Belépés
2019. szeptember 18. szerda | 38. hét | 261. nap | 20:04 | Diána
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Immunrendszer megerősítése
hasznos gyógynövény segítségével.

2, A zöldség- és gyümölcsturmixok megkönnyítik és meggyorsítják feldolgozásukat a szervezet számára, nem beszélve arról, hogy így egyszerre nagyobb mennyiségben fogyaszthatjuk őket, mint egy átlagos fogásban.

3, Szedjünk extra magnéziumot, B-komplex, D- és E-vitamint. Ezekből a vitaminokból tapasztalható manapság a leggyakrabban hiány, mely további kóros betegségek kialakulásához vezethet.

4, Jussunk probiotikumokhoz természetes módon: fermentált ételek és italok útján! Ezek nagy számban tartalmaznak a bélflóra egészséges működéséhez szükséges ,,jó" baktériumokat, és teljesen természetesek (pl. kovászos uborka, joghurt, kefir, kombucha tea, savanyú káposzta, kemény sajtok, tofu, stb.).

5, Fogyasszunk több fokhagymát! Ételeinkhez a legjobb nyersen adni, de fogyaszthatjuk mézzel együtt. Évszázadok óta természetes antibiotikumként használják, hiszen baktérium- és gombaölő hatású.

6, Óvjuk májunkat, hiszen az a
pacsakute, 2019. szeptember 06. péntek, 22:59
Az élesztő
*ÉLESZTŐ*
(milyen remek neve van, éleszti a "hiányokkal küzdő" embert)

*Az élesztő méltán rászolgál az elismerésre és a hírnévre. Kitűnő fehérjeforrás, mivel az élesztőgombák 50%-a fehérje. Ajánlatos fogyasztania mindenkinek, egészségeseknek, betegeknek, gyerekeknek, időseknek, felnőtteknek egyaránt.*
Az élesztő fogyasztása egészséges. Tartalmazza szervezetünk egészséges működéséhez szükséges fehérjéket, cukrokat, zsírokat, vitaminokat és ásványi sókat.
Az élesztőből csak az A-, az E- és a C-vitamin hiányzik. Egy idejüleg pótolni kell. Tartalmazza az összes főbb B-vitamint is. Kitűnő szerves vasforrás, de megtalálható benne a kálium, a kalcium, a magnézium, a foszfor és a kén is.
Dr. Schröder, a múlt században élt német orvos, a müncheni orvosi egyetem tanára egy prágai kongresszuson tartott előadásában rámutatott, hogy két közismert anyagban, a csukamájolajban és az élesztőben, minden egyes vitamin megtalálható. Aki evett már élesztőt és lenyelt egy kanálnyi
lovaszmarika, 2019. június 13. csütörtök, 16:25
Az aminosavakról - jó tudni
annak, hogy mind a 9 esszenciális aminosav szükségletét kielégítse az, hogy esszenciális aminosavban gazdag ételek széles skáláját fogyasztja. A fehérje források, mint a hús, a hal, a baromfi, a tojás, a tejtermékek és a tenger csümölcsei fontos aminosav források, és tipikusan teljes fehérje forrásnak minősülnek, ami azt jelenti, hogy az összes esszenciális aminosavat tartalmazzák. A vegetáriánusok számára a lencse, a quinoa, a hajdina, a manula, a dió, csicseriborsó, a teljes kiőrlésű gabonák és a fermentált szója élelmiszerek, mint a tempeh vagy a natto, szintén teljes fehérje forrásnak tekinthetők.

Ne feledje, bár sok növényi eredetű fehérjeforrást ,,hiányos fehérjéknek" tekintünk, mert nem tartalmaznak egy vagy több esszenciális aminosavat, ezeket más élelmiszerekkel kombinálva, pótolhatjuk a hiányosságokat. Ezért, ha egy jól kiegyensúlyozott étrendet követ, könnyen be tudja vinni az összes lényeges aminosavat, amire a szervezetnek szüksége van.

Aminosav-kiegészítők és
pacsakute, 2019. június 09. vasárnap, 16:57
Immunrendszer erősítés - természetesen
feldolgozottságú, ,,műanyag" ételeket, a cukrot és a mesterséges édesítőszereket.

2, Minden nap igyunk egy zöld turmixot: a nyers zöldségeket, Himalája sót és jó minőségű olajokat tartalmazó zöld frissítők segítségével biztosítani tudjuk a szervezetünk számára szükséges tápanyagokat, enzimeket, vitaminokat és fitonutrienseket.

3, C és D3 vitamin: a tél közeledtével különösen figyeljünk arra, hogy minden nap fogyasszunk elégséges mennyiségű C és D3-vitamint.

4, Fermentált ételek és italok: a jó minőségű fermentált táplálékok segítségével biztosíthatjuk bélrendszerünk ideális működését a bélflóra egyensúlyának fenntartásával.

5, Fokhagyma: rossz hír a vámpíroknak, jó hír az embereknek. Lehetőség szerint minden nap fogyasszunk el egy gerezd fokhagymát akár nyersen vagy mézbe áztatva.

6, Fokozottan ügyeljünk májunk megfelelő működésére, hiszen annak legfontosabb feladata szervezetünk méregtelenítése. Csökkentsük minél alacsonyabb szintre
pacsakute, 2019. január 02. szerda, 19:21
Savas Reflux -táplálkozás
probiotikus ételek fogyasztása is rendkívül hasznos, illetve a gabonaételek kiiktatása az étrendből, mivel az ezektől való tartózkodás védelmet nyújt az emésztőrendszer számára.

A kefir és a joghurt segít egyensúlyban tartani a bélbaktériumokat, de segítik az emésztést és megnyugtatják az emésztőrendszert is. A marhahúsból készült húsleves is nagyon hasznos lehet, hiszen a marhahús és csont sok értékes tápanyagot tartalmaz, mint például kollagén, prolin vagy glicin.

ogyasszon sok fermentált ételt, például savanyú káposztát, kombuchát, kimchit, hiszen ezek is olyan probiotikus ételek, amelyek megtámogatják az emésztőrendszert.

Az almaecet is csökkenti a savas reflux tüneteit. Keverjen össze egy evőkanálnyi almaecetet egy pohár vízzel, majd fogyassza azt él öt perccel étkezés előtt.

A kókuszvíz káliummal és elektrolittal rendelkezik, amelyek segítenek a test hidratálásában. A kókuszolaj pedig az egészséges zsír nagyszerű forrása, amely még gyulladáscsökkentő hatással
lovaszmarika, 2018. november 16. péntek, 10:08
K-vitamin szerepe cukorbetegségben
kutatások szerint akár 50%-kal képes csökkenteni a diabétesz rizikóját (American Journal of Clinical Nutrition).

A kutatók szerint a K-vitamin jótékony hatása annak köszönhető, hogy segíti a kalcium kiürülését az erekből, ezáltal képes megelőzni a cukorbetegség és a szívbetegségek kialakulását.

A K-vitamin legnagyobb mennyiségben a sötét zöld, leveles zöldségekben található: brokkoli, spenót, fejes saláta, stb. Ezek a zöldségek főleg K1-vitamint tartalmaznak, míg a K2-vitamin főleg fermentált ételekből nyerhető.

A szakemberek napi 1000-2200 mcg K-vitamin elfogyasztását javasolják a cukorbetegség és szívbetegségek megelőzése céljából.

Ma még a K vitamin hatását közömbösítő véralvadás gátlók (Syncumar, Marfarin) nagyon sok ember számára nélkülözhetetlenek, még azon az áron is, hogy ezek a szerek a K vitamin hatását semlegesítik. Ez azonban már nem lesz sokáig így. Az új típusú véralvadásgátlók robbanásszerű elterjedése azt fogja eredményezni, hogy néhány éven
pacsakute, 2018. június 18. hétfő, 11:30
élesztő
az élesztő ismételt felfedezése!

Gyermekkoromban édesanyám kenyérsütésnél mindig letört nekem egy kis darabot és én jóízűen elfogyasztottam!

Most 70 évesen kell megtudnom miért ?!
Az élesztő gyógyhatása

Az orvosoknak gyakrabban kéne friss élesztőt felírniuk pácienseiknek, mert hatásosabb orvosság, mint a drága gyógyszerek. A kozmetikában már régóta használják az élesztőt pattanások, mitesszerek ellen, és sokféle krémbe ugyancsak belekeverik, mert bőrregeneráló hatása óriási.

Az élesztő jelentős szerepet játszik a szénhidrátok lebontásának folyamatában, ezért rendkívül előnyös cukorbetegek számára, mivel serkenti a hasnyálmirigy működését is.
Az élesztő néhány áldásos hatás

- rendszeres fogyasztása csökkentheti a koleszterin szintet,
- jótékony hatására visszafejlődik a köszvény,
- enyhítheti a neuritiszes, vagyis az ideggyulladással járó fájdalmakat,
- szabályozza az emésztést, segítség székrekedésben és gyomorégés ellen, -
faciendum, 2017. október 17. kedd, 22:37
Táplálkozás és a viselkedési zavarok
a tápanyaghiányra. Egy 2008-ban végzett kutatás összefüggést fedezett fel például az alacsony magnéziumszint és lelkiismeret-hiány között. A viselkedést pedig negatívan befolyásolja, ha kevés vas, tiamin, folsav és szelén van a szervezetünkben.

A niacinhiány pszichés zavarok kialakulásához vezethet. A niacinról megállapították, hogy sikeresen alkalmazható egyes mentális betegségek - depresszió, szorongás, bipoláris zavar, figyelemhiányos zavar - kezelésében.

A fermentált ételekről az bizonyosodott be, hogy segít időseknél a memóriazavarok elkerülésében.

Ne feledjük, hogy az agyunk egészséges működéséhez omega-3 zsírsavakra is szükségünk van. Hiánya csökkenti a szerotonin- és dopaminszintet, amelyek kulcsfontosságúak a jó hangulathoz és az általános jó közérzethez. Ezek alacsony szintje viselkedési rendellenességekhez, agresszív viselkedéshez, ADHD - figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar - kialakulásához, depresszióhoz és csökkent
pacsakute, 2017. október 13. péntek, 19:15
Gyógyító ételek
vannak, például joghurtot vagy savanyú káposztát. A kókuszolajnak és a fokhagymának szintén vannak mikrobaölő tulajdonságai. A bórsavas hüvelykúp hatékony lehet bizonyos mikrobatípusok ellen, de ennek alkalmazását érdemes megbeszélni egy nőgyógyásszal.

Orrfolyás

Az orrfolyásnak számos oka lehet, a legyakoribbak közé tartozik a megfázás és az allergia. Ilyenkor az orr nyálkahártyája megduzzad és a váladéktermelődés is fokozódik a szervezetünkben megnövekedő hisztamin-szint miatt. A fermentált ételek, mint a joghurt, a savanyú káposzta vagy a miszó, fokozzák az immunrendszerünk működését, így csökkenthetjük a betegségek esélyét. Ha már be van dugulva az orrunk, kerüljük az édességeket és a tejtermékeket, ezek ugyanis fokozhatják a váladék termelődését. A sós vizes orröblítés évezredek óta alkalmazott módszer az orrdugulás ellen, melynek segítségével megszabadulhatunk a felesleges váladéktól, a pollenektől is, és a sós víznek enyhe fertőtlenítő hatása is van. Azoban ez az alapbetegséget
horvathnemagdi, 2017. augusztus 17. csütörtök, 13:30
Miért olyan egészséges a kovászos uborka?
a Lactobacillus, Lactococcus, Leuconostoc, Streptococcus, Pediococcus, Oenococcus és Carnobacterium törzsek.
A tejsavas fermentációt a kenyér indítja be, egy szelet fehér kenyér vagy zsömle kiválóan alkalmas erre a célra, többek között magas cukortartalma miatt is. A sós lében elszaporodott baktériumok így jutnak be az uborka szövetei közé.
Miért olyan egészséges a kovászos uborka?

Ahhoz, hogy energikusak, fiatalosak és egészségesek maradjunk, rendszeresen kell fogyasztanunk fermentált ételeket és italokat. A fermentált táplálékok a bennük található értékes tápanyagok révén elősegítik emésztőrendszerünk egészséges működését és ez teljes szervezetünkre pozitív hatással van.

Mivel a fermentált ételek enzimekben gazdagok, segítik az emésztést, jobb a felszívódásuk, s értékes tápanyagokban gazdagabbak, mint a nem fermentált ételek. A fermentált ételek fontos szerepet játszanak az acetilkolin termelődésében, ami erősíti a beleket és segíti a bélmozgást.

A fermentált
ametiszt54, 2017. július 24. hétfő, 06:48
1/9
Képek, videók
Immunrendszer-kórokozó k.j
pacsakute
2016. szeptember 24. szombat, 19:56
Immunrendszer erősítő tur
pacsakute
2014. január 26. vasárnap, 07:59
Immunrendszer erősítők.jp
pacsakute
2013. december 22. vasárnap, 11:59
immunrendszer-felturbo zas
irmus
2013. szeptember 16. hétfő, 08:12
immunrendszer erősítő.jpg
dnemethk
2013. március 23. szombat, 14:50
Immunrendszer 2.jpg
pacsakute
2013. március 18. hétfő, 16:34
Immunrendszer.jpg
pacsakute
2013. március 18. hétfő, 16:34
ERŐSÍTI AZ IMMUNRENDSZERT
husika66
2007. május 06. vasárnap, 14:06
Pozitív megerősítések.jpg
pacsakute
2015. szeptember 30. szerda, 07:43
átjáró híd megerősítése
peterimajoridozsahe
2009. december 11. péntek, 16:10
a szervezet méregteleníté
snbela44
2016. május 04. szerda, 17:32
Az ifjúság szervezetei
furaila
2015. június 04. csütörtök, 12:18
A bank az a szervezet
sanci81
2015. április 13. hétfő, 15:56
A szervezet méregteleníté
irmus
2015. március 16. hétfő, 18:43
MSZMP szervezeti szabályz
lacipecsenye
2013. október 28. hétfő, 09:58
Címkék
viselkedést pedig, szervezetnek szüksége, összes lényeges, nyers zöldségeket, egészséges zsír, szakemberek napi, viselkedési zavarok, fermentált szója, müncheni orvosi, összes főbb, élesztőt pattanások, fokhagymának szintén, orrfolyásnak számos, bennük található, szelet fehér, élesztő jelentős,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.