Belépés
2018. november 19. hétfő | 47. hét | 323. nap | 06:16 | Erzsébet
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Fogyókúrázóknak....
Együk karcsúra magunkat - 10 szuper étel fogyókúrázóknak

EGÉSZSÉG

Itt a nyár, a strandszezon, és vele a szokásos stressz: le kell adni még pár kilót a bikini viselése előtt! Ha a következő néhány ,,szuperételt" beépíti a diétába, könnyebben érheti el a kívánt eredményt.






Itt a nyár, a forrósággal együtt a strandszezon is, és vele a szokásos stressz: le kell adni még pár kilót a bikini viselése előtt! Ha a következő néhány ,,szuperételt" beépíti a diétába, garantáltan könnyebben érheti el a kívánt eredményt, ráadásul egészségének és megjelenésének is jót tesznek majd!
A kávé maradhat
Van egy igazán jó hír is: éltető kávénkról nem kell lemondani, sőt még jót is tesz, ha fogyni szeretnénk! A kávé koffeinje felgyorsíthatja az anyagcserét és segíthet a testünknek a kalóriák elégetésében. Érdemes akár zabpehelybe vagy müzlibe keverni, de természetesen a forró vagy hűvös fekete élvezet is előnyös lehet. Persze - hiszen a túlzott koffeinfogyasztás újabb problémákat jelenthet - nem szabad túlzásokba esni. A tejszínt és a cukrot fogyókúra esetén jobb elfelejteni, helyette használjunk inkább édesítőszert és egy kevés sovány tejet vagy növényi tejet.
A tojás remek reggeli
Talán sosem gondolnánk rá súlycsökkentő táplálékként, de a tojásokban vannak olyan fehérjék, amelyek segítenek csökkenteni az étvágyat. Egy tanulmány szerint a túlsúlyos nők, akik a tojást reggelire fogyasztották, kétszer annyi súlyt vesztettek, mint azok, akik másféle reggelit választottak. Különösen a tojásfehérje az, amely segít az anyagcsere zökkenőmentes működésében, így támogatja a diétát.
Keserű citrus
A grapefruit jótékony hatásait és egészségünkre gyakorolt pozitív hatásait mindenki jól ismeri. A kesernyés gyümölcs nemcsak kiváló C-vitamin forrás, hanem igazi zsírégető ,,superfood" is. A gyümölcs ugyanis egy olyan vegyületet tartalmaz, amely csökkentheti a zsírok lerakódásának esélyét, ami viszont fogyáshoz vezethet. Ráadásul mivel a grapefruit 90 százalékba víz, ami teltség érzetet okoz, így a gyümölcs természetes étvágycsökkentő hatással is bír, nem is beszélve arról, milyen jót tesz a bőrünk egészségének.





Egy jó limonádé mindig kellemes
A kesernyés grapefruit mellett meg kell említenünk a savanykás citromot is, amely azonnali frissességet ad, italoktól a salátákig bármihez használhatjuk. Lényegében nincs kalóriatartalma, így ideális eszköze a diétás ételek ízesítésének. Ráadásul a citromban lévő pektin és rostanyagok segíthetnek csökkenteni az étvágyat. És bár nem tudományosan bizonyították, egyes szakértők úgy vélik, hogy a citrusfélék is segíthetnek a fogyásban.
Ropoghat az alma a fogunk alatt
Nemcsak a citrusok, hanem az alma is tartalmaz pektint, egy olyan összetevőt, amely természetesen lelassítja az emésztést és a jóllakottság érzését biztosítja, ami a diéta során nagyon fontos. Tanulmányok azt mutatják, hogy egy egész alma étkezés közben (a száz százalékos és cukormentes almalé is megfelel) természetes étvágycsökkentő, így támogatja a diétát. Az alma ráadásul remek forrása az antioxidánsoknak, a C-vitaminnak és a rostoknak.
Érdemes az avokádót sokszor használni
Az avokádót többször emlegetik szuper ételként, nem véletlenül. Tele van többszörösen telítetlen zsírokkal, káliummal, magnéziummal, folsavval, valamint C- és E-vitaminokkal, így fogyasztása hozzájárul a jobb látásmódhoz, a szív egészségéhez és a betegségek kockázatának csökkentéséhez. Ráadásul egy tanulmány szerint azok az emberek, akik rendszeresen fogyasztanak, kisebb derékbőséggel rendelkeznek mint azok, akik nem. A benne található jótékony zsírok fogyasztanak, táplálnak és erősítik a szervezetet.
Az egyik legszuperebb gyümölcs az áfonya
Egy csésze antioxidánsban gazdag áfonya mindössze 80 kalóriát tartalmaz, ami segít a testnek hosszabb ideig ellenállóvá és éhségtűrővé válni. Ráadásul felgyorsíthatja az anyagcserét és energikussá teszi a testünket. Plusz előny, hogy az áfonya egy olyan vegyületet tartalmaz, amely szabad gyököket támadja meg, segíthet a bőr élénkítésében, élettelivé varázsolja a hajat és a körmöket is.





A szénhidrát sem tilos
A megfelelő, teljes kiőrlésű gabonából készült kenyér nemhogy ront, de erősít is a fogyókúra hatékonyságát. Persze nem 6-7 szeletről, csak kis adagokról beszélünk. Nagyon jó még a barna rizs, a bulgur és a kuszkusz. Ezek a gabonaféleségek, amelyek köretként vagy saláta összetevőjeként is nagyon finomak, kis mennyiségben is teltség érzést okoznak, ráadásul lassan szívódnak fel, így sokáig biztosítják a szervezet számára szükséges energiát. Érdemes kipróbálni.
Káposzta
A káposzta antioxidánsokban és C-vitaminban gazdag, de rendkívül alacsony kalóriatartalmú. S bár valószínűleg mindenki jól ismeri a hírhedt káposzta leves étrendet, rengeteg alternatíva, különböző recept található káposztával, amelynek fogyasztásával nem foguk éhesnek érezni magunkat.
Zsír helyett kókuszolaj
A kókuszolaj helyettesítheti a vajat vagy olívaolajat szinte mindenben, a sült termékekből a saláta öntetig és még a tej helyett is használható. Mivel egészséges zsírok forrása, a kókuszolaj gyorsan feltölt, és kevesebb kalóriát tartalmaz, így fogyaszt. Közepes láncú triglicerideket tartalmaz, amelyek könnyen emészthetők és gyorsan átalakulnak energiává.

Termálfürdő.hu
gabfe, 2018. július 07. szombat, 17:05
Címkék: szokásos stressz, bikini viselése, következő néhány, kívánt eredményt, forrósággal együtt, kávé maradhat,
Kommentek
Ezért egyél sárgadinnyét !
Ezért egyél sárgadinnyét !


A sárgadinnye az egyik legkedveltebb nyári gyümölcsünk, de finom édes íze mellett számtalan jótékony hatással is rendelkezik. Most összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.

Gazdag vitaminforrás

A sárgadinnye azokat a vitaminokat tartalmazza nagy mennyiségben, amelyre minden nap szükségünk van. Többek között megtalálható benne az A-, B1-, B2- és a C-vitamin is. Így a nyári fertőzések megelőzésére is kiváló. Ráadásul arról sem szabad elfeledkeznünk, hogy a vitaminoknak köszönhetően antioxidáns hatással is rendelkezik.

Ásványi anyagok

A sárgadinnyében magas arányban található a cink, réz, vas, kálium, kalcium és más gyümölcssavak. A vitamin és ásványi anyag forrásának köszönhetően jó néhány betegség ellenszere is.

Bélgyulladás ellen

Akik esetleg valamilyen bélrendszeri gyulladással küzdenek, érdemes
vorosrozsa66, 2018. július 13. péntek, 14:13
Ezért egyél sárgadinnyét !
A sárgadinnye az egyik legkedveltebb nyári gyümölcsünk, de finom édes íze mellett számtalan jótékony hatással is rendelkezik. Most összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.

Gazdag vitaminforrás
A sárgadinnye azokat a vitaminokat tartalmazza nagy mennyiségben, amelyre minden nap szükségünk van. Többek között megtalálható benne az A-, B1-, B2- és a C-vitamin is. Így a nyári fertőzések megelőzésére is kiváló. Ráadásul arról sem szabad elfeledkeznünk, hogy a vitaminoknak köszönhetően antioxidáns hatással is rendelkezik.


Ásványi anyagok
A sárgadinnyében magas arányban található a cink, réz, vas, kálium, kalcium és más gyümölcssavak. A vitamin és ásványi anyag forrásának köszönhetően jó néhány betegség ellenszere is.

Bélgyulladás ellen
Akik esetleg valamilyen bélrendszeri gyulladással küzdenek, érdemes minél többet enniük a sárgadinnyéből, ugyanis akár csökkentheti is az ezzel járó kellemetlen panaszokat, emellett pedig tisztítja is a bélrendszert.
suzymama, 2018. június 26. kedd, 19:40
Igenis működik: fogyj banánnal!
Hatalmas előnye, hogy nagyon egyszerű, így bármilyen erőfeszítés nélkül követhető.

Hogyan épül fel egy napi diétás étrend?

A diéta alapja, hogy reggelire annyi banánt és szobahőmérsékletű ásványvizet lehet fogyasztani, amennyit akarunk. Ebédre és vacsorára semmiféle korlátozást nem ír elő. Köztes étkezésekre szintén ehetünk egy vagy akár több banánt is, minden más desszert, illetve az alkohol fogyasztása, azonban tilos. Továbbá este 8 után már nem szabad semmit enni, és a fogyókúrázóknak éjfél előtt le kell feküdniük.

Reggeli: egy vagy több banán (jóllakottságig), egy nagy pohár langyos víz

Ebéd: szabadon választható

Uzsonna (3 óra körül): 1-2 banán

Vacsora: szabadon választható, kikötés: 8 óra előtt legyen, és ne tartalmazzon desszertet



Mi áll a diéta sikerének háttérében?

Mivel a banándiéta csoportos fejlesztésű, így
vorosrozsa66, 2018. május 22. kedd, 16:42
Tallóztam
kialakulása 20 %-kal, a retina degenerációé pedig, mely fő oka a vakságnak, akár 40 %-kal csökkenthető.

Számos biokémiai egyensúlyzavar a szervezetben hiányt okozhat, ami haj- és köröm problémához vezethetnek. Sokan állítják, hogy amit rendszeresen tojást kezdtek fogyasztani, a hajuk kevésbé hullott, sokkal gyorsabban növekedett, mint előtte. A tojás kiváltja a B12- vitamin és a cinket pótlását.

Tojás segít a fogyásban is

A tojás valószínűleg a legnagyszerűbb reggeli a fogyókúrázóknak, mert eltelít, és megakacályozza az élelmiszer utáni sóvárgást a nap folyamán.

Egy tanulmányban két csoportot vizsgáltak. Az egyik csoport tagjai reggelire bagettet, krémsajtot és joghurtot evett, míg a másik csoport két tojást, pirítóst és lekvárt fogyasztott. Mindannyian ugyanannyi kilojuelt fogyasztottak el így reggelire, de azok, akik tojást fogyasztottak, naponta átlagosan 29 %-kal kevesebb kalóriát tudtak elfogyasztani a nap további részében, mint a másik csoport
horvathnemagdi, 2018. május 21. hétfő, 06:17
A cseresznye
az ízületekre is pozitív hatása van ennek az apró gyümölcsnek.
Vértisztító
Azt mindenki tudja, hogy a cseresznye, mint a legtöbb nyári gyümölcs igen gazdag víztartalommal rendelkezik. Pont ezért kiváló vértisztító hatása van, továbbá a benne található színes karotinoidoknak köszönhetően a cseresznye fájdalomcsillapító hatással is rendelkezik. Sőt, az ízületi problémákat is megelőzhetjük a fogyasztásával. Nem utolsó sorban pedig bizonyítottan csökkenti a vér húgysav-szintjét is.
Fogyókúrázóknak is ajánlott!
Jó hír a diétázóknak, hogy 100 gramm mindössze 65-70 kalóriát tartalmaz, emellett pedig alig van benne zsír, viszont szénhidrát 13 grammnyi van benne, így erre mindenképp érdemes figyelnie azoknak, akik csökkentett szénhidrát alapú diétát csinálnak. A cseresznye gyorsan emészthető, így nem terheli az emésztőrendszerünket. Sőt, nem csak hogy nem terheli, hanem még gyorsítja is az emésztési folyamatokat. Így ehetjük nassolásként vagy akár étkezés előtt is fogyaszthatjuk. Azonban érdemes
eva6, 2018. május 11. péntek, 08:15
Heti 1,5 kilótól szabadít meg a szezámolaj
elhangzó mondat ,,kinyitja" a szezámmagot, aktiválja annak pozitív hatásait, így az embert segíti abban, hogy megtalálja a barlang rejtett bejáratát.

Tudtad, hogy a szezámolaj nagy mennyiségű linolsavat tartalmaz? Ez fontos, hiszen a linolsav egy olyan esszenciális zsírsav, amelyet szervezetünk nem képes előállítani. Emellett a szezámolaj fontos szerepet kap a vérnyomás és a koleszterinszint szabályozásában, de jótékony hatása van a szívre és a vesére is.

Jó hír a fogyókúrázóknak: a szezámolaj akár heti 1,5 kilótól is megszabadíthat. Hogy hogyan?

A szezámolaj csökkenti az éhségérzetet. Ennek oka, hogy többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmaz, melyek növelik a jóllakottság érzéséért felelős hormon szintjét (leptinszintet). Ennek következtében hozzájárul a gondosan megtervezett étrended betartásához: kevesebbszer engedsz az édességek és a hizlaló kalóriabombák csábításának.

A szezámolaj eltünteti a felesleges testzsírt, valamint javítja a bélmozgást,
vorosrozsa66, 2018. május 10. csütörtök, 19:56
Képek, videók
Rimóc-Szokásos semmi... 2
margoboszi
2014. szeptember 05. péntek, 15:34
Egy szokásos hétvége.jpg
margoboszi
2013. szeptember 10. kedd, 16:51
Szokásos rénszarvasok.3..
cipello
2012. december 11. kedd, 10:38
Szokásos rénszarvasok.2..
cipello
2012. december 11. kedd, 10:38
Szokásos.JPG
riadtarcuszoloszem
2011. április 09. szombat, 14:22
A szokásos szerkóban csüt
kimif1
2009. október 01. csütörtök, 15:03
Szokásos g..jpg
rece-fice
2009. február 13. péntek, 21:17
a szokásos
moldvanm
2008. december 03. szerda, 16:38
Emu szokásos sétája
fren
2008. április 20. vasárnap, 23:18
a szokásos pihihelyünk a
edesmexecske
2008. április 15. kedd, 13:31
A fekete szín viselésének
sanci81
2015. február 15. vasárnap, 08:53
A fehér szín viselésének
sanci81
2015. február 15. vasárnap, 08:53
Böbétöl a következö hétre
csalogany13
2014. október 06. hétfő, 20:10
És jött a következő mese.
kismotor
2013. január 03. csütörtök, 14:22
Következő nekünk..jpg
mailona
2012. május 31. csütörtök, 16:26
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.