Belépés
2020. április 06. hétfő | 15. hét | 97. nap | 03:33 | Vilmos, Bíborka
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Éhezés nélküli fogyás rostokkal
Vannak olyan természetes táplálékok, amelyek oldható rostot tartalmaznak. Ezeket a táplálékokat bátran be lehet illeszteni a fogyókúrás étrendbe is, hiszen könnyen eltelítenek, így kevésbé érezzük magunkat éhesnek, ezért kevesebb kalóriát veszünk magunkhoz, ami a fogyást is megtámogatja.

Fogyókúrázók számára az egyik remek táplálék lehet a chiamag, amely nagyon sok vizet képes magába szívni, így valóban könnyedén eltelít.

Az okra nem annyira ismert hazánkban, pedig ez is egy egészséges táplálék, hiszen sok rostot tartalmaz és rengeteg vitamint, ásványi anyagot. Mint például A-, B6- és C-vitamint, illetve kalciumot, vasat és magnéziumot.

A zab hazánkban is egy ismert gabonanövény, amely nagyon jó választás reggelire, hiszen nemcsak eltelít, de vitaminokkal és ásványi anyagokkal is ellátja a szervezetet, nem beszélve arról, hogy nem emeli meg drasztikusan a vércukorszintet. Ez a táplálék elsősorban foszforban, káliumban, mangánban és szelénben gazdag.

Az alma mellett a körte is nagyon egészséges, és hazánkban is könnyedén hozzáférhető gyümölcsökről van szó. A körte gazdag tárháza a pektinnek. A körte héját is meg lehet enni és érdemes is, hiszen antioxidáns kvercetinben gazdag, amely nemcsak az artériák egészségét képes biztosítani, de rendszeres fogyasztásával jelentős védelmet élvezhetünk a rákos megbetegedésekkel szemben is.

Az árpa is egy kitűnő gabonanövény. Köretnek is kiváló, de hozzá lehet adni levesekhez és salátákhoz is.

A zöldségek is gazdagok rostban, különösen a kelbimbó tartalmaz belőle sokat. A zöld leveles zöldségekben sok glükozinolát található, amely rákellenes hatással rendelkezik.

Gyümölcsök közül a narancsot kell kiemelni, hiszen egy rostos gyümölcsről van szó, emellett rengeteg C-vitamin is megtalálható benne, ami fellendíti az immunrendszert, amelyre szükség is van, hiszen az fogyókúra idején le is gyengülhet. Azonban a fogyókúrának nem önmagunk sanyargatásáról kell hogy szóljon, hiszen az a legfontosabb, hogy a rendszeres testmozgás mellett egészségesen táplálkozzunk.
Forrás : Link
pacsakute, 2020. március 25. szerda, 13:36
Címkék: táplálékokat bátran, fogyókúrás étrendbe, egyik remek, egészséges táplálék, ismert gabonanövény, táplálék elsősorban,
Kommentek
❤4+3 természetes szer hasmenés ellen❤
Sokféle természetes megoldás segítségedre van, amiket használhatsz hasmenés ellen. A széntablettát már mindenki ismeri, ez is hatásos, de kipróbálhatsz másféle természetes szereket is. Megmutatunk neked néhányat.Főtt burgonya

Hasmenés esetén valószínűleg az első étel, ami eszedbe jut, a főtt krumpli. Nem véletlen, hiszen ilyenkor kerülni kell a zsíros, nehéz táplálékokat, a burgonya pedig nem terheli meg az emésztőrendszert, ráadásul segít megkötni a felesleges folyadékot.

Alma

Az alma pektintartalmának köszönhetően a hasmenést és a székrekedést is hatékonyan orvosolja. A szervezetbe kerülve ugyanis megváltoztatja a széklet víztartalmát, növeli annak viszkozitását. Naponta két-három almát bátran fogyassz el hasmenéses panaszok esetén.

Málnalevél tea

A málnalevélből készült tea tannint tartalmaz, amely a belek nyálkahártyájára hatva segíti a folyadék felszívódását. Tegyél egy csésze
bubszi, 2013. április 05. péntek, 05:54
Tények és tévhitek a dinnyéről
tapasztalhatod.

Csak önmagában jótékony falat!

Az akadálytalan emésztés és felszívódás kulcsa a helyes ételtársítás. Egyes táplálékok más-más sebességgel haladnak végig a tápcsatornán, és feldolgozásuk különböző emésztőenzimeket igényel. Ezért egy étkezésen belül csak meghatározott ételcsoportokat érdemes fogyasztanod.
A szabály fokozottan érvényes a görögdinnyére. Rendkívül gyorsan emésztődik, alig tölt időt a gyomorban, majd továbbhalad a bélrendszer felé. Ha azonban gabonaféléket, fehérjedús táplálékokat vagy akár más, lassabban emésztődő gyümölcsöt fogyasztasz vele egy időben, ezek elzárják az útját, és erjedés alakul ki. Puffadás, teltségérzés, gyomorégés figyelmeztet a hibás ételkombinációra. Legjobb, ha reggel éhgyomorra vagy napközben, két főétkezés között kerül sor a dinnyére, legalább két-három óra szünettel az egyéb fogások előtt vagy után.

Gyakran hallhattad, hogy a magokat nem szabad lenyelned. Aggodalmadat számtalan hiteles orvosi vélemény oszlathatja
pacsakute, 2012. augusztus 10. péntek, 07:43
Tények és tévhitek a dinnyéről
tapasztalhatod.

Csak önmagában jótékony falat!

Az akadálytalan emésztés és felszívódás kulcsa a helyes ételtársítás. Egyes táplálékok más-más sebességgel haladnak végig a tápcsatornán, és feldolgozásuk különböző emésztőenzimeket igényel. Ezért egy étkezésen belül csak meghatározott ételcsoportokat érdemes fogyasztanod.
A szabály fokozottan érvényes a görögdinnyére. Rendkívül gyorsan emésztődik, alig tölt időt a gyomorban, majd továbbhalad a bélrendszer felé. Ha azonban gabonaféléket, fehérjedús táplálékokat vagy akár más, lassabban emésztődő gyümölcsöt fogyasztasz vele egy időben, ezek elzárják az útját, és erjedés alakul ki. Puffadás, teltségérzés, gyomorégés figyelmeztet a hibás ételkombinációra. Legjobb, ha reggel éhgyomorra vagy napközben, két főétkezés között kerül sor a dinnyére, legalább két-három óra szünettel az egyéb fogások előtt vagy után.

Veszélyes a dinnyemag?

Gyakran hallhattad, hogy a magokat nem szabad lenyelned. Aggodalmadat számtalan hiteles
katicacska, 2012. augusztus 03. péntek, 21:47
Csontritkulás!
folyamat sokáig fennáll, a csontok meggyengülhetnek és törékennyé válhatnak.

A kalcium beépüléséhez a D-vitamin alapvető fontosságú. A természetes táplálékokban előforduló faktorok viszont csökkenthetik a kalcium felszívódását, ilyen például az oxálsav és a fitátsav, melyek megkötik a kalciumot, és ezért az nehezebben szívódik fel a belekből. Ezek az anyagok például a spenótban találhatóak meg. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy azok bevitelét kerülni kell, hanem inkább azt, hogy egyes táplálékokat jobb, ha nem egyszerre fogyasztunk.

Tippek

1. Reggelire fogyasszunk gabonákat alacsony zsírtartalmú tejjel, joghurttal.

2. Válasszunk kalciummal dúsított gyümölcsleveket, ha tehetjük.

3. Ha rántottát vagy tojásos ételeket készítünk, reszeljünk rá sajtot, adjunk hozzá tejet, joghurtot, kalciumtartalmú zöldségeket, például articsókát.

4. Ha gofrit eszünk, fogyasszuk enyhén fagyasztott joghurttal, friss gyümölcsökkel.

5. Igazi
nagyiful, 2011. szeptember 16. péntek, 05:39
10 garantált zsírégető trükk
mennyiségű zöldséggel, anyagcsere-pörgető fűszerekkel is kiegészíted. Ha tovább szeretnéd növelni a mennyiséget, használhatsz zsírszegény tejet is.

Nagyobb szelet, kevesebb zsír

Ha hasábburgonyát készítesz, vágd nagyobb szeletekre. Minél nagyobb a felület, annál kevesebb zsírt szív magába. Tégy ugyanígy minden olyan élelmiszernél, amit hasonló módon készítesz el, legyen az zöldség vagy éppen hús. A legjobb azonban, ha nem is sütsz olajban semmit, csupán párolod vagy főzöd az egyes táplálékokat.
Csak kis adagokban süss!

Ha mégis olajjal akarsz sütni, nem árt, ha tisztában vagy az egyik legfontosabb szabállyal, mellyel lényeges mennyiségű kalóriától szabadulhatsz meg, egyúttal az egészséges táplálkozás és a hatékony diéta felé is teszel egy hatalmas lépést. Süsd a burgonyát mindig kis adagokban, így elkerülheted, hogy az olaj lehűljön, vagyis a sütési idő megnövekedjen, és a burgonyának több időt kelljen benne töltenie.
Óvakodj az öntetektől!

Ügyelj az
grimilda, 2010. február 05. péntek, 09:09
Vízhajtó, salaktalanító,
Vízhajtó, salaktalanító, emésztésserkentő
Mi az?
Természetes módszerekkel akarod leadni a plusz kilókat? Ez a három táplálék a salaktalanításban és a zsírégetésben is segít.

Ha célod a tartós fogyás, a legjobb, ha természetes hatóanyagokat hívsz segítségül, és olyan táplálékokat építesz be étrendedbe, melyek alakodra és egészségedre is jótékony hatással vannak. A következő három élelmiszer - amennyiben naponta fogyasztod - segít emésztésed és anyagcseréd normalizálásban, serkenti a salakanyagok kiürülését, emellett pedig a betegségektől is megóvhat.

Dió
Az őszi sütemények és a karácsonyi ételek elengedhetetlen elemeként funkcionáló, különleges aromájú dió a tudományos vizsgálatok eredményei szerint rendszeres fogyasztás mellett megóvhat a szívbetegségektől, ugyanis csökkenti a koleszterinszintet, emellett a benne található antioxidánsok - mint az ellaginsav, a szelén és az E-vitamin - is pozitív hatást gyakorolnak szívedre és az érrendszeredre, nem beszélve az
grimilda, 2009. december 20. vasárnap, 19:04
4 legjobb béltisztító táplálék
helyreállítása és a salakanyagok eltávolítása. A következő táplálékok ebben segítenek.

Ha régóta tervezed, hogy belevágsz a fogyókúrába, első lépésként érdemes emésztőrendszered salaktalanításáról és megfelelő működéséről gondoskodnod, ennek hiányában ugyanis jóval nehezebb lesz hosszú távra megszabadulnod a plusz kilóktól. Ha egy béltisztító, salaktalanító kúrát túlságosan drasztikusnak tartasz korábbi étrendedhez képest, már az is sokat segíthet, ha a leghatékonyabb tisztító, emésztésserkentő táplálékokat beépíted az egyes fogásokba. A következő négy természetes csodaszer látványos eredményt jelenthet.

Cékla
A cékla az emésztés szempontjából az egyik leghasznosabb zöldségféle, hiszen amellett, hogy hatóanyagai révén serkenti és erősíti a bélrendszert - mely így hatékonyabban képes lebontani és kiüríteni a salakanyagokat -, a máj és a vese működésére is igen kedvező hatást gyakorol.

Segíti a májat a benne található betain is, mely fokozza a zsírok lebontásának
grimilda, 2009. december 20. vasárnap, 16:14
Képek, videók
rostok.jpg
dnemethk
2013. március 22. péntek, 22:24
Fiatalító táplálékok .jpg
pacsakute
2019. december 14. szombat, 22:40
Egészséges táplálékok.jpg
pacsakute
2019. november 14. csütörtök, 08:03
Igen hasznos táplálékok.j
pacsakute
2017. március 17. péntek, 13:11
Jó hatású táplálékok.jpg
pacsakute
2013. február 02. szombat, 18:27
Fogyókúrás ital.jpg
pacsakute
2015. július 02. csütörtök, 13:04
Fogyókúrás evőeszköz
sanci81
2015. június 17. szerda, 19:59
fogyokuras_viz.png
sarkadykati
2014. július 19. szombat, 06:48
fogyokuras_viz_hozzava lok
sarkadykati
2014. július 19. szombat, 06:47
fogyókúrás
agica2004
2013. április 14. vasárnap, 18:40
Fogyókúrás ebéd.jpg
basikele
2013. március 04. hétfő, 01:50
Fogyókúrás receptek - nyá
anci-ani
2011. május 16. hétfő, 14:22
fogyókúrás menű.jpg
agica2004
2010. szeptember 24. péntek, 12:32
fogyókúrás kávé
biharijudit
2010. szeptember 06. hétfő, 14:37
fogyókúrás karfiol
bolondnegyven
2009. október 08. csütörtök, 18:29
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.