Belépés
2018. december 16. vasárnap | 50. hét | 350. nap | 04:43 | Etelka, Aletta
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
A banán jótékony hatásai a bőrre, a hajra, és az egészségre
A banán jótékony hatásai a bőrre, a hajra, és az egészségre

A banán egy rendkívül egészséges étel, amelynek számos jótékony hatása van. Rengeteg tápanyagot tartalmaz, A-, B-, C-, és E-vitaminokat, és ásványi anyagokat, mint a kálium, cink, vas, és mangán. Fogyasztásával biztosítja szervezetének a szükséges tápanyagokat a megfelelő egészség és a jó alak eléréséhez, külsőleg alkalmazva haját és bőrét is rendbe hozza.

Tápanyagtartalom

A banán tápanyagtartalma nagyon magas, természetes cukrokat tartalmaz, mint a glükóz, a fruktóz, és a szukróz. Vitamin- és ásványi anyag tartalma kiemelkedő, B6-, C-, A-vitamin, kálium, élelmi rost, biotin, szénhidrát, magnézium, riboflavin, és mangán tartalma kifejezetten magas.

A banán egészségre gyakorolt hatásai:

Azonnali energiaforrás

A banán, a már természetes úton magról nem tud
vorosrozsa66, 2018. október 08. hétfő, 20:59
A szamóca
A földiepret, azaz a szamócát a gyümölcsök királynőjének hívják egyes ázsiai országokban a számos egészségre gyakorolt hatása miatt.

A zamatos szív alakú szamóca szem nem csak istenien édes és ízletes, hanem egy igazi szupergyümölcs is. Nem csoda, hogy annyira várjuk, tavasszal beinduljon a szamóca szezon és tele legyenek vele a boltok és a kertek.

Összeszedtünk néhány okot, hogy miért olyan egészséges a földieper fogyasztása, mik a földieper hatásai:

1. Segít elégetni az elraktározott zsírt
A földeper piros színét az antocianinokat adják, amelyek serkentik a tárolt zsír elégetést. Amikor az állatok egy csoportját magas zsírtartalmú ételekkel etették antocianinokkal együtt, 24 százalékkal kevesebb össztömeget értek el, mint azok az állatok, amelyek antocianinok hozzáadása nélkül fogyasztottak magas zsírtartalmú ételeket. (The Journal of Agriculture and Food Chemistry)

2. Javítja
lovaszmarika, 2018. május 17. csütörtök, 17:44
A banán
A banán egyesek szerint gyógynövénynek számít, mivel nagyon sok olyan tápanyagot tartalmaz, amely pozitívan hat az emberi egészségre. Van benne A-, B-, C-, és D-vitamin, kalcium, magnézium, kálium, foszfor, vas és nyomelemek. A kálium létfontosságú az izmok, a szív és az idegrendszer normális működéséhez. A banán a csontokra és a vesék működésére is jó hatással van. A kálium rendszeres bevitele megakadályozza a vesekőképződést és a szervezet kalciumvesztését is csökkenti. A benne lévő B6-vitamin az immunrendszert erősíti.

A banánban lévő magnézium és kálium jó hatással van a vérnyomásra. Magnéziumtartalma segít megakadályozni az izomgörcsök kialakulását. A B-vitamin jót tesz az idegek működésének, csökkentheti és meg is szüntetheti a szédülést, a fáradtságot és még a hajproblémákat is orvosolni tudja. Éppen ezért ha feszültek és stresszek vagyunk, együnk meg egy banánt, mert segítségével sokkal nyugodtabbak és kiegyensúlyozottabbak leszünk.

A banánban lévő triptofán és
horvathnemagdi, 2018. január 15. hétfő, 20:44
A fahéj bőrre, hajra és egészségre gyakorolt jótékony hatása
A fahéj egy olyan fűszer, amelyet a fahéjfa kérgének belső részéből készítenek, mivel a kéreg hozza létre a gyógyító olajakat. Ezt a fűszert évszázadok óta használja az Ayurvédikus és a kínai orvoslás, hogy olyan problémákat orvosoljon vele, mint a rák, influenza és a gyomorrontás.

A fahéj bőrre gyakorolt jótékony hatásai :

A fahéj antimikrobiális tulajdonságai miatt jó hatással van a bőrre, mivel drága kozmetikai termékek használata nélkül tisztítja meg a bőrt.

Ez az illatos fűszer rostot, mangánt, kalciumot illetve vasat tartalmaz, és gyakran fűszerezik vele az ételeket. Amit azonban sokan nem tudnak róla, hogy olyan tulajdonságai vannak, amelyek gyógyítják a különböző bőr, haj és egészségügyi problémákat.

1. Eltünteti a pattanásokat és a szépséghibákat:
A fahéj segít megszabadulni az arcon és testen található pattanásoktól, mivel először szárítja a bőrt, majd serkenti a külső bőrfelület vér- és oxigénellátását. Egy egyszerűen elkészíthető recept, ha
pacsakute, 2018. január 14. vasárnap, 19:03
A banánról
A banán egyesek szerint gyógynövénynek számít, mivel nagyon sok olyan tápanyagot tartalmaz, amely pozitívan hat az emberi egészségre. Van benne A-, B-, C-, és D-vitamin, kalcium, magnézium, kálium, foszfor, vas és nyomelemek. A kálium létfontosságú az izmok, a szív és az idegrendszer normális működéséhez. A banán a csontokra és a vesék működésére is jó hatással van. A kálium rendszeres bevitele megakadályozza a vesekőképződést és a szervezet kalciumvesztését is csökkenti. A benne lévő B6-vitamin az immunrendszert erősíti.

A banánban lévő magnézium és kálium jó hatással van a vérnyomásra. Magnéziumtartalma segít megakadályozni az izomgörcsök kialakulását. A B-vitamin jót tesz az idegek működésének, csökkentheti és meg is szüntetheti a szédülést, a fáradtságot és még a hajproblémákat is orvosolni tudja. Éppen ezért ha feszültek és stresszek vagyunk, együnk meg egy banánt, mert segítségével sokkal nyugodtabbak és kiegyensúlyozottabbak leszünk.

A banánban lévő triptofán és tirozin nevű
lovaszmarika, 2018. január 13. szombat, 15:57
Aloe Vera növény
Az Aloe vera lé jótékony hatása 35 pontban
Dr. Tihanyi László 2014. júl. 29. 14:19

Az Aloe vera a pozsgás növényekhez tartozik és vastag, húsos szára van tüskés levelekkel. A húsos szár tartalmazza az Aloe vera levét, amely az első évszázad óta számtalan célra használható, mint kitűnő házi orvosság. Ez a lé és a gél minden orvosi és kozmetikai termékben megtalálható, és az étrendbe is beépíthető.
Az Alove vera lé elkészítése

1. Vágjon le és vágjon fel néhány szárat a növény középső részéről. Válassza a külső szárakat, mivel azok érettebbek a többinél és a legmagasabb az antioxidáns koncentrációjuk.
2. A folyadék, ami kicsepeg, a friss aloe gél.
3. Préselje ki a szárból az összes gélt egy edénybe.
4. Tegye a gélt turmixgépbe, és adjon hozzá körülbelül egy csésze vizet.
5. Keverje őket össze, hogy tiszta Aloe vera levet kapjon. Az elkészített levet 3-4 napon belül használja fel, máskülönben a lé elveszíti antioxidáns tartalmát.

Nagy Sándor orvosai
kicsoda57, 2017. november 08. szerda, 15:58
Az avokádóról
Miért ajánlott az avokádó fogyasztása

Az avokádó könnyen emészthető, de rendkívül sok energiát adó, zsírsavakban és fehérjékben nagyon gazdag, illetve nagyon magas a rost- és víztartalma, ami kiváló az emésztésnek. Ezért nagyon laktató és hosszú ideg energiát nyújt a testnek anélkül, hogy teltség érzése lenne az embernek a fogyasztása után.

avokádó fogyasztása

Az avokádó egészséges növényi zsír

Az avokádó legnagyobb előnye, hogy rendkívül egészséges növényi zsírforrás. Az avokádó tömegének 20-30%-a zsír, méghozzá nagyon egészséges zsír. A szervezetnek napi szinten szüksége van zsírra, mert energiája 30%-át zsírokból kell nyerje.

Amikor zsírt eszel, akkor az agyad kap egy jelzést, hogy kapcsolja ki az éhségérzetet. A zsír létfontosságú minden sejt számára a szervezetben. Tudtad például, hogy az agy 60%-ban zsírból áll? Az egészséges zsír fogyasztása széppé
lovaszmarika, 2017. október 16. hétfő, 15:09
Ötletek a konyhába.
A tökéletes spagetti 10 titka a főzéstől a tálalásig

Török Zsuzsa
Előfordult már veled, hogy szétfőtt vagy összeragadt a tészta? Ez többé nem történhet meg, ha megfogadod a következő tippeket.

1.

Keress egy nagy fazekat, és engedj bele vizet max. a magassága 3/4-éig, hogy maradjon hely a megduzzadó tésztának. 10 dkg tésztához 1 l víz kell. Csak annyi tésztát főzz ki, amennyi biztosan elfogy, mert mikrózva, forró vízben vagy gőz fölött felmelegítve már nem az igazi!
2.

Adj a vízhez literenként 1 púpozott tk (7 g) sót, ez segít kihozni a tészta ízét. Olaj nem kell, mert bevonatot képez a tészta felületén, ami gátolja a szósz megtapadását. Fedő alatt rövidebb idő alatt felforr a víz. A leggyorsabb, ha elektromos forralót használsz. (Ilyenkor az edénybe öntött forró vizet sózd meg.)
3.

Várd meg türelmesen, hogy lobogva forrni kezdjen a víz.
4.

Ha már zubog, óvatosan engedd bele a spagettit. Ne törd kisebb darabokra a
piroska0101, 2017. június 05. hétfő, 14:07
Mag őrület
Mag őrület - 7 féle mag, amit sűrűbben kellene fogyasztanod

Napról napra egyre többet hallunk a diófélék és a magvak jelentőségéről, rengeteg tanulmány bizonyítja az egészségre gyakorolt hatásukat.

Ezek a kis magok tele vannak antioxidánsokkal, fehérjével, rosttal, egészséges zsírokkal és ásványi anyagokkal és roppant egyszerű a fogyasztásuk is. Most bemutatunk pár tápanyagdús magot, amit érdemes beépíteni a mindennapi táplálkozásunkba.

Kendermag

Mag-kendermag
A kendermag rostban és fehérjében gazdag, tartalmaz Omega-3 és 6 zsírsavakat, valamint más elengedhetetlen ásványi anyagokat. Joggal mondhatjuk rá, hogy ez egy szuperétel, ami jó hatással van az egészségünkre, és több krónikus betegséget is megelőzhetünk a fogyasztásával, mint például a rák vagy a szívbetegségek.

Köménymag

Mag-köménymag
A köménymagot főleg fűszerként használjuk, viszont emellett igen egészséges is. Az emésztési problémáktól kezdve a megfázáson és az
lovaszmarika, 2017. május 03. szerda, 15:53
Napi tíz adag zöldség és gyümölcs 7,8 millió idő előtti halálozást előzhetne meg
Az Imperial College London kutatását, amelyben a tudósok megállapították azt is, mely zöldségek és gyümölcsök csökkentik a rák és a szívbetegségek kockázatát, az International Journal of Epidemiology című szaklap közölte.

Elemzésük alapján a zöldségek és gyümölcsök kis mennyisége is előnyösen hat az egészségre, de még jobb, ha többet fogyaszt belőlük az ember.

Egy adag alatt 80 gramm zöldséget vagy gyümölcsöt értenek, ennyit nyom nagyjából egy kis banán, egy körte vagy három púpozott evőkanál spenót vagy borsó.

A kalkulációkat 95 korábbi, egymástól független tanulmány eredményeire alapozták, ezekben mintegy kétmillió ember étkezési szokásait vizsgálták.

A rák alacsonyabb kockázata összefüggött a zöld és a sárga zöldségek és a káposztafélék, a szívbetegségek kisebb kockázata pedig az alma, a körte, a citrusfélék, a zöld leveles zöldségek és a káposztafélék fogyasztásával.

Kalkulációik alapján ahhoz képest, ha valaki egyáltalán nem eszik zöldséget és gyümölcsöt, napi 200 gramm
velemenyezd, 2017. február 23. csütörtök, 14:11
36 kalóriaégető szuperétel, amely segíti a fogyást
Lassan, fokozatosan vezesse be az alábbi ételeket mindennapi étrendjébe, amíg el nem éri, hogy sokkal többet eszik az alábbi ételekből, mint azelőtt.

1. Paradicsom
Gyümölcs? Vagy inkább zöldség? Kit izgat? Annyit elég tudnia róla, hogy hosszútávon rengeteg jót tesz szervezetéért, rövid távon pedig segíti a fogyókúrát és gátolja az elvesztett súlyfelesleg visszaszedését. Alacsony kalóriatartalmú, ám mégis teltségérzetet keltő étel, amely élelmirost tartalma miatt segíti az emésztést is.
A szuperételek bona fidéje, a paradicsom többet tesz le az asztalra, mint a fogyókúra elősegítését. A benne találkató likopin antioxidánsokat tartalmaz, amelyek bizonyítottan segítik a szervezet ellenállását különféle betegségekkel szemben. Legközelebb ne felejtse a boltban.

2. Narancs
A megfelelő C-vitamin szint segíti szervezete optimális működését, ám amennyiben fogyni szeretne, zavarhatja a narancs cukortartalma. Ezt nem kerülheti ki, a narancs valóban cukrot tartalmaz, amelyet
pacsakute, 2017. február 22. szerda, 17:57
1/8
Képek, videók
Vilmos-Katalin-jótékon ysá
agica2004
2018. május 20. vasárnap, 16:38
Jótékony célra 021.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:04
Jótékony célra 020.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:04
Jótékony célra 019.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:04
Jótékony célra 017.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 016.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 015.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 014.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 013.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 011.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 010.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
Jótékony célra 009.JPG
dnemethk
2016. december 26. hétfő, 11:03
almaecet a hajra.jpg
nemarika
2014. március 01. szombat, 17:49
Hajrá Bogi-a pálinka fert
basikele
2012. november 05. hétfő, 13:22
a hajrá lány
kimelita
2008. június 15. vasárnap, 13:42
Címkék
egyszerűen elkészíthető, földieper fogyasztása, egészségre gyakorolt, zsír létfontosságú, vesék működésére, izomgörcsök kialakulását, növény középső, Imperial College London, külső szárakat, szívbetegségek kockázatát, avokádó egészséges, káposztafélék fogyasztásával, avokádó fogyasztása, idegek működésének, friss aloe, tészta felületén,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.