Regisztráció  Belépés
2018. május 26. szombat | 21. hét | 146. nap | 08:21 | Fülöp, Evelin
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Béltisztítás természetes módszerekkel: hogyan végezzük?
cikória, a gyökérzöldségek, a hagymafélék, a banán, az articsóka, a spárga, az olajos magvak. Probiotikumokat pedig az erjesztett ételek tartalmaznak, például a joghurt vagy a savanyú káposzta, de ma már minőségi, komplex pre-, és probiotikumokat egyaránt tartalmazó étrend-kiegészítőkből is választhatunk.

Ha figyelünk arra, hogy legalább hetente egyszer ne együnk húst, cukrot, kávét, tejet-tejterméket (kivéve az erjesztett joghurt, kefir), finomított szénhidrátot és csak nyers vagy párolt zöldséget, gyümölcsöt, pre-és probiotikumban gazdag élelmiszereket, legalább 2-3 liter folyadékot (zöldséglevet és tiszta vizet) fogyasszunk, már sokat tettünk a bélrendszerünkért.
Hosszabb kúrákat is beiktathatunk, de erről minden esetben kérjük ki természetgyógyász és/vagy dietetikus tanácsát.

Ha rendszertelen a székletünk, puffadunk, hasi görcseink vannak, fáradtak, enerváltak vagyunk, illetve láthatóan kidomborodik az alhasunk, akkor közbeiktathatunk egy emésztést segítő
suzymama, 2018. május 24. csütörtök, 15:40
9 vendégváró saláta recept!
9 vendégváró saláta recept!

Orosz hússaláta
Hozzávalók: 35 dkg sült, vagy főtt hús, 40 dkg burgonya, 15 dkg alma, 15 dkg ecetes uborka, 2,5 dkg mustár, só, törött bors, 2 tojás, 5 dkg füstölt nyelv, 1 citrom, tartárt mártás.

Sűrűbb tartármártást készítünk. A húst, a héjában főtt, meghámozott, lehűtött burgonyát, a meghámozott almát és uborkát, a kemény tojást egyenletes, vékony metéltre vágjuk. Sóval, borssal, mustárral, citromlével fűszerezzük és annyi tartármártással keverjük össze, hogy könnyen formázható salátát nyerjünk.
----------------------------------------------------
Majonézes burgonya
1 kg burgonyát héjában megfőzzünk, meghámozzuk és karikára vágjuk. 2 tojássárgáját 2 dl csöppenként hozzáadott olajjal elkeverünk. 2 dl tejfölt mustárral, cukorral, sóval ízesítünk, majd hozzákeverjük a majonézt és végül a burgonyát, vigyázva, hogy ne törjük
irmus, 2018. május 19. szombat, 13:18
Tanácsok nyaralni indulóknak!
szappanos lemosással fejezzük be.
- Ne felejtsük el, a krónikus betegségek a nyaralás vagy a szabadság idő alatt is megvannak. (Magas vérnyomás, cukorbetegség, szívbaj) Az életmódbeli korlátozások nem csak otthon, és télen érvényesek, de a tengerparton júliusban is.
- Egész évben nem sportoló, ülő munkát végző, elpuhult egyén nagyon óvatosan fogjon hozzá a nyári aktívabb mozgáshoz. . Ne akarjuk a nyaralásunk alatt behozni és teljesíteni az egész évi testmozgásunkat.
- Sok gyümölcsöt és zöldséget fogyasszunk. Semmi nem pótolja a fáról, bokorról, kiskertből leszedett friss gyümölcsök, zöldségek élettani hatását.
- Ez már közhely, de fontos! Forró testtel hideg vízbe ugrani tilos, mert veszélyes vagy halálos!
- Nagy tévedés, hogy a nyár vagy a szabadság ideje a semmittevés időszaka a városi ember számára. Önmaga ellensége, aki hónapokon át más sem csinál, mint fő a napon. Töltsük kellemesen a nyarat, olvassunk, tanuljunk, játszunk az unokákkal és ezeket természetesen a friss levegőn
lizawolf, 2018. május 12. szombat, 11:11
KRUMPLI, A CSODAGUMÓ! – MÉG A LÁBAID IS SZERETNI FOGJÁ
akadnak olyanok is, akik örökre száműzik is az étrendjükből, de még akár az életükből is. Ha az asztalra nem is kerül belőle soha, azért egyéb haszna még lehet ezeknek a gumóknak! Na, most figyelj!

Fürdés - PROAKTIVdirekt Életmód magazin és hírek - proaktivdirekt.comFürdés
Azért azt elég nehezen tudom elképzelni, hogy még a legnagyobb burgonyaellenzők sem csábulnak el néha-néha egy kis sült krumplira. Ha igen, számukra is van egy zsiradékmentes receptünk! De akik nem vetik meg ezt a fajta zöldséget egy kicsit extrásan elkészítve, azok is találnak receptet itt. És nyugalom, a ,,másnapos" sült krumpli is jó még valamire!

No, de elég a lakomázásból, lássuk, mi mindenre lehet még jó a burgonya azon kívül, hogy finom ebéd, vacsora lesz belőle!

Ha azt mondom, még a házi szépségszalonodban is helye van?
Akkor nyilván meglepődsz, habár a krumpli héjának is hasznát vehetjük, mint házi hajápoló termék. Ám most, hogy nagyon is közelít a szandálos, papucsos időszak,
tinka1951, 2018. május 09. szerda, 17:08
Kreatív háztartási eszközök
vele.

Lefolyótisztító pálca.

Praktikus olaj permetező.

Hagyma és zöldség aprító. Csak nyomod és vágod: a hagymát, könnyek nélkül, és bármilyen zöldséget, gyümölcsöt, percek alatt.

A Heng Balance Lamp fantázianevű kollekcióban, egyszerű és letisztult formavilágú keret közé kifeszíthető és mágnesesség segítségével összetartó golyóval
schuro, 2018. május 06. vasárnap, 22:12
A helytelen táplálkozás következménye
bevitelét korlátozzuk, illetve más ételekkel helyettesítjük az egészségtelen, zsírdús fogásokat, az erek fala is egyre “tisztábbá" és egészségesebbé válik (természetesen, teljesen zsír- és koleszterinmentes életmódot nem érdemes folytatni, hiszen ezeknek a tápanyagoknak is fontos szerepe van az egészségünk megőrzésében, ráadásul, a koleszterint magát a szervezetünk is előállítja).
A szakemberek szerint érdemes a növényi eredetű táplálékokat előnyben részesíteni, közülük is négy olyan zöldséget, gyümölcsöt emelnek ki, melyek rendkívül jó hatással vannak az érrendszerünkre, így a kardiovaszkuláris problémának rizikójának csökkentéséhez is hozzájárulnak.

A fokhagyma
Régóta csodaszernek tekintik, nemcsak antibakteriális, immunerősítő és mikrobaölő hatásai miatt, hanem azért is, mert képes csökkenteni a vérnyomást és a koleszterinszintet, emellett pedig a véralvadásra is kiegyensúlyozó hatással van. A fokhagymában, illetve más hagymafélékben is különböző kénvegyületek találhatóak
lovaszmarika, 2018. május 05. szombat, 11:29
Ételek, amelyek visszafordítják az érrendszeri károsodást
bevitelét korlátozzuk, illetve más ételekkel helyettesítjük az egészségtelen, zsírdús fogásokat, az erek fala is egyre “tisztábbá" és egészségesebbé válik (természetesen, teljesen zsír- és koleszterinmentes életmódot nem érdemes folytatni, hiszen ezeknek a tápanyagoknak is fontos szerepe van az egészségünk megőrzésében, ráadásul, a koleszterint magát a szervezetünk is előállítja).

A szakemberek szerint érdemes a növényi eredetű táplálékokat előnyben részesíteni, közülük is négy olyan zöldséget, gyümölcsöt emelnek ki, melyek rendkívül jó hatással vannak az érrendszerünkre, így a kardiovaszkuláris problémának rizikójának csökkentéséhez is hozzájárulnak.
A fokhagyma
Régóta csodaszernek tekintik, nemcsak antibakteriális, immunerősítő és mikrobaölő hatásai miatt, hanem azért is, mert képes csökkenteni a vérnyomást és a koleszterinszintet, emellett pedig a véralvadásra is kiegyensúlyozó hatással van. A fokhagymában, illetve más hagymafélékben is különböző kénvegyületek találhatóak
suzymama, 2018. május 03. csütörtök, 13:24
Az ízületi fájdalomcsillapítás kellemesen
őket!

Végezetül pedig megint csak felhívnám rá a figyelmedet, hogy az illóolajok felhasználása vagyis az aromaterápia csak és kizárólag kiegészítő kezelése lehet az ízületi porckopásod kezelésének. Nem szabad csak erre a megoldásra hagyatkoznod. Szakorvost továbbra is látogatnod kell és továbbra is javasolt gyógyszerek és minőségi táplálékkiegészítők szedése. Természetesen oda kell figyelned az étrendedre is, így kerülnöd kell a cukrot , glutént ,gyorsételeket ,rossz zsírokat , és fontos, hogy
sok zöldséget és gyümölcsöt fogyassz. De a testmozgásról sem szabad megfeledkezned.

Azonban ahogy azzal minden bizonnyal már tisztában vagy Te is, mindez csak megállítja, de legalábbis lassítja az ízületi porckopásod folyamatát.

Viszont ma már lehetséges az artózis visszafordítása is.

A II.-es tipusú kollagén peptid ugyanis orvosilag bizonyítottan elősegíti a porc képződést. Erről még többet is megtudhatsz ha utánaolvasol az Artroflex Plusnak. Ezt erre a részre
suzymama, 2018. május 02. szerda, 13:30
Tuti tippek a tavaszi fáradtság ellen
Bizony tavasz elején sokszor telepszik ránk a tavaszi fáradtság. Ilyenkor áll ugyanis szervezetünk a téli üzemmódról a tavaszi üzemmódra. Ez az átállás igénybe veszi szervezetünket, és a télen megcsappant vitaminkészletünk, és energia készletünk rohamosan lecsökken.

Tippek Tavaszi fáradtság ellen
Kerüljük a gyomrot terhelő nehéz ételeket, mert nagyban csökkentheti az ilyen ételek fogyasztása az energiaszintünket. Fogyassz sok gyümölcsöt, és zöldséget, amikkel pótolhatod a tél során elvesztett vitaminokat, ásványi anyagokat.


Vas tartalmú ételek fogyasztásával tovább növelheted az energiád, és kevésbé leszel fáradékony, rosszkedvű. A vas fontos nyomelem, szervezetünknek nagy szüksége van rá, többek között az oxigénfelvételhez. Ideális esetben a nőknek naponta 15 milligrammra, a férfiaknak 10 milligrammra van szüksége.

Legjobban hasznosuló vasforrások a vörös húsok (marha-, borjú-, sertés-, vadhúsok, baromfihús) és a máj. Vasban gazdag étel: tojássárgája,
suzymama, 2018. április 30. hétfő, 19:18
A magyar konyha, minden híresztelés ellenére, egészséges.
miért szakítottak ezzel a hagyománnyal. Mennyivel jobb a főzelék ugyan abból a zöldségből, mint a leves? )
- kásák
A burgonya előtti időkben és később is, a különféle kásák meghatározó szerepet töltöttek be az étkezésben. Készülhettek árpából, zabból, búzából, kölesből. Amerika felfedezése után a kukoricából készült ételek egyes magyar vidékeken a mindennapok táplálékává váltak: puliszka, málé, stb.
- zöldségek, gyümölcsök
A magyar háziasszony minden nap adott az asztalra valamilyen zöldséget leves, vagy főzelék formájában. A magas fehérjetartalmú bab, borsó, lencse húspótlék is volt. A zöldségféléket többnyire nem főzték túl, inkább ,,ress" maradt, így is megőrizve a vitamintartalmát, bár ezt bizonyára nem tudták. Sok nyers zöldséget és gyümölcsöt is fogyasztottak. A káposzta torzsáját nem dobták ki, a répát, petrezselymet nem hámozták, csak kaparták, így megmaradt a héj alatti értékes rész. A kertből sóskát, papsajtot ettek, akácvirágot és sok olyan terményt, amelyet mi már
yaskane, 2018. április 26. csütörtök, 07:57
Zöldséges nudli
Többféle nudli található blogomban de ezt a zöldségeset most készítettem először!



Hozzávalók: krumpli, vegyes zöldség,petrezselyem, vaj, tojás, liszt,/mennyiséget nem írok/ fűszerek: só, őrölt bors
Elkészítése: Krumplit megpucolás után feldaraboltam és puhára főztem majd leszűrtem és krumplinyomón áttörtem. Zöldségeket /sárgarépa,fehérrépa, kevés zöldborsó/enyhén sós vízben puhára főztem majd villával összetörtem és az áttört krumplihoz tettem ehhez tettem az aprított petrezselymet sót és borsot és mivel elég kis mennyiség volt amiből készítettem ezért csak egy tojás felét , mokkáskanál vajat és annyi lisztet amitől gyúrható tészta lett. Ezután kis darabkákat csíptem a tésztából vékony rudakat csináltam belőle majd feldaraboltam és forrásban lévő vízben kifőztem. Vajat forrósítottam egy edénybe ebbe szedtem ki a tésztát. A tányérra pakolva tejfölt kanalaztam tetejére. Nagyon finom !(Viszonyítás kedvéért
suzymama, 2018. április 23. hétfő, 16:25
Olajban sült zöldséges derelye "Ízőrzők" Bár
tettem a tésztába a másik felét a töltelékbe/, töltelékhez: kb 10 dkg vegyes zöldség, 8 dkg reszelt sajt, 1 kisebb vöröshagyma, só, őrölt bors, sütéshez olaj.
🌼
Elkészítése: Krumplit megpucoltam feldaraboltam és enyhén sós vízbe puhára főztem. Leszűrtem krumplinyomón átnyomtam és a margarinnal kikevertem hagytam hűlni. Vegyes zöldséghez mirelit mexicói keveréket használtam ezért kicsit előfőztem majd leszűrtem. A vöröshagymát apróra vágtam kevés olajon megdinszteltem ráöntöttem a zöldséget sót és őrölt borsot szórtam rá majd együtt kicsit pároltam és hűtöttem. Kimért liszthez tettem a krumplit kevés sót tettem hozzá a tojás felét és összegyúrtam tésztának 1-2 evőkanál vizet lehet hozzá tenni. Ezután kinyújtottam a tésztát kb. ujjnyi vastagra és egy nagyobb pohárral kiszaggattam a tésztát, a töltelékbe tettem a tojás másik felét reszelt sajtot/ keveset félretettem szórásra/ összekevertem és egy teáskanálnyit tettem a tészta közepébe és a tészta másik felét ráhajtottam félhold alakú
suzymama, 2018. április 23. hétfő, 16:17
1/527
Képek, videók
béltisztítók.jpg
dnemethk
2013. március 22. péntek, 22:15
Béltisztítók.jpg
pacsakute
2013. február 20. szerda, 18:28
Módszerek
furaila
2013. január 14. hétfő, 23:03
Természetes vitaminok.jpg
pacsakute
2018. február 20. kedd, 21:20
Természetes antibiotikumo
irmus
2018. február 16. péntek, 14:29
Természetes-gyógymódok -a-
pacsakute
2017. október 02. hétfő, 10:48
Természetesség-GYERTYA
1vargaildyko
2016. július 21. csütörtök, 06:18
Természetesség-NAPFÉNY
1vargaildyko
2016. július 03. vasárnap, 06:12
Természetes alapu migráns
meki77
2016. február 20. szombat, 10:45
Természetes fájdalomcsill
pacsakute
2016. február 06. szombat, 22:08
Természetesség-HARCOS
1vargaildyko
2016. január 05. kedd, 07:45
Természetesen.jpg
pacsakute
2015. november 24. kedd, 19:18
Természetes gyógyír
sanci81
2015. november 23. hétfő, 16:53
Természetes gyógymód
sanci81
2015. július 19. vasárnap, 13:52
Címkék
olajos magvak, asztalra valamilyen, burgonya előtti, burgonya azon, életmódbeli korlátozások, tavaszi fáradtság, növényi eredetű, másik felét, nyári aktívabb, gyomrot terhelő, nyaralásunk alatt, aromaterápia csak, savanyú káposzta, áttört krumplihoz, nyaralás vagy, erjesztett joghurt,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.