Belépés
2018. október 16. kedd | 42. hét | 289. nap | 02:01 | Gál
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Gyuri bácsi tanácsai
gyógymód mellett odafigyeljünk a derűnk és pozitív szemléletünk fenntartására is.

A mozgás fontosságát ő sem tudja eléggé hangsúlyozni.

Néhány tipp az egészség megőrzéséhez:

Kalcium, cink és szelén rendszeres fogyasztása hatékony, jól felszívódó forrásból.

Rendszeresen ajánlott: tengeri algákat, citromot, gyermekláncfüvet, gingko biloba-t, máriatövist, vérehulló fecskefüvet és körömvirágot használni.

Lehetőleg minél változatosabban fogyasszunk zöldségeket és gyümölcsöket a színskála összetevői közül minél többet.

A hús és a stressz elsavasítja a szervezetet, a zöldségek és a gyümölcsök viszont lúgosító hatásúak.

Nevessünk minél többet!

Gyuri bácsi tanácsait ma már országszerte sokan keresik és betartják, a tapasztalatok szerint nem kevés sikerrel.

A legfontosabb, hogy mindig tudatosan, a legrelevánsabb gyógymódok felé nyúljunk és azt jó helyen keressük, így minden betegség eredményesen kezelhető lesz.
Aki
irmus, 2018. május 09. szerda, 18:55
9 étkezési trükk, amit tartsd be...
hogy lefogyj

AKÁRHOGYAN IS AKAROD, NEM JÖN ÖSSZE AZ A KISEBB RUHAMÉRET? HA EZEKET A PRAKTIKÁKAT BETARTOD, GARANTÁLTAD TÚLTELJESÍTESZ MAGADON - MÉG A NYÁRI BIKINISZEZON ELŐTT!

1. FÓKUSZÁLJ A ZÖLDSÉGEKRE!
Ha főételre kerül sor, mindig a zöldséges köretet edd meg először! A zöldségek tele vannak rosttal és tápanyagokkal, amelyek telítenek, emellett pedig nem kell a napi zöldségbevitelen aggódnod, hiszen már túl vagy rajta ebédidőben.

Tipp: Ha repetázol, akkor is a zöldségeket nyúlj először a húsok helyett!

2. JÓL RÁGD MEG AZ ÉTELT!
Tudtad, hogy ha lassan eszel, akár 30%-kal kevesebb ételt fogsz fogyasztani? Az agynak kb. 20 perce van szüksége ahhoz, hogy felismerje a jóllakottság érzését - ez idő alatt akár mértéktelenül is be lehet falatozni a legzsírosabb kajákból! Ha tökéletes alakra vágysz, minden falatot rágj meg kétszer, így tutira nem fogod túlenni magad.

3. NE SPÓROLJ A MENÜKKEL!
Hétvégenként későn kelsz fel, ezért megspórolod a
vorosrozsa66, 2018. április 10. kedd, 20:43
9 étkezési trükk, amit tartsd be, hogy lefogyj
GRÉTA

AKÁRHOGYAN IS AKAROD, NEM JÖN ÖSSZE AZ A KISEBB RUHAMÉRET? HA EZEKET A PRAKTIKÁKAT BETARTOD, GARANTÁLTAD TÚLTELJESÍTESZ MAGADON - MÉG A NYÁRI BIKINISZEZON ELŐTT!

1. FÓKUSZÁLJ A ZÖLDSÉGEKRE!
Ha főételre kerül sor, mindig a zöldséges köretet edd meg először! A zöldségek tele vannak rosttal és tápanyagokkal, amelyek telítenek, emellett pedig nem kell a napi zöldségbevitelen aggódnod, hiszen már túl vagy rajta ebédidőben.

Tipp: Ha repetázol, akkor is a zöldségeket nyúlj először a húsok helyett!

2. JÓL RÁGD MEG AZ ÉTELT!
Tudtad, hogy ha lassan eszel, akár 30%-kal kevesebb ételt fogsz fogyasztani? Az agynak kb. 20 perce van szüksége ahhoz, hogy felismerje a jóllakottság érzését - ez idő alatt akár mértéktelenül is be lehet falatozni a legzsírosabb kajákból! Ha tökéletes alakra vágysz, minden falatot rágj meg kétszer, így tutira nem fogod túlenni magad.

3. NE SPÓROLJ A MENÜKKEL!
Hétvégenként későn kelsz fel, ezért megspórolod a
tinka1951, 2018. április 04. szerda, 06:28
A LÉGZÉS EREJE 02 - Vízben gazdag élelmiszerek fogyasztása
2 -- A VÍZBEN GAZDAG ÉLELMISZEREK FOGYASZTÁSA

Az egészséges élet második kulcsa a vízben gazdag élelmiszerek fogyasztásának elve. Bolygónk felszínének hetven százalékát víz borítja. Szervezetünk nyolcvan százalékban vízből áll. Mit gondolsz, étrendednek mit kell nagy százalékban tartalmazni? Ügyelned kell arra, hogy étrendednek 70 százalékát olyan élelmiszerek tegyék ki, amelyek bőségesen tartalmaznak vizet. Ez a friss gyümölcsöket vagy zöldségeket, illetve azok frissen kipréselt levét jelenti.

Egyesek azt javasolják, hogy naponta igyunk meg nyolc-tizenkét pohár vizet ,,a szervezet átöblítése" céljából. Tudtad, hogy ez milyen ostobaság? Legelőször is: vizeink többnyire nem a legjobb minőségűek. Nagy eséllyel tartalmaznak klórt, fluoridot, ásványi és különféle mérgező anyagokat. Általában a desztillált víz fogyasztása a legjobb. De függetlenül attól, hogy milyen vizet iszunk, a szervezet nem tisztítható meg azzal, ha vízbe fojtjuk. A megivott víz mennyiségét a szomjúságnak kell
invisibilia, 2017. július 28. péntek, 20:27
Gondolatok az anyaságról
állni).

Gondolom, nem csodálkoztok azon, hogy egy "rossz-evő" gyereknek az esetek túlnyomó többségében csúnya a bőre, kisebb-nagyobb foltokban száraz, viszket, piros, foltos, pöttyös, érdes, hámlik. Az, hogy egy gyerek "rossz-evő", kizárólag az anya lustaságának bizonyítványa. Arról tanúskodik, hogy az első években valamit nagyon elmulasztott, egy fáradságos mindennapi munkát: az ételek valódi ízének megismertetését, megszerettetését a gyermekével. A gyerekek sajnos általában nem úgy születnek, hogy imádják a zöldségeket, a gyümölcsöket, a gabonaféléket, a savanyú vagy kesernyés ízeket. De, ahogy a német közmondás is tartja: "Kinder sind Gewohnheitstiere", vagyis a gyermek olyan, ahogyan szoktatják Őt. Nem lehet hárítani, nem lehet a nagyszülőkre, vagy az óvodára mutogatni! Egy jó anya sose legyen lusta, ha a kicsije táplálásáról van szó!

Aztán lehet, hogy ennyire azért nem rossz a helyzet, és a lusta nő lakása éppenséggel pedánsan tiszta, mégis menekül attól, amit nem szeret csinálni.
horvathnemagdi, 2014. május 03. szombat, 17:25
Vödrös savanyu télire
torma

Elkészítés

6 l vizet felforralunk az ecettel, a sóval, a cukorral, a borssal, a babérlevéllel, a mustármaggal, a korianderrel, a timsóval, a citromsavval és a nátrium-benzoáttal. Időnként meg kell kavarni, mert a cukor oda tud égni az aljához! Levesszük a tűzről, kicsit hűlni hagyjuk, majd 6,5 l hideg vízzel együtt az edénybe öntjük, teljesen kihűtjük. Hozzákeverjük a borként és a szeletelt tormát.

Ebbe az edénybe tehetjük folyamatosan az alaposan megtisztított zöldségeket: apró vagy közepes nagyságú egész uborkát, kicsi dinnyét, zöld paradicsomot, brokkolirózsát, karfiolrózsát, sárgarépa hasábot. Akár 3-4 hét múlva fogyasztható, de 1 évig is eláll.

Tippek: Alaposan vizsgáljuk meg a zöldségeket, mindenképpen frissek, kemények, egészségesek legyenek!

Tehetünk ebbe a lébe almapaprikát vagy káposztával töltött paprikát is, de ezeket inkább tegyük külön vödörbe vagy üvegekbe. Ennek az az oka, hogy az almapaprikák sokszor rejtetten hibásak, és ha egy
mamucika, 2014. március 02. vasárnap, 21:25
vödrös savanyúság télire
torma

Elkészítés

6 l vizet felforralunk az ecettel, a sóval, a cukorral, a borssal, a babérlevéllel, a mustármaggal, a korianderrel, a timsóval, a citromsavval és a nátrium-benzoáttal. Időnként meg kell kavarni, mert a cukor oda tud égni az aljához! Levesszük a tűzről, kicsit hűlni hagyjuk, majd 6,5 l hideg vízzel együtt az edénybe öntjük, teljesen kihűtjük. Hozzákeverjük a borként és a szeletelt tormát.

Ebbe az edénybe tehetjük folyamatosan az alaposan megtisztított zöldségeket: apró vagy közepes nagyságú egész uborkát, kicsi dinnyét, zöld paradicsomot, brokkolirózsát, karfiolrózsát, sárgarépa hasábot. Akár 3-4 hét múlva fogyasztható, de 1 évig is eláll.

Tippek: Alaposan vizsgáljuk meg a zöldségeket, mindenképpen frissek, kemények, egészségesek legyenek!

Tehetünk ebbe a lébe almapaprikát vagy káposztával töltött paprikát is, de ezeket inkább tegyük külön vödörbe vagy üvegekbe. Ennek az az oka, hogy az almapaprikák sokszor rejtetten
faciendum, 2013. szeptember 17. kedd, 18:06
1/2
Képek, videók
Maria Montessori tanácsai
irmus
2018. május 28. hétfő, 16:00
Egy fa tanácsai.jpg
pacsakute
2017. március 02. csütörtök, 13:50
Egy Fa tanácsai
irmus
2016. május 20. péntek, 20:00
nagyi tanácsai-1000_vegy_
gaby73
2014. október 05. vasárnap, 23:46
Bálint gazda tanácsai
ezer_mester
2010. április 04. vasárnap, 18:39
Vekerdi Tamás tanácsai
ezer_mester
2010. április 04. vasárnap, 18:29
A gyökerek fontossága
furaila
2018. szeptember 10. hétfő, 14:07
Gyökerek fontossága
furaila
2017. március 06. hétfő, 04:08
A vitaminok fontossága.jp
pacsakute
2016. május 02. hétfő, 10:02
Vízfogyasztás fontossága.
anci-ani
2011. május 14. szombat, 16:52
Ásványvíz fontossága
sarkadykati
2009. augusztus 25. kedd, 10:16
egészség-boldogság.jpg
menusgabor
2018. augusztus 16. csütörtök, 19:52
vigyázzon az egészségére.
sz719eszter
2018. július 12. csütörtök, 18:50
Vigyázzon az egészségére
irmus
2018. július 12. csütörtök, 10:29
Egészséges életmód alapel
pacsakute
2018. április 24. kedd, 21:25
Címkék
zöldséges köretet, legzsírosabb kajákból, savanyú vagy, ételek valódi, fáradságos mindennapi, gyerekek sajnos, egészséges élet, mozgás fontosságát, színskála összetevői, jóllakottság érzését, egészség megőrzéséhez, szeletelt tormát, napi zöldségbevitelen, lébe almapaprikát, szomjúságnak kell, vízben gazdag,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.