2020. július 10. péntek | 28. hét | 192. nap | 16:51 | Amália
Posta Imre: DNS-ünk manipulálá
A DNS-t a szavak befolyásolják
Grazyna Fosar és Franz Bludorf rámutat arra, hogy a DNS-t, bizonyos frekvenciájú szavak befolyásolják és újra-programozhatják. Ezek a felfedezések egy új típusú orvostudománynak nyitják meg kapuit, melyben a DNS-t bizonyos kulcs-szavakkal és frekvenciákkal újra lehet programozni, vagyis feldarabolás vagy bizonyos gének helyettesítése nélkül. A genetikai sebészetnek, méltó konkurenciája jelent meg tehát! Az emberi DNS, csupán 10%-át használja fehérje előállításra. Csupán e kis része képezi a nyugaton ismert és népszerűsített kutatások tárgyát. A fennmaradt 90%, ballaszt-anyagnak van nyilvánítva, melynek semmilyen jelentősége nincsen. Ennek ellenére, az orosz kutatók meg vannak győződve arról, hogy a természet egyáltalán nem pazarló, ezért nyelvészekkel és genetikusokkal karöltve elhatározták, hogy felfedezik az emberi DNS fennmaradt részének valódi szerepét. E kutatások eredményeinek következtetései forradalmiak!

GYÓGYÍTÓ SZAVAK

Ennek megfelelően, az emberi DNS, nemcsak testünk felépítéséért felelős, hanem információ raktárként és kommunikációs csatornaként is szolgál. Vagyis egyféle Internet. Az orosz nyelvészek felfedezték, hogy az egész genetikai kód, főképp a nyugaton fölöslegesnek ítélt 90%, az emberi nyelvek szabályai szerint működik. Ilymódon, összehasonlították a nyelvtani szabályokat (a szavak és mondatok képzési módját), ezek sémáit (egy bizonyos nyelvben használt értelmezés tanulmányozása) és az alapvető nyelvtani szabályokat. Ilymódon felfedezték, hogy a DNS alkaloid/alkáli molekuláira, az emberi nyelvekben használt nyelvtani szabályok érvényesek. Más szóval, az emberi nyelvek, nem véletlenszerűen, hanem a DNS eredményeként jelentek meg.

Piotr Gariaev, orosz biofizikus és biológus és kollegái tanulmányozták a DNS vibrációs viselkedését is, vagyis bizonyos frekvenciák hatását erre. Következtetésük elképesztő: az élő kromoszómák, pontosan holografikus számítógépekként működnek, a DNS belsejében létrehozott endogén lézer- sugárzás hatására! Vagyis sikerült nekik, bizonyos vibrációs modellt előállítaniuk a DNS-t és a genetikai információt befolyásoló lézer sugár segítségével. És, akkor, amikor a DNS szerkezete az emberi nyelv szerkezetével azonos, direkt szavakat és mondatokat is lehet használni a DNS módosításához, melyhez semmilyen kódfejtés nem szükséges. E dolgot kísérletileg bebizonyították! Az élő DNS (a szövetekben nem pedig "in vitro"), határozottan reagál a szavak és mondatok által gerjesztett lézer sugarakra, a rádióhullámokra is, ha megfelelő frekvenciát használunk. Ezzel tudományosan magyarázható a kijelentések, autogén tréning, hipnózis és pozitív gondolkodás erős hatása az emberre. Tehát természetes és normális az, hogy a DNS reagál a nyelvezetre. Mialatt a nyugati kutatók sebészeti eljárásokkal bizonyos géneket vonnak ki a DNS láncból más helyekre beműtve ezeket kísérletezés céljából, addig az oroszok lelkesen dolgoznak azon berendezéseken, melyek lehetővé teszik a sejt anyagcsere befolyásolását rádió és ennek megfelelő fény frekvenciákkal, bizonyos genetikai bántalmak kijavításáért.

Gariaev tudósainak csoportja sikerült bebizonyítsa, hogy ezzel a módszerrel megjavíthatók, az X sugarak által károsított kromoszómák. Mi több, felfogtak bizonyos információs modelleket az egyik DNS-ből és ezt továbbították egy másiknak, ilymódon sikerült átprogramozniuk ennek sejtjeit, egy másik genommá. Ilymódon átalakítottak béka embriókat - szalamandra embriókká, csupán a megfelelő információs modell átadásával! Ilymódon, az egész információ átadódott, semmilyen mellékhatás nélkül, amilyenek a nyugati gyakorlat során gyakran előfordulnak. Ez nyilvánvaló módon az orvostudomány egyik legnagyobb forradalmi ugrása, mely minden bizonnyal meglepő változásokkal fog járni. Látványos eredményeket értek el egyszerűen vibrációkkal és nyelvezettel, a bizonyos módon barbárnak számító molekuláris sebészeti beavatkozási technikák alkalmazása helyett. Ezek a kísérletek rámutatnak a vibrációs genetika végtelen potenciáljára, melynek nyilvánvalóan nagyobb hatása van a szervezet működésére, mint amit a DNS biokémiai folyamatainak alkáli részlegének (az egész 10%-nak) tulajdonítanak.

A spirituális és ezoterikus mesterek, már évezredekkel ezelőtt tudták azt, hogy az emberi test beszéddel: szóval és gondolattal programozható. Most tudományosan is megmagyarázták és bebizonyították ezt a dolgot. Természetesen, a megfelelő frekvenciát kell alkalmazni. Éppen ezért nem mindenki sikeres, sem ugyanolyan mértékű sikereket nem tud elérni minden egyes alkalommal. Az embernek dolgoznia kell belső folyamataival, hogy bizonyos spirituális érettséget érhessen el ahhoz, hogy direkt és tudatos kommunikációt hozhasson létre a DNS-el. Az orosz kutatók egy olyan berendezés kidolgozásán dolgoznak, mely biztosítja a sikert, megfelelő frekvencia használatánál.

MINDENKI SAJÁT BELSŐ FORRADALMÁT KELL, VÉGREHAJTSA

Azonban, egy magas spirituális tudattal rendelkező személynek nincs szüksége semmilyen berendezésre! Ő nem függ semmilyen gépezettől, DNS-ének átprogramozásában. Mindannyiunk megtehetjük ezt, amit a tudomány igazol! Az orosz kutatók felfedezték, hogy az emberi DNS morfológiai szabványokat hoz létre a semmiből, úgynevezett mágneses "féreglyukakat" teremtve. Ezek a híres Einstein-Rosen hidak mikroszkopikus megfelelői, melyek a kozmikus fekete lyukak közelében megtalálhatóak, két nagyon távoli pontot kapcsolva össze, rövidítésképpen.

Ezeknek alagúthoz hasonlóan, két végük a kozmosz különböző zónáiban található és általuk az információ átadható a tér és idő törvényein kívül. A DNS, ilyen információkat vonz a makrokozmoszból, átadva azokat tudatunknak. Olyan, mint egy sokrétű rezonátor, mint egy több különböző állomást fogó rádió-készülék, a kibocsátó frekvenciájának függvényében. Ez a hiperkommunikációs folyamat, rendkívül hatékony egy mély relaxációs állapotban. A stressz, gondok vagy egy hiperaktiv mentál megnehezíti ezt a folyamatot és a kapott információk elferdülnek vagy haszontalanná válnak. A természet évmilliók óta használja ezeket a hiperkommunikációkat. A modern ember csupán egy kis részét ismeri ennek, intuíció néven. Íme egy természetből vett példa erre: egy hangyaboly esetében, ha a királynőt eltávolítják a kolóniától, a hangyák folytatják a boly építését, az eredeti tervnek megfelelően. Azonban, ha a királynőt megölik, az egész kolónia tevékenysége félbe marad. Egyetlen hangya sem tudja, mit kell tennie. Úgy tűnik, hogy a királynő a csoport- tudat által, közvetíti a boly tagjainak, mit és hogyan kell tenniük, a hangyák meg vakon hallgatnak rá, mintha saját tudattal nem rendelkeznének.

Az ember ugyanezt a típusú hiperkommunikációt tapasztalja meg akkor amikor van egy intuíciója vagy ihlete. Több hónapon keresztül, egy 42 éves férfi éjjelente azt álmodta, hogy egy CD-Rom típusú információs rendszerrel áll kapcsolatban. Ilymódon igazi tudást szerzett meg, különböző szakterületekről, melyeket ő reggelente ellenőrzött. Egy igazi információáradat érte - mint egy enciklopédia! Ezek nagy többsége kívül esett saját személyi tudáskörén és olyan technikai részleteket tartalmaztak, melyekről halvány fogalma sem volt.

A FANTOM DNS HATÁS

Ez a fajta hiperkommunikáció látványos hatásokat hoz létre, mind a DNS-ben, mind az emberi lényben. Az orosz kutatók lézer fénysugárral sugároztak be egy DNS mintát és a gép képernyőjén az a hullám modell jelent meg, melyre számítottak. Akkor, amikor kivették a DNS mintát, a hullám modell nem eltűnt, hanem továbbra is ott maradt! Több hasonló kísérlettel igazolták, hogy az eltávolított minta által létrehozott hullám energetikai modellje ott marad. Ezt nevezték el fantom DNS hatásnak.

MIKROSZKOPIKUS FÉREG/FEKETE LYUKAK

Állítások szerint, a szokásos téren és időn kívülről energia áramlik az aktivált féreglyukakon át, akkor is miután eltávolították a DNS mintát a kísérletből. Mellékhatásként megfigyelték, hogy a hiperkommunikációra képes emberi lények körül is megmagyarázhatatlan elektromágneses mező jelenléte észlelhető. Elektronikai berendezések, pl. CD lejátszók működése leállhat néhány órára. Amint az elektromágneses mező kezd eltűnni, ezek a berendezések újból normális módon működni fognak néhány órán belül. Sok gyógyító és terapeuta régóta ismeri már ezt a hatást. Minél telítődöttebb a légkör, vagyis minél nagyobb az energia, eme berendezések megállásának lehetősége annál nagyobb. És a berendezések gombjait hiába nyomogatjuk, úgysem fognak elindulni, csupán néhány óra elteltével, miután eltűnt az energia. Grazyna Gosar és Franz Bludorf: Vernetze Intelligenz (Összekapcsolódott Intelligencia) - című könyvében nagyon pontosan és világosan megmagyarázzák ezeket a jelenségeket. Ők olyan forrásokat idéznek a múltból, amikor az emberiség nagyon szorosan kapcsolódott egymáshoz és a többi életformához, a csoport-tudathoz és csoportként cselekedett. Azonban, ahhoz hogy megtapasztalják az egyéni tudatállapotot is, az embereknek szinte teljes mértékben el kellett felejteniük a hiperkommunikációt.

A FELSŐBBRENDŰ CSOPORTTUDAT

Ebben a pillanatban, az emberiség szintjén, az individualizált tudat viszonylag stabil és létrehozható egy új, valóban felsőbbrendű csoport tudati forma, melyben hozzáférhetünk a teljes információhoz, a testünk minden sejtjében - DNS-ünkben jelen lévő biológiai rezonátor segítségével - erőfeszítés nélkül vagy anélkül, hogy távolról manipulálnának minket, az információt illetően. Akárcsak az Internet, DNS-ünk is továbbíthatja saját információit ebbe a széles hálózatba, mely maga az Élet, információkat is kaphat ebből a hálózatból és valószínűleg direkt kapcsolatot is teremthet e hálózat többi tagjaival. A csodálatos távolsági gyógyítások, telepátia, ily módon könnyedén és természetesen megmagyarázható. Például, bizonyos állatok már távolról észlelik gazdáik hazatérését. E dolgot a hiperkommunikációval és a csoport tudattal lehet megmagyarázni. Egyetlen csoport tudatot sem lehet a végtelenségig használni egyéni tudat nélkül. Máskülönben visszatérnénk egy olyan primitív állapotba, melyben a csorda ösztönök rendkívül könnyedén manipulálhatóak.

Jelen pillanatban a hiperkommunikáció teljesen másvalamit jelent: A kutatók szerint, ha az egyéni tudattal rendelkező emberek, újból képesek lesznek hozzáférni majd a csoport tudathoz, emberfeletti teremtő erőre fognak szert tenni, mellyel képesek lesznek átformálni az egész bolygón lévő életet. Tény az, hogy az emberiség nyilvánvalóan egy ilyen felsőbbrendű csoport tudat felé tart. Becslések szerint, a most születő gyermekek 50 % -nak nagy problémái lesznek az iskolában. Őket Indigó gyermekekként ismerik - indigó színű aurájuk miatt, mely magas tudatállapotukra és rendkívüli tisztaságukra utal. Ugyanakkor, egyre több tisztánlátói képességgel rendelkező gyermek születik (lásd. Paul Dong: A kínai indigó gyermekek - című könyvét). E gyermekek, személyes példájukkal megtanítják nekünk, felnőtteknek, mit jelent a felsőbb csoport tudat. Például a klímát, rendszerint nem befolyásolhatja egyetlen ember sem. Azonban egy csoport szelleme képes befolyásolni ezt - lásd bizonyos törzsek esőt hozó táncait. A klímát erősen befolyásolják a Föld saját frekvencia rezonanciái, az úgynevezett Schumann frekvenciák. De ezek pontosan azok a frekvenciák, melyek agyunkban mennek végbe és akkor, amikor több ember szinkronban, összehangoltan cselekszik, a lézersugárhoz hasonló hatás jön létre ebben a megnyilvánulásban. Ezzel tudományosan is megmagyarázható az, hogyan lehet befolyásolni az időt!

A csoport tudat kutatói, létrehozták az I. Típusú civilizáció teóriáját. Egy felsőbb csoport tudatba belépett emberiségnek, semmilyen környezeti, sem energia hiányos problémái nem lennének. Mivel természetes módon kontrollálnának minden energiát és folyamatot az egész bolygón. Beleértve az esetleges katasztrófák kivédését is! Egy II. típusú civilizációnak meg, ellenőrzése lenne egész galaxiájuk összes energiái felett.

A FELSŐBB CSOPORTTUDAT RENDET TEREMT

És most egy igazi bomba: akkor, amikor nagyszámú ember koncentrál ugyanarra a célra (pl. egy futballmérkőzés, Karácsony megünneplése vagy más hasonló méretű esemény...), bebizonyították, hogy a véletlenszerű számokat létrehozó generátorok, rendezett számsort képeznek, a véletlenszerű számsorok helyett. Más szavakkal, egy felsőbb (rendezett) tudat, mindig rendet teremt az egész környezetben!

Egyetemi környezetben végzett kísérletek bizonyítják, hogy a fizikai és mentális világ összekapcsolódik és kölcsönösen függnek egymástól! A projektről bővebben a következő siton: http://noosphere.princeton.edu/fristwall2html

A DNS-t most egy szerves vezetőnek tekintik, mely normális testhőmérsékleten működik, a mesterséges szuper-vezetékektől eltérően, melyek nagyon alacsony hőmérsékleten képesek működni: -200 és -400 Celsius fokok között. Minden szupervezető képes tárolni a fényt, tehát az információt is. Ezzel magyarázható, hogyan képes a DNS olyan jól tárolni és közvetíteni az információt. Ami az úgynevezett féreg-lyukakat (wormhole) illeti, ezek normális módon nagyon instabilak és a másodperc töredéke alatt eltűnnek. Bizonyos feltételek között, ezek a féreg-lyukak önmagukban szerveződnek, olyan űrt képezve, melyben például a gravitáció elektromossággá alakulhat át. Ezek az üres terek hasonlóak ionizált gázt sugárzó labdákhoz és mérhetetlenül nagy energiával rendelkeznek.

A TUDAT EREJE

Oroszország egyes vidékein, ilyen sugárzó fény labdák gyakran jelennek meg. Az oroszok intenzív kutató programokat indítottak, melyek meglepő következtetésekhez vezettek. Nagyon sok ember ismeri ezeket a vidékeket, ahol ezek az űr-jelenségek, az égen megjelenő csillogó fény gömbök formájában gyakran fordulnak elő. Figyelmesen szemlélik ezeket, azt kérdezve vajon mik lehetnek ezek? Egyszer arra gondoltam: Szervusz! Ha ufók vagytok, repüljetek háromszög alakban. És egyszerre, a gömbök háromszöget formáltak. Egy másik alkalommal azt üzentem nekik, hogy gyorsítsanak fel 0-ról, maximális sebességre és ezt tették. Nyilvánvalóan ufóknak hittem őket. Barátságos ufóknak, mivel azt tették, amit mondottam. Az oroszok most felfedezték azokon a vidékeken, ahol ezek a fény gömbök megjelennek, hogy a gondolat által irányíthatóak. E gömbök körül nagyon alacsony frekvenciákat mértek, melyek azonosak az agyunk által gerjesztett frekvenciákhoz. Eme azonosság miatt reagálnak e gömbök, a mi gondolatainkra! Figyelmeztetnem kell benneteket arra, hogy nem jó ötlet ráugrani egy ilyen, talajon lévő fény labdára. Mivel a benne lévő energia annyira nagy, hogy genetikai mutációkat okozhat nekünk... De az is lehet, hogy mégsem. Mivel, köztudott például az, hogy sok spirituális tanító létrehoz ilyen láthatatlan energia gömböt maga körül, akkor amikor mély meditáció állapotában kellemes és spirituálisan felemelő állapotot hoz létre.

Híressé vált az egyik ilyen spirituális tanító esete, akit valaki lefényképezett miközben székén ülve meditált és a fényképen csupán egy fehéres-csillogó ködfolt volt látható. Egyszerűen ez a jelenség a gravitáció-antigravitáció jelenségével áll kapcsolatban, ezekkel a féreg-lyukakkal, melyek gondolattal stabilizálhatóak valamint a hiperkommunikációval, vagyis a szokásos tér-idő szerkezetünkön kívüli energiával. Az előző nemzedékek, akiknek ilyen kapcsolataik voltak a hiperkommunikációval és fény gömbökkel, angyali tapasztalatnak nevezték ezeket. Annak ellenére, hogy ezekről a kölcsönhatásokról azt feltételezik, hogy csupán spirituális energia transzferek voltak ezekből a szférákból az Ember számára, ami nem jelenti azt, hogy angyalok nincsenek!

A hivatalos tudomány ismer már olyan zónákat a Földön, ahol gravitáció anomáliák vannak, mely elősegíti az ilyen űr fény-gömbök képződését. Eddig a gravitációs eltérés a mező összértékének 1 % -a alatt volt. Nemrég 3 - 4% -os gravitációs anomáliákat mutató zónákat is felfedeztek. Az egyik ilyen hely Rocca di Papa, Rómától délre ( a hely pontos megjelölését lásd a - Vernetzte Intelligenz - című könyvben. Ott, különböző dolgok emelkednek a levegőbe, kezdve a gömböktől - egészen az autóbuszokig (igen,nem nyomdai hiba).
frezia25, 2010. augusztus 12. csütörtök, 17:31
Címkék: Posta Imre, Grazyna Fosar, Franz Bludorf, Piotr Gariaev, Grazyna Gosar, Vernetze Intelligenz,
Koronavírus - A kijárási korlátozások betartását kérik a vidéki önkormányzatok is
parkolókat keddtől ideiglenesen lezárják.

"Az itt élők egészségének védelmében kérjük a túrázni vágyókat, hogy vegyék komolyan a járvány elleni védekezést, és sétáljanak lakóhelyükön, annak környékén. Ne sodorják saját magukatés másokat veszélybe. Tartsák be a kijárási korlátozásokat!" - olvasható a felhívásban.

Balassagyarmaton - az élelmiszer, gyógyszer és meleg étel kiszállításán túl - segítenek abban is, hogy az idősek a csekkeket otthonukban fizethessék be. Csach Gábor polgármester közölte: a posta kérésére módosítják a rendet, hétfőtől ezt csak 60 év felettiek igényelhetik, de karanténban lévők nem. A héten megkezdődik a hústermékek kiszállítása is, az igényeket telefonon lehet jelezni. A városban emellett virágokat és palántát is lehet igényelni.

Hévízen telefonos vagy online lelki segítő beszélgetést kínálnak az önkormányzat által működtetett Teréz Anya Szociális Integrált Intézmény családsegítői. A korlátozások miatt átalakult életvitel, az összezártság, a bizonytalanság, a
velemenyezd, 2020. április 07. kedd, 13:01
Titkok, melyeket nem vihetek magammal a sírba
Gabi levele azért téma, mert olyan embereknek lettem (és vagyok még most is) a testi-lelki kiszolgáltatottja, akik elfoglalták azoknak a helyét, és egyben elszigeteltek azoktól, akik szerettek... Sőt, mint ahogy a mellékelt levél tartalma is bizonyítja - mindez elvitatható tőlem.
1. Válasz BMI-től:
A megszólítással kapcsolatos gondjaidra nem tudok mit írni, mert távol áll tőlem, bármilyen minősítgetés...
A tanyával kapcsolatosan azt tudom neked írni, hogy ott nőttem föl 6 éves koromig.
Meg is írtam sokszor és sokféleképpen. Pl. 2003-ban, amit elküldtem Kunszentmiklósra Dr. Hollinger Józsefné néprajzi pályázati kiírására, ,,Tiborca" jeligével.

Itt olvasható:
_cim=Helytörténeti-néprajzi hagyományok

A hozzá tartozó képek itt láthatók: ... http://furaila.xfree.hu/33600
Még díjat is nyertem a
furaila, 2020. március 28. szombat, 12:17
MSZP: ki kell egészítenie egymást a MÁV-nak és a Volánnak
próbálkozások "eredménye" az volt, hogy mindig rosszul jártak dolgozók és az utasok - fűzte hozzá.

Hozzátette, az összevonásnak lehetne értelme, ha azzal együtt meg tudnák oldani az évek óta húzódó problémákat, és a két tömegközlekedéssel foglalkozó állami cég többé nem lenne egymás versenytársa, hanem kiegészítenék egymást. Fejleszteni kell, át kell alakítani a cégeket és béreket kell emelni - összegezte javaslatait.

Komjáthi Imre MSZP-alelnök "káoszbrigádnak" nevezte a három nagy állami cég, a Magyar Posta, a MÁV és a Volánbusz vezetőit. Szerinte a vezetők kicsemegézik ezekből a cégekből azokat a területeket, "zsíros falatokat", amelyeket át lehet játszaniMészáros Lőrincnek és haverjainak.

Az alelnök a Volán problémái között említette a régi buszokat és az alacsony béreket. Közölte, Dávid Ilona elnök-vezérigazgató, aki korábban a MÁV vezetője volt, azt a tevékenységet folytatja, amit a vasúttársaságnál: halmozza a hiányt és felveszi a "zsíros fizetést".

Szólt arról is, hogy teljesen
velemenyezd, 2020. január 22. szerda, 16:31
MSZP: létszámbővítésre és béremelésre van szükség a postánál
Komjáthi Imre, az MSZP alelnöke hétfőn Budapesten, a Nyugati pályaudvar közelében, a Teréz körúton lévő posta előtt tartott sajtótájékoztatón azt mondta, a Fidesz, "a Borkai-párt" nagy profizmussal rabolja szét az országot, tömi tele a haverok zsebét, de csődöt mond, ha a magyar emberek fizetéséről van szó. Ma Magyarországon a legrosszabb munkáltató a magyar állam - tette hozzá.

Szerinte az alacsony bérek miatt súlyos a munkaerőhiány a postán. Ennek már emberi áldozata is van: a kelebiai postahivatal vezetője öngyilkos lett, mert nem tudott megfelelni a rendszer elvárásainak, hogy kevés pénzért rengeteget kell dolgozni - hangoztatta, megjegyezve: az lenne az alap, ha a posta vezérigazgatója lemondana.

Komjáthi Imre közölte, háromezer embert kellene felvenni a postához, hogy működőképes legyen és komoly, kétszámjegyű béremelést kellene adni a dolgozóknak. Erre pénz is lenne - mondta.

Szakács László, az ellenzéki párt elnökhelyettese szerint az a pénz, amit béremelésre lehetne fordítani
velemenyezd, 2020. január 13. hétfő, 12:21
Au fost mâzgălite inscripţiile cu denumirile maghiare ale unor localităţi din Ţinutul Secuiesc
Persoane necunoscute au deteriorat plăcuţele bilingve în Odorheiu Secuiesc şi în două aşezări din apropiere, Satu Mare şi Bisericani, respectiv în localitatea Trei Sate, situată la aproximativ 60 de kilometri distanţă, toate aflându-se de-a lungul şoselei naţionale DN13A.Fotografiile publicate pe reţelele de socializare şi de portalurile maghiare de ştiri din Transilvania arată că au fost vopsite doar inscripţiile cu denumirile maghiare, numele româneşti ale aşezărilor nefiind deteriorate.UDMR a condamnat şi a calificat distrugerea plăcuţelor bilingve drept provocare la adresa comunităţii maghiare, ceea ce nu ajută la convieţuirea paşnică a comunităţilor române şi maghiare. Csilla Hegedüs, purtătoarea de cuvânt a UDMR, a declarat corespondentului mass-mediei publice ungare de la Cluj-Napoca că au făcut plângere la poliţie şi se aşteaptă ca autorii să fie pedepsiţi, a transmis portalul de ştiri translivan Maszol.ro."Cazul ne aminteşte încă odată de faptul că ţara în care trăim nu asigură în mod adecvat
velemenyezd, 2020. január 05. vasárnap, 19:01
Domonkos Jolán versei
DOMONKOS JOLÁN VERSEI

Domonkos Jolán (1970. január 12. - )

Írásaimmal mosolyt szeretnék az emberek arcára varázsolni, és jóérzést a szívükbe.

Kedves számomra minden kis verses szösszenet, dalszöveg, mese, amely engem választott ki arra, hogy világunkban életre keljen. Egy édesanya a gyermekeinek mindig a legjobbat kívánja. Én is. Önfeledt örömöt érzek megszületésüknél, boldogságot, amikor saját lábukra állnak, és elindulnak a nagyvilágba szerencsét próbálni. Néha érdekes helyeken bukkanok rájuk... Volt amelyik egy iskolai versmondó versenyen lett 3. helyezett. Volt amelyiket egy cserkésztábor meghívón találtam meg. Volt olyan vers is, amit megzenésítettek egy gyermekotthon
menusgabor, 2019. december 09. hétfő, 15:00
Jogsi - Százharminckettedik nap
Lejár a jogsim, tegnap az okmányirodában jártam. Előtte már az orvosit elintéztem. Elég hamar végeztem, nagyon kedvesek voltak. A múltkor a lányom a magyar személyijét intézte, évekkel ezelőt lejárt. Meglepődött, hogy gyorsak és kedvesek voltak. Azt mondta, Németországban ez nem így van. Ott hosszabbíttatta meg a jogosítványát. Még ittléte alatt meg is jött az irat postán.
Aztán délután, ahogyan enyhült a hőség a kertet nyírtam. Kicsit gyomláltam - jót tesz a deréknak.
Majd befejeztem a szél-járást. Ma a borítót véglegesítem.
Lassan összerakjuk a nyarat is, Zsóka a suli után elmegy pár napra a nővéréhez.
Aztán Bükre megyünk egy-két napra, én július 14-én a Schneebergre, július végén jön Sandra, pár nap Zakopánéban vele. A szállót már lefoglaltam, kifizettem.
És tervezek pesti napokat is.
Ebben a pillanatban nincs új feladat.
Tegnap Imre felhívott Rajkáról, ősztől heti nyolc órát vállalok, a tanítás életem része volt, s ha hívnak és meg tudom oldani, segítek.
Zsóka
sandrapolke, 2019. június 06. csütörtök, 06:34
Horváth Ildikó: pozitív változást hoztak az egyes népegészségügyi intézkedések
elhízása megállt. A népegészségügyi termékadó bevezetése is elérte a célját; csökkent az egészségkárosító összetevőket tartalmazó élelmiszerek forgalma.

A Magyar Egészség-gazdaságtani Társaság konferenciáján az államtitkár kiemelte, csökkent a daganatos megbetegedések száma, de ezzel nem lehetünk elégedettek. Mint mondta, el kell érni, hogy többen menjenek el szűrésre, mert a gyógyítás lehetősége rendelkezésre áll.

A tavaly év végén elindított vastagbélszűrési program jó ütemben halad - mondta, a postai úton kiküldött meghívólevelek száma április közepéig 223 ezer volt. Az otthoni mintavételhez szükséges egységcsomagot eddig 70 ezren vették át, nem negatív eredmény 4323 volt, kolonoszkópiára beutalót kapottak száma pedig 1526 volt - ismertette.

Az államtitkár jelezte, idén 778 ezer meghívólevél kiküldését tervezik a vastagbélrákszűrési programban. Beszélt arról is: dolgoznak azon, hogy a veszélyeztetett lakossági csoportokban a speciális, alacsony dózisú ct-vel végzett tüdőszűrés is bekerüljön