2019. november 17. vasárnap | 46. hét | 321. nap | 06:59 | Hortenzia, Gergő
A rákellenes vitamin: B17 a titkolt gyógymód?
Már régóta lehet hallani a B17 vitaminról, amelyet a gyógyszeripar próbál eltitkolni, és amely rákölő hatásáról már évek óta tudni lehet. Már bizonyított tény, hogy a B17 vitamin, más nevén laetril képes megölni a rákos sejteket.
Az emberiség történetének egyik legsúlyosabb fenyegetése mindig is a rák volt. A bestiális kór már a kezdetek óta velünk van, és közkeletű az a tévedés, miszerint a modernkori ember nyavalyája lenne, bár hozzá kell tennünk, hogy a modern életvitel nagyban hozzájárul a rák kialakulásához.
Már Hippokratész is feljegyzett több féle rákot a maga idejében. A jóindulatú tumorokat onkosznak nevezte, ami duzzanatot jelent görögül, míg a rosszindulatú tumorokat karcinosznak hívta, ami a rák görög elnevezése. A különös névválasztás oka valószínűleg a rosszindulatú daganat távoli hasonlósága egy rákhoz, a jól körülhatárolható, kör alakú középrésszel és az innen szerteágazó, vékony nyúlványokkal. Innen ered a sokat rettegett és hallott onkológia elnevezés is.
Ha valakinek ma azt mondják, hogy rákos, akkor voltaképp megkapja a halálos ítéletét. A modern orvostudomány közel ötven éve próbál kemoterápiás eszközökkel megküzdeni a kórral, azonban ezen eljárások sikeressége mindvégig kérdéses volt. Összességében elmondható, hogy a kemoterápia a lehető legbarbárabb megoldás, illetve válaszlépés volt a betegségre az orvostudomány történetében. Még a műtéti beavatkozások is jobb eredményt értek el, és kevésbé voltak károsak. Gondoljunk csak bele abba, hogy mi is pontosan a kemoterápia, és hogyan működik.
"A kemoterápia általános értelemben azt a gyógyító eljárást írja le, amelynek során vegyszerek testbe juttatásával a betegséget okozó mikroorganizmusok vagy sejtek egy csoportja elpusztítható. Legismertebb alkalmazási köre az onkológián belül a rosszindulatú rákos daganatok eltávolítását célzó terápia."
A kemoterápiás eljárások azonban azon az elven alapulnak, hogy a beteg szervezetébe juttatott vegyszer elpusztítja a gyorsan osztódó sejteket - ez ugyanis a rákos sejtek egyik fő tulajdonsága. Ez a hatás nem korlátozódik a daganatsejtekre, minden gyorsan osztódó sejtet károsítanak, ami miatt sok mellékhatással rendelkeznek. Vagyis ágyúval lövünk verébre.

Kétes eredetű kemoterápia

Az orvostudomány története során számtalan fajta szert használtak kemoterápiás céllal, melyeknek enyhén szólva is kétes hatásfoka és eredete volt. A Mitotane nevű anyagot előszeretettel alkalmazták kemoterápia során, de soha nem lett tesztelve, hogy hogyan hat az emberi - pláne gyermek -szervezetére, mégis gyermekeknél javallott kemoterápiás eljárás volt. 1970 Július 8-án engedélyezték, és egy rovarirtó származéka.

Ennél sokkal ,,érdekesebb" a Doxorubicin kemoterápia, aminek a melléhatásai közé tartozik a hányás, hasmenés, hajlamosság a fertőzésekre, és a szívmegállás. Orvosi körökben ,,Vörös halál" néven is ismert. Az Etoposide kemoterápia pedig ironikus módon képes leukémiát is okozni, valamint komolyabb szintű idegkárosodást.
Nevetséges vagy sem, de a mai napig ezek számítanak az egyetlen járható útnak sok esetben a rákkal folytatott küzdelemmel szemben. Kemoterápia, esetleg sugárkezelés, legvégső esetben műtéti eltávolítás. És ez így megy közel 50 éve.

Többet árt, mint használ?

Arról nem is beszélve, hogy a kemoterápia kutatás az utóbbi pár évben egy közel 180 fokos fordulatot tett, ugyanis mindent kétséget kizáróan bebizonyosodott, hogy az eljárás nemhogy nem öli meg a rákos sejteket, hanem éppen hogy képes gerjeszteni a daganatokat.
A közelmúltban megjelent egy új tanulmány a szakértők által felülvizsgált Nature folyóiratban, mely szerint a kemoterápia nemcsak elősegíti a rákos sejtek terjedését, hanem károsítja az egészséges szövetet, ami körülveszi a daganatokat, továbbá a rákos sejtek teljes ellenállást fejlesztenek ki a népszerű kezelés hatására, átváltoztatva őket "szuper" rákos sejtekké.
Az egészségügyi rendszer egésze csak most ébred rá arra, hogy a kemoterápia, amely elismerten méreg, károsítja az egészséges, nem rákos sejtek DNS-ét, kiváltva olyan molekulák termelését, ami még több rákos sejtet hoz létre. Természetesen nem kell valakinek rakétatudósnak lennie, hogy erre a következtetésre jusson, mivel a józanész azt diktálja, hogy az egészséges sejtek felrobbantása az egészségtelen sejtekkel együtt kárt okoz az összes sejtben.
Mintha mindez nem lenne elég rossz, kiderült, hogy a kemoterápia egy másik fontos mellékhatása, hogy a rákos sejtek még virulensebben növekszenek, mint korábban a kezelés előtt. Ahogy a "szuperbaktériumok" és "szupergyomok", melyekről most már tudjuk, hogy ellenállás alakul ki válaszul a hagyományos gyógyszeres terápiákra és a kémiai permetezésre, illetve ezek a "szuper" rákos sejtek már nem reagálnak a kemoterápia legagresszívebb formáira sem, ami azt jelenti, hogy a rák önmagában egyre halálosabbá válik.
Van megoldás?

Természetesen mivel továbbra is halálos, gyógyíthatatlan betegségről van szó, sorra lehet hallani az alternatív médiában különféle rákmegelőző, vagy rákgyógyító csodaszerekről. A kuruzslókon, és semmit nem érő placebo tablettákon túl azonban léteznek olyan alternatív gyógymódok, melyek már hitelt érdemlően bizonyítottak, és melyeket a gyógyszeripar megpróbál minden áron elnyomni.
Az egyik ilyen reményteli alternatíva a B17 vitamin. A B17 vitamint azért nem használják a hagyományos orvoslásban, mert a gyógyszeriparnak nem érdeke meggyógyítani az embereket. Évente több milliárd dollárt költenek kutatásokra és a rák kezelésére, ugyanakkor több milliárd dollárt azokra a gyógyszerekre, amelyek felveszik a rákkal szembeni versenyt. Ezek fényében a B17 vitamin eltusolása gazdasági lépés a gyógyszer gyártók által uralt világunkban.
A B17 vitamin ráadásul alacsony költségen előállítható, jóformán bárki hozzájuthat, mert leginkább a kajszibarack magjában található meg nagyobb mennyiségben. De fellelhető még a mandulában, a meggy, körte, szilva és alma magjában is. Jótékony hatását már 35 évvel ezelőtt is igazolták, amikor kutatók olyan a világtól elzártan élő törzsre bukkantak, ahol az öregek közül sokan megérték a 120 éves kort is. Kiderült, hogy a törzs tagjai nagyon sok kajszibarack magot fogyaszt élete során.

A Második Világháborúban, Dr. Max Gerson is alkalmazta ezt a vitamin páciensein, szintén nagy sikerrel. Jelenlegi életvitelünk nagyon káros szervezetünkre nézve. Egyszerűen nem teszi lehetővé, hogy bevigyük a napi ajánlott vitamin és ásványi anyag mennyiséget. A természetes élelmiszerek egyre ritkábbak étrendünkben, míg a mesterséges és gyorséttermi ételek száma kétszeresére nőtt. Nagyszüleink idejében, egy vagy két generációval korábban éppen emiatt volt viszonylag ritkább a rák, mert akkor még az emberek egy döntően természetes étrendet folytattak.

Elképesztő hatás

A B17 vitamin (vagy más néven laetril) azért használható jól a rákos megbetegedésekkel szemben, mert a rákos sejteket úgy képes elpusztítani, hogy közben az egészséges sejteket érintetlenül hagyja.
A B17 vitamin több részből álló anyag, melyek közül kettő glükóz, egy benzaldehid, egy pedig cianid. A cianid önmagában mérgező, és erre talán sokan fel is kapták a fejüket, hiszen egy jól ismert méregről van szó. Ezért is nagyon fontos megemlítenünk, hogy a cianid és a benzaldehid nem szabad molekulák, vagyis kötött állapotban vannak más molekuláris képződmények kötéseiben. Így pedig teljesen ártalmatlanok. Mi több, rengeteg élelmiszer tartalmaz ily módon cianidot, de fogyasztásuk éppen azért biztonságos, mert a cianid egy másik molekula részeként van jelen.
A rákos sejtek egy olyan enzimet tartalmaznak, amely az egészséges sejtekben nincs meg. Ez a béta-glükozidáz, az úgynevezett felszabadító enzim. Ez az enzim szabadítja fel a benzaldehidot és a cianidot, így pusztítva el a rákos sejteket. És ez még nem minden. Az egészséges sejtekben van egy úgynevezett rodanáz enzim, ami megfogja a szabad cianid molekulákat és ártalmatlanná teszi őket oly módon, hogy kénnel kapcsolja össze őket.
Azáltal, hogy a cianid rodanázhoz kötődik, cianát lesz belőle, amely egy semleges anyag. A rákos sejtek nem tartalmaznak elegendő ként ehhez! Egy másik szempont, ami fenomenális természetes megoldás a rák gyógyítására az, hogy a laetril vagy B17 vitamin, 2 rész glükózt tartalmaz. A ráksejteket nem oxigén élteti, mint a normális sejteket, amelyek (aerob) környezetben élnek, hanem a cukor erjesztése által növekednek,(anaerob) környezetben. Mivel az amigdalin 2 glükóz molekulát tartalmaz, a ráksejtek " örömmel" metabolizálják, fogyasztják azt.
Természetesen a gyógyszer lobbinak nem érdeke az, hogy a B17 széles körben elterjedjen. Az amerikai gyógyszergyártól hatalmas nyomást gyakoroltak a hatóságokra, így azok illegálisnak titulálták azokat a készítményeket, amelyek a B17 vitamint tartalmazták. Sőt, sok esetben azt a pletykát terjesztették, hogy a kajszibarack mag ciánt tartalmaz, így megmérgezheti azt, aki fogyasztja. Az igazság az, hogy eddig senki sem halt meg a kajszibarack magtól, még akkor sem, ha nagy adagban fogyasztott belőle.
Gondoljunk csak bele, hogy mi történne, ha a rák hirtelen gyógyíthatóvá válna. Az onkológia haszontalan ággá válna, onkológusok és szakember százezrei mennének tönkre, és lennének munkanélküliek. A kemoterápiát előállító gyógyszergyárak is a csőd szélére kerülnének, vagy a sugárkezelő berendezéseket gyártó vállalatok is. Ezt pedig nem engedhetik meg, és foggal, körömmel küzdeni fognak azét, hogy a halál iparosított intézménye továbbműködjön.
forrás: http://legendavadasz.hu/tudomany/a-rakellenes-vitamin-b17-a-titkol t-gyogymod
klementinagidro, 2015. augusztus 24. hétfő, 14:59
Címkék: Második Világháborúban, rákellenes vitamin, titkolt gyógymód, gyógyszeripar próbál, rákos sejteket, emberiség történetének,
Úzvölgyi katonatemető - Törölte a bíróság a Kovászna megyei önkormányzat elnökhelyettesére kirótt bírságot
fellebbezést a csendőrség.

Grüman Róbert szakaszgyőzelemnek tekinti a bírósági ítéletet. Úgy vélekedett, az ítélet nem cáfolja, hogy továbbra is kettős mérce érvényes Romániában. "Továbbra sem állították elő azokat, akik meggyalázták az úzvölgyi katonatemetőt, ellenkezőleg, kitüntették a temetőfoglalókat" - idézte a Háromszék napilap a politikust.

A Hargita és Bákó megye határán fekvő elnéptelenedett Úzvölgye falu a törvények értelmében a Hargita megyei Csíkszentmárton község része, az első világháborúban itt létrehozott katonatemetőt a román védelmi minisztérium is Hargita megyei létesítményként tartja számon. A sírkertet azonban a Bákó megyei Darmanesti polgármesteri hivatala saját közvagyonaként telekkönyveztette, és áprilisban Csíkszentmárton értesítése nélkül román parcellát és emlékművet hozott létre az általa nemzetközinek tekintett temetőben.

Június 6-ra Darmanesti önkormányzata román nacionalista szervezetek felvonulását és koszorúzását engedélyezte az ortodox egyház naptárában
velemenyezd, 2019. november 02. szombat, 20:33
Befejeződött a legnagyobb német könyvtár főépületének felújítása
finanszírozású berlini óriásprojekt, ez is több éves késéssel és a tervezettnél jóval drágábban készült el. A 2005-ben elkezdett munkát az első tervek szerint 2012-ben kellett volna befejezni, és a végelszámolásban szereplő 470 millió euró (155 milliárd forint) helyett 326 millió eurót kellett volna költeni rá - emelte ki az RBB.

Az 1914-ben átadott neobarokk könyvtárépületen most először végeztek teljes körű rekonstrukciót. A csaknem 20 ezer négyzetméteres épület 35 méter magas kupoláját a második világháborúban bombatalálat érte, és súlyos károk keletkeztek a legnagyobb olvasóteremben is. A sérült épületrészeket az egykori Német Demokratikus Köztársaság (NDK) idején előbb ideiglenesen befedték, majd 1977-ben elbontották.

Az utóbbi csaknem másfél évtizedben az épületet az eredeti állapotában állították helyre, a benne működő könyvtárat pedig modernizálták. Az intézmény végig működött, a könyvtárosok és az olvasók egy nagy építkezés közepette igyekeztek elmélyülni munkájukban.

A felújított
velemenyezd, 2019. november 01. péntek, 19:02
Felújították Békássy Ferenc sírját a Zsennyei Alkotóház kertjében
végezte, a Cambridge-i Egyetemen történelmet hallgatott, tagja volt a legkiválóbb diákokat tömörítő zártkörű irodalmi klubnak, az Apostolok Társaságának, ahol kapcsolatba került Bertrand Russell-lel, Ludwig Wittgensteinnel, Virginia Woolffal és John Maynard Keynes-szel. Az első világháború kitörésének hírére önkéntes huszárnak állt, a harcokban hunyt el 1915-ben, mindössze 22 évesen. Összes művét magyarul a Magyar Pen Club adta ki 2018-ban.

"Békássy életműve, költészete tragikusan éppen az első világháborúban csúcsosodott ki, akárcsak Petőfi Sándoré a szabadságharcban" - idézte a közlemény az életművet feldolgozó Weiner Sennyey Tibor költőt, írót, műfordítót, szerkesztőt. Mint kifejtette, Békássy Adriatica and Other Poems című kötetét 1925-ben Virginia és Leonard Woolf adta ki. "Munkássága szerves része levelezése is, amely történelmi és szellemtörténeti szempontból érdekes".

A település neve eredetileg Sennye volt, a Vas megyei tájszólás után lett Zsennye a második világháború után. A zsennyei
velemenyezd, 2019. október 31. csütörtök, 15:01
Pásztor István: a tömeggyilkosságokra való emlékezés része a vajdasági magyar emlékezetnek
hat éve viszont már tisztességes emlékhelyen róhatják le kegyeletüket a családtagok és a túlélők. Hozzátette: azt szeretné még elérni, hogy a szerb áldozatok emlékére kialakított múzeumban helyet kapjanak a magyar áldozatok nevei, hogy a szerbek is tisztában legyenek azzal, nemcsak a magyarok követtek el bűnöket a térségben, hanem a szerbek is.

Az áldozatok emlékművét Csúrogon 2013-ban állították, akkor Áder János magyar és Tomislav Nikolic akkori szerb államfő is fejet hajtott a második világháborúban és azt követően ártatlanul kivégzettek előtt.

A második világháborúban Jugoszlávia német lerohanása után, 1941 áprilisában a Délvidék magyar fennhatóság alá került. Újvidéken és környékén a magyar honvéd- és csendőralakulatok által 1942 elején végrehajtott partizánvadász rajtaütésekben mintegy 3-4 ezer ember vesztette életét, főként szerbek és zsidók. Az 1942-es "hideg napok" után két és fél évvel, az 1944. október 17-től 1945. február 1-ig tartó jugoszláv katonai közigazgatás idején Tito
velemenyezd, 2019. október 27. vasárnap, 16:02
Úzvölgyi katonatemető - Darmanesti polgármestere kitüntette a júniusi temetőfoglalókat
vezetett önkormányzat nem nézhette tétlenül mindazt, ami a temetőben az utóbbi ötven évben történt. A polgármester helyesnek tartotta, hogy szimbolikus kereszteket állítottak a temetőben azoknak, akik védték ezt a területet.

A polgármester "Úzvölgye fiai" kitüntetést adott át azoknak, akik június 6-án elsőkként hatoltak be a katonatemetőbe, és felszentelték a román parcellát, és a kelta keresztes emlékművet. Kitüntetést vehetett át az a 14 éves fiú, aki elsőként jutott a temetőbe, és a második világháborúban elesett magyar katonáknak emléket állító kőtömb tetejére felmászva lengette perceken át a román zászlót, valamint az az ortodox pap is, aki a felszentelési ceremóniát vezette.

Darmanesti önkormányzata áprilisban önkényesen román parcellát alakított ki a Hargita és Bákó megye határán fekvő katonatemetőben, melyet korábban a székelyföldi Csíkszentmárton község gondozott, és a magyar közösség magyar temetőként tartott számon. Június 6-án több ezer román megemlékező erőszakkal nyomult be a
velemenyezd, 2019. október 25. péntek, 21:55
Pedro Sánchez: Spanyolország véget vetett a morális gyalázatnak
50 kilométerre található Elesettek Völgye a diktatúra több ezer politikai foglyának rabszolgamunkájával épült. A rezsim több mint 30 ezer áldozatát temették el ott, hozzátartozóik belegyezése, tudta nélkül és mintegy egyharmaduk személyazonossága továbbra is ismeretlen. "Ezt az aljasságot ismeg kell szüntetni " - tette hozzá.

Pedro Sánchez hangsúlyozta: Spanyolország adósa a diktatúra áldozatainak és hozzátartozóinak, adósa azoknak, aki Európában a fasizmussal szemben harcoltak a második világháborúban, és azoknak is, akik száműzetésbe kényszerültek 80 évvel ezelőtt a spanyol polgárháború után. "A mai Spanyolország a megbocsátás gyümölcse, de nem lehet a felejtés szüleménye" - jegyezte meg.

A szocialista kormány 2018 júniusában egyik első intézkedéseként jelentette be Franco exhumálásának tervét, azzal az indokkal, hogy egy demokratikus országban nem őrizheti mauzóleum egy diktátor emlékét. Az erről szóló kormányzati előterjesztést a spanyol parlament tavaly szeptember közepén szavazta
velemenyezd, 2019. október 24. csütörtök, 17:01
Medvegyev: Oroszország Szerbia mellett áll
alatt álló jugoszláv fővárost.

Az Aleksandar Vucic szerb államfővel folytatott tárgyalást követő sajtótájékoztatón Medvegyev kiemelte, nem sok olyan ország van, amelyet Oroszország a barátjának nevezhet, de Szerbia kétségtelenül ilyen.

Rámutatott, hogy nincs a tudomány vagy a különböző nézőpontok felvonultatása ellen, de a történelemben nincsen fekete és fehér oldal, vannak olyan témák, amelyek nem eshetnek a manipulációk és a kereskedés áldozatává. Ilyen eseménynek nevezte a második világháborúban aratott győzelmet, Belgrád felszabadítását és a harcok során elesett áldozatokat. Hozzátette: a fiataloknak meg kell érteniük, milyen értékes a béke, és hogy elődeik mennyi mindent tettek a béke biztosításáért.

Aleksandar Vucic szerb államfő rámutatott, Oroszország és Szerbia kapcsolata az utóbbi évtizedekben virágzik, ennek eredményeképpen pedig nő a kétoldalú kereskedelmi áruforgalom, és egyre több orosz befektetés érkezik Szerbiába. Hozzátette, hogy a két ország segíti egymást a nemzetközi
velemenyezd, 2019. október 19. szombat, 20:12
Nemzeti Emlékezet Bizottsága: legalább 200 ezer magyar halt meg a szovjet táborokban
A műsorban arról beszéltek, hogy az Orosz-Magyar Levéltári Vegyesbizottság megállapodása értelmében Magyarország megkapja hatszázezer, a második világháborúban szovjet táborokba került magyar fogoly azonosító kartonját.

Földváryné Kiss Réka szerint a levéltári munka mellett intenzív diplomáciai tárgyalás is segítette azt, hogy Magyarország megkaphatja az azonosító kartonokat. A dokumentumok tartalmazzák a foglyok személyes adatait, elfogásuk körülményeit, státuszukat és rabságuk helyszínét.

A segítségükkel kideríthető az is, hogy hol és mikor haltak meg az elhurcoltak, ami nagyon fontos információ az érintett magyar családok számára, hiszen sokan a mai napig nem tudják, mi történt a rokonaikkal - mutatott rá.

Hozzátette, hogy a dokumentum egy számot is tartalmaz, ami szintén nagyon fontos információt hordoz: mindenkiről vezettek egy dossziét, ami adott esetben 30-50 oldalnyi volt, s további részleteket tartalmaz az elhurcoltakról.

A magyar szakembereknek hatalmas munkát fog