stabilan tartsuk, válasszunk alacsony glikémiás indexű ételeket, mint a lencse, csicseriborsó vagy a bab.

Zöld tea
A zöld tea egy remek alhasi zsírszövetet csökkentő ital. Egy
pacsakute, 2014. március 24. hétfő, 18:44
1/2
Képek, videók
Miért fogyasszunk körtét.
pacsakute
2020. január 22. szerda, 23:17
Miért fogyasszunk sok viz
irmus
2018. július 31. kedd, 14:31
00000821-miert-fogyass zun
margoka59
2015. november 30. hétfő, 05:13
planet-korai-osi-fold. jpg
agica2004
2018. február 28. szerda, 23:13
korai tél 104 lecke 2.jpg
kerzsi58
2016. szeptember 05. hétfő, 14:44
korai tél 104 lecke 2 mal
kerzsi58
2016. szeptember 05. hétfő, 14:44
korai tél 104 lecke .jpg
kerzsi58
2016. szeptember 05. hétfő, 14:43
planet-korai-csillagok .jp
agica2004
2016. július 16. szombat, 15:20
aest korai.gif
nyulacska5
2016. május 04. szerda, 19:54
Korai virágok.jpg
sznejuci
2016. február 05. péntek, 19:35
Korai hó
dandej
2015. december 05. szombat, 14:16
Korai barka.jpg
pacsakute
2015. április 12. vasárnap, 07:26
vicces korai keléd.jpg
zsokica45
2015. március 31. kedd, 19:44
korai ébredés.jpg
kicsoda57
2014. október 30. csütörtök, 13:33
korai_oszdama_lovag_er dos
erzsikepuskas
2014. október 09. csütörtök, 09:30
Címkék
gyorsételek fogyasztását, gyulladt pikkelysömör, kukoricából készült, elfogyasztott étel, finomított cukrok, termikus hatása, legtöbb szakkönyv, stressz emelkedést, hajhullás csökkentésére, Fogyasszon C-vitaminban, makacs zsír, hasi zsírpárnák, túlzott zsírt, oxigénszint megnövekszik, anyagcserét magas, kortizol szintben,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.