Belépés
2020. július 13. hétfő | 29. hét | 195. nap | 03:13 | Jenő
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Öregedésgátló szérum és szemránckrém házilag
Az öregedésgátló krémek és szérumok meglehetősen drágák és még az egészségünkre káros vegyi anyagokat is tartalmazhatnak. A bolti kozmetikumok helyett készítsen öregedésgátló szérumot, amely a bőr számára fontos tápanyagokat és antioxidánsokat tartalmaz, emellett pedig nemcsak felélénkíti a bőrt, de hidratáltságot is biztosít és segít a fiatalos megjelenés megőrzésében is.

Az öregedésgátló szérum hozzávalói:

fél evőkanál jojobaolaj
fél evőkanál ligetszépeolaj
fél evőkanál gránátalmaolaj
15 csepp E-vitamin-olaj
20 csepp levendulaolaj
10 csepp sárgarépaolaj

Elkészítése:
Nincs más dolga, csak kimérni, aztán összekeverni a szérum összetevőit. Töltse az összekevert olajokat egy sötét tégelybe és tárolja hűtőszekrényben. Reggel és este egy alapos arctisztítást követően kenje be ezzel az olajjal az arcát, a nyakát és a dekoltázsát.

Ahogy múlik az idő és elkezdünk öregedni, elsőként talán az arcunk és a nyakunk bőre kezd el ráncosodni. A bőrünk
pacsakute, 2020. március 18. szerda, 09:00
Az igazság az
arisztotela
Csak dörzsöld a bőrödbe ezt az egyszerű fűszert, és pár nap alatt eltűnnek a ráncaid

Minden ember, a férfiak és a nők is foglalkoznak az öregedő bőr problémájával. Keveseket hagy hidegen a ráncosodás, és általában sok ezret elköltünk drága kozmetikumokra. Itt egy filléres megoldás, ami ráadásul sokkal hatékonyabb a bolti krémeknél.

Az igazság az, hogy nem minden ilyen nő engedheti meg magának a drágább termékeket és kezeléseket. Ez a háziszer már napok alatt látványos eredményt hoz, ha kipróbálod.

És a legjobb az egészben, hogy teljesen biztonságos, teljesen természetes, olcsó és rendkívül hatékony. Az ánizs nevű fűszer használatáról van szó, ami nagyon népszerű a keleti konyhában, és a székrekedésre is remek gyógyszer.

Megjegyzés: ez a házi kezelés nagyon egyszerű és könnyen elkészíthető.

Szükséged lesz a következőkre:

Egy maroknyi ánizs
1 csésze víz
kis edény

Így készítsd:

Forrald
horvathnemagdi, 2016. november 17. csütörtök, 21:07
Nielsen: 6 százalékkal nőtt a háztartási vegyi áruk forgalma tavaly
A Nielsen hetven háztartási vegyi és kozmetikum kategóriát mérő kiskereskedelmi indexe szerint a húsz legnagyobb forgalmú termék közül kétszámjegyű volt a növekedés a tusfürdők, a papír zsebkendők, a dekorkozmetikumok, a konyhai törlőkendők, a toalett-tisztítók és a testápoló szerek bolti eladásában.

A kozmetikumoknál és papír zsebkendőknél emelkedett a kereslet a drágább termékek iránt, illetve hasonló trendet tapasztaltak a karácsonyi ajándékcsomagoknál is, amelyek testápolókat, kozmetikumokat tartalmaztak - idézi a közlemény Kapronczai Balázst, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetőjét.

A láncok saját márkás termékeinek bolti eladása 5,6 százalékkal, a gyártói márkáké 6,4 százalékkal bővült tavaly az előző évhez képest.

Az erős koncentráltság 1 százalékponttal tovább nőtt, a háztartási vegyi áruk és kozmetikumok eladásából származó összes bevétel 87 százaléka a 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletekben és a drogériákban folyt be tavaly.

Tovább emelkedett a drogériák és a vegyiáru
velemenyezd, 2016. február 12. péntek, 13:02
Nielsen: nőtt a vegyi áruk és kozmetikumok forgalma az első nyolc hónapban
A tájékoztatás szerint a boltok bevétele 230 milliárd forintra nőtt a január-augusztusi időszakban a Nielsen által mért 70 termékkategóriában.

Az átlagot jóval meghaladó, kétszámjegyű növekedést értékben főleg nagy forgalmú testápolóknál és kozmetikumoknál regisztráltak, például a tusfürdőknél, a dekorkozmetikumoknál, a testápoló krémeknél, az arc- és szemránckrémeknél, valamint a parfümöknél. Szintén 10 százalékos vagy annál nagyobb mértékben emelkedett a boltok bevétele öblítőből, papír zsebkendőből és toalett tisztítóból.

A közlemény szerint változott a kiskereskedelmi forgalom megoszlása a bolttípusok között. Tavaly január-augusztusban értékben még a hipermarketek rendelkeztek a legnagyobb, 34 százalékos piaci részesedéssel, ez az idén 2 százalékponttal kisebb lett. A drogériák mutatója viszont 32 százalékról 34-re emelkedett, így ez a bolttípus az első helyre került.

Figyelemre méltóan, 13 százalékkal emelkedett a drogériák bevétele tavalyhoz képest, és mennyiségben is jóval átlag
velemenyezd, 2015. október 08. csütörtök, 17:26
Nielsen: hét százalékkal nőtt a kereskedelmi márkás termékek első fél évi forgalma
A kereskedelmi márkás árucikkeket csak egy vállalat vagy egyetlen lánc üzletei forgalmazzák, és általában a cég nevével jelzik őket.

Az élelmiszereknél a láncok saját márkás termékei csaknem 210 milliárd forint forgalmat bonyolítottak az első hat hónapban, ami a Nielsen által mért kilencven élelmiszer-kategória teljes forgalmának 28 százalékát jelenti. A háztartási vegyi áruk és kozmetikumok kereskedelmi márkáinál a Nielsen által mért hetven kategóriából 30 milliárd forint bolti bevételt regisztráltak, ami 19 százalékot tesz ki a teljes forgalomból.

Kiemelkedő, értékben 69 százalékos rész jutott a saját márkákra a diszkontok teljes élelmiszer-forgalmából január-júniusban, ugyanannyi, mint a tavalyi év hasonló időszakában. A többi bolttípusban a legutóbb mért 28 százalékos átlag alatt maradt a kereskedelmi márkás termékek részaránya.

Értékben a legnagyobb a kereskedelmi márkás élelmiszerek piaci részesedése az állateledeleknél és a mélyhűtött termékeknél, 53, illetve 49 százalék, a
velemenyezd, 2015. szeptember 24. csütörtök, 19:43
Nielsen: hat százalékkal nőtt a kozmetikumok és a vegyi áruk bolti forgalma
A piackutató vállalat pénteki tájékoztatása szerint az átlagot jóval meghaladóan, kétszámjegyű mértékben nőttek értékben az öblítők, tusfürdők, papírzsebkendők, dekorkozmetikumok, toalett tisztítók, valamint arc- és szemránckrémek eladásai.

A közlemény idézi Kapronczai Balázst, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetőjét, aki elmondta: öblítőnél főleg a kisebb kiszerelésű termékek okozták a piac bővülését, toalett tisztítónál pedig a WC frissítő blokkok, míg a tusfürdőnél az új illatok generálták a forgalom növekedését.

Minden régióban nőtt a bolti forgalom, átlag feletti bővülést Budapesten és Pest megyében, valamint az északkeleti és a délkeleti megyékben regisztráltak.

Az átlagot meghaladóan a 201-400 négyzetméteres, 51-200 négyzetméteres, valamint a drogériák forgalma nőtt értékben a felmérés szerint. Jelentősen csökkent viszont az 50 négyzetméteres és kisebb boltok bevétele.

A felmérés a Nielsen által végzett kiskereskedelmi kutatások eredményeit összegzi, ami a kereskedelmi láncokból
velemenyezd, 2015. augusztus 14. péntek, 19:32
Kinek milyen tisztítókúra, méregtelenítő kúra javasolt?
- az alapja az egészség megőrzésének, a korai öregedés gátlásának. Energetizált, tisztított, palackozott vizek is jó választás, de ügyeljünk arra, hogy ne PET-palackban tárolják.
Tanuljunk meg inni! Óránként tegyünk magunk elé egy bögre minőségi, bio teát, vagy tiszta vizet, és fogyasszunk el. Két hét alatt átáll a szervezet a normális folyadék-bevitelre, és onnantól már kívánod a jó vizet, teát.

Harmadik lépés: mit kensz magadra?

Fürdőszoba, tisztálkodószerek, kozmetikumok, takarítószerek

1. Milyen kozmetikumokat használsz? Megnézted már, mit tartalmaznak? Nem csak az vagy, amit megeszel, hanem az is vagy, amit magadra kensz. Veszélyes anyagokat ne használj! Kozmetikai toxinokról az interneten bőséges leírást találsz.
Mit mire cserélhetsz le?
- Kézmosás növényi, adalékmentes szappannal, úgynevezett "színszappan"-nal
- Tusfürdő kézzel készített, házi szappanra, vagy organikus tusfürdőre
- Sampon, kondicionáló aromaterápiás vagy bio
lenke1964, 2015. június 01. hétfő, 20:47
Bőrápolás házi kencékkel
Manapság a szervezetünk, és így a bőrünk is több káros hatással találkozik, gondoljunk csak a levegő minőségére, vagy az ételekben, kozmetikumokban és háztartási szerekben található rengeteg vegyi anyagra. A napi mozgás, a rost- és vitamindús táplálkozás, kevés állati fehérje, tejtermék és még kevesebb cukorfogyasztás betartásával már rengeteget tehetünk a szép bőr megőrzéséért, vagy a megfelelő állapot visszaállításáért.

Ha szeretnénk kiiktatni a bolti krémek káros anyagait, akkor a legegyszerűbb, ha magunk készítjük el ápoló, gyógyító kozmetikumainkat. Arra azonban ügyeljünk, hogy kizárólag tiszta alapanyagokat használjunk. Az egyébként tápláló és gyógyító vajak közül (shea, kakaó) ne vásároljuk meg a finomított változatokat, illetve a bázis- és illóolajok lehetőleg bio vagy demeter minősítésűek legyenek. Az olcsó, nem megbízható minőségű alapanyagok használatával ugyanúgy árthatunk
pacsakute, 2015. április 14. kedd, 06:24
Nielsen: öt év után mennyiségben is nőtt a kozmetikumok forgalma
mintegy 333 milliárd forint forgalmat bonyolított le háztartási vegyiáruból és kozmetikumból 2014-ben; értékben 6, mennyiségben 2 százalékkal emelkedett a bolti eladás a megelőző évvel összevetve.

Az értéket tekintve a húsz legnagyobb forgalmú termék közül kilencből átlag felett nőtt a boltok bevétele tavaly, például pelenkából, öblítőből és fogkrémből 9-9, mosószerből 8, toalettpapírból 7 százalékkal volt több a bevétel, mint egy évvel korábban.

Fokozatosan javult a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok mennyiségi eladása. Az első negyedévben még csökkenést regisztrált a Nielsen az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz viszonyítva, azután pozitívra változott a trend, és a negyedik negyedévben már 3 százalékkal többet adtak el a kiskereskedelemben, mint tavalyelőtt az utolsó három hónap alatt - idézi a közlemény Barta Mónikát, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatóját, aki szerint a tavalyi pozitív mennyiségi trend a visszatérés kezdetét jelentheti a néhány évvel ezelőtti magasabb fogyasztási
velemenyezd, 2015. február 10. kedd, 17:43
napvédő krém házilag
tudnivalókat.

A boltokban kapható naptejek többsége kémiai úton szűri meg az UV sugarakat az következő hatóanyagok valamelyikével: 4-Methyl-Benzylidencamphor (4-MBC vagy MBC), Octyl-Methoxycinnamate (OMC), Homosalate (Homomenthyl-, salicylat vagy HMS) Octyl-Dimethyl-Para-Amino-Benzoic -Acid (OD-PABA), Benzophenone-1, Benzophenone-2, Benzophenone-3 (oxybenzon), 3-Benzylidencamphor

Ezek önmagukban nem károsak, viszont az UV sugarak hatására azzá alakulnak át! És a legszomorúbb, hogy gyakran már egyéb kozmetikumokban (tusfürdőkben, testápoló krémekben, samponokban, stb.) is találunk ilyeneket. Hogy mi keresnivalója van ott? Semmiképpen sem bennünket, sokkal inkább a terméket védik a fény okozta minőségromlástól, hiszen a gyártónak az eladhatóság fontos, nem pedig a mi egészségünk...
A kémiai fényvédőkről fontos még tudni, hogy a legkárossabb UV-C sugarakat nam tudják kiszűrni. (Az emberiség kitartó környezetszennyező tevékenységének köszönhetően az ózonréteg elvékonyodott, ami ezeknek
faciendum, 2014. július 07. hétfő, 14:19
Nielsen: mennyiségben is nőtt az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma
A Nielsen negyedévenként közzétett európai elemzése szerint értékben a magyar forgalom 3,5 százalékkal nőtt, ami Európában az egyik legjelentősebb javulás. Az élelmiszerek, a háztartási vegyiáruk és a kozmetikumok fogyasztói átlagára 1,9 százalékkal emelkedett.

Legutóbb 2011 negyedik negyedévében nőtt a bolti eladás mennyisége Magyarországon, 1,4 százalékkal. Utána a mélypont a 2012. évi negyedik negyedév volt, mínusz 4,6 százalékkal.

Az első negyedév kedvező forgalmi adatai igazolják azt a piaci tapasztalatot, amely szerint, ha a fogyasztói bizalom változik, akkor két negyedévig tart, míg hatása tükröződik az eladásokban. Magyarországon tavaly a második negyedévi 41 pont után a harmadikban 45, a negyedikben pedig 51 pontot ért el az index - ismerteti a közlemény.

Az idén az első negyedévben 54 pontra nőtt a fogyasztók bizalmi indexe. Ez az index összegzi a fogyasztók véleményét a személyes pénzügyi helyzetük és a munkahelyek kilátásairól, valamint vásárlási hajlandóságukról.

A
velemenyezd, 2014. május 26. hétfő, 14:23
Értékben nőtt, mennyiségben csökkent a vegyiáruk forgalma
több.

Mennyiségben papírzsebkendőből ugyanannyit adtak el a boltok, mint tavaly január-októberben. Néhány kisebb forgalmú terméknél, például a babatörlőkendőnél, a szájvíznél és a kézkrémnél növekedést mértek a piackutatók.

Továbbra is koncentrált a bolti eladás; a 400 négyzetméternél nagyobb élelmiszerüzletekre és a drogériákra együtt 82 százalék jutott az értékben mért eladásokból. Ez ugyanannyi, mint a tavalyi első tíz hónapban.

A Nielsen adatai szerint a háztartási vegyiáruk és a kozmetikumok kiskereskedelmi eladásából a lakosság számarányához képest kiemelkedően magas rész, az értékben mért forgalom 36 százaléka jut a Budapestre és Pest megyére.

Északnyugaton a lakosság számaránya és kiskereskedelmi piacrésze is 18 százalék. A délnyugati és a délkeleti országrész piaci részesedése 1, illetve 2 százalékponttal alacsonyabb a lakosság számarányánál. Északkeleten már nagyobb a különbség; a bolti eladás mutatója 19 százalék, miközben ott él Magyarország lakosságának 24 százaléka -
velemenyezd, 2012. november 28. szerda, 16:04
1/3
Képek, videók
Cordyceps-öregedésgátl ó.j
pacsakute
2020. február 02. vasárnap, 00:04
Öregedésgátló hajsampon.j
cristin
2008. augusztus 30. szombat, 21:46
Öregedésgátló hajpakolás.
cristin
2008. augusztus 30. szombat, 21:46
Öregedésgátló hajkondicio
cristin
2008. augusztus 30. szombat, 21:46
Szemránckrém
javorszkylaszlone
2010. február 02. kedd, 19:33
Bőrfiatalító szemránckrém
cristin
2008. augusztus 30. szombat, 21:51
Egészségünkre!❤
sargarozsa15
2017. április 18. kedd, 18:33
97151-egeszsegunkre.jp g
menusgabor
2016. május 02. hétfő, 16:54
97969-egeszsegunkre.jp g
menusgabor
2016. május 02. hétfő, 16:54
Egészségünkre.gif
pacsakute
2015. március 17. kedd, 08:08
Egészségünkre
pacsakute
2015. január 03. szombat, 18:49
Egészségünkre !
bedmarika47
2014. december 03. szerda, 00:46
egeszsegunkre-52bed88d 66e
menusgabor
2014. január 02. csütörtök, 17:37
Egészségünkre.jpg
pacsakute
2013. február 20. szerda, 18:06
egészségünkre
jegesmedve21
2012. július 16. hétfő, 08:13
Címkék
drogériákra együtt, tájékoztatás szerint, emberiség kitartó, nyakunk bőre, maroknyi ánizs, drogériák mutatója, néhány évvel, közlemény Kapronczai, diszkontok teljes, öregedésgátló krémek, drogériákban folyt, vállalat vagy, húsz legnagyobb, egyszerű fűszert, boltokban kapható, finomított változatokat,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.