Belépés
2019. október 16. szerda | 42. hét | 289. nap | 07:39 | Gál
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Lúgosító ételek szívünk egészségéért
mikrobiológus elmélete szerint a szervezet végső soron saját raktárait használja fel a káros savak semlegesítésére és a szervezet méregtelenítésére.

Nézzük hát, milyen táplálékok fogyasztásával segíthetjük szervezetünk munkáját az egyensúly fenntartásában:

1, Gyökerek
Retek, cukorrépa, sárgarépa, fehérrépa, torma, hagyma, stb.
A tradicionális kínai medicina előszeretettel alkalmazza a ,,gyökérzöldségeket" gyógyító eljárásaiban, mivel ezek a növények rendkívül gazdagok ásványi anyagokban.

2, Keresztes virágú zöldségek
Csírák, káposzta, brokkoli, kelbimbó, karfiol, stb.
A legismertebb és legnépszerűbb zöldségek világszerte zamatos ízüknek köszönhetően.

3, Leveles zöldségek
Kelkáposzta, spenót, mángold, stb.
K-vitaminban, folsavban és más értékes fitonutriensekben rendkívül gazdagok, rosttartalmuk és antioxidáns tulajdonságuk kiemelkedő. Javítják az emésztést és a szem egészségét.

4, Fokhagyma
A fokhagyma
pacsakute, 2019. október 11. péntek, 22:30
Spenót és gyógyhatásai
legegészségesebb zöldségeink közé tartozik, ezért érdemes vele megbarátkoznunk és időnként használni az ételeink elkészítésekor.

Gondolom mindenki tudja hogy a gyermekek mennyire útálják a spenótot és mi is emlékszünk arra, hogy mennyi rábeszéléssel nyeltünk le egy-két kanállal gyerekkorunkban csak hogy az anyu, vagy a nagyi kedvébe járjunk, hiába hajtogatták folyton azt, hogy ettől erősek leszünk, erős vas íze miatt nem nyeltük le akkor se....pedig:

Élettani jelentősége a magas vitamin, ásványi só és nyomelem tartalmában keresendő. A spenót kitűnő forrása a következő anyagoknak: K-vitamin, A-vitamin-, mangán-, folsav, magnézium, vas, C-vitamin, B2-vitamin, kalcium-, kálium-, és B6-vitamin, élelmi rostok, réz, növényi fehérjék, foszfor, cink és E-vitamin. Ezen kívűl ismert forrása az omega-3 zsírsavaknak, niacinnak, és szelénnek. A spenót leveleiben továbbá triterpén-szaponinok, oxálsav, nitrátok találhatók. A levél szárazanyag-tartalmának 30%-a fehérje. Az ásványi sók közül
pacsakute, 2019. október 04. péntek, 18:45
A kivi gyógyhatásairól
ezért az immunrendszer számára is védelmet nyújt. Megerősíti azt, így az immunrendszer hatékonyan veheti fel a harcot a betolakodó kórokozókkal szemben.

A kivi inozitolt is tartalmaz, amely az intercelluláris hírvivő rendszer előfutára, ez segítséget nyújthat a szorongásos szint csökkentésében, illetve nemcsak a depressziós tüneteket csökkenti, de nagyon hatásos lehet a mindennapi stresszel szemben is.

A kivi tartalmaz még kalciumot, káliumot, magnéziumot és K-vitamint. Ezek az ásványi anyagok és a K-vitamin elengedhetetlen az egészséges csontok megőrzéséhez, illetve a csontsejtek fejlődéséhez.

A kivi alacsony glikémiás indexszel rendelkezik, illetve magas a rosttartalma, így nem emeli meg drasztikusan a vércukorszintet, ellentétben más, magas cukortartalmú gyümölcsökkel. A gyümölcsnek ez a tulajdonsága megakadályozza, hogy zsírsejtek raktározódjanak el a szervezetben, így a kivi nagyon előnyös lehet azok számára, akik fogyni szeretnének.

A DNS-károsodás a
pacsakute, 2019. október 04. péntek, 12:31
A nyers méz gyógyhatásai
Az orvostudomány több száz évig alkalmazta gyógyításra a nyers mézet. A nyers méz nagyon gazdag értékes tápanyagokban, olyanokban, amellyel a feldolgozott méz már nem rendelkezik.

A nyers méz rendkívül gazdag antioxidáns vegyületekben. A nyers méz a méhkaptárból egyből az üvegekbe kerül. A méhész esetleg csak átszűri ezt a mézet, hogy ne kerüljön az üvegbe szennyeződés. Ezzel szemben a feldolgozott méz egy olyan pasztőrözési folyamaton megy keresztül, amikor is a méz vitamin-, ásványianyag- és enzimtartalma jelentősen lecsökken.

A méznek sok pozitív hatása ismeretes. Ilyen az antibakteriális, a sebgyógyító, az antioxidáns és a gyulladáscsökkentő hatása.

Kutatók úgy vélik, hogy a méz elsősorban antioxidáns tulajdonságaival emelkedik ki a táplálékok sorából. Az antioxidánsok segítik lecsökkenteni a szabad gyökök okozta oxidatív stresszt. Az oxidatív stressz számos
pacsakute, 2019. október 04. péntek, 12:23
Egyél vajat és szalonnát, s igyál sört!
betegségben szenved, sörét a
társadalombiztosítás*
*fizeti! Ugyan itthon erre még várnunk kell, de lássuk, vajon tényleg
vannak-e jótékony hatásai a legnépszerűbb alkoholos italoknak, mint a sör,
bor és pálinka.

Hosszas kutatások végeredményeként állítják, hogy napi 20 gramm alkohol
fogyasztása két és fél évvel hosszabbította meg a páciensek életét, azokhoz
képest, akik egyáltalán nem ittak. A sör és a bor az immunrendszer
működésére jótékony hatással van, magas ásványi anyag, vitamin- és
antioxidáns tartalma vírusfertőzések ellen is védelmet nyújt.

Rendszeres mérsékelt sör és borfogyasztás gátolja az artériákban a
véralvadék és a lerakódások kialakulását, ezáltal a szívinfarktus-esély 50
%-kal csökkenhet, emeli a jó HDL koleszterint, csökkenti az ártalmas LDL
koleszterint és jó hatású a vérkeringésre.**

**Hangsúlyozni kell, hogy valóban csak a mérsékelt fogyasztásnál lépnek fel
a
pozitív hatások, a túl sok
suzymama, 2019. október 03. csütörtök, 18:07
Epson só méregtelenítő hatásairól
eltávolítani a szennyező anyagokat a szervezetünkből, ugyanakkor bőséges különféle egészségügyi előnyökkel jár, és jó esgészséget biztosít, ha rendszeresen használjuk.

Ma egy továbbfejlesztett fürdőkombinációt fogunk bemutatni: Epsom só integrálva himalája sóval! Amikor ez a kettő keveredik, segíthet bennünket bizonyos egészségügyi problémák leküzdésében. Nem okoznak mellékhatásokat, nem rendkívül költségesek és igen hatékonyak így együtt.

Epsom só

Az Epsom-só egy vízben oldódó ásványi vegyület, amely magas szulfát- és magnéziumszinttel rendelkezik. Úgy néz ki, mint a sókristály. De vigyázz a keserűsó megvásárlásakor, mivel mezőgazdasági vagy élelmiszer minőségű is lehet.

Bőrünk a legnagyobb méregtelenítő szervünk. A keserűsófürdőben a szulfát és az ásványi anyagok össze vannak építve, és a bőrön keresztül megszabadítanak minden mérgező anyagtól. A bőrön keresztül és növeli a test szulfát- és magnéziumszintjét. Számtalan tanulmány bizonyította, hogy a
pacsakute, 2019. október 01. kedd, 12:18
Magnéziumtartalmú ételek
MAGNÉZIUMFORRÁS
Miben van magnézium? Rengeteg természetes magnéziumforrás létezik, amelyeket az élelmiszercsoportok szerint rangsorolhatunk. Magnéziumban gazdag élelmiszernek alapvetően öt csoportot nevezhetünk: a zöldségek és gyümölcsök többségét, az olajos magvakat, a teljes kiőrlésű gabonaféléket, a hüvelyeseket és a számos halfélét.

MAGAS MAGNÉZIUMTARTALMÚ ÉTELEK 1: ZÖLD LEVELES ZÖLDSÉGEK ÉS GYÜMÖLCSÖK
Köztudott, hogy a zöldségek és gyümölcsök színe gyakran tanúskodik a bennük lévő ásványi anyagok mértékéről. A klorofillban gazdag, sötétzöld színű növények, mint az avokádó, spenót, sóska, vagy a búzafűlé nemcsak, hogy nagyon szépek és vonzzák a tekintetet, de magnéziumban kimagaslóan gazdag élelmiszerek is egyben. A különböző káposztafélék szintén kiváló magnéziumforrások, elkészítésük során azonban érdemes odafigyelni, hogy a lehető legkevesebb hőkezeléssel - elsősorban párolással - készüljenek, a minél magasabb magnéziumszint megtartása érdekében. Ha pedig szeretne
pacsakute, 2019. október 01. kedd, 10:32
Élesztő és a szobanövények
Ki gondolta volna, hogy az élesztő nem csak a finom péksütemények elkészítéséhez használható? Az élesztőt sokan használják táplálékkiegészítőként is, mivel köztudottan jó hatással van a szervezetre, de remek növényápoló is. Az élesztő gazdag ásványi anyagokban és mikroelemekben. Vízben feloldva az élesztőből olyan anyagok bocsájtódnak ki, amelyek elősegítik a növények gyorsabb növekedését. Ellenállóbbak lesznek tőle a virágok és az átültetést is jobban fogják bírni. Csak egyetlen dologra kell figyelned: az élesztő, csak meleg földben fejti ki a hatását.

Hogyan tápláld a virágföldet élesztővel

Hagyományos élesztő

1 kg hagyományos élesztőt oldj fel 5 liter vízben. Mielőtt ezt a készítményt a virágaidra öntenéd, tovább kell hígítani. Az 5 liter élesztős folyadékot 50 liter vízzel kell elkeverni.
( EZ AZÉRT MEGFONTOLANDÓ - SZERINTEM AZ 1 kg elírás lehet : CzI )
Porélesztő

10 g porélesztőt oldj fel 10 liter vízben és kavarj hozzá 2 evőkanál cukrot. Hagyd állni
pacsakute, 2019. szeptember 29. vasárnap, 12:58
Naspolya és gyógyhatásai
A téli hónapok értékes növénye, mert tápláló gyümölcsének igen magas a C-, B-, E vitamintartalma, érésének idején más hazai gyümölcs már ritkán található. Finom lekvárt lehet főzni belőle, magas pektintartalma miatt zselének is kiváló. Édeskésen fanyar, kellemes ízű, ilyenkor már nyersen is fogyasztható. A vastartalma miatt fogyasztása vérzékenyeknek kifejezetten ajánlott és ezen kívül még csonterősítő hatása is van. Gyulladáscsökkentő hatású növényként ismeri a természetgyógyászat. Az ásványi anyagokban (kálcium, kálium, magnézium, cink, mangán, vas és réz) és karotinban is gazdag.

A népi gyógyászatban kérgének főzetét vérzések csillapítására alkalmazták, magvainak főzetét pedig vesekő elhajtására. A naspolyafa terméséből és leveléből előállított készítmények a szájüreg és a garat gyulladásainak csökkentésére használhatók.
Forrás :
pacsakute, 2019. szeptember 26. csütörtök, 22:29
zöld turmix
Az örök képlet, amire a zöld turmix elkészítéséhez szükséged van.
Amikor a barátaim tanácsot kérnek, hogy milyen kisebb változtatással érhetnek el nagymértékű fejlődést az egészségükben, mindig azt ajánlom nekik, hogy cseréljék le a szokásos reggelijüket egy zöld turmixra. Nincs is jobb érzés annál, amikor reggel 9 előtt elfogyasztod a zöld levelek különféle változatait - még akkor is, ha napközben csokit, chipset, sült krumplit, vagy süteményeket eszel, mégis vittél be rostot, vitaminokat, ásványi anyagokat. Ráadásul amikor reggel zöld turmixot iszol, kevésbé esel kísértésbe a nap folyamán (ez egy egészséges trükk, nem muszáj elhinned, inkább győződj meg róla saját magad).

Az internet tele van nagyszerű zöld turmix receptekkel, viszont a titok az, hogy nincs szükséged receptre. Sokkal egyszerűbb megtanulni az alap képletet, ami mindig biztosítja számodra megfelelő mennyiségű tápanyagokat és a jó ízt. Ezután
faciendum, 2019. szeptember 26. csütörtök, 11:00
Immunrendszer erősítése
steril üvegbe. Tárolja hűtőszekrényben. Naponta pár cseppet adjon a teájához, hogy ezzel is megerősítse az immunrendszerét.

Az immunrendszert a következő három táplálékkal is megerősítheti. Az egyik ilyen a citrus gyümölcs, amely rengeteg C-vitamint tartalmaz. A C-vitamin növeli a fehérvérsejtek termelését. Ezek kulcsfontosságúak a fertőzésekkel szembeni küzdelemben. Milyen citrusfélék léteznek? Ilyen a narancs, a mandarin, a lime, a grépfrút és a citrom.

A brokkoli vitaminokkal és ásványi anyagokkal van tele. Értékes antioxidánsokat tartalmaz, A-, E- és C-vitaminokban gazdag, de rostokat is tartalmaz. A brokkoli a világon az egyik legegészségesebb zöldségnek számít.

A paprika is sok C-vitamint tartalmaz, amely szintén elengedhetetlen vitamin az immunrendszer egészségének fenntartásához. De van még benne béta-karotin is, amely az immunrendszer fokozása mellett segít megőrizni a bőr és a szem egészségét.
Forrás :
pacsakute, 2019. szeptember 25. szerda, 22:02
Gyógyító méz: melyik fajta mire jó?
A méz egészségünkre gyakorolt kiváló hatását már nem kell ecsetelni: a sejtek táplálásához szükséges minden anyagot tartalmaz, emellett természetes immunerősítő, baktériumölő, gyulladásgátló. Jó, ha tudjuk, hogy az egyes mézfajták hatóanyaga eltér egymástól. Milyen panaszra milyen mézet fogyasszunk?

A méz jótékony hatása a benne található 100-nál is több aromaanyagnak, 28 féle aminosavnak, 12 féle ásványi anyagnak, 10 féle szénhidrátnak, 8 féle vitaminnak, továbbá enzimeknek, szerves savaknak, és baktériumölő anyagoknak köszönhető.

A különböző mézfajtáknak eredetük szerint más és más az összetételük, és más a szervezetre gyakorolt gyógyhatásuk. Csokorba szedtük a leggyakoribb betegségekre ajánlható mézeket.

Megfázás:
Bármelyik méz jó választás megfázás kezelésére, de az akácmézet tartják a leghatékonyabb segítségnek. Torokfájás: a napraforgóméz kitisztítja a torkot, az akácméz és a repceméz a fertőtlenítő hatása révén segít a
suzymama, 2019. szeptember 24. kedd, 13:00
1/496
Képek, videók
A vese egészségéért.jpg
pacsakute
2013. február 02. szombat, 18:25
a szervezet méregteleníté
snbela44
2016. május 04. szerda, 17:32
Az ifjúság szervezetei
furaila
2015. június 04. csütörtök, 12:18
A bank az a szervezet
sanci81
2015. április 13. hétfő, 15:56
A szervezet méregteleníté
irmus
2015. március 16. hétfő, 18:43
MSZMP szervezeti szabályz
lacipecsenye
2013. október 28. hétfő, 09:58
Az emberi szervezetnek...
pacsakute
2013. április 19. péntek, 07:29
A szervezet méregteleníté
pacsakute
2013. április 07. vasárnap, 08:05
érzelmeink-szervezetün k.j
dnemethk
2013. január 21. hétfő, 23:21
szervezetunk-teli-vita min
snbela44
2013. január 15. kedd, 15:05
szervezetunk-teli-vita min
sarkadykati
2013. január 13. vasárnap, 13:03
karosbab5.jpg
borigit
2016. május 04. szerda, 14:09
vicc cigi káros szöveg.jp
kicsoda57
2014. november 05. szerda, 15:47
káros szenvedély.jpg
kicsoda57
2014. október 30. csütörtök, 12:55
vicc cigi káros.jpg
kicsoda57
2014. augusztus 18. hétfő, 22:18
Címkék
kivi alacsony, lehető legkevesebb, spenót kitűnő, spenót leveleiben, legnagyobb méregtelenítő, ásványi anyagokban, ásványi anyagok, egészséges csontok, búzafűlé nemcsak, zöld turmixra, növények gyorsabb, táplálékok sorából, méhkaptárból egyből, benne található, következő három, üvegbe szennyeződés,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.