Belépés
2019. május 27. hétfő | 22. hét | 147. nap | 07:27 | Hella
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Hajhullás ellen
kombináljuk őket egymással. Az indiánok gabonája, a kinoa teljes értékű fehérjének számít, mivel tartalmazza mind a 9 esszenciális aminósavat, melyet az emberi szervezet nem tud előállítani.

A legfontosabb hajnövesztő vitaminok
B-vitaminok
Erősítik és táplálják a hajat, szabályozzák a faggyútermelést, és aktiválják a hajhagyma anyagcsere-folyamatait. Segítenek a gyulladások kivédésében, egészségesen tartják a fejbőrt. Sok B-vitamin van a halban, a lencsében, tojássárgájában, a diófélékben, a teljes kiőrlésű gabonafélékben, a mogyoróban, hüvelyesekben. A napraforgómag az összes B-vitamint tartalmazza magas koncentrációban, ezért hajhullás esetén érdemes rendszeresen fogyasztani.

A-vitamin
A bőr és a hajszálak fejlődésében játszik fontos szerepet. Biztosítja a megfelelő ütemű hajnövekedést, hatására a haj sima és bársonyos lesz. Az A-vitamin legfontosabb forrásai a tojássárgája, tengeri halak, vaj, margarin, illetve a szervezet a béta-karotint tartalmazó zöldségekből és
pacsakute, 2019. január 26. szombat, 23:12
Diófélék és az egészség
A diófélék mérsékelten tartalmaznak proteint, kivéve a gesztenyét, és zsírokat nagy mennyiségben.

A diófélék egészségre gyakorolt jótékony hatása:
1. A diófélék gazdagok energiában és tápanyagban. A diófélékben található egyszeresen-telítetlen zsírsavak csökkentik a ,,rossz" koleszterin-szintet és növelik a ,,jó" koleszterin mennyiségét a szervezetben.

A diófélék jó hatással vannak az egész szervezetre, mivel rostokat, tápanyagokat, B-, E-vitamint, és olyan ásványi anyagokat, mint vas cink, kálium, magnézium, jód, szelén valamint antioxidáns ásványi anyagokat és antioxidáns vegyületeket tartalmaznak.

2. Megelőzik a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását és az agyvérzést.

3. Gazdagok gyulladásgátló hatású omega-3 zsírsavakban. Szabályozzák a magas vérnyomást, illetve felveszik a harcot a mell-, végbél- és prosztatarák
pacsakute, 2018. december 06. csütörtök, 22:18
A megfelelő étkezés biztosítja a jó éjszakai alvást
alvással kapcsolatos problémákat, és azokat a tápanyagokat, amelyeket hozzájuk társítanak.

1. Rövid alvás:

Rövid alvás akkor alakul ki, amikor a szervezetben nincs elég víz és a következő vitaminok:

C-vitamin

C-vitaminban gazdag az eper, narancs, grapefruit, citrom, papaya, fekete ribizli és a kaliforniai paprika. A megfelelő mennyiségű C-vitamin erősíti az immunrendszert és segít megszabadulni a betegségektől is.

Szelén

A szelén diófélékben, húsokban és rákfélékben található, és egy olyan nyomelem, ami segíti a szervezet megfelelő működését és erősíti az immunitást. A vegetáriánusok fogyasszanak gombát, hagymát, árpát, barna rizst és zabot.

2. Nagyon rövid alvás:

A tanulmányok szerint a nagyon rövid alvás problémája akkor merül fel, ha a következő anyagokból keveset kap a szervezet:

Víz

Tudvalevőleg a szervezet 75-80%-át víz alkotja, ezért a szervezet működéséhez (mint például az
vorosrozsa66, 2018. október 13. szombat, 17:37
Vitamin ,és ásványi anyag hiányról....
étvágytalanság, sápadtság és karikás szem. A vas ajánlott napi bevitele nőknek 14,8 mg, férfiaknak 8,7 mg. A vörösvérsejtek termeléséhez szükséges összetevő a vörös húsokban, tojásban és a zöld leveles zöldségekben található meg a legnagyobb mennyiségben.

Bőrviszketés: cinkhiány
Egyéb tünetei lehetnek a lassú sebgyógyulás és a körmök fehéres elszíneződése. A cink ajánlott napi bevitele nőknek 7 mg, férfiaknak 9,5 mg. A sejt- és enzimképződéshez szükséges tápanyag nagy mennyiségben a diófélékben, a magvakban, a teljes kiőrlésű gabonában, a rákban, a szardíniában és a vörös húsokban fordul elő.

Nyelvfájdalom: riboflavin- (B12-vitamin) hiány
Egyéb tünetei a bőr szárazsága és repedezése a száj és az orr környékén. A vitamin ajánlott napi bevitele nőknek 1,1 mg, férfiaknak 1,3 mg. A bőr, a szem és az idegrendszer egészségét elősegítő vitamin a tejben, a tojásban, a rizsben és a dúsított müzlikben található nagy mennyiségben.

Hát- és lábfájdalom:
gabfe, 2018. március 24. szombat, 16:17
Ásványi anyagok a szervezet számára
rozmaringban, a borsmentában, a korianderben, az Aloe verában, a pitypangban és a csipkebogyóban is.

Klórtartalmú táplálékok: húsfélék, halak, kiváltképp a szardínia, az olajbogyó, a tengeri moszat és a savanyú káposzta.

A fogak és csontok egészségéért felelős és az izom-összehúzódást biztosító magnézium olyan táplálékokban található meg, mint például a dió, a mogyoró, a levélzöldségek, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a tengeri halak, a tejtermékek és a tojás. Előfordul még a diófélékben, a magvakban, a citromban, a fügében, az élesztőben, a száraz hüvelyesekben, az olajos magvakban, a bazsalikomban, a borsmentában, a kaporban, a petrezselyemben, a csipkebogyóban, a korianderben, az oregánóban, a köményben, a tigrisfűben, a zsályában és a pitypangban.

A sav-bázis egyensúlyt biztosító nátrium megtalálható a marhahúsban, a sertéshúsban, az olajbogyóban, a szardíniában, egyéb halakban, a zöldségekben, a sajtban, a sóban, a vesében, a velőben, a fűszerkeverékekben, a
pacsakute, 2018. február 20. kedd, 21:29
Természetes vitaminok
vaj, sajt.

Miben található B-vitamin? A burgonyában, a hüvelyesekben, a fokhagymában, a petrezselyemben, a metélőhagymában, a gombában, a céklában, a banánban, a spenótban, a spárgában, a káposztafélékben, a salátákban, a borsmentában, a korianderben, a pitypangban, a zsályában, az őszi margitvirágban és a görögszénában. A B-vitamin megtalálható továbbá a teljes kiőrlésű gabonákban, a gabonacsírákban, a magvakban, a sertéshúsban, a szárnyasokban, a kagylóban, a zabban, a búzakorpában, a diófélékben, a tejben, a tojásban, a májban, a belsőségekben, a lencsében, a mogyoróban.

A C-vitamin forrásai: paprika, káposztafélék, paradicsom, saláta, petrezselyem, sóska, póréhagyma, cékla, cseresznye, citrusfélék, bogyós gyümölcsök, fekete ribizli, homoktövis, fokhagyma, rukkola, kapor, kömény, csipkebogyó, borsmenta, rozmaring, koriander, oregánó, zsálya, görögszéna, kasvirág, pitypang, torma, áfonya, gesztenye, vajbab.

D-vitaminban gazdag ételek: gomba, csipkebogyó, pitypang. Mivel
pacsakute, 2018. február 20. kedd, 21:22
Az energiatermelés segítője: riboflavin
A riboflavinnak, más néven a B2-vitaminnak az egyik legfontosabb feladata, hogy a szervezetben az energiatermelést elindítsa, segítse. Mégpedig ezt a szervezetünkbe jutatott szénhidrátokból és zsírokból tudja megtenni. Akik fizikai munkát végeznek vagy rendszeresen és sokat sportolnak, mozognak, a szerveztük jóval többet használ el ebből a vitaminból, így a hiányt mindenképpen pótolni szükséges. A mozgás szerelmeseinek, azoknak, akik rendszeresen edzik a testüket már csak azért is nagy szükségük van erre a vitaminra, mivel a riboflavin az izmok képződését és fejlődését segíti elő.

Amennyiben riboflavinhiányban szenvedünk, akkor meglehetősen sok problémával kell szembenéznünk. Ennek a vitaminnak a hiányában depresszióssá válhatunk és vizelési panaszaink is lehetnek. Alvászavarokkal, dekoncentrációval és szédüléssel, illetve reszkető végtagokkal is számolnunk kell. A B2-vitamin hiánya okozhatja még a nyelv kivörösödését, a szájzug kirepedezését és pikkelyes bőrt is eredményezhet, amely legfőképpen a
pacsakute, 2018. január 10. szerda, 22:57
Citromlé diéta
alacsony zsírtartalomról, viszont azt fontos tudni, hogy ezzel nem lehet fogyni. Igaz, hogy a zsír sok kalóriát tartalmaz, de ha fogyni szeretne, a zsír elengedhetetlen a szervezet számára. Csak meg kell bizonyosodni róla, hogy megfelelő mennyiségű zsírt eszik. Ha az étrendje során kevés zsírt fogyaszt, akkor hangulatingadozás, meddőség, bőrproblémák és hízás fordulhat elő.
-Az egészséges zsírok (például az olíva olajban található telítetlen zsír) és az esszenciális zsírok (az olajos halban, diófélékben és magvakban található omega-3 és -6 zsírsavak) segítik a fogyást, mivel késleltetik a szénhidrátok véráramba jutását, ezáltal stabilizálják a vércukor szintjét és alacsonyan tartják az inzulinszintet. Valójában az esszenciális zsírok kiváló hormon- és vércukor szabályozók.

Hatodik nap:
Fogyasszon sok friss táplálékot
-Fogyasszon minél több friss, feldolgozatlan táplálékot: zöldséget, gyümölcsöt, teljes kiőrlésű gabonaféléket, tésztát, rizst és hüvelyeseket (például borsó és
pacsakute, 2016. január 31. vasárnap, 19:26
A tápanyaghiány gyakori jelei
vas ajánlott napi bevitele nőknek 14,8 mg, férfiaknak
8,7 mg. A vörösvérsejtek termeléséhez szükséges összetevő a vörös
húsokban, tojásban és a zöld leveles zöldségekben található meg a
legnagyobb mennyiségben.

Bőrviszketés: cinkhiány

Egyéb tünetei lehetnek a lassú sebgyógyulás és a körmök fehéres
elszíneződése. A cink ajánlott napi bevitele nőknek 7 mg, férfiaknak
9,5 mg. A sejt- és enzimképződéshez szükséges tápanyag nagy
mennyiségben a diófélékben, a magvakban, a teljes kiőrlésű
gabonában, a rákban, a szardíniában és a vörös húsokban fordul elő.

Nyelvfájdalom: riboflavin- (B12-vitamin) hiány

Egyéb tünetei a bőr szárazsága és repedezése a száj és az orr
környékén. A vitamin ajánlott napi bevitele nőknek 1,1 mg, férfiaknak
1,3 mg. A bőr, a szem és az idegrendszer egészségét elősegítő
vitamin a tejben, a tojásban, a rizsben és a dúsított müzlikben található
nagy mennyiségben.

Hát- és
klarika47, 2016. január 18. hétfő, 17:22
Segítsük szervezetünket a tavaszi megújulásban!
Egészségesen és boldogan három lépésben:

1. Táplálkozzunk helyesen, és csökkentsük koleszterinszintünket!

A közép-európai embereknek majdnem 40%-a túl magas koleszterinszinttel rendelkezik. Ha túl sok koleszterint viszünk be a szervezetünkbe, emelkedik a rossz koleszterin szintje is, ami a szívinfarktus vagy az agyvérzés fokozott rizikójához vezet.

Mit tegyünk?

Kerüljük a telített és a transzzsírokat, helyettesítsük ezeket telítetlen zsírokkal, amelyek a diófélékben, a magvakban és olajokban, valamint pl. a szójababban, az olívában, a napraforgóban és a repcében találhatók. Együnk olajos halakat, pl. lazacot, szardíniát vagy makrélát, vagy szedjünk omega-3-at tartalmazó készítményt.

Hogyan táplálkozzunk?

A diófélék, különösen a mandula, a dió, a pekándió, a pisztácia és a mogyoró, 10-15%-kal csökkentik a koleszterinszintet. Akik hetente legalább kétszer esznek ezekből a finomságokból, közel 50%-kal csökkentik a szívroham kockázatát azokhoz
radvanszki_jozsef, 2014. március 10. hétfő, 08:12
1/5
Képek, videók
Hajhullás ellen.jpg
pacsakute
2014. június 25. szerda, 07:30
hajhullás ellen.jpg
dnemethk
2013. május 07. kedd, 12:14
Indiánok világában
sanci81
2018. június 10. vasárnap, 16:24
Indiánok hitvilágában
sanci81
2018. május 20. vasárnap, 17:04
az indiánok.jpg
sz719eszter
2018. május 14. hétfő, 19:00
Indiánok vlágában
sanci81
2018. január 24. szerda, 17:36
Indiánok.jpg
pacsakute
2016. június 08. szerda, 23:00
Az indiánok
sanci81
2016. június 03. péntek, 19:06
Indiánok
pacsakute
2014. december 07. vasárnap, 20:37
Az indiánok....jpg
pacsakute
2014. július 30. szerda, 20:19
indiánok
kicsoda57
2014. július 22. kedd, 22:30
indiánok.jpg
pommerevi54
2014. július 06. vasárnap, 17:32
Indiánok ma.jpg
pacsakute
2014. február 16. vasárnap, 21:19
Címkék
következő vitaminok, béta-karotint tartalmazó, közép-európai embereknek, repcében találhatók, vörös húsokban, mozgás szerelmeseinek, cink ajánlott, szívinfarktus vagy, lassú sebgyógyulás, vörösvérsejtek termeléséhez, szelén diófélékben, emberi szervezet, hiányában depresszióssá, dúsított müzlikben, olíva olajban, körmök fehéres,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.