Belépés
2020. május 27. szerda | 22. hét | 148. nap | 04:27 | Hella
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Miért olyan egészséges a séta?
Sokan azt gondolják, hogy a gyaloglás, a séta nem elég hatékony, pedig ez nem így van. A gyaloglás nemcsak kényelmes és nagyon egészséges sport, hanem bárki számára könnyedén elérhető is.

A gyaloglás enyhén ugyan izmosít, de leginkább a fogyókúrát teszi nagyon hatékonnyá. Kutatások igazolják, hogy a rendszeresen gyalogló emberek vékonyabbak, de legalábbis jobban képesek megőrizni az ideális testsúlyukat, mint azok a személyek, akik nem részesítik előnyben ezt a mozgásformát. A rendszeresen gyaloglással akár heti egy kilogrammot is leadhatunk. A gyaloglást ki lehet egészíteni erősítő edzéssel, például könnyű boka-, illetve kézi súlyokkal.

Nem kétséges, hogy a gyaloglás a szívre is jó hatással van. A gyaloglás csökkenteni tudja ugyanis a testtömegindexet, a BMI-t, a testzsír százalékos arányát és a nyugalmi diasztolés vérnyomást. A gyaloglás segít csökkenteni az LDL-koleszterin szintjét és az összkoleszterinét, miközben jó hatással van a HDL-koleszterinszintre.

A rendszeres gyaloglás fontos az egészséges csontozat fenntartásában. Kutatások igazolják, hogy a sok sport és még egy egyszerű gyaloglás is növelni tudja a csontsűrűséget, ami nagyon jó hír a posztmenopauzába lépő hölgyek számára, hiszen így csökkenthetik a csonttörések kockázatát.

Gyaloglás során endorfin hormon szabadul fel a szervezetben, és ez pozitív hatást gyakorol a hangulatra. A gyaloglás - csakúgy, mint a meditáció - a szervezetet egy relaxációs állapotba helyezi, ami segítheti nemcsak a fizikai, hanem a pszichikai tünetek javulását is.

A gyaloglás az immunrendszert is fellendíti. Ami nagyon jó hír, hiszen így sok fertőzéssel és más, akár komolyabb betegséggel szemben is védelmet élvezhetünk.

Kutatások igazolják, hogy azokak a hölgyeknek, akik naponta legalább harminc percet valamilyen testmozgással töltenek, kisebb az esélyük például a vastagbélrák kialakulására. De a heti háromszori gyaloglás is védelmet biztosíthat például a mellrák ellen.

A rendszerese testmozgás tehát jó hatással van a közérzetre, javítja az állóképeséget, fizikailag is egészségesebbé tesz és még a libidót is fokozni képes. Legfőképpen igaz ez a 45 és 55 éves kor közötti hölgyekre, legalábbis egy tanulmány szerint.
Forrás : Link
pacsakute, 2020. május 19. kedd, 18:42
Címkék: gyaloglás nemcsak, gyaloglás enyhén, fogyókúrát teszi, rendszeresen gyalogló, ideális testsúlyukat, rendszeresen gyaloglással,
Kommentek
Katerina Forest versei
nekem...


ÚJ ÉV

Kinn a kutyám szíve vadul kalapál,
utcán robbannak a petárdák.
Nem baj, Balu, vége lesz az éjnek,
a részegek nyugovóra térnek.

Egy nagy felhajtás ez a búcsúztató,
fogadalmak csokra folyóba való.
Mindenki ígér, és esküszik,
hogy jövőre jobb emberré válik.

Ígérem én is, hogy jobb leszek,
Minden figyelmem a családnak
szentelem, kerülöm a stresszt,
egészségesen élek, ígérem.

De jön az éjfél, vele az újév,
átgördült kerék egy nyomba tér,
semmi nem változik, csak a ráncok,
arcomon a könnyes árkok.


VALAMI FURCSA ŐSZ TÖRT BE HOZZÁNK

Más ez az ősz, furcsa érzés, ahogy érkezett
kopogtatás nélkül,
menusgabor, 2019. november 04. hétfő, 20:30
Vesztergom Andrea : Vannak, akik még emlékeznek rá...
csurimadár! - súgta Bence az apjának.
Így ragadt a kisfiún a Csuri név.
Ahogy nőtt, úgy lehettek biztosak benne, hogy Csuri soha nem lesz olyan, mint a többi gyerek. Beszélni nem tudott, csak nyögött, erős, mély hangon, és lógatta azt a nagy fejét, himbálta magát előre-hátra, semmiben nem lehetett a hasznát venni.
Az anya nagyon el volt keseredve, nem is mert több gyereket szülni. Sokat sírt amiatt, hogy neki nem adatott meg az, ami más falubeli asszonyoknak olyan természetes: a jóravaló, egészséges, dolgos fiúgyermek.
Bence pedig utálta az öccsét, mert állandóan rajta csimpaszkodott. Befeküdt a szobájának a padlójára, ott hengergőzött, bőgetett, mint egy borjú, és nem hagyta olvasni. Ráadásul állandóan rátestálták. Neki kellett levegőre vinni, hogy az egész falu őt nevesse:
- Hová viszed a borjadat, Bence? Hová viszed Csurit, legelni?
S ő lehajtott fejjel, könnyezve ment tovább, rettenetesen szégyellte magát, hogy kiteszik őt a világ csúfjára.
Legszívesebben megütötte
lilagondolatok, 2019. január 08. kedd, 11:45
Így állítsuk át pajzsmirigyünket zsírégetésre és az anyagcse
beteget, akinek ne lett volna gondja a penésszel vagy a mitotoxinokkal."

Az ellentétes állapot a hyperthireosis, azaz a pajzsmirigy túlműködése, mely a pajzsmirigy hormonok túlzott termelődését jelenti. Ez az állapot hirtelen fogyáshoz vezet a felgyorsult anyagcsere miatt, valamint szabálytalan szívritmust is okoz.

A hormonok kiegyensúlyozatlansága helyreállítható életmódbeli változtatásokkal. Kezdetben együnk sok nyers élelmiszert, mozogjunk rendszeresen, alakítsunk ki egészséges kapcsolatokat és próbáljuk csökkenteni az életünkben a stresszt.

Dr. Emerson azt javasolja, tegyük fel magunknak a kérdést: A megfelelő ételeket eszem? Jó vizet iszom? Elég napfényhez jutok? Alszom eleget? Mozgok annyit, amennyit kell? Vannak gyógyszerek az ételeimben?
Dr. Schwartz azt is hozzáteszi, meg kell hallgatnunk, amit testünk mond nekünk. Ha nem tudunk éjjel aludni, gondolkodjunk el rajta, vajon miért nem tudunk. Túl sokat ittunk és felébredtünk az éjszaka közepén? Túl sokat
tinka1951, 2018. július 21. szombat, 14:55
Metabolikus szindróma
érdekében!

Hogy néz ki ez a mindennapokban? Először is: keressük a hétköznapi mozgási lehetőségeket! Életkorhoz, fizikai állapothoz igazodva iktassunk be kisebb-nagyobb sétákat, kerékpározást, játsszunk a gyerekekkel sokat a kertben, játszótéren, sétáltassunk kutyát, járjuk a természetet!

A mozgás mellett az egészségtudatos, kiegyensúlyozott táplálkozás, a többszöri, kis adagokban történő étkezés, a sófogyasztás mérséklése, és a csak alkalomszerű alkoholfogyasztás segíthet az egészséges testtömeg fenntartásában, a magasvérnyomás-betegség és a cukorbetegség megelőzésében is.

A sok családra jellemző örökölt magas koleszterinszint táplálkozással való befolyásolása sajnos csak korlátozott eredményeket hozhat. Az állati eredetű zsiradékbevitel teljes elhagyása helyett fókuszáljunk a kiegyensúlyozott, változatos táplálkozásra, a rendszeres fizikai aktivitásra, és a dohányzásról való leszokásra!

A napi egy-két, időnként késő estére csúszó étkezés helyett rendszeresítsünk
irmus, 2018. június 26. kedd, 17:10
Tanúságos történetek
utcagyerekkel beszélne?" A püspök csöndesen így szólt: "Ön bűnös, mint én is. Jézus meghalt a mi bűneinkért. Bízzék benne, mint egy kisgyermek!" A bíró ezt válaszolta: "Köszönöm, püspök úr. Ezt elfogadom. Ez békét ad nekem."

Az ige és az imádság együtt munkálkodása

Egy kis ige egy kis imádsággal: halála a lelki életnek. Sok ige egy kis imádsággal: a beteges élet jele. Sok imádság egy kis igével: több éltető erőt ad, de állhatatosság nélküli. Sok ige és sok imádság mindennap: az egészséges és győzelmes élethez vezet.

Három keresztyén típus

Egy lelkipásztor megállapította, hogy háromfajta keresztyén létezik: az ásítozók, a sántulást okozók, és a halálos csapást adók csoportja. A világosság és sötétség lelki harcában nekünk a kereszt katonáinak kell lennünk. Egyes hívők ásítozva vállalják a feladatot Isten országáért, és sohasem viszik előbbre Krisztus ügyét. Más keresztyének alkalmanként előállnak, de csak lesántítják a lelki ellenséget, és sohasem mérnek rá halálos
suzymama, 2018. június 23. szombat, 14:34
Kóros vérzsírok
koleszterin mellett a trigliceridszint emelkedése is elősegíti a szívkoszorúér-betegség kialakulását. Fontos tudnivaló, hogy a táplálkozásban leginkább a telített zsírok korlátozására kell figyelni.

Normál vérzsírszint:

Vérzsír összetevő - kívánatos szint:

összes koleszterin 5,2 mmol/l alatt
LDL-koleszterin 2,6 mmol/l alatt
HDL-koleszterin (,,védő") 1.1 mmol/l felett
triglicerid 1,7 mmol/l alatt

A fenti értékek átlagos kockázatú, egészséges emberekre vonatkoznak. Azoknak, akiknek már kimutatott koszorúér-betegségük, cukorbetegségük van, vagy a kockázatuk egyéb ok miatt emelkedett, a fenti beosztásnál még szigorúbb értékeket írnak elő. Magyarországon az átlagos koleszterinszint 5.6 mmol/l (minden felnőttre számítva) - ami már kórosan emelkedett érték. Ennek fő oka a telített zsírokban gazdag étrend. Nagyrészt ez magyarázza, hogy miért van hazánkban jóval több szívinfarktus, mint a legtöbb országban.

Mi okozza a kóros
pacsakute, 2018. január 21. vasárnap, 03:56
Új Földre! Az új valóság rögzítése extrém polaritással.
frekvenciát toljuk át, ezzel a polaritás intenzív polarizációjának lehetőségeivel. Úgy tűnik, nagyon pusztító, és ez ... de csak elpusztítja, ami már nincs helye az új földön. Az új földnek nagyon eltérő a polaritása. Ha a szerelem (életerő, Shakti, yin, nőies) és a fény (tudat, Shiva, Yang, férfi) kombinációja olyan energetikai mintákat képez, amelyek egy olyan erőteret hoznak létre, ahol az egyének egyéni struktúrákat és energetikai összetevőket hordanak magukban. A kialakult női és férfi energiák egészséges aránya belül lehetővé teszi a belső egyensúly tapasztalatait anélkül, hogy ez egy semleges 50:50 -os energetikai keverék lenne. 50:50 lenne a húzott vonal a nulla pontok között, ahol a tényleges teremtés történik. A nulla pontok okaik vannak. Ez az, ahol a szerelem és a fény keresztezi egymást táncukban, és a polaritás az egységbe és a hátra tolódik. Ezért, bár mindannyian egyre inkább ésszerűbbekké válunk azáltal, hogy megtanuljuk egyensúlyunk energiáinkat, ez inkább egy 60:40 arányt jelent. Ez
sz719eszter, 2017. december 10. vasárnap, 14:55
Képek, videók
Egészséges táplálékok.jpg
pacsakute
2020. április 10. péntek, 22:44
Egészségesek.jpg
pacsakute
2020. március 10. kedd, 19:58
9 Egészséges szokás.jpg
pacsakute
2020. február 29. szombat, 00:11
Egészséges gyümölcsök .jp
pacsakute
2020. január 31. péntek, 21:07
Egészséges ételek.jpg
pacsakute
2020. január 15. szerda, 23:13
Egészséges tavaszi táplál
pacsakute
2019. március 14. csütörtök, 13:12
Egészséges tápanyagok.jpg
pacsakute
2019. február 28. csütörtök, 20:09
Egészséges vitamin tál
pacsakute
2019. január 13. vasárnap, 01:02
Egészséges életmód alapel
pacsakute
2018. április 24. kedd, 21:25
Az egészséges ember
irmus
2018. február 24. szombat, 11:59
A gyaloglás hatásai.jpg
pacsakute
2018. március 16. péntek, 10:05
gyaloglás.png
chillik
2017. december 07. csütörtök, 17:04
Gyaloglás után így is jó.
damayanti
2008. szeptember 07. vasárnap, 19:02
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.