Regisztráció  Belépés
2018. július 20. péntek | 29. hét | 201. nap | 16:32 | Illés
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
Ügyel a bőre hidratációjára?
ízesített vizekre. Mindig az éppen aktuális fűszernövény felhasználásával készítek magamnak ízes vizeket. Nálam az egyik legnagyobb sláger a korianderes-citromos víz, amely nemcsak nagyon finom, de nagyon egészséges is. Természetesen dobogós helyezést kap nálam a petrezselymes, a mentás, a citromfüves víz is. Majd a zöldséges vizek következnek. Az uborkás-kapros változat nagyon finom, de az uborkát citrommal is lehet párosítani. A másik nagy kedvencem a paradicsomos-bazsalikom víz, amely egy kiváló antioxidáns a szervezetünk számára, nem beszélve a fogyasztó hatásáról.

A strukturált vízben gazdag gyümölcsök és zöldségek önmagában történő fogyasztása is fantasztikus hidratációt nyújt bőrünk számára, nem beszélve a bennük lévő értékes tápanyagokról és rostokról.

Milyen zöldségeket válasszon? Nyilván olyanokat, amelyek magas víztartalommal bírnak. Az uborka például 96%-ban tartalmaz vizet, amely segít a bőrt hidratáltan és fiatalosan tartani. A benne lévő szilícium jó hatással van a
vorosrozsa66, 2018. július 16. hétfő, 14:39
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?
dió zöld burkát - a kopáncsot - például táplálékkiegészítőkben is felhasználják.
Kerüljük az alkoholt és fruktózt

Az alkohol és a fruktóz feldolgozása nagyon nehéz folyamat a máj számára. A fruktóz átalakul zsírrá, amit a máj és a szöveteink tárolnak. A túl sok alkohol fogyasztása a zsírmáj kialakulásához vezethet, aminek következménye az anyagcserezavar valamint a máj funkciózavara.
Szeressük a grapefruitot

Ez a savanykás, kesernyés ízű citrusféle gazdag antioxidánsokban, tele van C-vitaminnal, amely kiválóan tisztítja a májat. Naringenin nevű flavanoidot is tartalmaz, ami segít a májnak a zsírégetésben, ami így nem tárolja azt feleslegesen.
A hagyma és a fokhagyma legyen a barátunk

A kénben gazdag ételek segítenek a májnak abban, hogy megtisztuljanak a mérgező anyagoktól. Az olyan ételek, mint a hagyma, fokhagyma, tojássárgája ebbe a kategóriába tartozik. A fokhagyma gazdag szelénben, amely bizonyítottan segít megvédeni a májat a méreganyagok
vorosrozsa66, 2018. július 13. péntek, 12:09
Fogyókúrázóknak....
szakértők úgy vélik, hogy a citrusfélék is segíthetnek a fogyásban.
Ropoghat az alma a fogunk alatt
Nemcsak a citrusok, hanem az alma is tartalmaz pektint, egy olyan összetevőt, amely természetesen lelassítja az emésztést és a jóllakottság érzését biztosítja, ami a diéta során nagyon fontos. Tanulmányok azt mutatják, hogy egy egész alma étkezés közben (a száz százalékos és cukormentes almalé is megfelel) természetes étvágycsökkentő, így támogatja a diétát. Az alma ráadásul remek forrása az antioxidánsoknak, a C-vitaminnak és a rostoknak.
Érdemes az avokádót sokszor használni
Az avokádót többször emlegetik szuper ételként, nem véletlenül. Tele van többszörösen telítetlen zsírokkal, káliummal, magnéziummal, folsavval, valamint C- és E-vitaminokkal, így fogyasztása hozzájárul a jobb látásmódhoz, a szív egészségéhez és a betegségek kockázatának csökkentéséhez. Ráadásul egy tanulmány szerint azok az emberek, akik rendszeresen fogyasztanak, kisebb derékbőséggel rendelkeznek mint azok, akik nem.
gabfe, 2018. július 07. szombat, 17:05
Tallóztam
Évezredek óta ismert tény, hogy a szeder számtalan jótékony hatással bír, egyes források szerint már Hippokratész korában is használták gyógyításra. Gazdag A-, B1-, B6- és C-vitaminban, ezáltal erősíti a szervezet védekezőképességét. A benne lévő ásványi anyagok (úgy, mint a kálium, kalcium, magnézium, foszfor, réz, vas és mangán) pedig a vírusok és baktériumok elleni küzdelemben segítenek. Antioxidáns flavonoidjai az immunrendszerünket erősítik és a különböző gyulladásokat csillapítják. A szeder gazdag továbbá rostokban, ezért az emésztésre is pozitív hatást gyakorol.

A szeder feketés színét a benne lévő antociánnak köszönheti, ez az antioxidáns vegyület pedig rendkívül jó hatással van a szervezetünkre, csökkenti a gyulladásokat, javítja a memóriánkat, karban tartja a vércukorszintünket és vérnyomásunkat, továbbá segít megelőzi a szív- és érrendszeri problémákat, valamint a rákot.
horvathnemagdi, 2018. július 05. csütörtök, 19:30
Miért együnk mindennap rozmaringot?
Miért együnk mindennap rozmaringot?


A rozmaring az egyik legnépszerűbb fűszernövény, melynek gyógyító hatásairól már a középkorban is több feljegyzés született. A néphagyomány pedig a szerelem növényének tartja, mely a vitalitást is növeli. Lássuk, miért érdemes mindennap beilleszteni az étrendünkbe!

A rozmaring nagyszerű hatással van a kognitív képességekre, javítja a koncentrációt, a memóriát, illetve a hangulatunkat is, sőt a kutatók szerint akár az Alzheimer-kór és a hasonló degeneratív betegségek ellen is véd. Cseppentsünk néhány csepp rozmaringolajat egy zsebkendőre, és vigyünk magunkkal, és ha olyan helyzetbe kerülünk, szagolgassunk meg.

Azokban az időszakokban, amikor fokozott
vorosrozsa66, 2018. június 24. vasárnap, 15:03
Rozmaringról....
L . Marika levélben küldte..

Rozmaringról

A rozmaring az egyik legnépszerűbb fűszernövény, melynek gyógyító hatásairól már a középkorban is több feljegyzés született. A néphagyomány pedig a szerelem növényének tartja, mely a vitalitást is növeli. Lássuk, miért érdemes mindennap beilleszteni az étrendünkbe!

A rozmaring nagyszerű hatással van a kognitív képességekre, javítja a koncentrációt, a memóriát, illetve a hangulatunkat is, sőt a kutatók szerint akár az Alzheimer-kór és a hasonló degeneratív betegségek ellen is véd. Cseppentsünk néhány csepp rozmaringolajat egy zsebkendőre, és vigyünk magunkkal, és ha olyan helyzetbe kerülünk, szagolgassunk meg.

Azokban az időszakokban, amikor fokozott agyműködésre van szükségünk (például vizsgaidőszakban), igyunk naponta két-három csésze rozmaringteát. Emellett a rozmaring nyugtató,
gabfe, 2018. június 22. péntek, 15:07
8 legjobb étel a szív egészségéért
így nagyon fontos, hogy vigyázzunk annak egészségére. Azonban mi is sokat tehetünk annak érdekében, hogy a szívünk minél hosszabb ideig egészséges maradjon. Mit tehetünk - az egészséges táplálkozáson kívül -, hogy ne károsítsuk szívünk egészségét? Kerüljünk mindenféle méreganyagot, ne dohányozzunk, ne együnk magas zsírtartalmú ételeket és jobb a cukros, édes ételeket is mellőzni. Most olyan élelmiszerekről olvashat, amelyeknek magas a vitamin- és ásványianyag-tartalmuk, ezen kívül sok antioxidánst és egyéb olyan tápanyagot tartalmaznak, amelyek szükségesek ahhoz, hogy fenntartsuk és megőrizzük szívünk egészségét.

Az egyik ilyen egészséges táplálék a lazac. Hogy miért éppen a lazac vezeti a listát? Azért, mert sok D-vitamint és omega-3 zsírsavat tartalmaz. A D-vitamin segíti a kalcium felszívódását, megtámogatja az emésztést és az immunrendszer működését, segíti a fogyást, pozitívan hat az agy működésére és lassítja az agy öregedési folyamatait. Kutatások igazolják, hogy azok közül,
vorosrozsa66, 2018. június 18. hétfő, 16:48
Hogyan tisztítsuk meg a májunkat?
dió zöld burkát - a kopáncsot - például táplálékkiegészítőkben is felhasználják.

Kerüljük az alkoholt és fruktózt
Az alkohol és a fruktóz feldolgozása nagyon nehéz folyamat a máj számára. A fruktóz átalakul zsírrá, amit a máj és a szöveteink tárolnak. A túl sok alkohol fogyasztása a zsírmáj kialakulásához vezethet, aminek következménye az anyagcserezavar valamint a máj funkciózavara.

Szeressük a grapefruitot
Ez a savanykás, kesernyés ízű citrusféle gazdag antioxidánsokban, tele van C-vitaminnal, amely kiválóan tisztítja a májat. Naringenin nevű flavanoidot is tartalmaz, ami segít a májnak a zsírégetésben, ami így nem tárolja azt feleslegesen.

A hagyma és a fokhagyma legyen a barátunk
A kénben gazdag ételek segítenek a májnak abban, hogy megtisztuljanak a mérgező anyagoktól. Az olyan ételek, mint a hagyma, fokhagyma, tojássárgája ebbe a kategóriába tartozik. A fokhagyma gazdag szelénben, amely bizonyítottan segít megvédeni a májat a méreganyagok
suzymama, 2018. június 17. vasárnap, 21:24
Ezeket a gyümölcsöket együk kilószámra júniusban
létezik, legjobb nyersen fogyasztani, mert nagyon egészséges gyümölcs, kiváló vértisztító és gyulladáscsökkentő hatású. Sok finomság alapanyaga lehet a gyümölcslevestől a süteményekig. A cseresznye nagy víztartalmú gyümölcs, kb. 80 százaléka víz.

Érdekesség: a cseresznyét már az ókorban is termesztették, mára már több, mint 1000 nemesített fajtája van.

Ribizli
Magas C-vitamin tartalmú, savanyú, piros bogyós növény. Létezik fekete és fehér változata is. A ribizli kiváló antioxidáns és magas C-vitamin tartalommal rendelkezik.

Érdekesség: a bogyós gyümölcsök közül a fekete ribizli C-vitamin-tartalma a legnagyobb, de friss fogyasztásra jellegzetesen erős íz- és zamatanyaga kevésbé teszi kedveltté. Azonban szörpnek és bornak feldolgozva sokak által kedvelt, immunerősítő védőital.
Meggy
A levében lévő antioxidánsok segítik megőrizni a vénák falának rugalmasságát, és ezáltal a visszérbetegségek elkerülését. Enyhítik az ízületi megbetegedés okozta fájdalmakat. A meggy
eva6, 2018. június 16. szombat, 15:37
A görögdinnye 9 jótékony hatása
vizsgáljuk meg az alábbi előnyök további részleteit.

Kezeli a vese rendellenességeket

A görögdinnye sok káliumot tartalmaz, ami nagyon hasznos a toxikus lerakódások tisztításában a vesében. Ezenkívül segítenek a húgysav koncentrációjának csökkentésében a vérben, ezáltal csökkentve a vesekárosodás esélyét és a vesekövek kialakulását. Ezen túlmenően, magas a víztartalma, azèrt a görögdinnye vizelet hajtó hatású , ami ismét hasznos a vesék tisztítására. A görögdinnyében jelen lévő antioxidánsok hosszú ideig biztosítják a vesék egészségét, így csökkentik a korai öregedés jeleit, például a ráncokat és a bőröregedéseket.

Megakadályozza a hőgutát

A görögdinnye hatékonyan csökkenti a testhőmérsékletet és a vérnyomást. A trópusokon elő emberek minden nap délután ezt a gyümölcsöt eszik, hogy megvédjék magukat a hőgutáktól. A görögdinnye nagy vízmennyisége is serkenti a felesleges folyadéktól való megszabadulàst , izzadság formájában.

Szabályozza a
vorosrozsa66, 2018. június 14. csütörtök, 16:32
Meggy jótékony hatásai
Meggy jótékony hatásai



A meggy talán kevésbé népszerű, mint az eper vagy a ropogós cseresznye, mégis érdemes előnyben részesítened ezt a gyümölcsöt is, hiszen számtalan jótékony hatása van

Már mélybordó színe is árulkodik róla, hogy a gyümölcs antocianidokban rendkívül gazdag. Ezek a festékanyagok biztos antioxidáns-források, így eredményesen veszik fel a harcot a szabadgyökökkel.
Vértísztitás:

A meggy az egyik legkiválóbb antioxidánsunk, a vértisztító hatással is rendelkezik.

Így a májra és a vesékre is jó hatással van. Továbbá savtartalma miatt az erekre is jótékonyan hat.A meggy fogyasztásával elkerülhetjük a véredényproblémát, hiszen savtartalma lúgos hatást vált ki a vérben, ami a kapilláris ereket ismételten megnyithatja.

Szív védelme:

A szív működését is serkenti ásványi anyag tartalmának köszönhetően, hiszen kalcium, kálium és magnézium található benne.Ezért szerepe van a meggynek a szívizom
vorosrozsa66, 2018. június 08. péntek, 17:22
1/101
Képek, videók
Ügyelj rá
irmus
2016. február 03. szerda, 08:44
Ügyelj....jpg
pacsakute
2016. január 30. szombat, 22:09
ügyelj gondolataidra.jpg
yvett789
2015. január 11. vasárnap, 19:39
ügyelj gondolataidra
lenke1964
2014. december 22. hétfő, 22:40
SzKT-forgalmi ügyelet.jpg
agica2004
2014. december 13. szombat, 12:33
Ügyelj gondolataidra.gif
lilagondolatok
2014. november 27. csütörtök, 12:51
Ugyelj gondolataidra...
borigit
2014. november 22. szombat, 10:21
1.Ügyelj......png
anci-ani
2013. június 02. vasárnap, 13:16
ügyelj gondolataidra.jpg
sarkadykati
2012. július 21. szombat, 10:40
Ügyelj gondolataidra... 3
angyalcsillag
2012. március 07. szerda, 11:33
Ügyelj gondolataidra... 2
angyalcsillag
2012. március 07. szerda, 11:30
néger bőre.jpg
kicsoda57
2016. április 17. vasárnap, 19:59
aurora_borelis_norvégi a.j
megyerimihaly
2015. november 24. kedd, 21:40
Guido Borelli
eva6
2015. június 29. hétfő, 15:36
Címkék
fogunk alatt, jóllakottság érzését, gyümölcsöket együk, fruktóz átalakul, görögdinnye vizelet, szerelem növényének, vesekárosodás esélyét, szöveteink tárolnak, kénben gazdag, vénák falának, kapilláris ereket, vesekövek kialakulását, gyümölcs antocianidokban, Gazdag A-, szeder feketés, kiváló antioxidáns,
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.