Belépés
2018. október 17. szerda | 42. hét | 290. nap | 11:47 | Hedvig
Friss Sport Versek Egészség Bőrápolás Receptek Praktikák Jótékony hatások Házilag
amire minden nőnek szüksége van 40 éves kor felett
7 esszenciális tápanyag, amire minden nőnek szüksége van 40 éves kor felett





Értelemszerűen egy 40 éves ember teste nem úgy működik, mint egy 20 évesé. Az izomtömeg csökkenni kezd, hajlamosabbakká válunk a hízásra, megnő bizonyos krónikus betegségek kialakulásának az esélye (pl. rák, szív és érrendszeri betegségek, diabétesz, stb.). Éppen ezért szükségünk van egy kialakított stratégiára annak érdekében, hogy megelőzzük vagy leküzdjük ezeket a betegségeket.

Teljes cikk elolvasás Link
tinka1951, 2018. július 23. hétfő, 10:15
Címkék: izomtömeg csökkenni, kialakított stratégiára, hajlamosabbakká, értelemszerűen, kialakulásának, esszenciális,
Kommentek
Milyen mozgásformát válassz?
legyen döntened.

Fókuszban a teljesítmény

A nyugati országokban és az Európa nagy részén kialakult edzésformák közös jellemzője, hogy a fizikai állóképességre, fejlődésre, minél gyorsabb sikerekre helyezik a hangsúlyt. Ha alakformálásra, izomerőd növelésére összpontosítasz, talán ezek a sportok jutnak először eszedbe. Céljuk az optimális testsúly elérése, a gyorsaság, erő fokozása. Ide tartoznak a kardio jellegű edzések, mint a futás, úszás, kerékpározás, valamint a statikus, izomtömeg-növelő edzőtermi sport és a legtöbb csapatjáték. Fontos, hogy mielőtt bármelyikbe belekezdenél, kérj véleményt háziorvosodtól, és tartsd be a fokozatosságot - főként, ha valamilyen krónikus betegséggel élsz együtt, vagy jelentős túlsúlyod van.

Milyen szempontok szerint válassz?

- Ha főcélod a fogyás, akkor ötvözd az aerob sportot a súlyzós edzéssel.
- Ha izomerődet szeretnéd növelni, és vékony
anna4459, 2016. február 28. vasárnap, 08:37
8 étel
nevű antioxidánsból. Az ízletes zöldség bizonyos fokú védelmet nyújt a daganatos sejtek kialakulása és terjedése ellen, ezen kívül az artériákat is óvja az érelmeszesedéstől. Mivel a szervezetünk a főtt zöldségből tudja a legkönnyebben felszívni a likopint, az antioxidáns maximális kihasználásához fogyasszuk a paradicsom valamilyen főtt formájában (lé, püré vagy szósz).

TELJES TEJ

A normális zsírtartalmú, úgynevezett teljes tej különösen ötven év felett segít az öregedéssel járó izomtömeg-csökkenés megfékezésében. A tej kiváló kalciumforrás is, ezért a magas kalciumtartalmú zöldségek, diófélék és magvak fogyasztásával párosítva biztosíthatja a napi kalciumszükségletet.

CSIRKEHÚS

Nagyszerű fehérjeforrás: egy 200 grammos nyúzott csirkemell darab 60 gramm fehérjét biztosít. Elkészítésekor érdemes eltávolítani a magas zsírtartalmú bőrt (a csirkemell bőrrel együtt 17 százalék zsírtartalmú, bőr nélkül pedig csak 2 százalék). A comb ezzel szemben még bőr nélkül is hat
horvathnemagdi, 2014. december 25. csütörtök, 15:27
Fogyókúra kalóriaszámlálással - a régi még biztos módszer!
körülbelül 0,5 kg fogyást eredményezhet.



Hogyan számolható ki a szükséges kalória mennyisége?
Többféle módszer erre. Az egyik legegyszerűbb és elfogadottabb a következő:
A BMR (alap anyagcsere - Basal Metabolic Rate) az az energiamennyiség, amit a szerveink égetnek el nyugalmi állapotban. Az emésztőrendszerünk működése nincs benne ebben az értékben.
A BMR az életkor növekedésével valamint az izomtömeg elvesztésével csökken.
Ez az érték az alapja, hogy megbecsüljük mennyi az az energiamennyiség, amit egy nap összesen elégetünk.

Az alapanyagcsere (BMR: Basal Metabolic Rate) kiszámításának egyszerűsített képlete:
Nő: 700 + (7*ttkg), 80 kg-os testsúly esetén: 700 + (7*80) = 1260 kcal/nap (BMR)
Férfi: 900 + (10*ttkg), 90 kg-os testsúly esetén: 900 + (10*90) = 1800 kcal/nap (BMR)

Aktivitás Energia Nő: 80 kg esetén
Összesen (kcal) Férfi: 90 kg
haaapci, 2012. szeptember 20. csütörtök, 09:15
A pszichokinézis
állítják ehhez a titokzatos képességhez nem kell más,mint az a különös ,,vele született" pszchokinetikus képesség,ami lehetővé teszi ezeket a műveleteket.

Pszchokinézisnek azt a képességet nevezik,amikor valaki pusztán lelki,gondolati erejét oly módon képes összpontosítani,hogy az így keletkezett erővel tárgyakat tud elmozdítani. A pszichokinézis tárgykörébe soroljuk az olyan tevékenységeket is,mint a kulcsok,fémtárgyak,szögek,vagy műanyag darabkák meghajlítása. Nem a nagyobb izomtömeg dönt hát,hiszen a szilárd,erős tárgyak elhajlítását is a lélek irányítja. Tehát nem a testben,hanem a szellemben keresendő az erő. Hasonló meggondoláson alapul a Japánból származó fegyvertelen önvédelmi sportág a karate is. Ez a sport nagyon nagy fegyelmet követel. A karateharcos akarata révén kerül olyan állapotba,hogy egy vastag falapot eltörjön puszta kezével anélkül,hogy bármilyen sérülést szenvedne. A másik példa a fakír ,aki szöges ágyon éppolyan kényelmesen el tud helyezkedni,mint mások a heverőn.
hagenandi, 2008. november 14. péntek, 14:20
Zsírégetés és testalkatok
Ha alacsony intenzitású az aerob edzés

Szervezetünk elsősorban zsírégetésből nyer energiát, tehát közvetlenül zsírsejteket éget, nem pedig izomglikogént. Ez hosszú, kis megterheléssel járó mozgást jelent, például legalább 45 perc sétát, lassú biciklizést sík terepen vagy könnyed úszást.

Javasolt időtartama legalább 60 perc.
Hátránya: időigényes.
Előnye: kivitelezéséhez nincs szükség túl sok energiára.

Erősítő edzés

Megnövekedett izomtömeget eredményez, ezáltal megváltozik a test felépítése és az anyagcsere is.

Hátránya: az eredményhez következetesség és elkötelezettség kell.
Előnye: nagyobb izomtömeg, amely nyugalmi állapotban több energiát éget.

Tartós fogyás = különböző edzésformák + erősítés + egészséges táplálkozás

Az intenzív és kevésbé intenzív aerob tevékenységek főként rövidtávú zsírégetést jelentenek, míg az erősítő edzés hosszú távú megoldást nyújt. Ha tartós fogyást szeretnél
veronika74, 2008. október 27. hétfő, 17:17
Képek, videók
Minden, amire szükséged
mharpia
2009. október 16. péntek, 16:29
Minden, amire szükséged v
donmolnarmeister
2008. április 13. vasárnap, 13:11
Minden helyre szükségem v
mirci32
2008. március 05. szerda, 20:33
Demencia csökkentő táplál
pacsakute
2018. október 05. péntek, 14:14
vny -csökkentő
biharijudit
2017. január 31. kedd, 16:50
rezsi csökkentés
biharijudit
2016. április 03. vasárnap, 08:46
rezsi csökkentés.jpg
dnemethk
2015. június 19. péntek, 16:47
koleszterinszint csökkent
irmus
2015. június 02. kedd, 18:27
Vércukor csökkentő turmix
irmus
2015. április 19. vasárnap, 12:21
fidesz-csökkenés.jpg
agica2004
2015. április 10. péntek, 15:03
Csökken. :((
meki77
2015. február 18. szerda, 10:13
húgysav-csökkentők.jpg
herbert-fam
2015. január 14. szerda, 17:57
Koleszterin csökkentők.jp
pacsakute
2014. október 29. szerda, 07:47
Ez is rezsi csökkentés?
ezerjo
2014. október 26. vasárnap, 19:57
koleszterin csökkentők.jp
nemarika
2014. március 01. szombat, 17:36
xMagazin.hu - A közösségi magazin. A felhasználóink által megosztott bejegyzésekkel, képekkel és videókkal.
A felhasználók által feltöltött adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. © 2013 TVN.HU Kft.