Belépés
2019. július 24. szerda | 30. hét | 205. nap | 06:36 | Kinga, Kincső
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Inzulin rezisztencia
ételek képesek a leginkább csökkenteni az inzulin rezisztenciát. De itt is inkább a zöldségekben és csírákban fellelhető rostokra gondolok és nem a kiérlelt gabonák rostjaira, amik nagy mennyiségben tartalmaznak számunkra idegen és gyakran allergizáló, emészthetetlen fehérjéket (ilyenek pl. a glutén vagy a hüvelyeseknél a lektinek). Ezeket, ha lehet, kerüljük el.

A rendszeres mozgás, fizikai aktivitás szintén jelentősen képes csökkenteni az inzulin rezisztenciát. Az a legjobb, ha az aerob mozgást (pl. séta, futás, kocogás) az erősítő gyakorlatokkal kombináljuk (pl. súlyzózás). Az izomépítéshez ugyanis cukor égetésre van szükség, ami csökkenti a vércukor szintet, segíti a fogyást, és növeli az inzulin érzékenységet.

A rendszeres, napi 7-8 óra pihentető alvás, a különböző meditációs gyakorlatok, a stressz kerülése csökkenti a kortizol szintet, ami szintén csökkenti az inzulin rezisztenciát.

A fent leírt lépésekkel nagyon sokat tehetünk egészségünkért, a lényeg, hogy
pacsakute, 2019. március 14. csütörtök, 13:16
Vérnyomás problémák? Itt a megoldás
Idős korban magasabbak a határok, mert a szervezetnek nagyobb vérnyomásra van szüksége, hogy ugyanazt a munkát elvégezze.

Alacsony vérnyomás elleni módszerek:

Légzésgimnasztika
Reggeli torna
Kardiovaszkuláris tréning
Friss levegőn való sportolás
Kávé
Kardiovaszkuláris tréning lényege:

A kardiovaszkuláris tréning jelentése nem más, mint a szív - érrendszer edzése,
erősítése

Olyan aerob (vagyis oxigén felhasználással járó) mozgást végzünk, amely
felgyorsítja a vérkeringést, megemelve a pulzusszámot.

Egyszerűsítve elmondható, hogy a mozgás intenzitása arányos a pulzusszámmal.
Csökkentjük a különböző keringési rendszert érintő betegségek
rizikófaktorait.

Javítjuk a vérkeringést és a szívünk állapotát, fejlesztjük az izmok kitartását,
úgy, hogy közben az állóképességünk is folyamatosan fejlődik.

Ide tartozik szinte valamennyi olyan sportág, amely magasabb
suzymama, 2018. április 26. csütörtök, 11:16
A légzés ereje 01
megsemmisül. Mennyire fontos a nyirokrendszer? Ha a nyirokrendszer működését 24 órára teljesen leállítanánk, a megrekedt vérfehérjék és a sejtek körüli felesleges folyadék eredményeképpen beállna a halál.

A véráram szivattyúja a szív. A nyirokrendszernek viszont nincs szivattyúja. A nyirok kizárólag az izomműködés és a mély légzés révén képes mozogni és áramlani. Így tehát ha egészséges vérkeringést és hatékony nyirok - és immunrendszert szeretnénk, mélyen kell lélegeznünk, és olyan mozgást kell végeznünk, ami serkenti ezeknek a rendszereknek a működését. Körültekintően vizsgálj meg minden olyan ,,egészségprogramot", amely elsőként és mindenekelőtt nem azt tanítja meg, hogy miként kell teljesen megtisztítani a szervezetet a hatékony légzésen keresztül.

Nemrégiben, egy nagy tiszteletben álló lymphológus érdekes tanulmányt végzett az immunrendszerrel kapcsolatban. Kamerákat helyezett el emberek testében, hogy megfigyelje, mi az, amely a nyirokrendszer tisztulását
invisibilia, 2017. július 28. péntek, 20:21
Ez rohadt jó
mozgatom rajta a fogsoromat. Úgy érzem, hogy mindkét mellizmom megszakadhatott. Az autót vezetés még megy, egészen addig amíg nem kell kormányoznom vagy megállnom.

Carlos ma kicsit ideges volt rám. Azt mondta, hogy a kiabálásom zavarja a többieket az edzőteremben. Az egyébként nagyon kellemes baritonja orrhangú, nyávogó és rendkívül irritáló lett.

Nagyon fájtak a mellizmaim a futószalagon ezért Carlos átküldött a lépcsőző gépre. Mi a fenének talál ki valaki egy gépet ami egy régimódi mozgást szimulál, mikor lift is létezik? Carlos azt mondta, hogy ez segíteni fog nekem formába lendülni és élvezni az életet. Mondott valami más hülyeséget is.

Csütörtök

A vámpírfogú seggfej egy cápa-mosollyal fogadott reggel mikor egy fél órát késve megérkeztem. De hát sokáig tartott mire megkötöttem a cipőmet.

Ma súlyzóznunk kellett volna. Amikor nem figyelt, elbújtam az öltözőben, de utánam küldött egy gebe banyát, hogy keressen meg. Majd büntetésből az evezőpadra
lebo, 2015. december 01. kedd, 18:07
A fitness termekben mennyi elpocsékolt energia megy kárba?
előre-hátra mozgatom rajta a fogsoromat. Úgy érzem, hogy mindkét mellizmom megszakadhatott. Az autóvezetés még megy, egészen addig amíg nem kell kormányoznom vagy megállnom.
Carlos ma kicsit ideges volt rám. Azt mondta, hogy a kiabálásom zavarja a többieket az edzőteremben. Az egyébként nagyon kellemes baritonja orrhangú, nyávogó és rendkívül irritáló lett.
Nagyon fájtak a mellizmaim a futószalagon ezért Carlos átküldött a lépcsőző gépre. Mi a fenének talál ki valaki egy gépet ami egy régimódi mozgást szimulál, mikor lift is létezik? Carlos azt mondta, hogy ez segíteni fog nekem formába lendülni és élvezni az életet. Mondott valami más hülyeséget is.
Csütörtök
A vámpírfogú seggfej egy cápa-mosollyal fogadott reggel mikor egy fél órát késve megérkeztem. De hát sokáig tartott mire megkötöttem a cipőmet.
Ma súlyzóznunk kellett volna. Amikor nem figyelt, elbújtam az öltözőben, de utánam küldött egy gebe banyát, hogy keressen meg. Majd büntetésből az evezőpadra küldött, amit végül
xenos, 2015. november 30. hétfő, 17:25
Miért mozogjunk? - A testmozgás előnyös hatásai
A rendszeres testmozgás számos egészségügyi előnnyel jár. Legyen ez felhívás azok számára, akik eddig ódzkodtak a mozgástól, illetve pozitív megerősítés az aktív életet élőknek...

Fizikai aktivitás minden olyan tevékenység, amely során valamilyen mozgást végzünk, miközben a szervezet kalóriát éget. Ezek egyfelől a mindennapi életünk részei, vagy tudatosan beépíthetőek a hétköznapokba. Ide tartozik a séta, a kertészkedés, a takarítás, vagy a kutyasétáltatás.



A testedzés is egyfajta fizikai aktivitás. Általában az olyan fizikai tevékenységet értünk ezalatt, melyet előre megtervezünk, magában foglal egy sor ismétlődő gyakorlatot, és azért végezzük, hogy megdolgoztassuk, megerősítsük és fejlesszük testünk valamely részét, beleértve a keringési rendszert is. Lehet ez bármilyen csapatsport, aerobic, edzőtermi mozgás, futás, úszás.



Lássuk tehát a rendszeres fizikai
klementinagidro, 2015. szeptember 27. vasárnap, 08:54
A halált elkerülni nem lehet, de elodázni igen.
A halált elkerülni nem lehet, de elodázni igen. Itt van néhány olyan szokás, amelyek által közelebb kerülhetsz a százhoz.
Egy élet messze kevés ahhoz, hogy mindent megtapasztalhassunk. Jóllehet, nem tőlünk függ, hogy az utcán sétálva nem talál-e el egy kidobott aragázkályha vagy egy meteor. De feltételezve, hogy ezeket nem mi vonzzuk be magunknak, az, hogy meddig élünk, a legnagyobb mértékben tőlünk függ.

A Gutenbergi Egyetem egyik nemrégiben készített tanulmánya szerint, amelyet a Belgyógyászat Folyóiratában tettek közzé, az élethosszt illetően az életstílus fontosabb tényező a genetikánál. Sőt, Dr. Eudene Harry, az orlandói Oázis az Optimális Egészségért egészségközpont igazgatója és az ,,Élj fiatalabban - 8 egyszerű lépésben" című könyv írója szerint, ezek az életvitelbeli változások nem csak az évek számát növelik, hanem azok minőségét is javítják. Boldogabbá tesznek, formába hoznak,
klementinagidro, 2015. augusztus 24. hétfő, 14:26
Így élj 35 évvel tovább!
Így élj 35 évvel tovább!
Írta: Bellini szólás

A halált elkerülni nem lehet, de elodázni igen. Itt van néhány olyan szokás, amelyek által közelebb kerülhetsz a százhoz.

Egy élet messze kevés ahhoz, hogy mindent megtapasztalhassunk. Jóllehet, nem tőlünk függ, hogy az utcán sétálva nem talál-e el egy kidobott aragázkályha vagy egy meteor. De feltételezve, hogy ezeket nem mi vonzzuk be magunknak, az, hogy meddig élünk, a legnagyobb mértékben tőlünk függ.

A Gutenbergi Egyetem egyik nemrégiben készített tanulmánya szerint, amelyet a Belgyógyászat Folyóiratában tettek közzé, az élethosszt illetően az életstílus fontosabb tényező a genetikánál. Sőt, Dr. Eudene Harry, az orlandói Oázis az Optimális Egészségért egészségközpont igazgatója és az ,,Élj fiatalabban - 8 egyszerű lépésben" című könyv írója szerint, ezek az életvitelbeli változások nem csak az évek számát növelik, hanem azok minőségét is javítják. Boldogabbá tesznek, formába hoznak, energizálnak. Az alábbi szokások -
klementinagidro, 2015. augusztus 22. szombat, 18:09
Horoszkóp
Bika: Kedves Bika! Van benned némi feszültség és némi düh szerdán. Ezeket könnyű lenne úgy levezetned, hogy valakinek leüvöltöd a haját. Ez az indulatáttét, amikor tovább adod a benned felgyülemlett feszültséget. Ezzel azonban nemcsak nem nyugtatod meg magadat, de másokat is felidegesítesz. Ehelyett válassz inkább valamilyen feszültséglevezető mozgást. A tenisz, a fallabda, a box-aerobik mind-mind kitűnő választás mára.


Bak: Kedves Bak! Úgy tűnik, hogy szerdán kezdenek kifogyni az energiaraktáraid. Néhány napja még sziporkázó, szellemes és lendületes voltál. Ma pedig már csak keresed a szavakat. Pedig a hét java még hátra van. Tudod, mi a megoldás ilyenkor? Nem az, ha még jobban hajtani kezded magadat, hanem az, ha tartasz egy kis pihenőt. Most egy kis szünetre van szükséged ahhoz, hogy holnaptól újra folytathasd a rohanást.
jjanosne, 2015. május 27. szerda, 07:35
A mozgáshiány következményei - Ijesztő adatok
évmilliók során kifejlődött emberi test rengeteg feladatot képes elvégezni. A vadászó-gyűjtögető életmód sokrétű mozgásformát igényelt az embertől, akinek a gyaloglás és a futás éppúgy a mindennapok része volt, mint az energia megőrzésének képessége az éhezéses időszakokban. Nyilvánvaló, hogy ma már a nyugati embernek nem kell küzdenie az ételért, ezért szinte leszokott a fizikai aktivitásról, ami pedig megbetegíti.

- A cukorbetegség kialakulására a rendszeresen közepes vagy nagy intenzitású mozgást végzőknek 30 százalékkal kisebb esélyük van, mint az inaktívoknak.

- A kardiovaszkuláris betegségek kétszer gyakrabban érintik az inaktív személyeket, mint a rendszeresen mozgókat.

- A fizikailag aktív személyeknek 40 százalékkal kisebb az esélyük a vastagbélrákra, csökken a mellrák-kockázatuk, a magas intenzitású mozgás pedig hatásos lehet a prosztatarák
anna4459, 2015. február 20. péntek, 19:12
Így élj 35 évvel tovább!
Így élj 35 évvel tovább!
Írta: Bellini szólás

A halált elkerülni nem lehet, de elodázni igen. Itt van néhány olyan szokás, amelyek által közelebb kerülhetsz a százhoz.

Egy élet messze kevés ahhoz, hogy mindent megtapasztalhassunk. Jóllehet, nem tőlünk függ, hogy az utcán sétálva nem talál-e el egy kidobott aragázkályha vagy egy meteor. De feltételezve, hogy ezeket nem mi vonzzuk be magunknak, az, hogy meddig élünk, a legnagyobb mértékben tőlünk függ.

A Gutenbergi Egyetem egyik nemrégiben készített tanulmánya szerint, amelyet a Belgyógyászat Folyóiratában tettek közzé, az élethosszt illetően az életstílus fontosabb tényező a genetikánál. Sőt, Dr. Eudene Harry, az orlandói Oázis az Optimális Egészségért egészségközpont igazgatója és az ,,Élj fiatalabban - 8 egyszerű lépésben" című könyv írója szerint, ezek az életvitelbeli változások nem csak az évek számát növelik, hanem azok minőségét is javítják. Boldogabbá tesznek, formába hoznak, energizálnak. Az
horvathnemagdi, 2014. december 30. kedd, 06:21
1/5
Képek, videók
inzulin.jpg
maroka
2013. április 07. vasárnap, 14:17
inzulin.jpg
sarkadykati
2013. március 19. kedd, 15:08
23742_sejt-inzulin1.jp g
sarkadykati
2013. január 13. vasárnap, 09:03
23742_inzulin.jpg
sarkadykati
2013. január 13. vasárnap, 09:02
inzulin1_msn_nagy.jpg
sarkadykati
2012. február 18. szombat, 16:04
rezsi csökkentés
biharijudit
2016. április 03. vasárnap, 08:46
szenhidrat_csokkentett _li
lilagondolatok
2015. augusztus 20. csütörtök, 22:55
rezsi csökkentés.jpg
dnemethk
2015. június 19. péntek, 16:47
Ez is rezsi csökkentés?
ezerjo
2014. október 26. vasárnap, 19:57
villanyszámla csökkentés.
dnemethk
2013. november 03. vasárnap, 23:04
Rezsi csökkentés.jpg
agica2004
2013. november 02. szombat, 16:13
Káosz csökkentés gyakorla
chris79
2008. október 15. szerda, 10:05
egészség gabonák.jpg
zsokica45
2015. június 16. kedd, 11:03
Gabonák.jpg
pacsakute
2013. június 11. kedd, 17:53
gabonakör - nasca ....jpg
dnemethk
2012. szeptember 28. péntek, 20:31
Címkék
nyugati embernek, magas intenzitású, rendszeres fizikai, cápa-mosollyal fogadott, inzulin rezisztenciát, egyébként nagyon, különböző meditációs, rendszeres testmozgás, nyirok kizárólag, mindennapok része, kortizol szintet, kiérlelt gabonák, glutén vagy, fitness termekben, életvitelbeli változások, leginkább csökkenteni,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.