Regisztráció  Belépés
2018. április 27. péntek | 17. hét | 117. nap | 04:58 | Zita
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Tallóztam
Összegyűjtöttük azokat az élelmiszereket amelyek a daganatos betegségben szenvedők számára nagyon veszélyes lehet.Ezek az élelmiszerek nagyban elősegítik a rák megélhetését,növekedését az emberi szervezetben.
Hirdetés

Lássuk most azt a bizonyos 8 élelmiszert, amit kerülni kell.

1. Tenyésztett lazac

Szakértők szerint a tenyésztett lazacban nagy mennyiségben található dioxin, PCB és egyéb rákkeltő anyag. A PCB kemikáliák magukba szívják az ösztradiol nevű női hormont, és ezzel olyan hatást fejtenek ki, amely ösztönzi a rákos sejtek szaporodását. A természetes élőhelyéről kifogott lazac azonban nem veszélyes, viszont csak az Egyesült Államok lazacfogyasztásának 60 százaléka halneveldékből származik.

2. Paradicsom konzerv

A konzervek belső falain BPA-bevonat található, ami elkülöníti a paradicsomokat a fémtől. Azonban a BPA egy rendkívül veszélyes kémiai vegyület, amelyet a gyanták előállításakor használnak. Leginkább az ösztrogén női hormonra van rossz
horvathnemagdi, 2018. április 18. szerda, 04:00
A 6 legjobb étel cukorbetegeknek
vércukorszintjük, ami hosszú távon károsíthatja a veséket, az idegrendszert, a látást és a szívet is. Nagyon fontos, hogy a megfelelő ételeket, szénhidrátokat fogyasszák - de pontosan melyek is ezek?

Teljes értékű gabonafélék

Teljes kiőrlésű lisztből készült péksütemények, quinoa, bulgur, zabpehely - ezek a rostdús élelmiszerek megakadályozzák avércukorszintingadozását, valamint hosszabb időre lakatnak jól, ráadásul bőven van bennük kálium is.

Lazac

A lazacban található egészséges omega-3 zsírsavak nem csak a szívbetegségek kialakulásának esélyét csökkentik, de a cukorbetegségét és a magas vérnyomásét is. Hetente két alkalommal érdemes fogyasztani, ha nem lazacot, akkor például heringet, vagy makrélát. Ezek kivétel nélkül remek fehérjeforrások is egyben.


Olajos magok

A magokban sok a rost és a magnézium, emellett van bennükfehérjeés
vorosrozsa66, 2018. április 16. hétfő, 23:24
Az energiatermelés segítője: riboflavin
A riboflavinnak, más néven a B2-vitaminnak az egyik legfontosabb feladata, hogy a szervezetben az energiatermelést elindítsa, segítse. Mégpedig ezt a szervezetünkbe jutatott szénhidrátokból és zsírokból tudja megtenni. Akik fizikai munkát végeznek vagy rendszeresen és sokat sportolnak, mozognak, a szerveztük jóval többet használ el ebből a vitaminból, így a hiányt mindenképpen pótolni szükséges. A mozgás szerelmeseinek, azoknak, akik rendszeresen edzik a testüket már csak azért is nagy szükségük van erre a vitaminra, mivel a riboflavin az izmok képződését és fejlődését segíti elő.

Amennyiben riboflavinhiányban szenvedünk, akkor meglehetősen sok problémával kell szembenéznünk. Ennek a vitaminnak a hiányában depresszióssá válhatunk és vizelési panaszaink is lehetnek. Alvászavarokkal, dekoncentrációval és szédüléssel, illetve reszkető végtagokkal is számolnunk kell. A B2-vitamin hiánya okozhatja még a nyelv kivörösödését, a szájzug kirepedezését és pikkelyes bőrt is eredményezhet, amely legfőképpen a
pacsakute, 2018. január 10. szerda, 22:57
Gyulladáscsökkentő étrend: mit érdemes tudni róla?
ételeknek mindenképpen előnyös lehet a fogyasztása. Vannak ugyanis olyan mikrotápanyagok, melyek sikeresen csökkenthetik a szervezetünkben a gyulladásos folyamatokra utaló vegyületek arányát, illetve bizonyítottan enyhíthetik bizonyos gyulladásos betegségek (például az ízületi gyulladás) tüneteit.

Mit érdemes tehát enni, hogy a krónikus gyulladások valószínűségét csökkentsük?
A hideg vízben élő, zsíros húsú halakban, például a lazacban, a heringben vagy a makrélában nagy mennyiségben találhatóak omega-3 zsírsavak, melyek nemcsak a gyulladásokat csökkentik, de védik az agyat, a szemet és az ereket is. Érdemes ezeket legalább kétszer beiktatni az étrendünkbe.

Szintén hasznos zsírsavakban gazdagok az olajos magvak, a dió, a mandula.

Az avokádóban is vannak hasznos zsírsavak, emellett pedig antioxidánsokat, karotinoidokat, fitoszterolokat is tartalmaz, ezek a gyulladásokat is csökkentik, de az öregedés ellen is védhetnek.

A különböző keresztesvirágzatú, illetve
pacsakute, 2017. október 08. vasárnap, 21:31
A 6 legjobb étel cukorbetegeknek
vércukorszintjük, ami hosszú távon károsíthatja a veséket, az idegrendszert, a látást és a szívet is.

Nagyon fontos, hogy a megfelelő ételeket, szénhidrátokat fogyasszák - de pontosan melyek is ezek?

Teljes értékű gabonafélék
Teljes kiőrlésű lisztből készült péksütemények, quinoa, bulgur, zabpehely - ezek a rostdús élelmiszerek megakadályozzák a vércukorszint ingadozását, valamint hosszabb időre lakatnak jól, ráadásul bőven van bennük kálium is.

Lazac
A lazacban található egészséges omega-3 zsírsavak nem csak a szívbetegségek kialakulásának esélyét csökkentik, de a cukorbetegségét és a magas vérnyomásét is. Hetente két alkalommal érdemes fogyasztani, ha nem lazacot, akkor például heringet, vagy makrélát. Ezek kivétel nélkül remek fehérjeforrások is egyben.

Olajos magok
A magokban sok a rost és a magnézium, emellett van bennük fehérje és egészséges zsírok is bőven. Egy kis maréknyi mennyiséget szórjunk a salátánkra, vagy a reggeli zabpelyhünkbe.
pacsakute, 2016. október 20. csütörtök, 09:06
Gyulladások ellen
vastagbélgyulladás, a Crohn betegség, a reumás ízületi gyulladás, az interstitiális cystitis, és a rák is.
Ha szeretne egészséges maradni, elengedhetetlen a gyulladás kontroll alatt tartása egészséges étrend és életmód követésével. Rengeteg étel gyulladásgyökkentő hatású, így fogyasztásukkal megelőzheti és leküzdheti szervezete gyulladását

Alább megtalálja azt a tíz szuperételt, amely fogyasztásával megakadályozhatja szervezete gyulladását.

1. Olívaolaj
A benne található anyagok védelmet nyújtanak a gyulladás ellen. Egy 2011-es kutatás, amit a Current Pharmaceutical Desing magazinban publikáltak, kimutatta, hogy az extraszűz olívaolajban található oleocanthal nevű anyag megakadályozza a szervezet COX-1 és COX-2 termelését, amelyek gyulladást okozó enzimek.
Ha a gyulladás ellen szeretne tenni, mindenképp extraszűz olívaolajat válasszon. Nem csak a gyulladás ellen, de a gyulladáshoz kapcsolódó betegségek ellen is tehet fogyasztásával, ilyen
pacsakute, 2016. március 28. hétfő, 19:26
Top 10 táplálék nőknek
tartalmaz, melyek fontos szerepet játszanak a mellráksejtek pusztításában, a tumor növekedésének gátlásában. A mandula, dió, pisztácia, kesudió esszenciális zsírsavai hozzájárulnak a szív- és érrendszer megfelelő működéséhez.

6, Avokádó. Az avokádó egy fantasztikus szupertáplálék, mely jó minőségű zsírsavakban, antioxidánsokban és fitonutriensekben gazdag, csökkenti a vér triglicerid szintjét, erőteljesen harcol az öregedéssel szemben is.

7, Hal. A lazacban, tonhalban, szardíniában található esszenciális zsírsavak erősítik immunrendszerünket, javítják a szív működését, gátolják az erekben a lerakódásokat. Emellett kiváló fehérjeforrások, arra kell figyelnünk, hogy megbízható forrásból származzanak (kerüljük a szennyezett vizekben nevelt halakat).

8, Csokoládé. Igen, az étcsokoládé antioxidánsokban gazdag, ezért mérséklet fogyasztása ajánlott lehet.

9, Fűszerek. Figyeljünk arra, hogy az elkészített ételeket jó minőségű fűszerekkel ízesítsük, így nem csak
lenke1964, 2016. január 20. szerda, 15:56
Edd magad okosra !
múlásával az oxidációs folyamatok hatására valóban felhalmozódnak bizonyos fémek az agyban, és azok, mint a rozsda, károsítják a sejteket. Sőt, akár Alzheimer- vagy Parkinson-kór is kialakulhat az oxidáció és a gyulladás hatására.
A C-, az A- és az E-vitamin - valamint még számos vegyület - olyan antioxidánsok, amelyek valóban segíthetik csökkenteni a szabad gyökök számát, javítva ezáltal az agytevékenységet. Ezért fogyassz tehát sok málnát, epret és feketeáfonyát: ezekben a gyümölcsökben ellagitannin található, amely serkenti a memória működését. A szőlőben, az áfonyában, valamint a vörösborban proantocianidin található, ami az agy térbeli memóriáját erősíti, így ezeket is érdemes beépítened az étrendedbe. Az alma is hasznos: több, állatokon végzett vizsgálat is kimutatta, hogy az almában megtalálható quercetin csökkenti a neurodegeneratív betegségek - mint amilyen az Alzheimer-kór is - kockázatát az agyban.

Fűszerek közül a kurkuma és a curry az igazi csodafegyver a szabad gyökök ellen,
klementinagidro, 2015. szeptember 08. kedd, 15:46
Memória-javításről
Élénkítsd a memóriád!

Bizonyos zsírsavakat, mint amilyen az omega-3 zsírsav, a szervezeted képtelen előállítani, habár nagy szüksége van rá. Ezért ezt az étkezéssel kell pótolnod. Az omega-3 zsírsav segíti az agyi neuronok kommunikációját, ami szintén javítja a memóriát, így fontos szerepe lehet a tanulásban. Többnyire halakban, például a lazacban, a makrélában, a heringben, a szardíniában és a tonhalban található, de a növények közül a lenmag, a dió, az avokádó és egyes olajok, például a repceolaj is bőségesen tartalmazza. Ezek ráadásul csökkentik a koleszterinszintet is, ezzel elősegítik a vér áramlását is, ami elengedhetetlen a kiváló agyi működéshez.
klementinagidro, 2015. szeptember 08. kedd, 15:43
Ásványi anyagokról, nyomelemekről
egészséges maradjon. A nyomelemek és a mikroelemek gondoskodnak az erős csontokról és izmokról, az egészséges fogakról, a szellemi fittségről, a zökkenőmentes anyagcseréről és sok egyéb másról.

A vegyes étrend általában tartalmazza a szükséges ásványi anyagokat

Nagyon egyszerű elegendő nyomelemet és makroelemet magunkhoz venni: hogy el legyünk látva minden szükséges ásványi anyaggal, a lehető legsokoldalúbban kell táplálkoznunk. Például a tejtermékekben sok kalcium és foszfor található. Jó magnéziumforrás a teljes kiőrlésű pékáru és a spenót. Káliumban gazdagok a zöldségek, a burgonya, a hüvelyesek és a banán. Sok jód van a tengeri lazacban és a fejes salátában. Kitűnő vasforrás a máj, a hús és a lencse. A vegetáriánusoknak és különösen a vegánoknak, akik semmilyen állati terméket nem fogyasztanak, jobban oda kell figyelniük a táplálkozásukra, mint azoknak, akik mindent megesznek. Például a szervezet jobban képes felvenni az állati eredetű vasat, mint a növényit. Ha azonban a növényi
pacsakute, 2014. május 30. péntek, 22:29
Borscsra támadt kedve egy szibériai medvének
Az Irkutszki területen élő orosz házaspár szerencsésnek mondhatja magát, mert amúgy is a fürdőszobában akartak pihenni, mivel a nyaraló többi helyiségét épp felújítják. Arra ébredtek, hogy valaki, vagy valami nagy zajjal betört a házba, és el tudtak bújni a hívatlan látogató elől.

Szerencsésen végződött egy másik medvekaland is Kamcsatkán. Az orosz Távol-Keleten lévő félszigeten, Petropavlovszk-Kamcsatszk városában egy házaspár férfitagja mentette meg feleségét egy medvétől. A Csendes-óceánnál található város kedvelt partszakaszára mentek sétálni, hogy csipkebogyót gyűjtsenek. A bogyószedéssel elfoglalt 25 éves Anasztaszija Grankinára azonban medve támadt. Az állat a bal füle tájékán kapta el a fiatalasszonyt, de annak sikerült kirángatnia magát az állat fogai közül, majd a férje sietett a segítségére és elkergette a medvét. Szerencséjükre az állat nem volt túl nagy, másképpen az asszony nem úszta volna meg kisebb sérülésekkel, és a férje sem tudta volna elijeszteni az állatot - számolt be az esetről a
velemenyezd, 2013. október 06. vasárnap, 18:34
A haj számára legfontosabb élelmiszerek
megelőzésére vagy megszüntetésére célszerű rendszeresen tojást, avokádót, vagy lazacot enni, mert ezek B7-vitamin (biotin) tartalmuk révén erősítik a törékeny hajat. Korábbi vizsgálatok alapján valószínűsíthető, hogy a szervezet B7-vitamin-hiánya összefüggésbe hozható a haj töredezésével, ezért ennek megelőzésére a szakemberek napi 30 mikrogramm biotin elfogyasztását javasolják. (Egy tojás biotin-tartalma 13-25mikrog, egy avokádóé 2-6mikrog, közel húsz dekagramm lazacban pedig nagyjából 10 mikrog B7-vitamin található). A töredezés elleni harcban az ételek mellett kiváló segítőtárs lehet egy szója- vagy búzaproteint tartalmazó kondicionáló is.

A hajnövekedést C-vitaminnal lehet serkenteni
A helyes táplálkozásnak a megfelelő hajnövekedésben is kiemelt szerepe van. A haj igen lassan nő, havonta nagyjából egy centimétert, ráadásul ha a szervezet nem jut elegendő C-vitaminhoz, nem tudja előállítani a hajszálak termelődéséhez nélkülözhetetlen kollagént, így lelassul a növekedés. Aki szeretné a
foldinefehereva, 2013. augusztus 26. hétfő, 18:20
1/4
Képek, videók
Összegyüjtött kincsek
1951anna
2013. május 22. szerda, 05:35
egyesult_allamok_san_f ran
borigit
2016. június 21. kedd, 11:40
Egyesült Államok - Oklaho
margoboszi
2014. május 01. csütörtök, 19:52
Egyesült Államok - Oklaho
cipello
2014. április 13. vasárnap, 10:47
Amerikai Egyesült Államok
mohini
2011. május 08. vasárnap, 07:46
Florida, Egyesült Államok
evamama0108
2010. november 10. szerda, 13:22
élelmiszerek kezelése
lacipecsenye
2013. április 16. kedd, 11:54
élelmiszerek éfakulcsa.jp
meki77
2013. február 20. szerda, 08:00
élelmiszerek éfakulcsa.jp
dnemethk
2013. február 16. szombat, 23:05
génkezelt élelmiszerek.jp
dnemethk
2012. július 22. vasárnap, 22:15
Alapvető élelmiszerek.jpg
pazpeti
2008. december 02. kedd, 23:56
alapvető élelmiszerek
magdaseppa
2007. november 12. hétfő, 10:07
A-magányban-a-betegség ben
borigit
2015. szeptember 19. szombat, 10:12
0 imádság betegségben _n
lovaszmarika
2015. augusztus 20. csütörtök, 14:28
MAGÁNYBAN A BETEGSÉGBEN!.
hegyesne
2012. január 03. kedd, 05:00
Címkék
töredezés elleni, orosz Távol-Keleten, rendkívül veszélyes, omega-3 zsírsav, férje sietett, neurodegeneratív betegségek, tenyésztett lazacban, vörösborban proantocianidin, reumás ízületi, vegyes étrend, energiatermelést elindítsa, gyulladás ellen, helyes táplálkozásnak, mozgás szerelmeseinek, olajos magvak, igazi csodafegyver,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.