Belépés
2018. október 16. kedd | 42. hét | 289. nap | 01:40 | Gál
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
A hasi zsírpárnák leadásának otthoni módszerei
fogyassza a nap során fokozatosan elosztva.
- Amennyiben jobban megfelel önnek, fogyaszthatja közvetlenül étkezések előtt vagy után is.
- Frissen is elkészítheti a frissítő italt 1 pohár víz és 2 evőkanálnyi áfonyalé összekeverésével.

5. Chia magok

A chia magokat főleg a halat vagy halolajat nem fogyasztó vegetariánusok választják előszeretettel. A chia magok szintén tartalmaznak omega-3 zsírsavakat, azonban a szervezetnek egy kis feladata van azzal, hogy a magokban található alfa-linolénsavat a halolajban is megtalálható DHA-vá és EPA-vá alakítsa. Az omega-3 zsírsavakon kívül a chia magok antioxidánsokat, kalciumot, vasat, és élelmi rostokat tartalmaznak, amelyek hosszabb ideig biztosítják a teltségérzetet. A legtöbb szakkönyv és dietetikus napi 4-8 evőkanálnyi chia mag elfogyasztását javasolja, amely segíti az éhségérzet csökkentését és megakadályozza a túlzott mennyiségű étel fogyasztását, ezáltal pedig a hasi zsírpárnák szaporodását. Amennyiben nem szeretné, hogy
tinka1951, 2018. július 28. szombat, 05:14
Tallóztam
alátámasztotta azt a tényt, miszerint bizonyos vitaminok és ásványi anyagok hiánya hozzájárul az ízületi gyulladások kialakulásához és romlásához.

Ha te is ízületi betegségben szenvedsz, akkor az alábbi 4 vitamin pótlására folyamatosan figyelj!

A-vitamin

Ha nincs elegendő A-vitamin a szervezetben, a csontok és a kötőszövetek károsodnak, és ízületi fájdalmak alakulnak ki. A legtöbb ilyen vitamin az édesburgonyában, a sárgarépában, a spenótban, a tökben és a kelkáposztában található.

C-vitamin

Ez a vitamin termeli a szervezetben lévő kollagéneket, amelyek szükségesek az ínszalagok, a csontok és az inak megfelelő működéséhez. Ma már számos C-vitamin tablettát lehet kapni, de bizonyos élelmiszerekkel természetesen is pótolhatjuk ezt a hiányt. Ilyen az édes piros paprika, a petrezselyem, a papaya, a karfiol, az eper, a narancs, a kivi, a káposzta,a dinnye, a zeller, a málna, a paradicsom, a spenót, az ananász, a zöld citrom, a mandarin és az
horvathnemagdi, 2018. május 16. szerda, 21:31
Tallóztam
Összegyűjtöttük azokat az élelmiszereket amelyek a daganatos betegségben szenvedők számára nagyon veszélyes lehet.Ezek az élelmiszerek nagyban elősegítik a rák megélhetését,növekedését az emberi szervezetben.
Hirdetés

Lássuk most azt a bizonyos 8 élelmiszert, amit kerülni kell.

1. Tenyésztett lazac

Szakértők szerint a tenyésztett lazacban nagy mennyiségben található dioxin, PCB és egyéb rákkeltő anyag. A PCB kemikáliák magukba szívják az ösztradiol nevű női hormont, és ezzel olyan hatást fejtenek ki, amely ösztönzi a rákos sejtek szaporodását. A természetes élőhelyéről kifogott lazac azonban nem veszélyes, viszont csak az Egyesült Államok lazacfogyasztásának 60 százaléka halneveldékből származik.

2. Paradicsom konzerv

A konzervek belső falain BPA-bevonat található, ami elkülöníti a paradicsomokat a fémtől. Azonban a BPA egy rendkívül veszélyes kémiai vegyület, amelyet a gyanták előállításakor használnak. Leginkább az ösztrogén női hormonra van rossz
horvathnemagdi, 2018. április 18. szerda, 04:00
A 6 legjobb étel cukorbetegeknek
vércukorszintjük, ami hosszú távon károsíthatja a veséket, az idegrendszert, a látást és a szívet is. Nagyon fontos, hogy a megfelelő ételeket, szénhidrátokat fogyasszák - de pontosan melyek is ezek?

Teljes értékű gabonafélék

Teljes kiőrlésű lisztből készült péksütemények, quinoa, bulgur, zabpehely - ezek a rostdús élelmiszerek megakadályozzák avércukorszintingadozását, valamint hosszabb időre lakatnak jól, ráadásul bőven van bennük kálium is.

Lazac

A lazacban található egészséges omega-3 zsírsavak nem csak a szívbetegségek kialakulásának esélyét csökkentik, de a cukorbetegségét és a magas vérnyomásét is. Hetente két alkalommal érdemes fogyasztani, ha nem lazacot, akkor például heringet, vagy makrélát. Ezek kivétel nélkül remek fehérjeforrások is egyben.


Olajos magok

A magokban sok a rost és a magnézium, emellett van bennükfehérjeés
vorosrozsa66, 2018. április 16. hétfő, 23:24
Az energiatermelés segítője: riboflavin
A riboflavinnak, más néven a B2-vitaminnak az egyik legfontosabb feladata, hogy a szervezetben az energiatermelést elindítsa, segítse. Mégpedig ezt a szervezetünkbe jutatott szénhidrátokból és zsírokból tudja megtenni. Akik fizikai munkát végeznek vagy rendszeresen és sokat sportolnak, mozognak, a szerveztük jóval többet használ el ebből a vitaminból, így a hiányt mindenképpen pótolni szükséges. A mozgás szerelmeseinek, azoknak, akik rendszeresen edzik a testüket már csak azért is nagy szükségük van erre a vitaminra, mivel a riboflavin az izmok képződését és fejlődését segíti elő.

Amennyiben riboflavinhiányban szenvedünk, akkor meglehetősen sok problémával kell szembenéznünk. Ennek a vitaminnak a hiányában depresszióssá válhatunk és vizelési panaszaink is lehetnek. Alvászavarokkal, dekoncentrációval és szédüléssel, illetve reszkető végtagokkal is számolnunk kell. A B2-vitamin hiánya okozhatja még a nyelv kivörösödését, a szájzug kirepedezését és pikkelyes bőrt is eredményezhet, amely legfőképpen a
pacsakute, 2018. január 10. szerda, 22:57
Gyulladáscsökkentő étrend: mit érdemes tudni róla?
ételeknek mindenképpen előnyös lehet a fogyasztása. Vannak ugyanis olyan mikrotápanyagok, melyek sikeresen csökkenthetik a szervezetünkben a gyulladásos folyamatokra utaló vegyületek arányát, illetve bizonyítottan enyhíthetik bizonyos gyulladásos betegségek (például az ízületi gyulladás) tüneteit.

Mit érdemes tehát enni, hogy a krónikus gyulladások valószínűségét csökkentsük?
A hideg vízben élő, zsíros húsú halakban, például a lazacban, a heringben vagy a makrélában nagy mennyiségben találhatóak omega-3 zsírsavak, melyek nemcsak a gyulladásokat csökkentik, de védik az agyat, a szemet és az ereket is. Érdemes ezeket legalább kétszer beiktatni az étrendünkbe.

Szintén hasznos zsírsavakban gazdagok az olajos magvak, a dió, a mandula.

Az avokádóban is vannak hasznos zsírsavak, emellett pedig antioxidánsokat, karotinoidokat, fitoszterolokat is tartalmaz, ezek a gyulladásokat is csökkentik, de az öregedés ellen is védhetnek.

A különböző keresztesvirágzatú, illetve
pacsakute, 2017. október 08. vasárnap, 21:31
A 6 legjobb étel cukorbetegeknek
vércukorszintjük, ami hosszú távon károsíthatja a veséket, az idegrendszert, a látást és a szívet is.

Nagyon fontos, hogy a megfelelő ételeket, szénhidrátokat fogyasszák - de pontosan melyek is ezek?

Teljes értékű gabonafélék
Teljes kiőrlésű lisztből készült péksütemények, quinoa, bulgur, zabpehely - ezek a rostdús élelmiszerek megakadályozzák a vércukorszint ingadozását, valamint hosszabb időre lakatnak jól, ráadásul bőven van bennük kálium is.

Lazac
A lazacban található egészséges omega-3 zsírsavak nem csak a szívbetegségek kialakulásának esélyét csökkentik, de a cukorbetegségét és a magas vérnyomásét is. Hetente két alkalommal érdemes fogyasztani, ha nem lazacot, akkor például heringet, vagy makrélát. Ezek kivétel nélkül remek fehérjeforrások is egyben.

Olajos magok
A magokban sok a rost és a magnézium, emellett van bennük fehérje és egészséges zsírok is bőven. Egy kis maréknyi mennyiséget szórjunk a salátánkra, vagy a reggeli zabpelyhünkbe.
pacsakute, 2016. október 20. csütörtök, 09:06
Gyulladások ellen
vastagbélgyulladás, a Crohn betegség, a reumás ízületi gyulladás, az interstitiális cystitis, és a rák is.
Ha szeretne egészséges maradni, elengedhetetlen a gyulladás kontroll alatt tartása egészséges étrend és életmód követésével. Rengeteg étel gyulladásgyökkentő hatású, így fogyasztásukkal megelőzheti és leküzdheti szervezete gyulladását

Alább megtalálja azt a tíz szuperételt, amely fogyasztásával megakadályozhatja szervezete gyulladását.

1. Olívaolaj
A benne található anyagok védelmet nyújtanak a gyulladás ellen. Egy 2011-es kutatás, amit a Current Pharmaceutical Desing magazinban publikáltak, kimutatta, hogy az extraszűz olívaolajban található oleocanthal nevű anyag megakadályozza a szervezet COX-1 és COX-2 termelését, amelyek gyulladást okozó enzimek.
Ha a gyulladás ellen szeretne tenni, mindenképp extraszűz olívaolajat válasszon. Nem csak a gyulladás ellen, de a gyulladáshoz kapcsolódó betegségek ellen is tehet fogyasztásával, ilyen
pacsakute, 2016. március 28. hétfő, 19:26
Top 10 táplálék nőknek
tartalmaz, melyek fontos szerepet játszanak a mellráksejtek pusztításában, a tumor növekedésének gátlásában. A mandula, dió, pisztácia, kesudió esszenciális zsírsavai hozzájárulnak a szív- és érrendszer megfelelő működéséhez.

6, Avokádó. Az avokádó egy fantasztikus szupertáplálék, mely jó minőségű zsírsavakban, antioxidánsokban és fitonutriensekben gazdag, csökkenti a vér triglicerid szintjét, erőteljesen harcol az öregedéssel szemben is.

7, Hal. A lazacban, tonhalban, szardíniában található esszenciális zsírsavak erősítik immunrendszerünket, javítják a szív működését, gátolják az erekben a lerakódásokat. Emellett kiváló fehérjeforrások, arra kell figyelnünk, hogy megbízható forrásból származzanak (kerüljük a szennyezett vizekben nevelt halakat).

8, Csokoládé. Igen, az étcsokoládé antioxidánsokban gazdag, ezért mérséklet fogyasztása ajánlott lehet.

9, Fűszerek. Figyeljünk arra, hogy az elkészített ételeket jó minőségű fűszerekkel ízesítsük, így nem csak
lenke1964, 2016. január 20. szerda, 15:56
Edd magad okosra !
múlásával az oxidációs folyamatok hatására valóban felhalmozódnak bizonyos fémek az agyban, és azok, mint a rozsda, károsítják a sejteket. Sőt, akár Alzheimer- vagy Parkinson-kór is kialakulhat az oxidáció és a gyulladás hatására.
A C-, az A- és az E-vitamin - valamint még számos vegyület - olyan antioxidánsok, amelyek valóban segíthetik csökkenteni a szabad gyökök számát, javítva ezáltal az agytevékenységet. Ezért fogyassz tehát sok málnát, epret és feketeáfonyát: ezekben a gyümölcsökben ellagitannin található, amely serkenti a memória működését. A szőlőben, az áfonyában, valamint a vörösborban proantocianidin található, ami az agy térbeli memóriáját erősíti, így ezeket is érdemes beépítened az étrendedbe. Az alma is hasznos: több, állatokon végzett vizsgálat is kimutatta, hogy az almában megtalálható quercetin csökkenti a neurodegeneratív betegségek - mint amilyen az Alzheimer-kór is - kockázatát az agyban.

Fűszerek közül a kurkuma és a curry az igazi csodafegyver a szabad gyökök ellen,
klementinagidro, 2015. szeptember 08. kedd, 15:46
Memória-javításről
Élénkítsd a memóriád!

Bizonyos zsírsavakat, mint amilyen az omega-3 zsírsav, a szervezeted képtelen előállítani, habár nagy szüksége van rá. Ezért ezt az étkezéssel kell pótolnod. Az omega-3 zsírsav segíti az agyi neuronok kommunikációját, ami szintén javítja a memóriát, így fontos szerepe lehet a tanulásban. Többnyire halakban, például a lazacban, a makrélában, a heringben, a szardíniában és a tonhalban található, de a növények közül a lenmag, a dió, az avokádó és egyes olajok, például a repceolaj is bőségesen tartalmazza. Ezek ráadásul csökkentik a koleszterinszintet is, ezzel elősegítik a vér áramlását is, ami elengedhetetlen a kiváló agyi működéshez.
klementinagidro, 2015. szeptember 08. kedd, 15:43
Ásványi anyagokról, nyomelemekről
egészséges maradjon. A nyomelemek és a mikroelemek gondoskodnak az erős csontokról és izmokról, az egészséges fogakról, a szellemi fittségről, a zökkenőmentes anyagcseréről és sok egyéb másról.

A vegyes étrend általában tartalmazza a szükséges ásványi anyagokat

Nagyon egyszerű elegendő nyomelemet és makroelemet magunkhoz venni: hogy el legyünk látva minden szükséges ásványi anyaggal, a lehető legsokoldalúbban kell táplálkoznunk. Például a tejtermékekben sok kalcium és foszfor található. Jó magnéziumforrás a teljes kiőrlésű pékáru és a spenót. Káliumban gazdagok a zöldségek, a burgonya, a hüvelyesek és a banán. Sok jód van a tengeri lazacban és a fejes salátában. Kitűnő vasforrás a máj, a hús és a lencse. A vegetáriánusoknak és különösen a vegánoknak, akik semmilyen állati terméket nem fogyasztanak, jobban oda kell figyelniük a táplálkozásukra, mint azoknak, akik mindent megesznek. Például a szervezet jobban képes felvenni az állati eredetű vasat, mint a növényit. Ha azonban a növényi
pacsakute, 2014. május 30. péntek, 22:29
1/4
Képek, videók
Levitáció módszerei.jpg
szidi001
2007. augusztus 10. péntek, 18:33
Hasi zsír ellen - 2
pacsakute
2018. február 23. péntek, 20:11
Hasi zsír ellen - 1
pacsakute
2018. február 23. péntek, 20:11
Hasi zsír elleni torna.jp
pacsakute
2017. március 24. péntek, 19:53
milyen hasi problémával v
irmus
2015. június 22. hétfő, 07:11
Hasi zsír ellen.jpg
pacsakute
2014. augusztus 16. szombat, 17:42
Hasi zsír elleni növények
pacsakute
2014. augusztus 16. szombat, 04:56
Hasi zsir ellen.jpg
pacsakute
2014. május 01. csütörtök, 08:26
A hasikó
attilarobika
2012. május 19. szombat, 00:29
Hasizom gyakorlat
pacsakute
2012. február 09. csütörtök, 09:09
1278876010hAsiSf1.jpg
margitanya
2011. november 25. péntek, 09:06
Itt van hasizom.jpg
farkas1945
2011. október 03. hétfő, 12:05
hasi uh 2011.01
macikucko
2011. január 03. hétfő, 14:13
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.