Belépés
2019. augusztus 19. hétfő | 34. hét | 231. nap | 18:28 | Huba
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Immunrendszer erősítése
Immunrendszerünk megóvása alapvető feladat a hosszú távú egészséghez. Viszont ne felejtsük el, hogy az immunrendszer sokkal nagyobb, és komplexebb, mint pusztán az antitestek és falósejtek: egész testünk, lelkünk és szellemünk kihatással van jóllétünkre és fizikai állapotunkra, így nagyban meghatározza az immunrendszer működését. A boldog lélek és kiegyensúlyozott szellem ugyanannyira szükséges az egészséghez, mint a megfelelő fizikum.

1, Az egészséges étrend alapvető. Fogyasszunk feldolgozatlan, organikus és többnyire vegetáriánus ételeket, kerüljük a cukrot és mesterséges édesítőszereket, a gyorsételeket és az üres kalóriákat. Étrendünk legyen változatos és tápanyag dús!

Immunrendszerünket könnyedén megerősíthetjük egy-két hasznos gyógynövény segítségével.

2, A zöldség- és gyümölcsturmixok megkönnyítik és meggyorsítják feldolgozásukat a szervezet számára, nem beszélve arról, hogy így egyszerre nagyobb mennyiségben fogyaszthatjuk őket, mint egy átlagos fogásban.

3, Szedjünk extra magnéziumot, B-komplex, D- és E-vitamint. Ezekből a vitaminokból tapasztalható manapság a leggyakrabban hiány, mely további kóros betegségek kialakulásához vezethet.

4, Jussunk probiotikumokhoz természetes módon: fermentált ételek és italok útján! Ezek nagy számban tartalmaznak a bélflóra egészséges működéséhez szükséges ,,jó" baktériumokat, és teljesen természetesek (pl. kovászos uborka, joghurt, kefir, kombucha tea, savanyú káposzta, kemény sajtok, tofu, stb.).

5, Fogyasszunk több fokhagymát! Ételeinkhez a legjobb nyersen adni, de fogyaszthatjuk mézzel együtt. Évszázadok óta természetes antibiotikumként használják, hiszen baktérium- és gombaölő hatású.

6, Óvjuk májunkat, hiszen az a méreganyagok kiszűréséért felel. A megfelelő étrend mellett minimalizáljuk az alkoholfogyasztást, és a kukoricából készült fruktóz szirupot tartalmazó ételek fogyasztását. Időnként méregtelenítsük szervezetünket olyan gyógyteák segítségével, mint a gyermekláncfű, vagy a máriatövis, csipkebogyó, citromos víz, áfonya tea, illetve a gyógygombák is jó szolgálatot tesznek (reishi, maitake, shiitake).

7, Serkentsük a nyirokrendszer működését kardio edzésekkel, melyek közül a legegészségesebb az úszás, hiszen nem terheli az ízületeket, szabályozza a légzést, a termikus hatása révén elősegíti a barna zsírszövet kialakulását. Szaunázzunk időnként, és vegyünk váltott hőmérsékletű zuhanyt, mely nemcsak a szöveteknek és a nyirokrendszernek tesz jót, hanem edzésben tartja keringési rendszerünket is.
Forrás: Link
pacsakute, 2019. augusztus 06. kedd, 23:40
Címkék: hosszú távú, immunrendszer sokkal, immunrendszer működését, boldog lélek, megfelelő fizikum, egészséges étrend,
Kommentek
Omega 3 és Omega 6 - fontos az arányuk
omega-3 (LNA) tartalmú növényi olajokban az omega-6 zsírsavak is megtalálhatóak, és ezeknek az aránya többszöröse az omega-3 zsírsavnak (a lenmagolaj kivételével, melyben több az LNA omega-3, mint az omega-6).

A halolajokban nincs omega-6, tehát a helyes omega-3 - omega-6 arány visszaállításához érdemesebb halolajat fogyasztani.

Végül is ezek a kutatások arra az eredményre jutottak, hogy az emberek számos problémája - bőrproblémák, rossz hangulat, ízületi gyulladás, immunrendszeri rendellenességek, depresszió és a sokszor halálos kimenetelű infarktus - részben abból ered, hogy nem fogyasztanak elegendő omega-3 olajat.

Az alapvető zsírsavak mindkét családja szükséges az egészséges élethez. A modern étrend azonban túl sok omega-6 olajat tartalmaz az omega-3 olajhoz képest.

Omega 6

Omega 6 - Ideális arányban az omega 3 hatását segíti. A hidegen sajtolt olajokban van jelen nagyobb mennyiségben, ám főzés után már inkább
pacsakute, 2019. augusztus 16. péntek, 22:20
Jó tudni - az egészségünkért
Omega 3 -Előnyösen befolyásolják például a szem, az agysejtek és az idegsejtek működését, de az immunrendszer megfelelő működéséhez is nélkülözhetetlenek. Legtöbben a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésében betöltött szerepükről, például koleszterincsökkentő hatásukról, a vérrögök kialakulásának gátlásában és az infarktus megelőzésében játszott szerepükről ismerik ezeket a zsírsavakat - jól ismert tény, hogy a sok halat fogyasztó országokban sokkal ritkábbak ezek a problémák, mint ott, ahol alig eszik halat a lakosság. A bőrre is jó hatással vannak, és a szervezetben jelen lévő gyulladásokat is képesek csökkenteni. Kismamáknál segíti a magzat fejlődését, míg a csecsemők esetében az éleslátás kialakulását és a szellemi fejlődést támogatja.

Omega 6 - Ideális arányban az omega 3 hatását segíti. A hidegen sajtolt olajokban van nagyobb mennyiségben, ám főzés után már inkább ártalmas. Az omega-6 zsírsavak jelentősen javítják szervezetünk általános állapotát, hozzájárulnak számos
pacsakute, 2019. augusztus 16. péntek, 22:11
A szelén gyógyhatásairól
szelénhiány tünetei?
- Szívbetegségek (szívkoszorúér betegség, szívritmuszavarok)

- Emelkedett koleszterin szint

- Májkárosodás, májbetegségek

- Rosszindulatú betegségekre való hajlam

- Csökkent pajzsmirigy működés (Hypothiroidism, Hashimoto kór)

- Ingerlékenység, csökkent stressztűrő képesség

- Hajhullás

- Sterilitás

- Gyenge immunrendszer. Asztma, allergiák

- A bőr korai öregedése

- Fertőzésekre fokozott hajlam

Milyen betegségekben ajánlatos szelént szedni?
- Pajzsmirigygyulladás. Hypothyroidism

- Immunrendszer gyengesége

- Szívbetegségek

- Aszthma

- Hajhullás, főleg ha autoimmun eredetűek

Szelénben gazdag élelmiszerek
- Virágpor

- Brazil dió
pacsakute, 2019. augusztus 15. csütörtök, 18:24
A cink gyógyhatásairól
Segítséget nyújt megfázás, vírusos influenza, vagy baktériumos fertőzések megelőzésében, a kezelési idő lerövidítésében és a tünetek enyhítésében. A cink fontos szerepet tölt be az immunrendszer működésében, ezért nagyon fontos a megfelelő mennyiség bevitele gyerekek, idősek és betegek számára egyaránt.

Tudott dolog, hogy a szintetikus vitaminokat és szervetlen ásványianyagokat a szervezet nem tudja túl nagy arányban beépíteni, sajnos nagy részük kiürül a szervezetből és nem hasznosul, ezért jobb mindig a természetes tápanyagokhoz nyúlni, azokhoz amiket a természet tálcán nyújt nekünk. Ezek a tápanyagok az enzimekkel összhatásban sokkal jobb felszívódást és hasznosulást eredményeznek. Mindezek ellenére a Smithsonian Intézet magazinjának összeállítása szerint van öt dolog, amit tényleg érdemes fogyasztani kapszula formájában is : fokhagymát, D-vitamint, probiotikumokat, niacint
pacsakute, 2019. augusztus 15. csütörtök, 18:19
Papaya gyógyhatásairól
elégtelen fehérjeemésztés már önmagában is alacsony energiaszintet, a szervezetben önmérgező és egyéb nem kívánatos folyamatokat eredményezhet és egy sor betegség, pl. székrekedés, köszvény, cukorbetegség, magas vérnyomást, stb. hátterében állhat. A papaya rendkívüli hatékonysága az enzimaktivitásban rejlik.

A papain felszabadítja a fehérjék építőköveit, az aminosavakat (pl. a sejtfalakat erősítő alanint, stb.), ez csökkenti az emésztetlen fehérjék rothadási folyamatait, és így jó hatású az immunrendszerre is. A papain enzim kiválóan alkalmas a bélfalak megtisztítására minden nem oda való anyagtól (nyálkáktól, elhalt szövetektől), ezáltal gátolja számos betegség (magas vérnyomás, cukorbetegség, köszvény, székrekedés stb.) kialakulását.

A papain lehetővé teszi a tökéletes emésztést a gyomorsavhiányos emberek számára is. Gyomorsav hiányában a fehérje emésztéshez szükséges pepszin nem képes teljes mértékben kifejteni a hatását. Ha túl sok gyomorsav képződik, a papaya természetes
pacsakute, 2019. augusztus 15. csütörtök, 18:15
5 perc idegeskedés akár 6 órára is leállíthatja a teljes...
5 perc idegeskedés akár 6 órára is leállíthatja a a teljes immunrendszert - kitálalt a neves neurológus
Szerző: Titkok szigete 2 hét ezelőtt

Valami olyat fedezett fel, ami miatt gyógyszeripari vállalatok támadják. Külső hatások tartanak minket stresszben, és ez generálja a különféle betegségeket, a gyengülő immunrendszert?
Egy váratlan felfedezés, és annak összefüggései

A 76 éves Dumitru Constantin Dulcan neurológus már 1981-ben megírta az Inteligenta materiei - azaz szabad fordításban

Az anyag intelligenciája - című könyvét, amellyel jelentősen felkavarta a román tudományos élet állóvizét.

Szerinte alapvetően stresszben tart minket a média és a társadalom, hogy profitra tegyenek szert!

Dulcan professzor már akkor előre látta, hogy milyen hatással lesz az emberek életére, egészségre a
lilagondolatok, 2019. augusztus 04. vasárnap, 09:18
Depressziót okozó táplálkozási hiányosságok
egyre több ember lesz cukorbeteg és küzd valamilyen mentális betegséggel. Ellenben a rendszeres zöldség- és gyümölcsfogyasztással elkerülhetővé válik a depresszió megjelenése.

Az omage-3 zsírsav hiánya szintén okozhat depressziót. Az omeg-3 zsírsav megtalálható a halakban vagy például a lenben. Akkor is kialakulhat depresszió, ha nincs meg az egyensúly az omega-3 és az omega-6 zsírsav bevitele során, vagyis az egyikből többet fogyasztunk, mint a másikból.

A D-vitamin fontos az immunrendszer megfelelő működéséhez, a csontok és az agyi egészséghez. A napfény a D-vitamin leggazdagabb forrása. A D-vitamin-hiány okozhat depressziót, illetve depresszióban és pánikbetegségben szenvedő emberek esetében sokszor mutatták ki a D-vitamin hiányát.

Sok neuropszichiátriai kutatás igazolja azt, hogy a B-vitamin-hiány és a hangulati rendellenességek között szoros kapcsolat van.

A depresszióban szenvedő betegeknél gyakran lép fel tápanyaghiány. Kevés lehet a szervezetükben vasból,
pacsakute, 2019. augusztus 02. péntek, 23:41
Képek, videók
Immunrendszer-kórokozó k.j
pacsakute
2016. szeptember 24. szombat, 19:56
Immunrendszer erősítő tur
pacsakute
2014. január 26. vasárnap, 07:59
Immunrendszer erősítők.jp
pacsakute
2013. december 22. vasárnap, 11:59
immunrendszer-felturbo zas
irmus
2013. szeptember 16. hétfő, 08:12
immunrendszer erősítő.jpg
dnemethk
2013. március 23. szombat, 14:50
Immunrendszer 2.jpg
pacsakute
2013. március 18. hétfő, 16:34
Immunrendszer.jpg
pacsakute
2013. március 18. hétfő, 16:34
ERŐSÍTI AZ IMMUNRENDSZERT
husika66
2007. május 06. vasárnap, 14:06
Hosszú K.ma 30 éves, 89.0
menusgabor
2019. május 03. péntek, 18:31
Hosszú hajú nő
eva6
2019. március 14. csütörtök, 17:30
Hosszú szőrű cica
eva6
2019. március 12. kedd, 10:01
hosszu-katinka-1-1024x 576
menusgabor
2019. január 21. hétfő, 09:30
hosszú ruhás nő
eva6
2018. november 24. szombat, 14:49
Nagyon hosszú ruha
pacsakute
2018. október 21. vasárnap, 16:06
Különleges szép hosszúruh
pacsakute
2018. október 14. vasárnap, 18:20
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.