2019. július 20. szombat | 29. hét | 201. nap | 15:42 | Illés
A rákellenes vitamin: B17 a titkolt gyógymód?
Már régóta lehet hallani a B17 vitaminról, amelyet a gyógyszeripar próbál eltitkolni, és amely rákölő hatásáról már évek óta tudni lehet. Már bizonyított tény, hogy a B17 vitamin, más nevén laetril képes megölni a rákos sejteket.
Az emberiség történetének egyik legsúlyosabb fenyegetése mindig is a rák volt. A bestiális kór már a kezdetek óta velünk van, és közkeletű az a tévedés, miszerint a modernkori ember nyavalyája lenne, bár hozzá kell tennünk, hogy a modern életvitel nagyban hozzájárul a rák kialakulásához.
Már Hippokratész is feljegyzett több féle rákot a maga idejében. A jóindulatú tumorokat onkosznak nevezte, ami duzzanatot jelent görögül, míg a rosszindulatú tumorokat karcinosznak hívta, ami a rák görög elnevezése. A különös névválasztás oka valószínűleg a rosszindulatú daganat távoli hasonlósága egy rákhoz, a jól körülhatárolható, kör alakú középrésszel és az innen szerteágazó, vékony nyúlványokkal. Innen ered a sokat rettegett és hallott onkológia elnevezés is.
Ha valakinek ma azt mondják, hogy rákos, akkor voltaképp megkapja a halálos ítéletét. A modern orvostudomány közel ötven éve próbál kemoterápiás eszközökkel megküzdeni a kórral, azonban ezen eljárások sikeressége mindvégig kérdéses volt. Összességében elmondható, hogy a kemoterápia a lehető legbarbárabb megoldás, illetve válaszlépés volt a betegségre az orvostudomány történetében. Még a műtéti beavatkozások is jobb eredményt értek el, és kevésbé voltak károsak. Gondoljunk csak bele abba, hogy mi is pontosan a kemoterápia, és hogyan működik.
"A kemoterápia általános értelemben azt a gyógyító eljárást írja le, amelynek során vegyszerek testbe juttatásával a betegséget okozó mikroorganizmusok vagy sejtek egy csoportja elpusztítható. Legismertebb alkalmazási köre az onkológián belül a rosszindulatú rákos daganatok eltávolítását célzó terápia."
A kemoterápiás eljárások azonban azon az elven alapulnak, hogy a beteg szervezetébe juttatott vegyszer elpusztítja a gyorsan osztódó sejteket - ez ugyanis a rákos sejtek egyik fő tulajdonsága. Ez a hatás nem korlátozódik a daganatsejtekre, minden gyorsan osztódó sejtet károsítanak, ami miatt sok mellékhatással rendelkeznek. Vagyis ágyúval lövünk verébre.

Kétes eredetű kemoterápia

Az orvostudomány története során számtalan fajta szert használtak kemoterápiás céllal, melyeknek enyhén szólva is kétes hatásfoka és eredete volt. A Mitotane nevű anyagot előszeretettel alkalmazták kemoterápia során, de soha nem lett tesztelve, hogy hogyan hat az emberi - pláne gyermek -szervezetére, mégis gyermekeknél javallott kemoterápiás eljárás volt. 1970 Július 8-án engedélyezték, és egy rovarirtó származéka.

Ennél sokkal ,,érdekesebb" a Doxorubicin kemoterápia, aminek a melléhatásai közé tartozik a hányás, hasmenés, hajlamosság a fertőzésekre, és a szívmegállás. Orvosi körökben ,,Vörös halál" néven is ismert. Az Etoposide kemoterápia pedig ironikus módon képes leukémiát is okozni, valamint komolyabb szintű idegkárosodást.
Nevetséges vagy sem, de a mai napig ezek számítanak az egyetlen járható útnak sok esetben a rákkal folytatott küzdelemmel szemben. Kemoterápia, esetleg sugárkezelés, legvégső esetben műtéti eltávolítás. És ez így megy közel 50 éve.

Többet árt, mint használ?

Arról nem is beszélve, hogy a kemoterápia kutatás az utóbbi pár évben egy közel 180 fokos fordulatot tett, ugyanis mindent kétséget kizáróan bebizonyosodott, hogy az eljárás nemhogy nem öli meg a rákos sejteket, hanem éppen hogy képes gerjeszteni a daganatokat.
A közelmúltban megjelent egy új tanulmány a szakértők által felülvizsgált Nature folyóiratban, mely szerint a kemoterápia nemcsak elősegíti a rákos sejtek terjedését, hanem károsítja az egészséges szövetet, ami körülveszi a daganatokat, továbbá a rákos sejtek teljes ellenállást fejlesztenek ki a népszerű kezelés hatására, átváltoztatva őket "szuper" rákos sejtekké.
Az egészségügyi rendszer egésze csak most ébred rá arra, hogy a kemoterápia, amely elismerten méreg, károsítja az egészséges, nem rákos sejtek DNS-ét, kiváltva olyan molekulák termelését, ami még több rákos sejtet hoz létre. Természetesen nem kell valakinek rakétatudósnak lennie, hogy erre a következtetésre jusson, mivel a józanész azt diktálja, hogy az egészséges sejtek felrobbantása az egészségtelen sejtekkel együtt kárt okoz az összes sejtben.
Mintha mindez nem lenne elég rossz, kiderült, hogy a kemoterápia egy másik fontos mellékhatása, hogy a rákos sejtek még virulensebben növekszenek, mint korábban a kezelés előtt. Ahogy a "szuperbaktériumok" és "szupergyomok", melyekről most már tudjuk, hogy ellenállás alakul ki válaszul a hagyományos gyógyszeres terápiákra és a kémiai permetezésre, illetve ezek a "szuper" rákos sejtek már nem reagálnak a kemoterápia legagresszívebb formáira sem, ami azt jelenti, hogy a rák önmagában egyre halálosabbá válik.
Van megoldás?

Természetesen mivel továbbra is halálos, gyógyíthatatlan betegségről van szó, sorra lehet hallani az alternatív médiában különféle rákmegelőző, vagy rákgyógyító csodaszerekről. A kuruzslókon, és semmit nem érő placebo tablettákon túl azonban léteznek olyan alternatív gyógymódok, melyek már hitelt érdemlően bizonyítottak, és melyeket a gyógyszeripar megpróbál minden áron elnyomni.
Az egyik ilyen reményteli alternatíva a B17 vitamin. A B17 vitamint azért nem használják a hagyományos orvoslásban, mert a gyógyszeriparnak nem érdeke meggyógyítani az embereket. Évente több milliárd dollárt költenek kutatásokra és a rák kezelésére, ugyanakkor több milliárd dollárt azokra a gyógyszerekre, amelyek felveszik a rákkal szembeni versenyt. Ezek fényében a B17 vitamin eltusolása gazdasági lépés a gyógyszer gyártók által uralt világunkban.
A B17 vitamin ráadásul alacsony költségen előállítható, jóformán bárki hozzájuthat, mert leginkább a kajszibarack magjában található meg nagyobb mennyiségben. De fellelhető még a mandulában, a meggy, körte, szilva és alma magjában is. Jótékony hatását már 35 évvel ezelőtt is igazolták, amikor kutatók olyan a világtól elzártan élő törzsre bukkantak, ahol az öregek közül sokan megérték a 120 éves kort is. Kiderült, hogy a törzs tagjai nagyon sok kajszibarack magot fogyaszt élete során.

A Második Világháborúban, Dr. Max Gerson is alkalmazta ezt a vitamin páciensein, szintén nagy sikerrel. Jelenlegi életvitelünk nagyon káros szervezetünkre nézve. Egyszerűen nem teszi lehetővé, hogy bevigyük a napi ajánlott vitamin és ásványi anyag mennyiséget. A természetes élelmiszerek egyre ritkábbak étrendünkben, míg a mesterséges és gyorséttermi ételek száma kétszeresére nőtt. Nagyszüleink idejében, egy vagy két generációval korábban éppen emiatt volt viszonylag ritkább a rák, mert akkor még az emberek egy döntően természetes étrendet folytattak.

Elképesztő hatás

A B17 vitamin (vagy más néven laetril) azért használható jól a rákos megbetegedésekkel szemben, mert a rákos sejteket úgy képes elpusztítani, hogy közben az egészséges sejteket érintetlenül hagyja.
A B17 vitamin több részből álló anyag, melyek közül kettő glükóz, egy benzaldehid, egy pedig cianid. A cianid önmagában mérgező, és erre talán sokan fel is kapták a fejüket, hiszen egy jól ismert méregről van szó. Ezért is nagyon fontos megemlítenünk, hogy a cianid és a benzaldehid nem szabad molekulák, vagyis kötött állapotban vannak más molekuláris képződmények kötéseiben. Így pedig teljesen ártalmatlanok. Mi több, rengeteg élelmiszer tartalmaz ily módon cianidot, de fogyasztásuk éppen azért biztonságos, mert a cianid egy másik molekula részeként van jelen.
A rákos sejtek egy olyan enzimet tartalmaznak, amely az egészséges sejtekben nincs meg. Ez a béta-glükozidáz, az úgynevezett felszabadító enzim. Ez az enzim szabadítja fel a benzaldehidot és a cianidot, így pusztítva el a rákos sejteket. És ez még nem minden. Az egészséges sejtekben van egy úgynevezett rodanáz enzim, ami megfogja a szabad cianid molekulákat és ártalmatlanná teszi őket oly módon, hogy kénnel kapcsolja össze őket.
Azáltal, hogy a cianid rodanázhoz kötődik, cianát lesz belőle, amely egy semleges anyag. A rákos sejtek nem tartalmaznak elegendő ként ehhez! Egy másik szempont, ami fenomenális természetes megoldás a rák gyógyítására az, hogy a laetril vagy B17 vitamin, 2 rész glükózt tartalmaz. A ráksejteket nem oxigén élteti, mint a normális sejteket, amelyek (aerob) környezetben élnek, hanem a cukor erjesztése által növekednek,(anaerob) környezetben. Mivel az amigdalin 2 glükóz molekulát tartalmaz, a ráksejtek " örömmel" metabolizálják, fogyasztják azt.
Természetesen a gyógyszer lobbinak nem érdeke az, hogy a B17 széles körben elterjedjen. Az amerikai gyógyszergyártól hatalmas nyomást gyakoroltak a hatóságokra, így azok illegálisnak titulálták azokat a készítményeket, amelyek a B17 vitamint tartalmazták. Sőt, sok esetben azt a pletykát terjesztették, hogy a kajszibarack mag ciánt tartalmaz, így megmérgezheti azt, aki fogyasztja. Az igazság az, hogy eddig senki sem halt meg a kajszibarack magtól, még akkor sem, ha nagy adagban fogyasztott belőle.
Gondoljunk csak bele, hogy mi történne, ha a rák hirtelen gyógyíthatóvá válna. Az onkológia haszontalan ággá válna, onkológusok és szakember százezrei mennének tönkre, és lennének munkanélküliek. A kemoterápiát előállító gyógyszergyárak is a csőd szélére kerülnének, vagy a sugárkezelő berendezéseket gyártó vállalatok is. Ezt pedig nem engedhetik meg, és foggal, körömmel küzdeni fognak azét, hogy a halál iparosított intézménye továbbműködjön.
forrás: http://legendavadasz.hu/tudomany/a-rakellenes-vitamin-b17-a-titkol t-gyogymod
klementinagidro, 2015. augusztus 24. hétfő, 14:59
Címkék: Második Világháborúban, rákellenes vitamin, titkolt gyógymód, gyógyszeripar próbál, rákos sejteket, emberiség történetének,
Több száz hektár áll lángokban Mecklenburg-Elő-Pomerániában
A Lübtheen közelében tomboló tűz oltásához a katonaság tíz páncélozott tűzoltó járművét irányították át, és a hadsereg feladata az lesz, hogy utat vágjon a tűzoltók számára, hogy biztonságosan meg tudják közelíteni a hátramaradt lőszerekkel és robbanóanyagokkal szennyezett területet.

Az oltást a térségben fújó erős szél is nehezíti, emellett pedig a tűzoltók a tűz egy részét az ottmaradt lőszerek és robbanóanyagok jelentette robbanásveszély miatt meg sem közelíthetik. Az érintett területen nemcsak katonai gyakorlatokból származó lőszerek és gránátok lehetnek, hanem olyan robbanóanyagok is, amelyek egy olyan lőszerraktár után maradtak a területen, amelyet még a második világháborúban, 74 évvel ezelőtt robbantottak fel. A helyi kormányzat szerint hektáronként akár több mint 40 tonna robbanásveszélyes anyag is lehet a talajban.

A lángok miatt hétfő estig négy kisebb településről összesen mintegy ezer embert telepítettek ki.
velemenyezd, 2019. július 02. kedd, 12:41
Esterházy Jánosra emlékeztek a morvaországi Olmützben és Mírovban
rabtemetőben megtartott megemlékezésen Boros Miklós prágai magyar nagykövet, valamint csehországi és szlovákiai magyar szervezetek koszorúkat és virágokat helyeztek el Esterházy jelképes síremlékénél. Szintén koszorúztak a síremléknél az Esterházy család tagjai, a csehországi lengyel kisebbség képviselői, valamint Mírov polgármestere is.

Esterházy János a két világháború közötti időszakban, majd a második világháború idején küzdött a szlovákiai magyarok megmaradásáért és jogaiért. A második világháborúban az akkori fasiszta szlovák állam törvényhozásában - a szlovák parlament egyetlen magyar képviselőjeként - nem szavazta meg a zsidók deportálását elrendelő törvénytervezetet.

A második világháború után letartóztatták, majd a csehszlovák hatóságok átadták a szovjet titkosszolgálatnak. A Szovjetunióban koholt vádak alapján tíz év kényszermunkára ítélték, és egy szibériai táborba küldték. A szlovák Nemzeti Bíróság 1947-ben távollétében halálra ítélte, a vád szerint a fasizmussal való
velemenyezd, 2019. június 15. szombat, 23:32
Úzvölgyi katonatemető - Áder János: ami történt kegyeletsértő, törvénysértő és erkölcstelen
erkölcstelen, civilizálatlan, nem európai országhoz méltó cselekedet" - jelentette ki.

Úgy vélte: nem kellett volna ide jutni, de ha már ez történt, akkor keresni kell a megoldást, hiszen az ott élő magyaroknak és Magyarországnak is az az érdeke, hogy békességben éljen a szomszédokkal. A megoldásra a csíksomlyói búcsú prédikációjából idézett: "ha megdobnak kővel, építs belőle lépcsőt!"

Áder János szerint a történészek, a levéltárosok meg tudják állapítani, hogy vannak-e az első vagy a második világháborúban eltemetett román katonák a temetőben, és ha igen, hányan lehetnek.

"Van ott üres parcella és az lehetőséget nyújt arra, hogy a dokumentáltan ott örök nyugalomra helyezett román katonáknak a végtisztességet megadják, nekik emlékművet emeljenek. Ez ellen sem a magyaroknak, sem senki másnak nem lesz kifogása. Be kell tartani Románia saját törvényeit, be kell tartani a kétoldalú megállapodásokat és be kell tartani a legalapvetőbb erkölcsi parancsokat" - jelentette ki Áder János.

Az
velemenyezd, 2019. június 08. szombat, 15:11
Úzvölgyi katonatemető - A román kormányfő a bukaresti védelmi minisztérium kezelésébe adná a sírkertet
hangsúlyozták. A bukaresti kormányt a közlemény szerint az vezérli, hogy mindenki szabadon megemlékezhessen hőseiről, ugyanakkor tisztelegni akar mindazok emléke előtt, akik életüket adták a román nép szabadságának, méltóságának és területi egységének védelmében.

A lehetséges forgatókönyvekre példaként említette, hogy a védelmi minisztérium vegye át az úzvölgyi temető kezelését, kidomborítandó annak nemzetközi jellegét, tekintettel arra, hogy ott több nemzet katonái nyugszanak, akik az első és második világháborúban estek el. A közlemény hozzáteszi: bármilyen döntést csak az összes érintett féllel történő egyeztetést követően hoznak meg.

Viorica Dancila felszólította az illetékes hatóságokat a közrend és valamennyi román állampolgár jogainak védelmére.

Az erdélyi magyarság április végén szembesült azzal, hogy a közeli Darmanesti (Dormánfalva) önkormányzata önkényesen román parcellát alakított ki és emlékművet állított az úzvölgyi első világháborús magyar sírkertben. Csütörtökön több ezer román
velemenyezd, 2019. június 08. szombat, 13:41
Újabb tíz kerámiaritkasággal bővült a pécsi Gyugyi-gyűjtemény
A műtárgyakat a baranyai megyeszékhely nevében is megköszönő Páva Zsolt polgármester az eseményen elmondta: Gyugyi László elhivatottságát, szenvedélyét jelzi, hogy a gyűjtemény évről évre bővül, ritka műtárgyakkal gazdagodik. Pécs polgármestere reményét fejezte ki, hogy a műgyűjtő a továbbiakban is megtiszteli a gyűjteménynek helyet adó Zsolnay Örökségkezelő NKft.-t (ZSÖK) a folyamatos a porcelánritkaságok felkutatásával.

A sajtó rendelkezésére bocsátott írásos összegzés szerint az új darabok igen változatosak, a Zsolnay-dísztárgyak számos típusa szerepel közöttük: díszedény, dísztál, petróleumlámpa, díszpapagáj, tányér, váza és korsó.

Kiemelendő az új műtárgyak közül a Zsolnay Júlia dekorterve alapján készült angol Messenger gyártmányú petróleumlámpa. Az 58 cm magasságú tárgy Zsolnay alaptestét madárdekor díszíti, tetején cilinder látható.

Nem szerepelt korábban a kiállításon a szív alakú dísztálhoz hasonló darab. Ez 1885-ben készült Zsolnay Júlia dekorterve alapján. Anyaga
velemenyezd, 2019. június 07. péntek, 12:11
Macron köszönetet mondott a veteránoknak Franciaország felszabadításáért a normandiai partraszállás évfordulójá
világháborús katonákat. A katonai temetőben a csaknem 10 ezer fehér kereszt és Dávid-csillag mellett a földbe szúrva amerikai és francia zászlók lobogtak.

"Napra pontosan 75 évvel ezelőtt ezeken a partokon 10 ezer ember adta vérét, és ezrek áldozták fel az életüket testvéreikért, hazájukért, a szabadság megőrzésért" - emlékeztetett beszédében az amerikai elnök.

A történelem legnagyobb partraszállási hadműveletének évfordulóján - amelynek köszönhetően az angolszász szövetségesek a második világháborúban Normandiában megnyitották a második frontot - a több ezer elesett katona áldozatvállalására emlékeztek a politikusok, de Emmanuel Macron beszédében nem leplezte az Egyesült Államok és nyugat-európai szövetségesei közötti jelenlegi feszült viszonyt.

"Amerika soha nem volt olyan nagy, mint amikor mások szabadságért harcolt, mint amikor hű maradt azokhoz az egyetemes értékekhez, amelyeket az alapítóatyái képviseltek, amikor csaknem két és fél évszázada Franciaország sietett a függetlensége
velemenyezd, 2019. június 06. csütörtök, 15:12
Trianon üzenete a mának
Vissza kell utasítani a - "KOLLEKTÍV BŰNÖSSÉG"- elve alapján - a TRIANONBAN hozott "BÉKE"-DIKTÁTUMOT!!!

A TRIANONI BÉKEDIKTÁTUM ÜZENETE A MÁNAK:
Történelmi tény, hogy a szocialistának sulykolt államot valójában a saját magyar vezetői vitték csődbe, ami törvényszerűen következett be. De nem (csak) azért, mert ,,nemzetközileg előkészítették", hanem azért, mert az a hatalmas FÜGGETLENÍTETT párt- kisz- és szakszervezeti apparátus nem csak
- a vállalatok élén, hanem
- a járási-
- megyei-
- városi-
- fővárosi (minden kerületében lévő: össz. 22 kerületi)
- települési
szervezetei, irodaházai: infrastrukturáli s- fenntartási költségeivel; irodistái- és saját kiemelt bérezésükkel, reprezentációs költségeikkel és-a -többi...
FELEMÉSZTETTE, FELÉLTE a dolgozó nép által megtermelt nyereséget, bevételt...
Ez volt a valódi OK!
Ezzel idézték elő azt az OKOZAT-ot,
furaila, 2019. június 06. csütörtök, 05:05
Úzvölgyi katonatemető - Élőlánccal próbálják megakadályozni a román parcella csütörtöki felavatását
az RMDSZ Klaus Iohannis elnököt is tájékoztatta kedden a katonatemető illetéktelen átalakításával előidézett helyzetről. Szerda reggel pedig a képviselőházban ő maga, a szenátusban pedig Tánczos Barna interpellálta a miniszterelnököt, és kérte, hogy akadályozza meg a csütörtökre tervezett feszültségkeltő dormánfalvi rendezvényt. Hozzátette: ha a román védelmi minisztérium az archívumában megtalálható dokumentumok alapján világossá teszi, hogy a temetőben román katonákat is eltemettek a második világháborúban, lehetővé kell tenni egy román parcella kialakítását. Azt azonban, hogy kiket temettek a katonatemetőbe, Románia és Magyarország védelmi minisztériumának kell tisztáznia.

Az erdélyi magyarság április végén szembesült azzal, hogy Dormánfalva önkormányzata önkényesen román parcellát alakított ki a köztudatban magyar temetőként élő úzvölgyi első világháborús sírkertben. A román parcellában félszáz betonkeresztet és egy emlékművet állítottak fel, egy részüket magyar katonák jelöletlen sírjaira.

Az