2019. december 14. szombat | 50. hét | 348. nap | 08:12 | Szilárda
Posta Imre: DNS-ünk manipulálá
A DNS-t a szavak befolyásolják
Grazyna Fosar és Franz Bludorf rámutat arra, hogy a DNS-t, bizonyos frekvenciájú szavak befolyásolják és újra-programozhatják. Ezek a felfedezések egy új típusú orvostudománynak nyitják meg kapuit, melyben a DNS-t bizonyos kulcs-szavakkal és frekvenciákkal újra lehet programozni, vagyis feldarabolás vagy bizonyos gének helyettesítése nélkül. A genetikai sebészetnek, méltó konkurenciája jelent meg tehát! Az emberi DNS, csupán 10%-át használja fehérje előállításra. Csupán e kis része képezi a nyugaton ismert és népszerűsített kutatások tárgyát. A fennmaradt 90%, ballaszt-anyagnak van nyilvánítva, melynek semmilyen jelentősége nincsen. Ennek ellenére, az orosz kutatók meg vannak győződve arról, hogy a természet egyáltalán nem pazarló, ezért nyelvészekkel és genetikusokkal karöltve elhatározták, hogy felfedezik az emberi DNS fennmaradt részének valódi szerepét. E kutatások eredményeinek következtetései forradalmiak!

GYÓGYÍTÓ SZAVAK

Ennek megfelelően, az emberi DNS, nemcsak testünk felépítéséért felelős, hanem információ raktárként és kommunikációs csatornaként is szolgál. Vagyis egyféle Internet. Az orosz nyelvészek felfedezték, hogy az egész genetikai kód, főképp a nyugaton fölöslegesnek ítélt 90%, az emberi nyelvek szabályai szerint működik. Ilymódon, összehasonlították a nyelvtani szabályokat (a szavak és mondatok képzési módját), ezek sémáit (egy bizonyos nyelvben használt értelmezés tanulmányozása) és az alapvető nyelvtani szabályokat. Ilymódon felfedezték, hogy a DNS alkaloid/alkáli molekuláira, az emberi nyelvekben használt nyelvtani szabályok érvényesek. Más szóval, az emberi nyelvek, nem véletlenszerűen, hanem a DNS eredményeként jelentek meg.

Piotr Gariaev, orosz biofizikus és biológus és kollegái tanulmányozták a DNS vibrációs viselkedését is, vagyis bizonyos frekvenciák hatását erre. Következtetésük elképesztő: az élő kromoszómák, pontosan holografikus számítógépekként működnek, a DNS belsejében létrehozott endogén lézer- sugárzás hatására! Vagyis sikerült nekik, bizonyos vibrációs modellt előállítaniuk a DNS-t és a genetikai információt befolyásoló lézer sugár segítségével. És, akkor, amikor a DNS szerkezete az emberi nyelv szerkezetével azonos, direkt szavakat és mondatokat is lehet használni a DNS módosításához, melyhez semmilyen kódfejtés nem szükséges. E dolgot kísérletileg bebizonyították! Az élő DNS (a szövetekben nem pedig "in vitro"), határozottan reagál a szavak és mondatok által gerjesztett lézer sugarakra, a rádióhullámokra is, ha megfelelő frekvenciát használunk. Ezzel tudományosan magyarázható a kijelentések, autogén tréning, hipnózis és pozitív gondolkodás erős hatása az emberre. Tehát természetes és normális az, hogy a DNS reagál a nyelvezetre. Mialatt a nyugati kutatók sebészeti eljárásokkal bizonyos géneket vonnak ki a DNS láncból más helyekre beműtve ezeket kísérletezés céljából, addig az oroszok lelkesen dolgoznak azon berendezéseken, melyek lehetővé teszik a sejt anyagcsere befolyásolását rádió és ennek megfelelő fény frekvenciákkal, bizonyos genetikai bántalmak kijavításáért.

Gariaev tudósainak csoportja sikerült bebizonyítsa, hogy ezzel a módszerrel megjavíthatók, az X sugarak által károsított kromoszómák. Mi több, felfogtak bizonyos információs modelleket az egyik DNS-ből és ezt továbbították egy másiknak, ilymódon sikerült átprogramozniuk ennek sejtjeit, egy másik genommá. Ilymódon átalakítottak béka embriókat - szalamandra embriókká, csupán a megfelelő információs modell átadásával! Ilymódon, az egész információ átadódott, semmilyen mellékhatás nélkül, amilyenek a nyugati gyakorlat során gyakran előfordulnak. Ez nyilvánvaló módon az orvostudomány egyik legnagyobb forradalmi ugrása, mely minden bizonnyal meglepő változásokkal fog járni. Látványos eredményeket értek el egyszerűen vibrációkkal és nyelvezettel, a bizonyos módon barbárnak számító molekuláris sebészeti beavatkozási technikák alkalmazása helyett. Ezek a kísérletek rámutatnak a vibrációs genetika végtelen potenciáljára, melynek nyilvánvalóan nagyobb hatása van a szervezet működésére, mint amit a DNS biokémiai folyamatainak alkáli részlegének (az egész 10%-nak) tulajdonítanak.

A spirituális és ezoterikus mesterek, már évezredekkel ezelőtt tudták azt, hogy az emberi test beszéddel: szóval és gondolattal programozható. Most tudományosan is megmagyarázták és bebizonyították ezt a dolgot. Természetesen, a megfelelő frekvenciát kell alkalmazni. Éppen ezért nem mindenki sikeres, sem ugyanolyan mértékű sikereket nem tud elérni minden egyes alkalommal. Az embernek dolgoznia kell belső folyamataival, hogy bizonyos spirituális érettséget érhessen el ahhoz, hogy direkt és tudatos kommunikációt hozhasson létre a DNS-el. Az orosz kutatók egy olyan berendezés kidolgozásán dolgoznak, mely biztosítja a sikert, megfelelő frekvencia használatánál.

MINDENKI SAJÁT BELSŐ FORRADALMÁT KELL, VÉGREHAJTSA

Azonban, egy magas spirituális tudattal rendelkező személynek nincs szüksége semmilyen berendezésre! Ő nem függ semmilyen gépezettől, DNS-ének átprogramozásában. Mindannyiunk megtehetjük ezt, amit a tudomány igazol! Az orosz kutatók felfedezték, hogy az emberi DNS morfológiai szabványokat hoz létre a semmiből, úgynevezett mágneses "féreglyukakat" teremtve. Ezek a híres Einstein-Rosen hidak mikroszkopikus megfelelői, melyek a kozmikus fekete lyukak közelében megtalálhatóak, két nagyon távoli pontot kapcsolva össze, rövidítésképpen.

Ezeknek alagúthoz hasonlóan, két végük a kozmosz különböző zónáiban található és általuk az információ átadható a tér és idő törvényein kívül. A DNS, ilyen információkat vonz a makrokozmoszból, átadva azokat tudatunknak. Olyan, mint egy sokrétű rezonátor, mint egy több különböző állomást fogó rádió-készülék, a kibocsátó frekvenciájának függvényében. Ez a hiperkommunikációs folyamat, rendkívül hatékony egy mély relaxációs állapotban. A stressz, gondok vagy egy hiperaktiv mentál megnehezíti ezt a folyamatot és a kapott információk elferdülnek vagy haszontalanná válnak. A természet évmilliók óta használja ezeket a hiperkommunikációkat. A modern ember csupán egy kis részét ismeri ennek, intuíció néven. Íme egy természetből vett példa erre: egy hangyaboly esetében, ha a királynőt eltávolítják a kolóniától, a hangyák folytatják a boly építését, az eredeti tervnek megfelelően. Azonban, ha a királynőt megölik, az egész kolónia tevékenysége félbe marad. Egyetlen hangya sem tudja, mit kell tennie. Úgy tűnik, hogy a királynő a csoport- tudat által, közvetíti a boly tagjainak, mit és hogyan kell tenniük, a hangyák meg vakon hallgatnak rá, mintha saját tudattal nem rendelkeznének.

Az ember ugyanezt a típusú hiperkommunikációt tapasztalja meg akkor amikor van egy intuíciója vagy ihlete. Több hónapon keresztül, egy 42 éves férfi éjjelente azt álmodta, hogy egy CD-Rom típusú információs rendszerrel áll kapcsolatban. Ilymódon igazi tudást szerzett meg, különböző szakterületekről, melyeket ő reggelente ellenőrzött. Egy igazi információáradat érte - mint egy enciklopédia! Ezek nagy többsége kívül esett saját személyi tudáskörén és olyan technikai részleteket tartalmaztak, melyekről halvány fogalma sem volt.

A FANTOM DNS HATÁS

Ez a fajta hiperkommunikáció látványos hatásokat hoz létre, mind a DNS-ben, mind az emberi lényben. Az orosz kutatók lézer fénysugárral sugároztak be egy DNS mintát és a gép képernyőjén az a hullám modell jelent meg, melyre számítottak. Akkor, amikor kivették a DNS mintát, a hullám modell nem eltűnt, hanem továbbra is ott maradt! Több hasonló kísérlettel igazolták, hogy az eltávolított minta által létrehozott hullám energetikai modellje ott marad. Ezt nevezték el fantom DNS hatásnak.

MIKROSZKOPIKUS FÉREG/FEKETE LYUKAK

Állítások szerint, a szokásos téren és időn kívülről energia áramlik az aktivált féreglyukakon át, akkor is miután eltávolították a DNS mintát a kísérletből. Mellékhatásként megfigyelték, hogy a hiperkommunikációra képes emberi lények körül is megmagyarázhatatlan elektromágneses mező jelenléte észlelhető. Elektronikai berendezések, pl. CD lejátszók működése leállhat néhány órára. Amint az elektromágneses mező kezd eltűnni, ezek a berendezések újból normális módon működni fognak néhány órán belül. Sok gyógyító és terapeuta régóta ismeri már ezt a hatást. Minél telítődöttebb a légkör, vagyis minél nagyobb az energia, eme berendezések megállásának lehetősége annál nagyobb. És a berendezések gombjait hiába nyomogatjuk, úgysem fognak elindulni, csupán néhány óra elteltével, miután eltűnt az energia. Grazyna Gosar és Franz Bludorf: Vernetze Intelligenz (Összekapcsolódott Intelligencia) - című könyvében nagyon pontosan és világosan megmagyarázzák ezeket a jelenségeket. Ők olyan forrásokat idéznek a múltból, amikor az emberiség nagyon szorosan kapcsolódott egymáshoz és a többi életformához, a csoport-tudathoz és csoportként cselekedett. Azonban, ahhoz hogy megtapasztalják az egyéni tudatállapotot is, az embereknek szinte teljes mértékben el kellett felejteniük a hiperkommunikációt.

A FELSŐBBRENDŰ CSOPORTTUDAT

Ebben a pillanatban, az emberiség szintjén, az individualizált tudat viszonylag stabil és létrehozható egy új, valóban felsőbbrendű csoport tudati forma, melyben hozzáférhetünk a teljes információhoz, a testünk minden sejtjében - DNS-ünkben jelen lévő biológiai rezonátor segítségével - erőfeszítés nélkül vagy anélkül, hogy távolról manipulálnának minket, az információt illetően. Akárcsak az Internet, DNS-ünk is továbbíthatja saját információit ebbe a széles hálózatba, mely maga az Élet, információkat is kaphat ebből a hálózatból és valószínűleg direkt kapcsolatot is teremthet e hálózat többi tagjaival. A csodálatos távolsági gyógyítások, telepátia, ily módon könnyedén és természetesen megmagyarázható. Például, bizonyos állatok már távolról észlelik gazdáik hazatérését. E dolgot a hiperkommunikációval és a csoport tudattal lehet megmagyarázni. Egyetlen csoport tudatot sem lehet a végtelenségig használni egyéni tudat nélkül. Máskülönben visszatérnénk egy olyan primitív állapotba, melyben a csorda ösztönök rendkívül könnyedén manipulálhatóak.

Jelen pillanatban a hiperkommunikáció teljesen másvalamit jelent: A kutatók szerint, ha az egyéni tudattal rendelkező emberek, újból képesek lesznek hozzáférni majd a csoport tudathoz, emberfeletti teremtő erőre fognak szert tenni, mellyel képesek lesznek átformálni az egész bolygón lévő életet. Tény az, hogy az emberiség nyilvánvalóan egy ilyen felsőbbrendű csoport tudat felé tart. Becslések szerint, a most születő gyermekek 50 % -nak nagy problémái lesznek az iskolában. Őket Indigó gyermekekként ismerik - indigó színű aurájuk miatt, mely magas tudatállapotukra és rendkívüli tisztaságukra utal. Ugyanakkor, egyre több tisztánlátói képességgel rendelkező gyermek születik (lásd. Paul Dong: A kínai indigó gyermekek - című könyvét). E gyermekek, személyes példájukkal megtanítják nekünk, felnőtteknek, mit jelent a felsőbb csoport tudat. Például a klímát, rendszerint nem befolyásolhatja egyetlen ember sem. Azonban egy csoport szelleme képes befolyásolni ezt - lásd bizonyos törzsek esőt hozó táncait. A klímát erősen befolyásolják a Föld saját frekvencia rezonanciái, az úgynevezett Schumann frekvenciák. De ezek pontosan azok a frekvenciák, melyek agyunkban mennek végbe és akkor, amikor több ember szinkronban, összehangoltan cselekszik, a lézersugárhoz hasonló hatás jön létre ebben a megnyilvánulásban. Ezzel tudományosan is megmagyarázható az, hogyan lehet befolyásolni az időt!

A csoport tudat kutatói, létrehozták az I. Típusú civilizáció teóriáját. Egy felsőbb csoport tudatba belépett emberiségnek, semmilyen környezeti, sem energia hiányos problémái nem lennének. Mivel természetes módon kontrollálnának minden energiát és folyamatot az egész bolygón. Beleértve az esetleges katasztrófák kivédését is! Egy II. típusú civilizációnak meg, ellenőrzése lenne egész galaxiájuk összes energiái felett.

A FELSŐBB CSOPORTTUDAT RENDET TEREMT

És most egy igazi bomba: akkor, amikor nagyszámú ember koncentrál ugyanarra a célra (pl. egy futballmérkőzés, Karácsony megünneplése vagy más hasonló méretű esemény...), bebizonyították, hogy a véletlenszerű számokat létrehozó generátorok, rendezett számsort képeznek, a véletlenszerű számsorok helyett. Más szavakkal, egy felsőbb (rendezett) tudat, mindig rendet teremt az egész környezetben!

Egyetemi környezetben végzett kísérletek bizonyítják, hogy a fizikai és mentális világ összekapcsolódik és kölcsönösen függnek egymástól! A projektről bővebben a következő siton: http://noosphere.princeton.edu/fristwall2html

A DNS-t most egy szerves vezetőnek tekintik, mely normális testhőmérsékleten működik, a mesterséges szuper-vezetékektől eltérően, melyek nagyon alacsony hőmérsékleten képesek működni: -200 és -400 Celsius fokok között. Minden szupervezető képes tárolni a fényt, tehát az információt is. Ezzel magyarázható, hogyan képes a DNS olyan jól tárolni és közvetíteni az információt. Ami az úgynevezett féreg-lyukakat (wormhole) illeti, ezek normális módon nagyon instabilak és a másodperc töredéke alatt eltűnnek. Bizonyos feltételek között, ezek a féreg-lyukak önmagukban szerveződnek, olyan űrt képezve, melyben például a gravitáció elektromossággá alakulhat át. Ezek az üres terek hasonlóak ionizált gázt sugárzó labdákhoz és mérhetetlenül nagy energiával rendelkeznek.

A TUDAT EREJE

Oroszország egyes vidékein, ilyen sugárzó fény labdák gyakran jelennek meg. Az oroszok intenzív kutató programokat indítottak, melyek meglepő következtetésekhez vezettek. Nagyon sok ember ismeri ezeket a vidékeket, ahol ezek az űr-jelenségek, az égen megjelenő csillogó fény gömbök formájában gyakran fordulnak elő. Figyelmesen szemlélik ezeket, azt kérdezve vajon mik lehetnek ezek? Egyszer arra gondoltam: Szervusz! Ha ufók vagytok, repüljetek háromszög alakban. És egyszerre, a gömbök háromszöget formáltak. Egy másik alkalommal azt üzentem nekik, hogy gyorsítsanak fel 0-ról, maximális sebességre és ezt tették. Nyilvánvalóan ufóknak hittem őket. Barátságos ufóknak, mivel azt tették, amit mondottam. Az oroszok most felfedezték azokon a vidékeken, ahol ezek a fény gömbök megjelennek, hogy a gondolat által irányíthatóak. E gömbök körül nagyon alacsony frekvenciákat mértek, melyek azonosak az agyunk által gerjesztett frekvenciákhoz. Eme azonosság miatt reagálnak e gömbök, a mi gondolatainkra! Figyelmeztetnem kell benneteket arra, hogy nem jó ötlet ráugrani egy ilyen, talajon lévő fény labdára. Mivel a benne lévő energia annyira nagy, hogy genetikai mutációkat okozhat nekünk... De az is lehet, hogy mégsem. Mivel, köztudott például az, hogy sok spirituális tanító létrehoz ilyen láthatatlan energia gömböt maga körül, akkor amikor mély meditáció állapotában kellemes és spirituálisan felemelő állapotot hoz létre.

Híressé vált az egyik ilyen spirituális tanító esete, akit valaki lefényképezett miközben székén ülve meditált és a fényképen csupán egy fehéres-csillogó ködfolt volt látható. Egyszerűen ez a jelenség a gravitáció-antigravitáció jelenségével áll kapcsolatban, ezekkel a féreg-lyukakkal, melyek gondolattal stabilizálhatóak valamint a hiperkommunikációval, vagyis a szokásos tér-idő szerkezetünkön kívüli energiával. Az előző nemzedékek, akiknek ilyen kapcsolataik voltak a hiperkommunikációval és fény gömbökkel, angyali tapasztalatnak nevezték ezeket. Annak ellenére, hogy ezekről a kölcsönhatásokról azt feltételezik, hogy csupán spirituális energia transzferek voltak ezekből a szférákból az Ember számára, ami nem jelenti azt, hogy angyalok nincsenek!

A hivatalos tudomány ismer már olyan zónákat a Földön, ahol gravitáció anomáliák vannak, mely elősegíti az ilyen űr fény-gömbök képződését. Eddig a gravitációs eltérés a mező összértékének 1 % -a alatt volt. Nemrég 3 - 4% -os gravitációs anomáliákat mutató zónákat is felfedeztek. Az egyik ilyen hely Rocca di Papa, Rómától délre ( a hely pontos megjelölését lásd a - Vernetzte Intelligenz - című könyvben. Ott, különböző dolgok emelkednek a levegőbe, kezdve a gömböktől - egészen az autóbuszokig (igen,nem nyomdai hiba).
frezia25, 2010. augusztus 12. csütörtök, 17:31
Címkék: Posta Imre, Grazyna Fosar, Franz Bludorf, Piotr Gariaev, Grazyna Gosar, Vernetze Intelligenz,
Horváth Ildikó: pozitív változást hoztak az egyes népegészségügyi intézkedések
elhízása megállt. A népegészségügyi termékadó bevezetése is elérte a célját; csökkent az egészségkárosító összetevőket tartalmazó élelmiszerek forgalma.

A Magyar Egészség-gazdaságtani Társaság konferenciáján az államtitkár kiemelte, csökkent a daganatos megbetegedések száma, de ezzel nem lehetünk elégedettek. Mint mondta, el kell érni, hogy többen menjenek el szűrésre, mert a gyógyítás lehetősége rendelkezésre áll.

A tavaly év végén elindított vastagbélszűrési program jó ütemben halad - mondta, a postai úton kiküldött meghívólevelek száma április közepéig 223 ezer volt. Az otthoni mintavételhez szükséges egységcsomagot eddig 70 ezren vették át, nem negatív eredmény 4323 volt, kolonoszkópiára beutalót kapottak száma pedig 1526 volt - ismertette.

Az államtitkár jelezte, idén 778 ezer meghívólevél kiküldését tervezik a vastagbélrákszűrési programban. Beszélt arról is: dolgoznak azon, hogy a veszélyeztetett lakossági csoportokban a speciális, alacsony dózisú ct-vel végzett tüdőszűrés is bekerüljön
velemenyezd, 2019. április 24. szerda, 20:51
Posta Imre: MAGYAR VÁGY

Magyar anya, magyar öle,
Magyar férfi, magyar ökle,
Magyar gyerek, magyar köve,
Magyar család, magyar földje,
Maradj magyar, mindörökre!
Magyar vers és magyar próza,
Magyar lélek, magyar nóta,
Magyar könyvek magyar szava,
Magyar szívek magyar hada,
Légy készen, ha hívlak haza!
Magyar Turul, magyar zászló,
Magyar határ, magyar szántó,
Magyar áldás, magyar álom,
Magyar sors és magyar három,
Vigyázz magyar, jön a járom!
Magyar apák magyar szava,
Magyar ifjak magyar dala,
Magyar ember, magyar móka,
Magyar hírek, magyar módra,
Így megy ez már évek óta.
Magyar jog és magyar törvény,
Magyar bűn és magyar töltény,
Magyar kard és magyar fegyver,
Magyar harcos, magyar kehely,
Légy tiszta, mert Isten megver!
Magyar asztal, magyar
vorosrozsa66, 2018. október 30. kedd, 11:29
Bélyegív kibocsátásával csatlakozik a Kulturális Örökség Európai Éve 2018 programsorozathoz a Magyar Posta
Mint írják, a Magyar Posta szelvényes forgalmi bélyeg kibocsátásával ünnepli a kulturális örökség évét: a 35 bélyeget tartalmazó ívben a bélyeghez kapcsolódó szelvényen a tematikus év logói láthatók zöld, lila, mályva, világoskék és okkersárga színben.

A tematikus évet az Európai Kulturális Fórum indította útjára 2017. december 7-én Milánóban. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet az egyetemes európai értékekre, minél több embert ösztönözzön az európai kultúra felfedezésére, felkutatására, és megerősítse polgáraiban az európai azonosságtudatot, összetartozást - áll a közleményben.

Mint hangsúlyozzák, az európai kulturális örökség mindenütt körülvesz minket: legyen szó tájakról, állatokról és növényekről, épített környezetről vagy hagyományokról, mesterségekről, nyelvekről, irodalomról, művészetekről. Az épített és a szellemi örökség mellett pedig már a digitális tartalmak is a kulturális örökség részének tekinthetők.

A Magyar Posta által kibocsátott szelvényes forgalmi bélyeg
velemenyezd, 2018. augusztus 01. szerda, 11:41
Két magyar aranyérem a tornászok Matolay-emlékversenyén
A magyar szövetség beszámolója szerint ugrásban az Európa-bajnoki bronzérmes Dévai Boglárka győzött 13,750 ponttal, talajon pedig az összetettben kontinensbajnoki ezüstérmes Kovács Zsófia nyakába került az aranyérem 13,000 ponttal.

Az eredményhirdetés után Dévai elmondta, volt egy kisebb sérülése, így nem tudta a teljes ugrását bemutatni.

"Nagyon örülök, hogy így is sikerült nyernem, már csak azért is, mert az elmúlt időszakban nagyon sokat összpontosítottam a tanulásra, ugyanis most érettségiztem, nyelvvizsgáztam és most fogok felvételizni is" - nyilatkozta a szombathelyi sportoló, aki hozzátette, amint lezajlanak a tanulmányi kötelezettségei, ismét teljes mértékben a tornára fókuszál majd, és készül az augusztusi, glasgow-i Európa-bajnokságra, ahol egy új ugrást is bemutat.

Kovács Zsófia - aki szombaton egyéni összetettben is nyert - úgy fogalmazott, nagyon jól sikerült számára a verseny, szinte minden gyakorlatával elégedett.

"Korláton új gyakorlatot mutattam be, gerendán
velemenyezd, 2018. május 20. vasárnap, 16:22
Féláron fagyizhatsz a következő fagyizókban május 8 án
Hópehelyfagyizó
2310 SZIGETSZENTMIKLÓS, Tököli út 60. Cukorfalat Cukrászda
5000 SZOLNOK, József Attila út 126. Marcipán Cukrászda
5000 SZOLNOK, Széchenyi krt 123. Mr. Gelato spirál csavart fagyizò a szolnoki Hold úti ovoda Katica csoportját látják vendégül
5000 SZOLNOK, Várkonyi tér 20. ( új Boldog Sándor István krt 40.) Mr. Gelato spirál csavart fagyizò
9700 SZOMBATHELY, Bejczy István u. 1-3. Pluszsport mellett Korzó Fagylaltozó
9700 SZOMBATHELY, Pázmány Péter körúton a posta mellett Dalma fagyizó 100 Ft/gombóc a Micimackó óvoda beteg gyermekeit a gondozókat látják vendégül fagyival!
9700 SZOMBATHELY, Zanati út 67/B. Zanazi Fagyizó
2251 TÁPIÓSZECSŐ, Pesti út 5. Hisztéria Cukrászda
2890 TATA, Építők parkja Karkó Fagyizó
8237 TIHANY, Piski sétány 7. Erzsike Fagyizó a VISSZHANG ÓVODA gyermekeit ajándékozzák meg fagylalttal
9086 TÖLTÉSTAVA, Petőfi Sándor út 66. Kert Fagyizó
2045 TÖRÖKBÁLINT, Baross Gábor u. 1. Tücsi-süti cukrászda
2225
tinka1951, 2018. május 04. péntek, 21:31
Még egyszer a bélyegekről
A most megjelent cigány hősök 1956 bélyegkisív kapcsán olvasom még, hogy a posta
1991-ben, 1996-ban, 2006-ban és 2016-ban is adott ki bélyeget 1956 emlékére, ám most először kerültek a bélyegre a forradalom hőseinek ábrázolásai. Nekem mindegyik év bélyegalkotása megvan.
Valóban Nagy Imre mártír miniszterelnökön kívül eddig más nevesített ötvenhatos hősről, mártírról nem készült bélyeg és most, hogy a cigány hősökről festett képek alapot képeztek ehhez a bélyegkisívhez az talán nagy előrelépés a tekintetben, hogy esetleg a MI ötvenhatos mártírjainkról is készülnek majd egyszer bélyegek. A mosonmagyaróvári 1956. október 26-ai sortűz emlékművét a Golgotát és a Gyászteret jómagam már háromszor is megjelentettem bélyegíven, de nyilván csak személyes bélyegként tudtam. Mindenesetre a helyi gyűjtőket ez is nagyon érdekelte.
De visszatérve a MI ötvenhatos mártírjainkra, hőseinkre.Egyszer, valamikor majd lehet megéljük, hogy ők is meglesznek örökítve, akár bélyegen is.
azenujsagom, 2018. április 20. péntek, 03:16
Narancsok cégei vasvér népként az egész Földön
Pszichografológiai elmebetegségként leírt fasiszta cigije miatt leszoktató perverz vallásaik és egészségügyük, valamennyi szociális munkásával az utcanép Magyarországról és a depressziója, mint kiúttalanság miatt behívott cigánysága emberré válása gyalázattal és áldozással közbeni ellátása végett, valamennyi kávés cégével a Földnek, valamennyi multijával, valamennyi kereskedelmi cég vezetőjével, valamennyi börtönnel, melyeket tisztítottak véráldozással a pszichiáteri Miskolcnak az egész világon, valamennyi postai alkalmazottja a narancsoknak, önkormányzatok, iskolák berendezve Rákóczi téri embereket és mindenkit lemészárló cigánytelepével a narancsoknak Bodorné Ágnes népeként, valamennyi kommunista narancs vaselmélet végrehajtójával Mészáros Ági kezdetével véráldozásának árja nép tagjainak megáldozásával, termékenységi törzseivel Új-Kígyósi miskolci pszichiáternek szigeteken, afrikai helyszíneken, braziliai helyszíneken, törzsekként berendeztek dzsungelekben, valamennyi távol-keleti nép véráldozóival, Izrael
kohlinka, 2018. április 18. szerda, 09:33
2018. évi történelmi évfordulók 03. 29.
Március 29. az év 88. (szökőévben 89.) napja a Gergely-naptár szerint. Az évből még 277 nap van hátra.

Névnapok: Auguszta, Augusztina, Baracs, Barancs, Bercel, Bertold, Bertolda, Cirill, Dioméd,
Gerle, Jónás, Kirill, Lestár

Események
1464 - Hunyadi Mátyást magyar királlyá koronázzák.
1598 - Pálffy Miklós gróf, országbíró huszárjai és Adolf von Schwarzenberg herceg császári katonái visszafoglalják Győrt a törököktől.
1676 - Gubasóczy János kerül a váci püspöki székbe.
1807 - Heinrich Wilhelm Olbers német orvos és csillagász felfedezi a negyedik kisbolygót, a Vestát.
1912 - A Déli-sarkról visszatérő Robert Falcon Scott kapitány és bajtársai (Wilson, Bowes, Oates) életüket vesztik a hóviharban (Scott naplójába tett utolsó sajátkezű bejegyzésének dátuma szerint).
1946 - Megalakul a MASZOVLET (Magyar-Szovjet Légiforgalmi Rt), a mai MALÉV elődje.
1962 - Ausztrália, Belgium, Egyesült Királyság, Franciaország, Hollandia, NSZK és Olaszország