Belépés
2020. április 01. szerda | 14. hét | 92. nap | 04:09 | Hugó
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Rostdús ételek
zöldséget. A brokkoli sok rostot is tartalmaz, amelynek az emésztésben van kitüntetett szerepe. A rostok, a rostos táplálékok könnyedén eltelítenek, ezért kevesebbet fogunk enni, így pedig a nem kívánt testsúlynövekedést és a hízást is el tudjuk kerülni. A brokkoli tehát egy rostban gazdag táplálék, de vannak olyan ételek, amely még a brokkolinál is sokkal több rostot tartalmaznak.

A chiamag is bővelkedik rostban, emellett sok antioxidánst, kalciumot és omega-3 zsírsavat tartalmaz.

Egy csészényi avokádó körülbelül 10 gramm rostot tartalmaz. A benne lévő rost csökkenti a koleszterinszintet és az olyan betegségek kockázatát is, mint rákos megbetegedés vagy szívbetegség, de a vércukorszint szabályozásában is kitüntetett szerepet játszik.

A makadámdió is sok rostot tartalmaz és nagyon egészséges, hiszen tele van egészséges zsírokkal.

Aki szeretné a rostbevitelt megnövelni, fogyasszon fekete vagy kék áfonyát. Ez a gyümölcs C-vitaminban is rendkívül gazdag és sok
pacsakute, 2020. január 24. péntek, 23:37
Együnk több rostos élelmiszert
rost felhasználást a szervezetedben. Az alacsony kalória és magas rosttartalom érdekében választ a keményítőmentes zöldségeket.

3. Egyél pattogatott kukoricát
A pattogatott kukorica a világ egyik legjobb rágcsálnivalója. Azért, mert tulajdonképpen egy teljes értékű gabona és egy közepes adag (28 gramm) 4 gramm rostot tartalmaz. Egészségesebb változata a mikrózható papírzacskós kiszerelés vagy a hagyományos pattogatott kukorica készítő gépben csinált popkorn.

Jegyezd meg: egy csészényi pattogatott kukorica körülbelül egy gramm rostot tartalmaz. Finom nassolnivaló és ráadásul egészséges, teljes értékű étel.

alma
4. Nassolj gyümölcsöt
Egy gyümölcs - mondjuk egy alma vagy egy körte - önmagában is kiváló nassolnivaló, hiszen finom és bárhova magaddal viheted. Minden gyümölcsben van rost, habár néhány kifejezetten sokat tartalmaz. Például egy körtében 5 gramm rost van, míg egy hasonló méretű görögdinnye szeletben csak 1 gramm. A bogyós gyümölcsök és az alma szintén
lovaszmarika, 2019. július 16. kedd, 16:15
Az avokádó 10 gyógyhatása
lévő E-vitamin megelőzi a koleszterin oxidációját, a folsav csökkenti a veszélyes homociszteinszintet a vérben, a kálium szabályozza a vérnyomást és a fitoszterolok csökkentik a koleszterin felszívódását. Az egyszeresen telítetlen zsírsav tartalom szintén csökkenti a szívbetegségek és a stroke kockázatát, valamint javítja a vér általános lipidszintjét.

4, Megelőzi a születési rendellenességeket

Az avokádó magas folsavtartalma védelmet nyújt a fejlődő magzat számára. Napi egy csészényi avokádó biztosítja az ajánlott folsavmennyiséget a terhes nőknek. A folsav segíti az agy és más szervek fejlődését a magzatban, valamint az olyan születési rendellenességek megelőzésében is fontos, mint például a nyitott gerinc.

5, Segít a fogyásban

Habár az avokádóban sok zsír és kalória van, mégis egy jó fogyókúrás ételnek tartják. A benne lévő egyszeresen telítetlen zsírok a ,,jó zsírok" közé tartoznak, amelyek csillapítják az éhséget és eltelítenek, így kevesebbet
vorosrozsa66, 2018. október 14. vasárnap, 17:54
A banán jótékony hatásai a bőrre, a hajra, és az egészségre
banános arcpakoláshoz hasonlóan, amely azonnal fénylővé varázsolja az arcbőrét, a banános hajpakolás is azonnali változást okoz.

Hajpuhító pakolás

Keverjen össze banánt és avokádót, adjon hozzá egy kevés kókusztejet, kenje be vele haja teljes hosszát, majd hagyja 15-20 percig hatni. Hidratálja a sérült hajat, és puhítja haját. Avokádó helyett kakaót is hozzáadhat, amely erősíti haja természetes színét.

Fény és egészség

Egy banánt turmixoljon össze ¼ csészényi olívaolajjal és egy tojás fehérjével. 15 percig hagyja haján, majd a szokásos módon mossa meg samponnal és balzsammal.

Hajhullás ellen

Hajhullás kezelésére keverjen össze egy pépesített banánt joghurttal, kenje fejbőrére, hagyja hatni 15-20 percig, majd hideg vízzel öblítse le.

Száraz hajra

Ahogyan a mézes-banános pakolás ápolja a száraz arcbőrt, ugyanúgy jó hatással van a hajra is. Három kanálnyi mézet keverjen össze egy banánnal és kenje még vizes hajára.
vorosrozsa66, 2018. október 08. hétfő, 20:59
Tallóztam
közepén található nagy magot, nem tudva arról, hogy a gyümölcs magja is ehető, és igen jótékony hatásokkal bír, mivel a gyümölcs húsánál magasabb antioxidáns tartalommal bír, valamint több élelmi rostot és fenolt tartalmaz.
A keserű ízű, összehúzó hatású mag elfogyasztása előtt távolítsa el annak barna héját, majd reszelje le, vagy őrölje porrá azt.

A porrá zúzott avokádó magot keverje salátáiba, leveseibe, főzelékekbe, vagy smoothiejaiba.
Italt is készíthet belőle, forraljon fel két csészényi vízben egy teáskanálnyit a porrá zúzott magból. Hagyja forrni tíz percig, majd hagyja állni öt percig fogyasztás előtt.

Az avokádó mag egészségügyi és szépségápolási hatásai számottevőek, ezért kétszer gondolja meg, kidobja-e azt.

Alább találhatja az avokádó mag legfőbb jótékony egészségügyi hatásait:

1. Erősíti az immunrendszert.

Az avokádó mag erős antiioxidáns hatású, a gyümölcs magja 70%-kal több antioxidánst tartalmaz, mint a gyümölcs
horvathnemagdi, 2018. augusztus 10. péntek, 09:52
A hasi zsírpárnák leadásának otthoni módszerei
citrom,
- 1 ek méz,
- 4 csésze víz,
- Teáskanna.

Elkészítése:

- Öntse a vizet a teáskannába és forralja fel, majd adja hozzá a megpucolt gyömbér darabot.
- Forralja 5-10 percig, majd vegye le a tűzhelyről.
- Adjon hozzá frissen facsart citromlevet és mézet, majd keverje el alaposan.
- Reggelente fogyassza.
- Amennyiben szeretné rendszeresíteni anyagcsere folyamatait, stimulálni emésztését, és csökkenteni szervezete kortizol termelését, napi 2-3 csészényit fogyasszon el a teából, reggel, délután, és este.

4. Áfonyalé

Az áfonyalé olyan természetes savakat tartalmaz, mint az almasav és a citromsav, amelyek mind az emésztést segítő enzimek. Segítik a nyirokrendszerben lerakódott makacs zsírsejtek emulzációját és a máj számára nem feldolgozható anyagok elszállítását. Az áfonyalé fogyasztásával tehát eltávolíthatja a nyirokrendszere működését lassító anyagokat és ezáltal segítheti a zsírégetést.
Mindig édesítőszer nélküli
tinka1951, 2018. július 28. szombat, 05:14
Vasban gazdag ételek
jó ötlet a lencse, a sárgaborsó, a limabab, a vesebab, a zöldbab és a zöldborsó is. A babfélék remek húspótlónak számítanak nemcsak azért, mert fehérje van bennük, hanem azért is, mert nagyon sok húsétel vegetáriánus verziója elkészíthető belőlük. Készülhet hüvelyesekből leves, pörkölt, ragu és akár még fasírozott vagy hamburgerpogácsa is.

Magok
Kevesen tudják, de bizonyos magoknak is igen magas a vastartalma. Egy csésze szezámmagban például 21 miligramm vas található. Tökmagból egy csészényiben 9,5 miligramm vas van, a napraforgómagból ugyanennyiben pedig 7,4 miligramm.

Máj
A legnagyobb vastartalmú állati eredetű étel, a nyomelem mennyisége a máj típusától függ:

kacsamáj: 30 milligramm
sertésmáj: 22,1 milligramm
borjúmáj: 7,9 milligramm
májas hurka: 5,2 milligramm

Búzakorpa
16 milligramm. Ez a vasban leggazdagabb gabonatermék. A többi ennél kevesebbet tartalmaz, az átlagos zabpehely például csak 4,6 milligrammot. A reggeli
suzymama, 2018. március 18. vasárnap, 12:23
Vasban gazdag ételek
jó ötlet a lencse, a sárgaborsó, a limabab, a vesebab, a zöldbab és a zöldborsó is. A babfélék remek húspótlónak számítanak nemcsak azért, mert fehérje van bennük, hanem azért is, mert nagyon sok húsétel vegetáriánus verziója elkészíthető belőlük. Készülhet hüvelyesekből leves, pörkölt, ragu és akár még fasírozott vagy hamburgerpogácsa is.

Magok
Kevesen tudják, de bizonyos magoknak is igen magas a vastartalma. Egy csésze szezámmagban például 21 miligramm vas található. Tökmagból egy csészényiben 9,5 miligramm vas van, a napraforgómagból ugyanennyiben pedig 7,4 miligramm.


Máj
A legnagyobb vastartalmú állati eredetű étel, a nyomelem mennyisége a máj típusától függ:

kacsamáj: 30 milligramm
sertésmáj: 22,1 milligramm
borjúmáj: 7,9 milligramm
májas hurka: 5,2 milligramm
Búzakorpa
16 milligramm. Ez a vasban leggazdagabb gabonatermék. A többi ennél kevesebbet tartalmaz, az átlagos zabpehely például csak 4,6 milligrammot. A reggeli
lovaszmarika, 2018. március 16. péntek, 14:51
A hideg láb probléma köre és kezelése
segítségével szedjen fel a földről valamilyen ruhadarabot, naponta többször ismételje.

A fenti lábfej mozgató gyakorlatokat alkalmazza, amikor úgy érzi, lábfejei kezdenek kihűlni.

4. Keserűsó.
Lábfejeit könnyedén felmelegítheti egy kevés keserűsós áztatással. A meleg víz segíti lábfejei felmelegítését, a keserű sóban található magnézium szulfát pedig magnéziumot juttat szervezetébe. A magnéziumhiány a hideg kezek és lábak egyik fő oka.

1. Keverjen el ½ csészényi keserűsót egy lavórnyi meleg vízben.
2. Keverje addig, amíg a só teljesen fel nem oldódik.
3. Áztassa bele lábfejeit 15-20 percre.
4. Ismételje hetente kétszer.

5. Gyömbér.
A gyömbér javítja a vérkeringést és segíti a hideg végtagok felmelegítését. A benne található összetevők, mint a gingerol és a zingerone melegítő hatással bírnak szervezetére, valamint a vérrögök kialakulási esélyeit is csökkenti.

- Forraljon egy evőkanálnyi frissen aprított
pacsakute, 2018. március 08. csütörtök, 11:41
1/3
Képek, videók
túzes rostéy0122.jpg
maroka
2018. január 22. hétfő, 11:20
Rostos Birsalmalé
irmus
2015. november 07. szombat, 07:17
Roston
sanci81
2015. április 09. csütörtök, 15:27
Alma-répa rostos ivólé.jp
pircsi09
2013. szeptember 21. szombat, 17:47
Alma-répa rostos ivólé.jp
ircsike36
2013. szeptember 15. vasárnap, 20:26
Ne rösteld....jpg
pacsakute
2013. augusztus 26. hétfő, 17:45
rostok.jpg
dnemethk
2013. március 22. péntek, 22:24
gyumolcskocsonya-rosto s-u
szelidszeder
2012. február 01. szerda, 16:31
Rostás-Tibor Makovecz Imr
sarkadykati
2012. január 19. csütörtök, 06:45
fuszeres-flekken-rosto n_n
szelidszeder
2012. január 09. hétfő, 16:34
Rostro_en_pink.jpg
zsofi0413
2011. augusztus 15. hétfő, 13:43
Jópofi - rostos.jpg
tvnati
2011. július 06. szerda, 09:45
Fiatalító táplálékok .jpg
pacsakute
2019. december 14. szombat, 22:40
Egészséges táplálékok.jpg
pacsakute
2019. november 14. csütörtök, 08:03
Igen hasznos táplálékok.j
pacsakute
2017. március 17. péntek, 13:11
Címkék
ajánlott folsavmennyiséget, babfélék remek, avokádó magas, lavórnyi meleg, teljes értékű, csészényi pattogatott, nyirokrendszerben lerakódott, terhes nőknek, hideg végtagok, átlagos zabpehely, egyszeresen telítetlen, benne található, banánt turmixoljon, pattogatott kukorica, banános hajpakolás, rostbevitelt megnövelni,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.