Regisztráció  Belépés
2018. június 24. vasárnap | 25. hét | 175. nap | 14:46 | Iván
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Lúgosító diéta: a hosszú és az egészséges élet titka?
fenntartásában

Ha korlátozza a savasodást előidéző élelmiszerek fogyasztását és több lúgos táplálékot fogyaszt, akkor megakadályozhatja az elhízás kialakulását, mivel így csökken a szervezetben a leptin-szint és a gyulladás, amely az éhséget és a zsírégető képességet is befolyásolja. Mivel a lúgos táplálékok egyben gyulladásgátló hatásúak is, ezért a lúgosító diétával nem csak arra kap esélyt a szervezet, hogy normalizálódjon a leptin-szintje, de a számára szükséges kalória mennyiségtől is tovább tart majd a telítettség érzése.

Hogyan táplálkozzunk a lúgosító diéta során?

Alább felsoroltunk néhány kulcsfontosságú tippet, amit érdemes megfogadni, ha megfelelően szeretne táplálkozni a lúgosító diéta során:

Amikor csak lehetséges, próbáljon meg biotermesztésű lúgosító hatású táplálékokat vásárolni. A szakértők szerint a lúgosító diéta során érdemes tudakozódni afelől, milyen talajban termelték az adott gyümölcsöt-zöldséget, mivel az organikus körülmények között,
tinka1951, 2018. június 23. szombat, 15:58
Mediterrán étrenddel az agy öregedése ellen
zöldségekkel, amelyek nemcsak az agy idő előtti öregedésétől óvhatnak meg bennünket, de segítséget nyújtanak a depresszió elleni küzdelemben, a csontok egészségének megőrzésében és segítenek alacsonyan tartani a trigliceridszintet. De ezek a táplálékok a memóriavesztés és a kognitív hanyatlás megelőzését is elősegítik.

A mediterrán jellegű étrend legfőképpen a gyümölcsökre, a zöldségekre és az egészséges zsírokra összpontosít, elkerülve a feldolgozott élelmiszereket, a finomított cukrokat és a telített zsírokat. A mediterrán táplálkozás tehát a fent említetteken kívül tartalmaz még dióféléket, magvakat, teljes értékű gabonaféléket, halakat és hüvelyeseket.

Kutatások igazolják, hogy az idősebb népességben az olívaolajjal és a diófélékkel kiegészített mediterrán étrend ellensúlyozza az életkorral összefüggő kognitív hanyatlásokat. Annak, hogy a mediterrán ételek ilyen kedvező hatással vannak az agy működésére, több oka is lehet. Ezek a táplálékok tele vannak antioxidáns és gyulladásgátló
vorosrozsa66, 2018. június 18. hétfő, 16:46
David Icke – Testünk és a holografikus valóság 2.rész
harmonikus vagy zavaró rezgéssel. Ez utóbbi jellemző a DNS-RNS adatforgalmat gyorsan megzavarni képes vegyi ételekre.

A Super Size Me című film bemutatta a gyorséttermi ételek fogyasztásának szörnyű hatását. Egy New York-i fiatalember naponta háromszor evett McDonald's ételt, miközben orvosok követték figyelemmel egészségének alakulását. Az eredmény lehangoló volt. A 33 éves, fitt fiatalember napokon belül hányni kezdett, fejfájásra és depresszióra panaszkodott.

Máját legyűrték a telített zsírok. A vizsgálatok eredményeit Dr. Daryl Isaacs sokkolónak nevezte. Teste teljesen abnormálissá vált - mondta. Az egy hónap alatt sokat hízott és csúnyán megbetegedett.

-Az arcom foltos lett, és akkora pocakom nőtt, mint még soha - mesélte. Teste döbbenetes volt és igazán rémisztő. Isten tudja, milyen hatása lesz a mai gyorséttermi, kólalőtyölő, vegyszerrel átitatott nemzedék étkezési szokása egészségére. Fontos, hogy a főhős arról is beszámolt, hogy lehangolttá vált ez
sz719eszter, 2018. május 21. hétfő, 12:33
Tallóztam
folyadék a zsírégetés egyik elengedhetetlen része. A kiszáradás lassítja az anyagcserét. A víz biztosítja a bőr rugalmasságát, és befolyásolja az arc, és a nyak bőrének állapotát.

3.Cukros italok fogyasztásának csökkentése

Ha értesülni szeretnél híreinkről, csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

Mellőzni kell a cukros élelmiszerek, és italok fogyasztását. Teljes mértékben kiiktathatod az életedből a szénsavas, édesített üdítőket, a bolti süteményeket, kekszeket is.

4.Telített zsírok, transzzsírok

Kerüld a feldolgozott élelmiszereket, a felvágottakat, a hidrogénezett növényi olajakat, és a túl zsíros élelmiszereket.

5.Fehérje fontossága

Akik fogyni szeretnének, elegendő fehérjét kell fogyasszanak. Tejet, tejtermékeket, alacsonyabb zsírtatalmú sajtokat, szóját, babot, lencsét, magvakat, dióféléket.

6.Teljes kiőrlésű gabona

A teljes kiőrlésű gabonák nagyon sok rostot tartalmaznak, ezért elősegítik az emésztés, és
horvathnemagdi, 2018. május 21. hétfő, 04:05
Így oldhatod ki leggyorsabban a húgysavat a szervezetedből,
kimutatható, ez az úgynevezett hyperurikaemia. Azonban a hyperurikaemiás emberekben nem mindig alakul ki a köszvény.

Ha a vesék nem képesek a húgysav lebontására, az kristályosodik, és az ízületek körül lerakódik, amely ízületi gyulladást okoz.

A legfontosabb az egészséges étrend, amely gazdag friss színes gyümölcsökben és zöldségekben;sovány húsokban és a tenger gyümölcseiben, és teljes kiörlésű gabonákban. Csökkenteni kell a cukrok, a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup, a telített zsírok, és az alkohol fogyasztását.

Igyál sok vizet, mert segít eltávolítani a méreganyagokat.

A szódabikarbóna hatékonyan csökkenti a húgysavat a szervezetben. Tegyél fél teáskanálnyit egy pohár vízbe. Ezt idd minden nap. Köszvényes roham esetén egy egész teaskanállal tegyél a vízbe.
A citromos víz is segít. Amikor a test lúgos, a rendszer képes rá, hogy megakadályozza a köszvény kialakulását. A citromos víz növeli a lúgosságot, és megakadályozza a húgysav kristályok
suzymama, 2018. május 17. csütörtök, 18:11
Diéta és disznótoros? Lehetséges
kiáltottak ki. Ilyen volt például a szénhidrát is, amiről viszont ma már tudjuk, hogy nélküle komoly hiánybetegségek alakulhatnak ki. A zsírról is bebizonyosodott, miután sokáig a hízás felelősének gondolták, hogy nagyon is fontos az egészségünk szempontjából, sőt, még a diétában is segítségünkre lehet.
A zsír a szénhidráthoz és a fehérjéhez hasonlóan testünk fontos építőeleme. A zsírok, azaz lipidek olyan természetes vegyületek, amelyeket növények és állatok állítanak elő. Két nagy csoportjuk a telített és a telítetlen zsírsav. Tévesen ezeket "rossz", illetve "jó" zsíroknak szokták bélyegezni, pedig a szervezetnek ugyanúgy szüksége van mindkettőre: azaz ugyanúgy a sertészsírra, mint az olívaolajra. Néhány évtizeddel ezelőtt száműztük a sertészsírt a konyhából, pedig nagyon is érdemes használni, hiszen rengeteg jó tulajdonsággal bír. Arra persze ebben az esetben is fontos odafigyelni, hogy jó minőségű terméket válassz.
bordat, 2018. május 10. csütörtök, 19:43
A zsírok, a barátaid vagy az ellenségeid?
Bizonyára sokszor hallattad már, és talán a Te orvosod is sokszor mondta Neked, hogy a zsírok károsan befolyásolják az artrózisos tüneteidet.

Ez azonban egy hatalmas nagy tévedés, azt is elárulom Neked, hogy miért.

A zsírsavaknak két nagy csoportját különböztetjük meg, az egyik a telített míg a másik a telítetlen zsírsavak osztályát alkotja.

A telített zsírsavak, elsősorban állati eredetű élelmiszerekben találhatók meg ( sertés, marha, liba stb.), melyek növelhetik a gyulladást és az ízületi fájdalmaidat.

A telítetlen zsírsavak ezzel szemben csökkentik a gyulladást és az ízületi fájdalmaidat

Ide tartozik például a nem mindennapi Omega 3 zsírsavunk is.

Ennek a zsírsavaknak számos pozitív hatása van szervezetünk számára.

Az Omega zsírsavak ugyanis gyulladáscsökkentő anyagokat képesek előállítani, ezáltal pedig lelassítják az ízületeid további kopását.

Vagyis képesek "megolajozni" a fájdalmas és merev
suzymama, 2018. május 02. szerda, 14:57
A magok királynője: a lenmag
előszeretettel ezt a növényt. Mindannyian ismerjük a lenvászon anyagokból készült ruhák előnyeit. Később, a kutatások során rájöttek, hogy a lenmagban számtalan olyan anyag van, ami elengedhetetlen az egészségünk megőrzéséhez.

Talán az első, és egyik legfontosabb az esszenciális zsír, ami az egyik legtisztább tápanyagforrásnak számít napjainkban. Megfigyelték, hogy azok az emberi sejtek, amelyek lenmagolajjal vannak telítve, sokkal inkább ellenállóbbak és kevésbé sebezhetőek, mint a közönséges zsírral telítettek.

A lenmag gyógyhatásai:

• Amennyiben megfelelő mennyiséget fogyasztunk belőle, úgy kivédi a káros zsírok lerakódását az erek falán, ily módon védi a kapillárisokat, illetve az agyban és vesében futó ereket.

• Jótékonyan hat az ízületi megbetegedésekre, hiszen ,,beolajozza" a porcokat, ezáltal megakadályozza a degeneratív betegségeket.

• Az autoimmun (Azok a fajta betegségek, amikor a szervezetünk a saját
sanci81, 2018. április 22. vasárnap, 12:05
A köszvény és természetes kezelése
isis kimutatható, ez az úgynevezett hyperurikaemia. Azonban a hyperurikaemiás emberekben nem mindig alakul ki a köszvény.
Ha a vesék nem képesek a húgysav lebontására, az kristályosodik, és az ízületek körül lerakódik, amely ízületi gyulladást okoz.

A legfontosabb az egészséges étrend, amely gazdag friss színes gyümölcsökben és zöldségekben;sovány húsokban és a tenger gyümölcseiben, és teljes kiörlésű gabonákban. Csökkenteni kell a cukrok, a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup, a telített zsírok, és az alkohol fogyasztását.
Igyál sok vizet, mert segít eltávolítani a méreganyagokat.
- A szódabikarbóna hatékonyan csökkenti a húgysavat a szervezetben. Tegyél fél teáskanálnyit egy pohár vízbe. Ezt idd minden nap. Köszvényes roham esetén egy egész teáskanállal tegyél a vízbe.

- A citromos víz is segít. Amikor a test lúgos, a rendszer képes rá, hogy megakadályozza a köszvény kialakulását. A citromos víz növeli a lúgosságot, és megakadályozza a húgysav kristályok
pacsakute, 2018. március 18. vasárnap, 16:49
Az avokádóról jó tudni
kértek fel az amerikai étrend követésére 2 hétig. Azután egyikük alacsony zsírtartalmú (24%-os zsír), másik kettő pedig mérsékelt zsírtartalmú (34%) diétára fogták őket 5 hétre. Az egyik a mérsékelt zsírtartalmú étrendek közül egészséges zsírokat tartalmazott, mint napraforgó és kanola olajat, míg a másik a zsír nagy részét abból nyerte, hogy 1 avokádót meg kellett ennie naponta.
Minden új étrend tartalmazta az LDL koleszterint (ő a rossz koleszterin), valószínűleg mert mind a három étrend kevesebb telített zsírt tartalmazott, mint az átlag amerikai étrend. De az avokádó evők jártak a legjobban: az ő LDL koleszterinjük 13 ponttal csökkent, míg a többiek

Egy közepes avokádó kb. 320 kalóriát tartalmaz és 30 gr zsírt. Más kevésbé tápláló ételeket is helyettesíthetünk egy fél avokádóval. Például az összetört avokádót tehetünk a szendvicsünkbe majonéz helyett, felkockázott avokádót használhatunk tejföl vagy sajt helyett, vagy egy fél avokádó egy kis lime juice-zal lehet egy délutáni uzsonna
pacsakute, 2018. március 08. csütörtök, 08:50
A laborvizsgálati eredmények magyarázata közérthetően
/ml.

Troponin-T, Troponin: A szívizomból felszabaduló egyik fehérje, amelynek szintje megnő a szívizomelhalással járó betegségekben (infarktus, koszorúér-betegség). A normálértéke 0,1 ng/ml alatt van.

Thyreoidea-stimuláló hormon, tireotropin (TSH): Pajzsmirigy-serkentő hormon. Az agyalapi mirigy termeli, és a pajzsmirigy működését, hormontermelését szabályozza. A normálértéke 0,4-6 mIU/l.

Teljes vaskötő kapacitás (TVK): Azt mutatja, hogy a vérplazma vasat szállító fehérjéi milyen arányban telítettek vassal. A vérszegénység okainak felderítésére, a kezelések hatásának elemzésére szolgál. A normálértéke felnőtteknél 45-72 mmol/l (250-400 mg/dl).

Triglicerid: Amikor zsírokról beszélünk, akkor igazából a trigliceridre gondolunk. Ez egy olyan molekula, amelyben három zsírsav kapcsolódik a glicerinhez. A trigliceridszint azt mutatja meg, hogy mennyi vérzsír kering a szervezetben. Azt hihetnénk, hogy ha magas zsírtartalmú étrendet követünk, akkor a trigliceridszint is
pacsakute, 2018. március 04. vasárnap, 23:07
1/45
Képek, videók
Egészséges életmód alapel
pacsakute
2018. április 24. kedd, 21:25
Az egészséges ember
irmus
2018. február 24. szombat, 11:59
egészséges ételek
herbert-fam
2017. január 17. kedd, 11:32
Egészséges gyümölcsök-zöl
pacsakute
2016. november 28. hétfő, 22:13
Egészséges nasik.jpg
pacsakute
2016. szeptember 02. péntek, 13:45
Egészséges gyümölcsök.jpg
pacsakute
2016. június 08. szerda, 23:46
egészséges életmód.jpg
enjoy75
2016. január 05. kedd, 06:12
00003044-egeszseges-bo dza
snbela44
2015. május 20. szerda, 03:52
00003044-egeszseges-bo dza
sarkadykati
2015. május 17. vasárnap, 10:41
Ételek a vese egészséges
irmus
2015. április 30. csütörtök, 06:58
egészséges.jpg
zsokica45
2014. november 24. hétfő, 17:15
egészséges élet.png
maria_kadar_148
2014. február 07. péntek, 19:35
egészséges -elet
imi40
2012. április 28. szombat, 15:38
Egészséges élet.png
farkas1945
2011. február 02. szerda, 13:48
egeszseges-elet-es-a_4 345
baratha
2010. július 29. csütörtök, 08:50
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.